quote:Op vrijdag 10 december 2021 19:42 schreef just me het volgende:
[..]
dus... jas aan, sjaal om, handschoenen aan!
quote:
En, heb je een beetje goed gescoord? Mijn man deed mee, maar vond het moeilijk zei hij.quote:Op vrijdag 10 december 2021 20:05 schreef MadMaster het volgende:
Als iemand zin heeft om samen met mij vanaf 20.30 uur online de Pubquiz a GoGo met Leo Blokhuis als quizmaster vanuit het Top 2000 cafe te spelen, stuur me dan een DM…
80 Punten, solo.quote:Op vrijdag 10 december 2021 23:04 schreef livelink het volgende:
[..]
En, heb je een beetje goed gescoord? Mijn man deed mee, maar vond het moeilijk zei hij.
quote:Op vrijdag 10 december 2021 23:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
80 Punten, solo.
Ik ben tevreden…
Wat was de score van je man?quote:
Hij wist het niet precies. Hij had de scoringskaart niet, maar hij dacht ergens tussen de 10 en 20, dus niet veel.quote:Op vrijdag 10 december 2021 23:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat was de score van je man?
Ik vond het doorgaans niet zo lastig, maar het is maar net wat je referentiekader is.
Bands als Slayer herken ik simpelweg niet…
Als 'ie maar plezier heeft gehad.quote:Op vrijdag 10 december 2021 23:21 schreef livelink het volgende:
[..]
Hij wist het niet precies. Hij had de scoringskaart niet, maar hij dacht ergens tussen de 10 en 20, dus niet veel.
Ja, dat wel. Hij heeft de vorige keren ook meegedaan.quote:Op vrijdag 10 december 2021 23:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als 'ie maar plezier heeft gehad.
Ik heb dat zeker gehad…
Ik deed voor het eerst mee.quote:Op vrijdag 10 december 2021 23:24 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, dat wel. Hij heeft de vorige keren ook meegedaan.
quote:
Dat is een goed idee wel.quote:Op zaterdag 11 december 2021 08:05 schreef just me het volgende:
[..]ik was vroeg wakker en ben er maar meteen uitgegaan
Mijn kerstboom stond nog buiten in de regen en die heb ik maar in de keuken gezet kan die mooi drogen voordat hij morgen versierd gaat worden
Klopt en Junior komt meequote:Op zaterdag 11 december 2021 08:09 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat is een goed idee wel.
Dus morgen komen de kabouters weer op bezoek.
quote:
Ik denk dat ik de kruipende kabouter in de gaten moet houden en Junior en de andere kabouter mogen de boom versierenquote:Op zaterdag 11 december 2021 08:12 schreef Melting het volgende:
[..]
Die moet de boom optuigen natuurlijk terwijl jij met de kabouters speelt.
Nee, gelukkig niet. Gisteren wel heel de dag.quote:Op zaterdag 11 december 2021 08:13 schreef just me het volgende:
[..]
Ik denk dat ik de kruipende kabouter in de gaten moet houden en Junior en de andere kabouter mogen de boom versieren
Is het bij jou ook van dat druilige weer ?
goed te horenquote:Op zaterdag 11 december 2021 08:15 schreef Melting het volgende:
[..]
Nee, gelukkig niet. Gisteren wel heel de dag.
Nu is het droog. Het zou ook heel de dag droog blijven.
Inderdaad. Straks even de buitenlucht in.quote:Op zaterdag 11 december 2021 08:17 schreef just me het volgende:
[..]
goed te horen
kun je tenminste droog je boodschappen doen
ik zou zeggen, kleed je goed aanquote:Op zaterdag 11 december 2021 08:19 schreef Melting het volgende:
[..]
Inderdaad. Straks even de buitenlucht in.
Het was gisteren inderdaad erg koud.quote:Op zaterdag 11 december 2021 08:21 schreef just me het volgende:
[..]
ik zou zeggen, kleed je goed aan
quote:Op zaterdag 11 december 2021 08:23 schreef Melting het volgende:
[..]
Het was gisteren inderdaad erg koud.
Jij vandaag ook nog op pad?
Groot gelijk.quote:Op zaterdag 11 december 2021 08:25 schreef just me het volgende:
[..]ik ga ook op pad vandaag maar eerst rustig ontbijten en dat soort dingen.
ik loop wat lastig, heb last van mijn knie en achillespees dus ik doe rustig aan aan en heb mijn golfwedstrijd van dinsdag a.s. maar afgezegd.
nee dat denk ik niet maar nu ik het heb afgezegd hoef ik ook niet meer te twijfelenquote:Op zaterdag 11 december 2021 08:28 schreef Melting het volgende:
[..]
Groot gelijk.
Is het veld weer vrijgegeven om te spelen dan?
Zo is het maar net.quote:Op zaterdag 11 december 2021 08:30 schreef just me het volgende:
[..]
nee dat denk ik niet maar nu ik het heb afgezegd hoef ik ook niet meer te twijfelen
Je wenst alleen jezelf een goedemorgen.quote:Op zaterdag 11 december 2021 08:41 schreef livelink het volgende:
Als ik just me goedemorgen wens, is het net of ik mezelf ook goedemorgen wens
Ben je niet bang dat je bepakt en bezakt terug moet lopen?quote:Op zaterdag 11 december 2021 08:43 schreef livelink het volgende:
Ik heb bedacht dat ik vandaag lopend naar een tuincentrum in het volgende dorp ga om wat leuke nieuwe kerstversiering te scoren. Dan sla ik twee vliegen in 1 klap. Ik heb mijn wandeling en kerstversiering.
Nee, zoveel ga ik niet kopen. Ik heb thuis al zat. Ik vind dit soort vogeltjes in de kerstboom leuk en wil kijken of ze daar een beetje mooie hebben.quote:Op zaterdag 11 december 2021 08:43 schreef Melting het volgende:
[..]
Ben je niet bang dat je bepakt en bezakt terug moet lopen?
quote:Op zaterdag 11 december 2021 08:47 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, zoveel ga ik niet kopen. Ik heb thuis al zat. Ik vind dit soort vogeltjes in de kerstboom leuk en wil kijken of ze daar een beetje mooie hebben.
[ afbeelding ]
Ja, die bestaan nog of weer. We hadden er vroeger thuis ook 2 en ik heb er twee jaar geleden 3 gekocht. En nu ben ik van plan om er elk jaar weer 2 of 3 bij te kopen om dan ooit een boom met alleen maar vogels te hebben.quote:Op zaterdag 11 december 2021 08:49 schreef Melting het volgende:
[..]
Bestaan die nog? Die hadden we vroeger al 2 verschillende.
Ik dacht dat zoiets tegenwoordig niet meer bestond.
quote:Op zaterdag 11 december 2021 09:00 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, die bestaan nog of weer. We hadden er vroeger thuis ook 2 en ik heb er twee jaar geleden 3 gekocht. En nu ben ik van plan om er elk jaar weer 2 of 3 bij te kopen om dan ooit een boom met alleen maar vogels te hebben.
Nou, dat laatste kan ik niet helemaal uitsluiten. Als ze heel mooi zijn koop ik er wellicht meer van dezelfde. Maar in principe hou ik inderdaad van bont en veelkleurig, dus zoveel mogelijk verschillende wel.quote:Op zaterdag 11 december 2021 09:01 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Dat lijkt me wel leuk om te zien. En geen 2 dezelfde?
Een boom vol vogeltjes!quote:Op zaterdag 11 december 2021 09:09 schreef livelink het volgende:
[..]
Nou, dat laatste kan ik niet helemaal uitsluiten. Als ze heel mooi zijn koop ik er wellicht meer van dezelfde. Maar in principe hou ik inderdaad van bont en veelkleurig, dus zoveel mogelijk verschillende wel.
Het zijn de kleine doelen in het leven...quote:
Goedemorgen aRdquote:
Nee moet nog 1 werkweek, maar daarna heb ik mijn kerstvakantie.quote:Op zaterdag 11 december 2021 09:15 schreef livelink het volgende:
[..]
Goedemorgen aRd![]()
Geniet je al van je vakantie?
Goedemorgen Symph.quote:Op zaterdag 11 december 2021 09:20 schreef Symphonic het volgende:
Goedemorgen![]()
Allemaal vroege vogels hier… ik heb het zowaar een keer volgehouden tot 9 uur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |