Zekerquote:Op donderdag 9 december 2021 15:33 schreef molloot200 het volgende:
Hey maar ik voorspelde ook al heel vroeg dat Portugal het heel goed zou doen!!!
Dat weegt wel op tegen mijn verkeerde Duitsland voorspelling toch?
Dat is precies ook waarom ik denk dat Giudi het goed zou doen op ESF als ze de Tsjechische voorronde zou winnen.quote:Op donderdag 9 december 2021 15:36 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
ZekerDuitsland was wel heel love-it-or-hate-it, dan verwacht je toch sneller dat die wel wat puntjes sprokkelt hier en daar
Ik heb nog niks gehoord van Tsjechië, maar ga het zeker inhalen! Twitter is in ieder geval helemaal hyped van die nummers (al is dat ook vaak juist geen goed tekenquote:Op donderdag 9 december 2021 15:37 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Dat is precies ook waarom ik denk dat Giudi het goed zou doen op ESF als ze de Tsjechische voorronde zou winnen.
Maar ik zie de jury aldaar er wel een stokje voor steken.
(Al heeft Tsjechië nog genoeg andere prima opties hoorEr zijn zeker 4 nummers die ik wel zou willen zien op het ESF)
Dan mag iedereen gooien met pakpapier. Frustratie kwijt zonder gevaar.quote:Op donderdag 9 december 2021 13:48 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja en op pakjesavond achtste finales kijken, ook leuk. Wordt vast ruzie in een hoop huishoudens.
Ik vind het een leuke voorronde! Veel moderne, hippe en jonge acts zitten ertussen. Vooral veel startende artiesten. Vind ik leuk, veel indie dingetjes ook. Ik vind het gemiddeld genomen beter dan de Estse voorronde bijvoorbeeld. Al merk je wel dat die live-on-tapes daar een beetje shitty zijn en het veel beter zou kunnen worden met een halfjaar staging concept bedenken en repeteren.quote:Op donderdag 9 december 2021 15:39 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik heb nog niks gehoord van Tsjechië, maar ga het zeker inhalen! Twitter is in ieder geval helemaal hyped van die nummers (al is dat ook vaak juist geen goed teken)
Zal ik zeker proberen!quote:Op donderdag 9 december 2021 15:43 schreef molloot200 het volgende:
Oh en @:Aoibhin, volgende week zondag is ook het Junior Eurovisie Songfestival. Ook leuk om live te kijken en mee te posten misschien!
Ik zie op dit moment Domi wel als meest likely als winnaar in de Tsjechische voorronde. Voor zover je dat kan voorspellen want de stemmen gaan alle kanten op en met zo'n jury erbij weet je het maar nooit.quote:Op donderdag 9 december 2021 15:46 schreef Momo het volgende:
Ik ben al aan de jynx begonnen en ben Jaagup en Domi gaan volgen op social media
Hier ook, ik zag het wel zitten met Jendrikquote:Op donderdag 9 december 2021 15:28 schreef Momo het volgende:
[..]
Dat dacht ik toen ook hoor, zeker geen 0 punten.
Ik had na de eerste repetities ook Ierland in m'n lijstje van kwalificerende landen lolquote:Op donderdag 9 december 2021 15:48 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Zal ik zeker proberen!![]()
Wat betreft gênante voorspellingen die niet kloppen, ik zie ineens bij mijn Word lijstjes dat ik Georgië dit jaar door had voorspeldDat is nog een tikje erger
quote:Op donderdag 9 december 2021 15:51 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik had na de eerste repetities ook Ierland in m'n lijstje van kwalificerende landen lol
Ah toen wisten we eindelijk waar die toeters voor warenquote:Op donderdag 9 december 2021 15:52 schreef molloot200 het volgende:
Ik ben nu in de rehearsal topics aangekomen bij de eerste repetitie van Verneigd Koninkrijk
Inderdaad. We dachten in eerste instantie dat die bij Duitsland zouden horen (wat overigens ergens ook veel logischer is)quote:Op donderdag 9 december 2021 15:54 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ah toen wisten we eindelijk waar die toeters voor waren
Quote van jou tijdens UK volgens de Matt stream @Aoibhinquote:Op donderdag 13 mei 2021 18:55 schreef Aoibhin het volgende:
At least they're trying
Hmm
Niet zo positief dus?
Ja wat de link is tussen die toeters en de inzending van de UK, echt geeeeeen ideequote:Op donderdag 9 december 2021 15:56 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Inderdaad. We dachten in eerste instantie dat die bij Duitsland zouden horen (wat overigens ergens ook veel logischer is)
Ah, ja ik luister natuurlijk gewoon aandachtig naar wat Matt roeptquote:Op donderdag 9 december 2021 15:57 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Quote van jou tijdens UK volgens de Matt stream @:Aoibhin
Nanosteel of War doet gewoon een pogingquote:Op donderdag 9 december 2021 15:57 schreef Momo het volgende:
Dat Eskimo Callboy eventueel mee doet dringt ook door bij metalfans online. Ik zag een reactie in de trant van "En dan moet Nanosteel of War ook mee doen he" en ik reageerde dat willen ze ook doen. En meteen verwarring. Voor die mensen gaat een hele wereld open.
Beide zijn volslagen onbekend bij mijquote:Op donderdag 9 december 2021 15:57 schreef Momo het volgende:
Dat Eskimo Callboy eventueel mee doet dringt ook door bij metalfans online. Ik zag een reactie in de trant van "En dan moet Nanosteel of War ook mee doen he" en ik reageerde dat willen ze ook doen. En meteen verwarring. Voor die mensen gaat een hele wereld open.
We roepen van tevoren allemaal wel dingen die achteraf wenkbrauwen doen fronsen hèquote:Op donderdag 9 december 2021 15:33 schreef molloot200 het volgende:
Hey maar ik voorspelde ook al heel vroeg dat Portugal het heel goed zou doen!!!
Dat weegt wel op tegen mijn verkeerde Duitsland voorspelling toch?
quote:Op donderdag 9 december 2021 16:04 schreef Arizona het volgende:
[..]
Beide zijn volslagen onbekend bij mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |