Ik wil ook wel weer naar Book of Mormon maar durf ook nog niet te kopenquote:Op donderdag 9 december 2021 21:47 schreef Tegan het volgende:
Ik wil naar The Book Of Mormon in maart en Froukje in mei. Maar ik wacht nog wel even tot het dichterbij is en niet uitgesteld. Pas daarna even nadenken over Jimmy.
Zeker omdat ze natuurlijk vanuit de US komen geloof ik het nog niet echt. Als het echt zeker doorgaat dan ga ik wel proberen kaartje te kopenquote:Op donderdag 9 december 2021 21:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wil ook wel weer naar Book of Mormon maar durf ook nog niet te kopen
Ja alles van de afgelopen 2 jaarquote:Op donderdag 9 december 2021 21:28 schreef AirwiN het volgende:
Net weer concertkaartjes gekocht. Heb nu al 6 concerten staan in 2022.
Tetten!quote:
Kun je een voorbeeld geven van zo'n spinsel?quote:Op vrijdag 10 december 2021 02:56 schreef Majoraan het volgende:
Is dit de slow chat waar je bijv. je hersenspinsels kunt posten zonder dat je bij voorbaat belachelijk gemaakt wordt?
Sorry, iedereen wordt belachelijk gemaakt, wat er ook gepost wordt.quote:Op vrijdag 10 december 2021 02:56 schreef Majoraan het volgende:
Is dit de slow chat waar je bijv. je hersenspinsels kunt posten zonder dat je bij voorbaat belachelijk gemaakt wordt?
af en toe toch wel?quote:
Nee sukkelquote:Op vrijdag 10 december 2021 02:56 schreef Majoraan het volgende:
heel af en toe danquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |