he allemaal,
De tuin moet winterklaar gemaakt worden en daarmee eigenlijk ook het tuinhuis.
Ik heb het een jaar of wat geleden overgenomen van iemand, maar die kan ik helaas niet meer om raad vragen.
Er liggen zonnepanelen op het dak en ik heb een installatie met verschillende onderdelen. 3 jaar geleden voor een verbouwinkje de boel los gehaald en niet meer terug aangesloten. Inmiddels is het toch wel fijn om wat stroom in het huisje te hebben en alles weer an te sluiten en werkbaar te krijgen.
Ik heb alle onderdelen en snoeren gemarkeerd, dus ik kan eea aansluiten. Maar, ik wil het ook gewoon snappen en kijken of er niet iets is om te verbeteren. De oude eigenaar bleek toch een redelijke knutselaar.
Oke, ik heb dus 3 zonnepanelen op het dak, een inverter, een accu en een laadregelaar. Mijn twijfel zit hem erin dat de regelaar eigenlijk voor een boot is en ik van de inverter niet de juiste handleiding kan vinden.
SPOILER: hier wat foto's van de inverter en regelaar
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heel concreet mijn vraag: los van de markeringen hoe het aangesloten was, hoe zouden jullie het aansluiten en waarom? En is het wijs om iets te vervangen?
Hier schreef
Dagoduck: Zeer goede FiPo.
Hier denkt
katindeboom dat ik eigenlijk Braddie ben, maar die ben ik natuurlijk niet.
Hier liet ik
CherryOnTop haar beeldscherm onder spugen