Dit is niet onmogelijk. Ze kan bijvoorbeeld de audio-opname hebben waarop Borsato zijn gedrag toegaf.quote:Op vrijdag 10 december 2021 15:31 schreef Za het volgende:
[..]
Ze zegt bewijs te hebben, maar dat is onmogelijk.
Niemand is verplicht om aangifte te doen.quote:Indien ze over bewijs van misbruik beschikt is ze verplicht aangifte te doen.
Nee, je mag dit soort verhalen en geruchten verspreiden.quote:Zelfs indien ze over bewijs zou beschikken, is hetgeen zij doet nog altijd strafbaar.
Wie is hier nu eigenlijk dom?quote:Ongelooflijk dom wijf, werkelijk.
Tenzij je al eerder geschikt hebt, medio 2020 en Evert dus misbruikte om de druk op te voeren.quote:Op vrijdag 10 december 2021 15:56 schreef Traytje-Hzus het volgende:
[..]
Dit dus.
Ongeloofwaardig.
Kansloos.
Jij.quote:Op vrijdag 10 december 2021 16:01 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Dit is niet onmogelijk. Ze kan bijvoorbeeld de audio-opname hebben waarop Borsato zijn gedrag toegaf.
[..]
Niemand is verplicht om aangifte te doen.
[..]
Nee, je mag dit soort verhalen en geruchten verspreiden.
[..]
Wie is hier nu eigenlijk dom?
Ik denk dat het een hoogmoed komt voor de val gaat worden voor Yvonne.quote:Op vrijdag 10 december 2021 15:53 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Logisch maar onder het roddelpubliek en bij de gevestigde media heeft ze haar plekje verworven.
Marco zou nooit zijn onschuld kunnen bewijzen.quote:Op vrijdag 10 december 2021 16:04 schreef Traytje-Hzus het volgende:
[..]
Ik denk dat het een hoogmoed komt voor de val gaat worden voor Yvonne.
Haar manier van roddels brengen was leuk in den beginne maar het wordt steeds debieler.
Dat half uur mediaforum op Radio 1 's ochtends is het domste door elkaar-heen-kakelprogramma op Radio 1, waarin na een half uur niks daadwerkelijk gezegd is Jan Slagter van Max, Angela de Jong en zelfs Thijs van de Brink hebben dan geen rem met het elkaar onderbreken om zelf maar het hoogste woord (zonder inhoud) te hebben.quote:Op vrijdag 10 december 2021 15:12 schreef JourneyBlue het volgende:
https://www.mediacourant.(...)al-sinds-maart-2020/
Evert Santegoeds kent Borsato-geruchten al sinds maart 2020
[..]
Dat hoeft hij ook niet.quote:Op vrijdag 10 december 2021 16:07 schreef TjjWester het volgende:
Marco zou nooit zijn onschuld kunnen bewijzen.
Nee dat kan ze niet.quote:Ze kan altijd blijven volhouden dat het wel gebeurd is
Een aangifte maakt je verhaal wel sterker. Maar ik kan de ouders/moeder enigszins begrijpen als ze geen aangifte willen doen.quote:Op vrijdag 10 december 2021 14:06 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Mwoah. Je zou niet de eerste zijn die wel naar de politie gaat, maar die niet eens tot het punt van aangifte komt omdat de politie/recherche het allemaal te ingewikkeld lijkt. Maw, als je geen bewegend beeld of gapende wonden kunt overleggen. Stel je ajb niet te veel voor van de bereidwilligheid om een aangifte, waar de politie daadwerkelijk voor aan de bak zal moeten, aan te nemen.
Dat kan ze wel, je moet heel wat verder gaan voor laster.quote:Op vrijdag 10 december 2021 16:21 schreef Za het volgende:
[..]
Dat hoeft hij ook niet.
[..]
Nee dat kan ze niet.
Goede TTquote:Vorig jaar vierde Leontine Borsato haar verjaardag zonder Marco omdat zij zich net weer Ruiters was gaan noemen. Vrijdag stonden alle seinen op groen om de schade in te halen. Sinds afgelopen zomer vormen zij en Marco weer een paar en zouden de twee samen proosten op haar nieuwe levensjaar. Maar Marco is er niet!
De zanger, die zwaar onder vuur ligt door nog steeds weinig onderbouwde geruchten over vermeend 'grensoverschrijdend gedrag', laat zich al enige tijd niet zien. En waarschijnlijk staat zijn hoofd ook niet naar een verjaardagsfeestje. Leontine deelt wel enkele ogenschijnlijk vrolijke foto's in haar Instagram Stories met vriendinnen.
Sinds donderdagavond vecht Marco terug tegen de aanhoudende beschuldigingen uit onduidelijke hoek die hem in een kwaad daglicht stellen. Hij ontkent alle 'roddels en insinuaties' en nam advocatenechtpaar Carry en Geert-Jan Knoops in de arm om de, volgens Knoops, 'bron van het kwaad' te achterhalen.
Het OM is middels een officieel verzoek gevraagd hierbij te helpen.
Druk daar in december; Marco ook jarig binnenkort.quote:Op vrijdag 10 december 2021 16:54 schreef JourneyBlue het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)-leontine-borsato-54
Opnieuw treurig verjaardagsfeestje voor Leontine Borsato (54)
[..]
Goede TT
Nee, stel je voor, ja op straffe van.quote:
Ach, wanneer de realisatie daar is dat Yvonne Coldewijer zelf door al haar exen is bedrogen, en nu zielig om zich heen shopt naar BN ers, veegt men z'n reet af met haar "juice".quote:Hij zal hier nooit meer vanaf komen.
Logisch. Gezien er genoeg valse aangiftes zijn. Of 'ik heb spijt, achteraf, dus laat ik er verkrachting van maken' aangiftes.quote:Op vrijdag 10 december 2021 14:06 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Mwoah. Je zou niet de eerste zijn die wel naar de politie gaat, maar die niet eens tot het punt van aangifte komt omdat de politie/recherche het allemaal te ingewikkeld lijkt. Maw, als je geen bewegend beeld of gapende wonden kunt overleggen. Stel je ajb niet te veel voor van de bereidwilligheid om een aangifte, waar de politie daadwerkelijk voor aan de bak zal moeten, aan te nemen.
Ja leuk. Maar de tv is verleden tijd. Daar heeft Yvonne helemaal gelijk in. Is dan wel direct het enige waar ze gelijk in heeft, maar toch..quote:Op vrijdag 10 december 2021 15:51 schreef Traytje-Hzus het volgende:
[..]
Echt niet. Genoeg Bee Enners en ander gepeupel die haar het liefst zsm ten onder zien gaan.
Als het mijn vader was, zou ik alles op alles zeten om deze mensen voor laster en smaad aansprakelijk te krijgen.quote:Op vrijdag 10 december 2021 16:02 schreef vencodark het volgende:
Als het om mijn vader zou gaan zou ik EISEN dat men met bewijs kwam.
Als onschuldig persoon kan je niet bewijzen wat niet gebeurt is.
Het verhaal neemt een loopje.
Laster en smaad bestaat niet meer?quote:Op vrijdag 10 december 2021 16:07 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Marco zou nooit zijn onschuld kunnen bewijzen.
Ze kan altijd blijven volhouden dat het wel gebeurd is en groot deel van haar nieuwe kijkers zal blijven hangen. Dat is haar winst.
Ligt eraan wat je zegt, als je het inderdaad zo open en bloot zegt als jij ben je waarschijnlijk de sigaar.quote:Op vrijdag 10 december 2021 17:42 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Laster en smaad bestaat niet meer?
Ik kan dus gewoon een roddelprogramma beginnen, en zeggen dat bijvoorbeeld jij aan kinderen hebt gezeten? wtf?
Allemaal superleuk en aardig. Yvonne heeft echter (naast haar succesvolle gekopieerde sieraden)quote:Op vrijdag 10 december 2021 17:55 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je zegt, als je het inderdaad zo open en bloot zegt als jij ben je waarschijnlijk de sigaar.
Maar ze kan prima zeggen en blijven volhouden: alles wat ik gezegd hebt heb ik onderzocht en gehoord van de moeder van het slachtoffer.
Ze uit dan geen beschuldiging terwijl ze wel haar geloofwaardigheid kan "behouden"(zover ze die heeft), dat is veel minder kwetsbaar juridisch gezien.
Dus je hebt in Nederland helemaal geen plicht om te onderzoeken of je bron betrouwbaar is? lekker land leven wij in...quote:Op vrijdag 10 december 2021 17:55 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je zegt, als je het inderdaad zo open en bloot zegt als jij ben je waarschijnlijk de sigaar.
Maar ze kan prima zeggen en blijven volhouden: alles wat ik gezegd hebt heb ik onderzocht en gehoord van de moeder van het slachtoffer.
Ze uit dan geen beschuldiging terwijl ze wel haar geloofwaardigheid kan "behouden"(zover ze die heeft), dat is veel minder kwetsbaar juridisch gezien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |