je wordt momenteel even op je wenken bediend..quote:Op zaterdag 11 december 2021 15:15 schreef MadMaster het volgende:
Torch blijft een geweldig nummer...

Mijn elektrische vrienden zijn ook van de partij...quote:Op zaterdag 11 december 2021 15:20 schreef peaceman het volgende:
[..]
je wordt momenteel even op je wenken bediend..

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html

tja.. kan helaas niet alles draaien...quote:Op zaterdag 11 december 2021 15:28 schreef Diaan73 het volgende:
Niet eens de Turtles draaien
Goedemiddag

Je kon hem wel kiezen....quote:Op zaterdag 11 december 2021 15:32 schreef peaceman het volgende:
[..]
tja.. kan helaas niet alles draaien...

quote:Op zaterdag 11 december 2021 15:24 schreef peaceman het volgende:
En de laatste met 5 stemmen...
5 keer genoemd (vet is gedraaid, cijfers aan het einde is positie vorig jaar)Helaas hebben de stemmen voor Bachman-Turner Overdrive geen effect gehad. Toch wel de uitvaller die het meest pijn doet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.

voor mij waren er wel een paar andere die meer pijn deden.quote:Op zaterdag 11 december 2021 15:38 schreef livelink het volgende:
[..]
Helaas hebben de stemmen voor Bachman-Turner Overdrive geen effect gehad. Toch wel de uitvaller die het meest pijn doet.

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html

Ach, zo lang ze ze hier of privé kan draaien/beluisteren, is het geen ramp...quote:Op zaterdag 11 december 2021 15:47 schreef peaceman het volgende:
[..]
voor mij waren er wel een paar andere die meer pijn deden.

quote:Op zaterdag 11 december 2021 15:47 schreef peaceman het volgende:
6 keer genoemd (vet is gedraaid):Dank je voor het niet draaien van RammsteinSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoewel ik vrees dat Rammstein nog wel een keer voorbij gaat komen.Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.

Too much relativeringquote:Op zaterdag 11 december 2021 15:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ach, zo lang ze ze hier of privé kan draaien/beluisteren, is het geen ramp...

Ja, ik weet het. Je hebt ook gelijk, maar ik vind het altijd wel leuk om over lijstjes mee te praten.quote:Op zaterdag 11 december 2021 15:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je kent mijn mening over lijstjes...

Vind Atmosphere en The Blower's Daughter het meest pijn doen. Ook wel jammer achteraf dat die Karsu (?) niet in de eerste aflevering van de T2000 quiz met Mathijs en Leo zat om Jewel te pluggen. Dan had zij het denk ik wel geredquote:Op zaterdag 11 december 2021 15:47 schreef peaceman het volgende:
[..]
voor mij waren er wel een paar andere die meer pijn deden.

Joy Division heb ik niet heel veel mee moet ik bekennen. En van Damian Rice vind ik accidental babiesquote:Op zaterdag 11 december 2021 15:53 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Vind Atmosphere en The Blower's Daughter het meest pijn doen. Ook wel jammer achteraf dat die Karsu (?) niet in de eerste aflevering van de T2000 quiz met Mathijs en Leo zat om Jewel te pluggen. Dan had zij het denk ik wel gered

Accidental Babies is ook 1 van mijn favorieten van Damien jaquote:Op zaterdag 11 december 2021 15:55 schreef peaceman het volgende:
[..]
Joy Division heb ik niet heel veel mee moet ik bekennen. En van Damian Rice vind ik accidental babies
 En Joy Division blijft één van mijn favoriete bands. Als die Joy Division Undercover coverband weer een keer in de buurt optreedt en Corona laat het toe, ga ik die sws meepakken:)
 En Joy Division blijft één van mijn favoriete bands. Als die Joy Division Undercover coverband weer een keer in de buurt optreedt en Corona laat het toe, ga ik die sws meepakken:)

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |