abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_202554658
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2021 15:31 schreef Za het volgende:

[..]
Ze zegt bewijs te hebben, maar dat is onmogelijk.
Dit is niet onmogelijk. Ze kan bijvoorbeeld de audio-opname hebben waarop Borsato zijn gedrag toegaf.

quote:
Indien ze over bewijs van misbruik beschikt is ze verplicht aangifte te doen.
Niemand is verplicht om aangifte te doen.

quote:
Zelfs indien ze over bewijs zou beschikken, is hetgeen zij doet nog altijd strafbaar.
Nee, je mag dit soort verhalen en geruchten verspreiden.

quote:
Ongelooflijk dom wijf, werkelijk.
Wie is hier nu eigenlijk dom?
pi_202554666
quote:
7s.gif Op vrijdag 10 december 2021 15:56 schreef Traytje-Hzus het volgende:

[..]
Dit dus.

Ongeloofwaardig.
Kansloos.
:W
Tenzij je al eerder geschikt hebt, medio 2020 en Evert dus misbruikte om de druk op te voeren.
pi_202554671
Als het om mijn vader zou gaan zou ik EISEN dat men met bewijs kwam.
Als onschuldig persoon kan je niet bewijzen wat niet gebeurt is.
Het verhaal neemt een loopje.
pi_202554681
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 december 2021 16:01 schreef luxerobots het volgende:

[..]
Dit is niet onmogelijk. Ze kan bijvoorbeeld de audio-opname hebben waarop Borsato zijn gedrag toegaf.
[..]
Niemand is verplicht om aangifte te doen.
[..]
Nee, je mag dit soort verhalen en geruchten verspreiden.
[..]
Wie is hier nu eigenlijk dom?
Jij.
pi_202554691
quote:
3s.gif Op vrijdag 10 december 2021 15:53 schreef TjjWester het volgende:

[..]
Logisch maar onder het roddelpubliek en bij de gevestigde media heeft ze haar plekje verworven.
Ik denk dat het een hoogmoed komt voor de val gaat worden voor Yvonne.
Haar manier van roddels brengen was leuk in den beginne maar het wordt steeds debieler. :')
LEEF!
pi_202554709
quote:
7s.gif Op vrijdag 10 december 2021 16:04 schreef Traytje-Hzus het volgende:

[..]
Ik denk dat het een hoogmoed komt voor de val gaat worden voor Yvonne.
Haar manier van roddels brengen was leuk in den beginne maar het wordt steeds debieler. :')
Marco zou nooit zijn onschuld kunnen bewijzen.

Ze kan altijd blijven volhouden dat het wel gebeurd is en groot deel van haar nieuwe kijkers zal blijven hangen. Dat is haar winst.
speak only if it improves the silence.
pi_202554713
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 december 2021 15:12 schreef JourneyBlue het volgende:
https://www.mediacourant.(...)al-sinds-maart-2020/

Evert Santegoeds kent Borsato-geruchten al sinds maart 2020
[..]

Dat half uur mediaforum op Radio 1 's ochtends is het domste door elkaar-heen-kakelprogramma op Radio 1, waarin na een half uur niks daadwerkelijk gezegd is Jan Slagter van Max, Angela de Jong en zelfs Thijs van de Brink hebben dan geen rem met het elkaar onderbreken om zelf maar het hoogste woord (zonder inhoud) te hebben.
En presentatrice Ghislaine zelf kan ook geen enkel moment zich even stil houden, met haar binnnenmondse ingehouden lach steeds.
pi_202554776
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 december 2021 16:03 schreef Za het volgende:

[..]
Jij.
Jij roept domme dingen, dus ik dacht aan jou.
pi_202554840
quote:
3s.gif Op vrijdag 10 december 2021 16:07 schreef TjjWester het volgende:

Dat hoeft hij ook niet.

quote:
Ze kan altijd blijven volhouden dat het wel gebeurd is
Nee dat kan ze niet.
pi_202554868
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 december 2021 14:06 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
Mwoah. Je zou niet de eerste zijn die wel naar de politie gaat, maar die niet eens tot het punt van aangifte komt omdat de politie/recherche het allemaal te ingewikkeld lijkt. Maw, als je geen bewegend beeld of gapende wonden kunt overleggen. Stel je ajb niet te veel voor van de bereidwilligheid om een aangifte, waar de politie daadwerkelijk voor aan de bak zal moeten, aan te nemen.
Een aangifte maakt je verhaal wel sterker. Maar ik kan de ouders/moeder enigszins begrijpen als ze geen aangifte willen doen.

Seksueel misbruik is heel moeilijk te bewijzen. Als er geen getuigen of beelden van zijn, zal de dader vrijwel altijd vrijgesproken worden. Daarbij heeft Marco Borsato natuurlijk de beste advocaten tot zijn beschikking.

En als je zo'n zaak niet wint. Ligt je naam op straat, gelooft niemand je, en zal je kind altijd in verband gebracht worden met de seksuele escapes van Marco Borsato.
pi_202554885
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 december 2021 16:21 schreef Za het volgende:

[..]
Dat hoeft hij ook niet.
[..]
Nee dat kan ze niet.
Dat kan ze wel, je moet heel wat verder gaan voor laster.

Hij zal hier nooit meer vanaf komen.
  vrijdag 10 december 2021 @ 16:34:50 #237
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_202554976
welles :(

nietes :(
pi_202555244
https://www.telegraaf.nl/(...)-leontine-borsato-54

Opnieuw treurig verjaardagsfeestje voor Leontine Borsato (54)

quote:
Vorig jaar vierde Leontine Borsato haar verjaardag zonder Marco omdat zij zich net weer Ruiters was gaan noemen. Vrijdag stonden alle seinen op groen om de schade in te halen. Sinds afgelopen zomer vormen zij en Marco weer een paar en zouden de twee samen proosten op haar nieuwe levensjaar. Maar Marco is er niet!

De zanger, die zwaar onder vuur ligt door nog steeds weinig onderbouwde geruchten over vermeend 'grensoverschrijdend gedrag', laat zich al enige tijd niet zien. En waarschijnlijk staat zijn hoofd ook niet naar een verjaardagsfeestje. Leontine deelt wel enkele ogenschijnlijk vrolijke foto's in haar Instagram Stories met vriendinnen.
Sinds donderdagavond vecht Marco terug tegen de aanhoudende beschuldigingen uit onduidelijke hoek die hem in een kwaad daglicht stellen. Hij ontkent alle 'roddels en insinuaties' en nam advocatenechtpaar Carry en Geert-Jan Knoops in de arm om de, volgens Knoops, 'bron van het kwaad' te achterhalen.

Het OM is middels een officieel verzoek gevraagd hierbij te helpen.
Goede TT
  Spellchecker vrijdag 10 december 2021 @ 16:58:12 #239
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_202555282
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 december 2021 16:54 schreef JourneyBlue het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)-leontine-borsato-54

Opnieuw treurig verjaardagsfeestje voor Leontine Borsato (54)
[..]
Goede TT
Druk daar in december; Marco ook jarig binnenkort.

Gaat ze weer met haar vriendinnen borrelen?
pi_202555543
quote:
3s.gif Op vrijdag 10 december 2021 16:26 schreef TjjWester het volgende:

Dat kan ze wel.
Nee, stel je voor, ja op straffe van.

quote:
Hij zal hier nooit meer vanaf komen.
Ach, wanneer de realisatie daar is dat Yvonne Coldewijer zelf door al haar exen is bedrogen, en nu zielig om zich heen shopt naar BN ers, veegt men z'n reet af met haar "juice".
Het is gewoon een geval van extreme triestheid en domheid, beter zoekt ze hulp.
pi_202555693
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 december 2021 14:06 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
Mwoah. Je zou niet de eerste zijn die wel naar de politie gaat, maar die niet eens tot het punt van aangifte komt omdat de politie/recherche het allemaal te ingewikkeld lijkt. Maw, als je geen bewegend beeld of gapende wonden kunt overleggen. Stel je ajb niet te veel voor van de bereidwilligheid om een aangifte, waar de politie daadwerkelijk voor aan de bak zal moeten, aan te nemen.
Logisch. Gezien er genoeg valse aangiftes zijn. Of 'ik heb spijt, achteraf, dus laat ik er verkrachting van maken' aangiftes.
pi_202555748
quote:
10s.gif Op vrijdag 10 december 2021 15:51 schreef Traytje-Hzus het volgende:

[..]
Echt niet. Genoeg Bee Enners en ander gepeupel die haar het liefst zsm ten onder zien gaan.
Ja leuk. Maar de tv is verleden tijd. Daar heeft Yvonne helemaal gelijk in. Is dan wel direct het enige waar ze gelijk in heeft, maar toch..
pi_202555766
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2021 16:02 schreef vencodark het volgende:
Als het om mijn vader zou gaan zou ik EISEN dat men met bewijs kwam.
Als onschuldig persoon kan je niet bewijzen wat niet gebeurt is.
Het verhaal neemt een loopje.
Als het mijn vader was, zou ik alles op alles zeten om deze mensen voor laster en smaad aansprakelijk te krijgen.
pi_202555785
quote:
3s.gif Op vrijdag 10 december 2021 16:07 schreef TjjWester het volgende:

[..]

Ze kan altijd blijven volhouden dat het wel gebeurd is en groot deel van haar nieuwe kijkers zal blijven hangen. Dat is haar winst.
Laster en smaad bestaat niet meer?

Ik kan dus gewoon een roddelprogramma beginnen, en zeggen dat bijvoorbeeld jij aan kinderen hebt gezeten? wtf?
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 10 december 2021 @ 17:52:06 #245
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_202555912
het is gewoon de vlucht naar voren van Borsato en co. Als je niks doet gaat het sowieso mis en op deze manier op je de boel te kunnen smoren, druk verhogen op iemand die met een verhaal naar buiten wil komen
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_202555958
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 december 2021 17:42 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Laster en smaad bestaat niet meer?

Ik kan dus gewoon een roddelprogramma beginnen, en zeggen dat bijvoorbeeld jij aan kinderen hebt gezeten? wtf?
Ligt eraan wat je zegt, als je het inderdaad zo open en bloot zegt als jij ben je waarschijnlijk de sigaar.

Maar ze kan prima zeggen en blijven volhouden: alles wat ik gezegd hebt heb ik onderzocht en gehoord van de moeder van het slachtoffer.

Ze uit dan geen beschuldiging terwijl ze wel haar geloofwaardigheid kan "behouden"(zover ze die heeft), dat is veel minder kwetsbaar juridisch gezien.
pi_202556101

Kijk Yvonne legt het hier uit waar roddelpraat verkeerd is.
En ze zegt het niet echt maar het lijkt wel dat ze contact heeft met het slachtoffer. Ze hint daar min of meer op.
En dat deed ze ook in haar laatste video.
(Dat leek haast wel dreigend)
Ik vermoed dat Yvonne het juridisch wel een en het ander dichtgetimmerd heeft. Of een mannetje heeft die haar helpt en die precies weet wat er wel of niet kan.
pi_202556110
quote:
3s.gif Op vrijdag 10 december 2021 17:55 schreef TjjWester het volgende:

[..]
Ligt eraan wat je zegt, als je het inderdaad zo open en bloot zegt als jij ben je waarschijnlijk de sigaar.

Maar ze kan prima zeggen en blijven volhouden: alles wat ik gezegd hebt heb ik onderzocht en gehoord van de moeder van het slachtoffer.

Ze uit dan geen beschuldiging terwijl ze wel haar geloofwaardigheid kan "behouden"(zover ze die heeft), dat is veel minder kwetsbaar juridisch gezien.
Allemaal superleuk en aardig. Yvonne heeft echter (naast haar succesvolle gekopieerde sieraden)
een verdienmodel gevonden in het opzettelijk zwartmaken van een specifieke BN-ers en hun partners.

Dat begon met Andrë Hazes en Sarah van Soelen en toen daar niets meer uit te persen viel,
waren Marco Borsato en Leontine de perfecte volgende slachtoffers (Anna Nooshin beet wijselijk niet en Jaimie en Jorik waren ook niet geschikt).

Ze werkt volgens een patroon en wordt overduidelijk gedreven door (financieel) eigenbelang.
Ergens keert de wal het schip, uitingen zijn op een bepaald moment gewoon onrechtmatig als ze zo (stelselmatig) gericht zijn op het beschadigen/vernietigen van een reputatie.
pi_202556136
De reputatie van Marco is sowieso al naar gort.
Al is het maar vanwege z’n slippertjes.
Want iedereen zag em als de lieve family man.

( of gewoon als zingende coltrui)
pi_202556141
quote:
3s.gif Op vrijdag 10 december 2021 17:55 schreef TjjWester het volgende:

[..]

Dus je hebt in Nederland helemaal geen plicht om te onderzoeken of je bron betrouwbaar is? lekker land leven wij in...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')