Sanderquote:Op vrijdag 10 december 2021 13:52 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb geen problemen met de beste man.
[ twitter ]
Asha is woedend.
Pure armoede.quote:Op vrijdag 10 december 2021 14:00 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Goh, Kale Kees is toch een maand of 2 gestopt.
Geen zin in vette hap, dus dan maar vette pasta bestellen.quote:Op vrijdag 10 december 2021 14:08 schreef Zipportal het volgende:
@:Oriente @:Wereldgozer @:Lenny_Leonard @:Caland @:Wappie
https://www.telegraaf.nl/(...)hende-max-verstappenquote:Op vrijdag 10 december 2021 14:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Geen zin in vette hap, dus dan maar vette pasta bestellen.
Bradgegod.
Tsja, eilandgod. Al ligt het niveau in Nederland nou ook weer niet heel veel hogerquote:Op vrijdag 10 december 2021 14:14 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
https://www.telegraaf.nl/(...)hende-max-verstappen
Die Engelsen slijpen de messen wel he.
Je kan het ook moeilijk ontwijken.quote:Op vrijdag 10 december 2021 14:15 schreef Zipportal het volgende:
@:maxi-mus die niks met de F1 heeft is er maar druk mee.
Ik moest zondag zo lachen om die Tim of Tom.quote:Op vrijdag 10 december 2021 14:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Tsja, eilandgod. Al ligt het niveau in Nederland nou ook weer niet heel veel hoger
quote:Op vrijdag 10 december 2021 14:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Je kan het ook moeilijk ontwijken.
Stoeptegels op Tom. @Neef_Wuppie @de_boswachterquote:Op vrijdag 10 december 2021 14:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik moest zondag zo lachen om die Tim of Tom.
Piemelkaas voor kerelsquote:Op vrijdag 10 december 2021 14:18 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Stoeptegels op Tom. @:neef_wuppie @:de_boswachter
Hopelijk degraderen die Engelsen. Of gaan ze failliet.quote:Op vrijdag 10 december 2021 14:14 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
https://www.telegraaf.nl/(...)hende-max-verstappen
Die Engelsen slijpen de messen wel he.
Link?quote:Op vrijdag 10 december 2021 14:35 schreef Scrummie het volgende:
Ojee, een statement van de eredivisie. Ze zullen in Den Haag wel bang worden nu.
Volgens zijn ze aardig link jaquote:
Reactie gezet.quote:Op vrijdag 10 december 2021 14:36 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Volgens zijn ze aardig link ja
Scrummie in COR / Corona COVID-19 SARS-CoV-2 #2386 Nationale feestdag
Ben ik godverdomme een keer uitermate positief over die jodenclub van je heb je nog wat te kankeren. Koop lekker een kabel dan.quote:Op vrijdag 10 december 2021 11:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dit is echt altijd hetzelfde, één iemand roept wat (vooral supporters van andere clubs eigenlijk ik noem een @:elan) en als Ajax dan verliest (wat een reële optie is tegen deze clubs in een KO match) dan komt iedereen weer roepen 'ahahha ze dachten al dat ze de CL hadden gewonnen' wat echt niemand denkt.
Ik gebruikte je enkel als voorbeeld!quote:Op vrijdag 10 december 2021 16:35 schreef Elan het volgende:
[..]
Ben ik godverdomme een keer uitermate positief over die jodenclub van je heb je nog wat te kankeren. Koop lekker een kabel dan.
Overigens ben ik NOOIT van het trollen na een uitschakeling van Ajax, dat is meer @Caland z'n hobby.quote:Op vrijdag 10 december 2021 16:37 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik gebruikte je enkel als voorbeeld!
Ach dat hoort er ook bij, dat misgunnen vind ik alleen jammer. Volgens mij werd ik toen bij de uitschakeling tegen Tottenham nog woedend op je.quote:Op vrijdag 10 december 2021 16:39 schreef Elan het volgende:
[..]
Overigens ben ik NOOIT van het trollen na een uitschakeling van Ajax, dat is meer @:Caland z'n hobby.
Op dat moment niet, later wel.quote:Op vrijdag 10 december 2021 16:40 schreef Elan het volgende:
Alhoewel die halve finale met dat aftellen wel uitermate grappig was, maar daar zal je ongetwijfeld stiekem zelf ook om hebben moeten lachen.
Deze?quote:Op vrijdag 10 december 2021 16:40 schreef Elan het volgende:
Alhoewel die halve finale met dat aftellen wel uitermate grappig was, maar daar zal je ongetwijfeld stiekem zelf ook om hebben moeten lachen.
In het Maxtopic zijn ze WOEDEND op sky.quote:Op vrijdag 10 december 2021 16:43 schreef maxi-mus het volgende:
Als MAX zondag wint gun ik @:caland al het geluk. Gek genoeg krijg ik de laatste tijd niet zoveel mentsjions meer vanuit F1.
Pas nou op, straks krijg je een ban!quote:Op vrijdag 10 december 2021 16:44 schreef Caland het volgende:
Caland in F1 / [Live] Formula 1 Abu Dhabi Grand Prix 2021 #4
RESPECTLOOS
Die mensen nemen het heel serieus he? Ik geniet echt intens van die topics.quote:Op vrijdag 10 december 2021 16:44 schreef Caland het volgende:
[..]
In het Maxtopic zijn ze WOEDEND op sky.
Je zit in elk geval op 1 lijn met Bart Nijman van Geenstijlquote:Op vrijdag 10 december 2021 16:44 schreef Caland het volgende:
Caland in F1 / [Live] Formula 1 Abu Dhabi Grand Prix 2021 #4
RESPECTLOOS
Nee.... Die telt niet. Was buiten de tijd!quote:
En jij met Arnold Karskens van Ongehoord Nederland.quote:Op vrijdag 10 december 2021 16:47 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Je zit in elk geval op 1 lijn met Bart Nijman van Geenstijl.
Dat lijkt me sterk, die was ongelofelijk mad op mij toen ik ging opzeggen.quote:Op vrijdag 10 december 2021 16:47 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
En jij met Arnold Karskens van Ongehoord Nederland.
Daar reageerde hij persoonlijk op?quote:Op vrijdag 10 december 2021 16:48 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat lijkt me sterk, die was ongelofelijk mad op mij toen ik ging opzeggen.
Nouja, hij sloot niet af met "groetjes Arnold" maar ik kreeg die indruk wel.quote:Op vrijdag 10 december 2021 16:49 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Daar reageerde hij persoonlijk op?
(en dat was een reactie op:)quote:U ook. Deze mail wordt NIET doorgestuurd.
Team ON!
quote:Die staan in de CC. Succes ermee!
Waarom leek het een goed idee om je bij deze club aan te sluiten?quote:Op vrijdag 10 december 2021 16:51 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nouja, hij sloot niet af met "groetjes Arnold" maar ik kreeg die indruk wel.
Het is me wat teveel werk om mijn naam enzo weg te halen anders had ik je screenshots van de mailwisseling gedaan.
De laatste mail was:
[..]
(en dat was een reactie op:)
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |