Dat was Big Star - Thirteenquote:Op zaterdag 11 december 2021 14:40 schreef tompsv18 het volgende:
Ik moet me vast schamen dat ik dit niet ken, maar wat een lekker nummertje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love music |Ajax forever
Ja ik had m een tijdje niet gehoord en dan is ie toch wel weer lekker.quote:Op zaterdag 11 december 2021 14:59 schreef tompsv18 het volgende:
Blijft toch een heerlijk nummer van Maneskin. Lekker afwisselend blokje.
ik vind Art for Art's sake erg goedquote:
Laatst 10cc live gezien in Nijmegen. Daar was dat nummer echt heel erg lekker, ja.quote:Op zaterdag 11 december 2021 15:06 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik vind Art for Art's sake erg goed
Zou ik ook nog wel een keer live willen zien.quote:Op zaterdag 11 december 2021 15:07 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Laatst 10cc live gezien in Nijmegen. Daar was dat nummer echt heel erg lekker, ja.
je wordt momenteel even op je wenken bediend..quote:Op zaterdag 11 december 2021 15:15 schreef MadMaster het volgende:
Torch blijft een geweldig nummer...
Mijn elektrische vrienden zijn ook van de partij...quote:Op zaterdag 11 december 2021 15:20 schreef peaceman het volgende:
[..]
je wordt momenteel even op je wenken bediend..
tja.. kan helaas niet alles draaien...quote:Op zaterdag 11 december 2021 15:28 schreef Diaan73 het volgende:
Niet eens de Turtles draaien![]()
Goedemiddag
Je kon hem wel kiezen....quote:Op zaterdag 11 december 2021 15:32 schreef peaceman het volgende:
[..]
tja.. kan helaas niet alles draaien...
quote:Op zaterdag 11 december 2021 15:24 schreef peaceman het volgende:
En de laatste met 5 stemmen...
5 keer genoemd (vet is gedraaid, cijfers aan het einde is positie vorig jaar)Helaas hebben de stemmen voor Bachman-Turner Overdrive geen effect gehad. Toch wel de uitvaller die het meest pijn doet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
voor mij waren er wel een paar andere die meer pijn deden.quote:Op zaterdag 11 december 2021 15:38 schreef livelink het volgende:
[..]
Helaas hebben de stemmen voor Bachman-Turner Overdrive geen effect gehad. Toch wel de uitvaller die het meest pijn doet.
Ach, zo lang ze ze hier of privé kan draaien/beluisteren, is het geen ramp...quote:Op zaterdag 11 december 2021 15:47 schreef peaceman het volgende:
[..]
voor mij waren er wel een paar andere die meer pijn deden.
quote:Op zaterdag 11 december 2021 15:47 schreef peaceman het volgende:
6 keer genoemd (vet is gedraaid):Dank je voor het niet draaien van RammsteinSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hoewel ik vrees dat Rammstein nog wel een keer voorbij gaat komen.Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
Too much relativeringquote:Op zaterdag 11 december 2021 15:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ach, zo lang ze ze hier of privé kan draaien/beluisteren, is het geen ramp...
Ja, ik weet het. Je hebt ook gelijk, maar ik vind het altijd wel leuk om over lijstjes mee te praten.quote:Op zaterdag 11 december 2021 15:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je kent mijn mening over lijstjes...
Vind Atmosphere en The Blower's Daughter het meest pijn doen. Ook wel jammer achteraf dat die Karsu (?) niet in de eerste aflevering van de T2000 quiz met Mathijs en Leo zat om Jewel te pluggen. Dan had zij het denk ik wel geredquote:Op zaterdag 11 december 2021 15:47 schreef peaceman het volgende:
[..]
voor mij waren er wel een paar andere die meer pijn deden.
Joy Division heb ik niet heel veel mee moet ik bekennen. En van Damian Rice vind ik accidental babiesquote:Op zaterdag 11 december 2021 15:53 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Vind Atmosphere en The Blower's Daughter het meest pijn doen. Ook wel jammer achteraf dat die Karsu (?) niet in de eerste aflevering van de T2000 quiz met Mathijs en Leo zat om Jewel te pluggen. Dan had zij het denk ik wel gered
Accidental Babies is ook 1 van mijn favorieten van Damien jaquote:Op zaterdag 11 december 2021 15:55 schreef peaceman het volgende:
[..]
Joy Division heb ik niet heel veel mee moet ik bekennen. En van Damian Rice vind ik accidental babies![]()
Tja.. Denk zelfs dat Tom Smith zelf het daar niet mee eens zou zijnquote:Op zaterdag 11 december 2021 16:02 schreef Yolk het volgende:
Editors 5 noteringen, Joy Division nog maar 1...
En dan staat Sugar, m.i. de beste van Editors er niet eens in.quote:Op zaterdag 11 december 2021 16:05 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Tja.. Denk zelfs dat Tom Smith zelf het daar niet mee eens zou zijn
Top 1 is dus zelfde als vorig jaarquote:Op zaterdag 11 december 2021 16:06 schreef peaceman het volgende:
Even een teaser voor vanavond... ik was zeer verrast door de top 2 tm 5
Geen idee. Ik zeg alleen dat die me minder verrast dan de rest van de top 5.quote:Op zaterdag 11 december 2021 16:09 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Top 1 is dus zelfde als vorig jaar
Ff denken welk 2021 nummer dat kan zijnquote:Op zaterdag 11 december 2021 16:10 schreef peaceman het volgende:
Overigens komt er nog 1 plaat langs die vorig jaar niet genoemd is.
quote:Op zaterdag 11 december 2021 16:13 schreef livelink het volgende:
![]()
![]()
![]()
Zou voor mij absoluut in de top 10 moeten. Heb ik ook op gestemd, maar mijn stemlijst niet gedeeld in het top2000-topic. Heb ik nu wel spijt van, want sommige nummers hadden dan een stem meer gehad.
Omdat er ook nummers bij stonden waarvan ik weet dat er op gehaat wordt. En dan heb ik het gevoel dat ik me moet verantwoordenquote:Op zaterdag 11 december 2021 16:14 schreef peaceman het volgende:
[..]waarom heb je dat niet gedaan en wat stond erin?
dat laatste is sowieso niet nodig natuurlijk. maar ben nu wel heel nieuwsgierig.quote:Op zaterdag 11 december 2021 16:23 schreef livelink het volgende:
[..]
Omdat er ook nummers bij stonden waarvan ik weet dat er op gehaat wordt. En dan heb ik het gevoel dat ik me moet verantwoorden
Zag zelfs iemand met Ik ga Zwemmen van Mart Hoogkamer in de stemlijst, dus je hoeft je echt niet te verantwoorden in het topic hoorquote:Op zaterdag 11 december 2021 16:23 schreef livelink het volgende:
[..]
Omdat er ook nummers bij stonden waarvan ik weet dat er op gehaat wordt. En dan heb ik het gevoel dat ik me moet verantwoorden
Ik vind Damn I think I love you een leuk nummer. Kan me echt niet schelen dat mensen dat belachelijk vinden.quote:Op zaterdag 11 december 2021 16:25 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Zag zelfs iemand met Ik ga Zwemmen van Mart Hoogkamer in de stemlijst, dus je hoeft je echt niet te verantwoorden in het topic hoor
Vooruit dan maarquote:Op zaterdag 11 december 2021 16:24 schreef peaceman het volgende:
[..]
dat laatste is sowieso niet nodig natuurlijk. maar ben nu wel heel nieuwsgierig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De pijn zat hem natuurlijk in Cold Play met Fix You. Maar dat is voor mij echt een troostnummer. Het nummer dat ik draai als ik me echt niet lekker voel en ik het liefst zou willen dat iemand het gewoon even allemaal voor me zou oplossen
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
quote:Op zaterdag 11 december 2021 16:33 schreef livelink het volgende:
[..]
Vooruit dan maarIk had zomaar kunnen stemmen op vrijwel alle nummers uit je lijst. Bij een aantal ook gedaan. Helemaal niets mis mee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De pijn zat hem natuurlijk in Cold Play met Fix You. Maar dat is voor mij echt een troostnummer. Het nummer dat ik draai als ik me echt niet lekker voel en ik het liefst zou willen dat iemand het gewoon even allemaal voor me zou oplossen
[..]
Vooruit dan maarIk zie diverse overeenkomsten met mijn lijstje en met Fix You van Coldplay is niks mis...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De pijn zat hem natuurlijk in Cold Play met Fix You. Maar dat is voor mij echt een troostnummer. Het nummer dat ik draai als ik me echt niet lekker voel en ik het liefst zou willen dat iemand het gewoon even allemaal voor me zou oplossen
[..]
Vooruit dan maarzo dan... jij had echt een aantal nummers een plekje hoger kunnen bezorgenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De pijn zat hem natuurlijk in Cold Play met Fix You. Maar dat is voor mij echt een troostnummer. Het nummer dat ik draai als ik me echt niet lekker voel en ik het liefst zou willen dat iemand het gewoon even allemaal voor me zou oplossen![]()
En ach fix you... ik snap best dat mensen dat troost biedt, net zoals dat ook bij dat nummer van Danny Vera is.
Wat maakt jou dat nu uit wat een anders daar van vindt.. niks van aan trekken..
Ik heb het zelf met Lean on me van Bill Withers.
I love music |Ajax forever
[..]
Vooruit dan maarLeuk lijstje hoor! We hebben in ieder geval 2 dezelfde!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De pijn zat hem natuurlijk in Cold Play met Fix You. Maar dat is voor mij echt een troostnummer. Het nummer dat ik draai als ik me echt niet lekker voel en ik het liefst zou willen dat iemand het gewoon even allemaal voor me zou oplossen
Make love, not war ☮
[..]
Vooruit dan maarDaar zit zat leuks tussen! Phil Lynott!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De pijn zat hem natuurlijk in Cold Play met Fix You. Maar dat is voor mij echt een troostnummer. Het nummer dat ik draai als ik me echt niet lekker voel en ik het liefst zou willen dat iemand het gewoon even allemaal voor me zou oplossen![]()
Bad is mijn favorietquote:Op zaterdag 11 december 2021 16:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heb ik gelukkig op de goede gestemd...
Helaas lukt het maar niet om hem weer terug in de top2000 te krijgen.quote:Op zaterdag 11 december 2021 16:44 schreef Yolk het volgende:
[..]
Daar zit zat leuks tussen! Phil Lynott!
Hij staat vast in de Hemelse 100quote:Op zaterdag 11 december 2021 16:45 schreef livelink het volgende:
[..]
Helaas lukt het maar niet om hem weer terug in de top2000 te krijgen.
Ook fijn, maar ik wilde niet meer dan 1 song per uitvoerende in mijn lijstje hebben.quote:
Ik doe hetzelfde, ook maar 1 song per uitvoerende.quote:Op zaterdag 11 december 2021 16:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ook fijn, maar ik wilde niet meer dan 1 song per uitvoerende in mijn lijstje hebben.
Dus werd het Where The Streets...
Dat wil ik ook elk jaar, maar ik kon bij Supertramp echt geen keus maken. Goodbye Stranger is absoluut mijn favoriete Supertramp-nummer, maar ik wil ook Supertramp zo hoog mogelijk en dat kan alleen met School.quote:Op zaterdag 11 december 2021 16:50 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik doe hetzelfde, ook maar 1 song per uitvoerende.
Ik word steeds meer fan van Pink Floyd.quote:
Kijk jij ook naar la casa de papel?quote:Op zaterdag 11 december 2021 16:54 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik word steeds meer fan van Pink Floyd.
quote:Op zaterdag 11 december 2021 16:56 schreef Diaan73 het volgende:
Deze intro had wat mij betreft wel iets korter gemogen.
Het hele nummer welquote:Op zaterdag 11 december 2021 16:56 schreef Diaan73 het volgende:
Deze intro had wat mij betreft wel iets korter gemogen.
Nee, nooit van gehoord. Mijn man is altijd al fan geweest en dat maakt dat ik ze ook steeds meer ga waarderen.quote:Op zaterdag 11 december 2021 16:57 schreef peaceman het volgende:
[..]
Kijk jij ook naar la casa de papel?
ow het had ook niet zozeer te maken met Pink Floyd, maar met Band of Horses - Funeral, een nummer wat ik al dikwijls gedraaid heb.. dat komt in het laatste seizoen in een aflevering voor. Vond ik opvallend.quote:Op zaterdag 11 december 2021 17:01 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, nooit van gehoord. Mijn man is altijd al fan geweest en dat maakt dat ik ze ook steeds meer ga waarderen.
Waaronder Alles Geprobeerd van Het Goede Doel...quote:Op zaterdag 11 december 2021 17:05 schreef peaceman het volgende:
Misschien wel leuk om te vertellen dat er nog 6 platen langs ga komen die niet in het Engels zijn.
De Dijk verwacht ik ook nog wel. Ik weet niet met welk nummer.quote:Op zaterdag 11 december 2021 17:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Waaronder Alles Geprobeerd van Het Goede Doel...
wie weet... heb zelf op Hou van mij gestemd.quote:Op zaterdag 11 december 2021 17:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Waaronder Alles Geprobeerd van Het Goede Doel...
Gran Canaria... denk wel dat we veel gaan luisteren, maar zoveel posten als normaal zal niet gaan lukkenquote:Op zaterdag 11 december 2021 17:09 schreef livelink het volgende:
Waar gaan jullie eigenlijk heen na de Kerst, Diaan en Peaceman? Gaan jullie de top2000 grotendeels missen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |