Debutanten (17)quote:Wednesday December 15 (1900 GMT)
3x First Round, 1x Second Round
Thursday December 16
Afternoon Session (1230 GMT)
Evening Session (1900 GMT)
Friday December 17
Saturday December 18
Sunday December 19
Monday December 20 (1900 GMT)
Tuesday December 21
2x First Round, 2x Second Round
4x Second Round
Wednesday December 22
4x Second Round
4x Second Round
Thursday December 23
4x Second Round
4x Second Round
Monday December 27
3x Third Round
3x Third Round
Tuesday December 28
3x Third Round
3x Third Round
Wednesday December 29
3x Third Round
1x Third Round, 2x Fourth Round
Thursday December 30
3x Fourth Round
3x Fourth Round
Saturday January 1
2x Quarter-Finals
Evening Session (1930 GMT) *Start time changed from 1900 GMT as originally published
2x Quarter-Finals
Sunday January 2
Evening Session (1930 GMT) *Start time changed from 1900 GMT as originally published
2x Semi-Finals
Monday January 3 (2000 GMT)
Final
*Schedule subject to change
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Links
Toernooipagina PDC website
Twitter PDC
Wikipedia [Engels]
Live Score (Original)
Live Score 2.0
Dartconnect, premier software platform
Virtuele OOM (Order of Merit)Makkelijk eerste
Op TV? Dat vraag ik me af. Vergeet niet dat er in de eerste 10/12 jaar bij de PDC 3 majors waren.quote:Op woensdag 8 december 2021 23:22 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Is toch ook wel gewoon omdat Taylor over zijn carrière bijna het drievoudige aantal wedstrijden heeft gegooid tov vGerwen? Dan is dat ook niet zo gek dat Taylor meer records heeft.
Verder wel met je eens ja. Veel spelers die hun eigen methodes hebben om lastig te bespelen zijn. Klinische finishes van Wade, het intimideren van Price, Lewis of Aspinall die er zo ontzettend veel energie in gooien, vdBergh kan zich weer mooi afsluiten van de tegenstander, Gurney kreeg je moeilijk van je bagagedrager af, etc.
Ik weet niet of iemand zich al heeft aangeboden maar dit jaar heb ik toevallig veel tijd rond het WK, dus ik zou kunnen helpenquote:Op woensdag 1 december 2021 19:18 schreef El-Stinho het volgende:
Is er íemand bereid om tot kerst mee te helpen met het tellen van het VOORSPELSPEL? Anders ga ik dit niet trekken.
Moet hij weten.quote:Op donderdag 9 december 2021 08:41 schreef Nober het volgende:
Taylor had op z'n 32ste twee wereldtitels en een World Masters titel.
Dat het team nog niet compleet is doet vermoeden dat ze niet met (complete) RTL-team doorgaan.quote:Na het komende WK Darts verhuizen de uitzendrechten van dartstoernooien van RTL 7 naar Viaplay. Echter begint dit streamingsplatform pas vanaf 1 maart in Nederland, waardoor werd gevreesd dat de eerste dartstoernooien van het seizoen niet te zien zijn in Nederland.
Echter is daar een oplossing voor gevonden. ''Tot maart is het darten gratis live te zien op het Youtube-kanaal van Viaplay. Met Nederlands commentaar", zo vertelt Marco Zwaneveld, Head of Sports bij Viaplay, aan Sportnieuws.nl.
Dat betekent dat Nederlandse fans de Masters (28-30 januari) en de eerste speelrondes van de Premier League Darts (wekelijks op donderdag vanaf 3 februari) gratis via YouTube kunnen volgen.
Vanaf maart betalen voor darts op TV
De UK Open (4-6 maart) is vermoedeijk het eerste toernooi dat op het streamingsplatform Viaplay wordt uitgezenden. Dartsfans moeten dan betalen om de verrichtingen van hun favoriete darters te volgen. Een abonnement gaat 13.99 euro per maand kosten. Maar abonnees hebben dan in de toekomst geen last meer van reclames tijdens de dartswedstrijden.
"Ik kan vast 1 tipje van de sluier oplichten en dat is dat er tijdens het darten géén reclameblokken meer komen. Er is dus meer tijd voor analyses en andere dartsitem voor- tijdens en na de wedstrijden. Het team met analisten en commentatoren is nog niet compleet, maar we werken er hard aan om er begin maart meteen te staan'', zo onthulde Zwaneveld.
Nou ja, als ze Marcel (en Niels) bij RTL laten zou het alleen maar een positieve ontwikkeling zijn. Dat kan ook nog.quote:Op donderdag 9 december 2021 12:07 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Dientengevolge:
Ik vrees voor Viaplay.
Nee dit kan niet.quote:uitgezenden.
Dus dan gaan ze in Engeland naar de reclames en gooien ze voor Nederlandse kijkers wel gewoon door? Mooi.quote:Maar abonnees hebben dan in de toekomst geen last meer van reclames tijdens de dartswedstrijden.
Dus wel onderbrekingen.quote:"Ik kan vast 1 tipje van de sluier oplichten en dat is dat er tijdens het darten géén reclameblokken meer komen. Er is dus meer tijd voor analyses en andere dartsitem voor- tijdens en na de wedstrijden.
Wel betalen en geen kutschimmelzalf meer. Waarom zou je dit willen? Niemand zit te wachten op "meer darts-items voor tijdens en na de wedstrijden". Iedereen wil gewoon ff pissen.quote:Op donderdag 9 december 2021 12:05 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dat het team nog niet compleet is doet vermoeden dat ze niet met (complete) RTL-team doorgaan.
Ik vrees voor Zjak
Tijdens de analyse van Robin van Galen kan je prima gaan pissenquote:Op donderdag 9 december 2021 12:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wel betalen en geen kutschimmelzalf meer. Waarom zou je dit willen? Niemand zit te wachten op "meer darts-items voor tijdens en na de wedstrijden". Iedereen wil gewoon ff pissen.
Of Bas Muijsquote:Op donderdag 9 december 2021 12:46 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Tijdens de analyse van Robin van Galen kan je prima gaan pissen
Denk dat Zjak als hij wil gewoon erbij mag zitten. Is natuurlijk één van de grotere dartskenners. Heeft ook de connecties wel in het wereldje. Lijkt mij aardig onverstandig om hem eruit te gooien.quote:Op donderdag 9 december 2021 12:05 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dat het team nog niet compleet is doet vermoeden dat ze niet met (complete) RTL-team doorgaan.
Ik vrees voor Zjak
en wie daarvoor in de plaats dan?quote:Op donderdag 9 december 2021 12:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Verwacht dat we Koert, Maijer en The Feather niet meer terug gaan zien.
Zjak dartskennerquote:Op donderdag 9 december 2021 12:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Denk dat Zjak als hij wil gewoon erbij mag zitten. Is natuurlijk één van de grotere dartskenners. Heeft ook de connecties wel in het wereldje. Lijkt mij aardig onverstandig om hem eruit te gooien.
Bart Nollesgodquote:Op donderdag 9 december 2021 12:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
en wie daarvoor in de plaats dan?
Dartskenner zijn is ook niet veel meer dan info van blaadjes voorlezen.quote:Op donderdag 9 december 2021 12:57 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Zjak dartskennerLeest gewoon info voor van blaadjes en de meeste informatie krijgt hij toegezonden.
Niet mee eens. Er zijn een aantal kenners die echt hele random info weten van WK's en wedstrijden die niemand anders weet. Zjak weet geen moer en is MOKERDIK. OPROTTEN MET DIE HALVE KLAPLOPER.quote:Op donderdag 9 december 2021 12:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dartskenner zijn is ook niet veel meer dan info van blaadjes voorlezen.
Niks mis mee. Lilian Marijnissen in een strakke jurk aan de desk genot. Prostaatje van Bartje melken genotquote:
Geen flauw idee, ligt er natuurlijk ook aan wie ViaPlay allemaal benadert. Maar dat je niet veel hebt aan een van der Giessen die doodsbang is voor wat vGerwen van hem vindt staat buiten kijf, zeker met de aankondiging dat het commentaar van de F1 wel wat neutraler mag kan je ook wel invullen welke namen door ViaPlay er uit gegooid gaan worden.quote:Op donderdag 9 december 2021 12:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
en wie daarvoor in de plaats dan?
Ja, maar dan gaat het dus helemaal mis.quote:Op donderdag 9 december 2021 13:02 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Geen flauw idee, ligt er natuurlijk ook aan wie ViaPlay allemaal benadert. Maar dat je niet veel hebt aan een van der Giessen die doodsbang is voor wat vGerwen van hem vindt staat buiten kijf, zeker met de aankondiging dat het commentaar van de F1 wel wat neutraler mag kan je ook wel invullen welke namen door ViaPlay er uit gegooid gaan worden.
Viaplay gaat gewoon een 2de Sport7 worden. Na 1 jaar weer van de buis genot.quote:Op donderdag 9 december 2021 13:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, maar dan gaat het dus helemaal mis.
Viaplay geen publiek
Darters geen geld
Wij geen darts
Maijer / Koert / Feather geen baan
Benieuwd wie hier dan weer bij gebaat is. De dominee?
NOS heeft vooral nul dartskennis.quote:Op donderdag 9 december 2021 13:21 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
NOS heeft geen interesse. Te weinig donkere spelers en transgenders.
Mee eens.quote:Op donderdag 9 december 2021 12:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Denk dat Zjak als hij wil gewoon erbij mag zitten. Is natuurlijk één van de grotere dartskenners.
Zijn website is ook totaal niet gebruiksvriendelijk.quote:Op donderdag 9 december 2021 12:59 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Niet mee eens. Er zijn een aantal kenners die echt hele random info weten van WK's en wedstrijden die niemand anders weet. Zjak weet geen moer en is MOKERDIK. OPROTTEN MET DIE HALVE KLAPLOPER.
Altijd tegen mij.quote:Op donderdag 9 december 2021 13:32 schreef spleeh het volgende:
[..]
Zijn website is ook totaal niet gebruiksvriendelijk.
Elke keer als op een pijltje druk komt ik een kalender terecht
Niet alleen tijdens de analyse, ook over de analyse van Robin van G. kan je prima gaan pissen.quote:Op donderdag 9 december 2021 12:46 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Tijdens de analyse van Robin van Galen kan je prima gaan pissen
Hopelijk niet. Afscheid van dat stukje zuurstofgebrek zal met velen bierens gevierd worden. Ik geef het je op een briefjequote:Op donderdag 9 december 2021 14:01 schreef de_boswachter het volgende:
Ik ga het kankeren op Marcel Maijer enorm missen. Hopelijk vinden we een nieuwe zondebok.
Viaplay heeft de rechten van matchroom snooker en pool... Is matchroom het BDO van het snookeren?quote:Op donderdag 9 december 2021 13:35 schreef spleeh het volgende:
Zjak heeft trouwens al een nieuwe baan bij Ziggo: verslaggeven van snooker
Die gaat niet naar viaplay?quote:Op donderdag 9 december 2021 14:01 schreef de_boswachter het volgende:
Ik ga het kankeren op Marcel Maijer enorm missen. Hopelijk vinden we een nieuwe zondebok.
Viaplay wil geen vlaggetjesvolk meer.quote:Op donderdag 9 december 2021 14:04 schreef Nober het volgende:
[..]
Viaplay heeft de rechten van matchroom snooker en pool... Is matchroom het BDO van het snookeren?
[..]
Die gaat niet naar viaplay?
Waar moet ik dan heen?quote:Op donderdag 9 december 2021 14:08 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Viaplay wil geen vlaggetjesvolk meer.
Viaplay kan van team vlaggetjesvolk gevoeglijk de rasbora caudumaculatakoorts krijgenquote:Op donderdag 9 december 2021 14:08 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Viaplay wil geen vlaggetjesvolk meer.
Dat hoop ik ook, maar dat is bij Olav Mol (wat me overigens niet uitmaakt daar ik F1 op Sky kijk) ook anders gelopen.quote:Op donderdag 9 december 2021 12:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Denk dat Zjak als hij wil gewoon erbij mag zitten. Is natuurlijk één van de grotere dartskenners. Heeft ook de connecties wel in het wereldje. Lijkt mij aardig onverstandig om hem eruit te gooien.
Dat doet hij al een tijdje. Tevens driebanden en sinds kort ook NFL. Het snooker van Ziggy gaat ook naar Viaplay overigens.quote:Op donderdag 9 december 2021 13:35 schreef spleeh het volgende:
Zjak heeft trouwens al een nieuwe baan bij Ziggo: verslaggeven van snooker
Daar krijgen ze subsidie voor denk ik als ze hem daar neer zetten.quote:Op donderdag 9 december 2021 16:44 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dat doet hij al een tijdje. Tevens driebanden en sinds kort ook NFL. Het snooker van Ziggy gaat ook naar Viaplay overigens.
Dan kunnen ze niemand meer uitnodigen behalve 'ons' Zjerry Hendriksquote:
Heeft wel wat van Coronel. Ik vrees het ergstequote:Op donderdag 9 december 2021 18:35 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Dan kunnen ze niemand meer uitnodigen behalve 'ons' Zjerry Hendriks
Vind ik een prima voorstel. De situatie is namelijk ook al achter achter uitgesproken. Ik hef z'n ban op.quote:Op donderdag 9 december 2021 20:04 schreef Tagliano het volgende:
Hey lieve FAtjes
Welkom in het warme bad van DRT! In deze tijd van het jaar een van de drukkere plekken op FOK!, want het WK begint volgende week woensdagen dat wordt altijd in een zeer warme gezellige sfeer met bijzonder veel users samen gevolgd (uiteraard zijn jullie ook van harte welkom!!). Helaas voorlopig wel voor de laatste keer dat dit forum een ouderwets stomend warm bad is, want na dit WK verdwijnt darts achter de decoder voor 14 euro per maand
Het zou natuurlijk erg leuk zijn als dit "laatste" WK samen met de vaste dartsvolgers, die al jaren DRT maken tot de enorm leuke plek die het is, gevolgd kan worden. Helaas heb ik vernomen dat vaste volger @:maxi-mus om niet nader te noemen redenen niet in staat is om te posten. Zeer spijtig maar misschien wel terecht.
Met het WK voor de deur (en kerst, vergeet de kerstgedachte niet) hoop ik namens heel DRT maxi misschien een kleeeeeeeeein beetje korting kan krijgen hoewel hij zelf ook wel zal erkennen dat een lange ban wel op zijn plaats is. Uiteraard zullen, net als ieder jaar, alle andere users erop toezien dat het een en ander een beetje ordentelijk verloopt zonder dat er ook maar een blauwe, donkerblauwe of rooie nodig zal zijn
@:ggmm @:pharkus @:straatcommando. @:yvonne @:de rest
quote:Op donderdag 9 december 2021 20:13 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Vind ik een prima voorstel. De situatie is namelijk ook al achter achter uitgesproken. Ik hef z'n ban op.
[..]
Vind ik een prima voorstel. De situatie is namelijk ook al achter achter uitgesproken. Ik hef z'n ban op.
[..]
Waarvoor dank.quote:Op donderdag 9 december 2021 20:13 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Vergeven en vergeten, we kijken vooruit! Op naar het WK!quote:Op donderdag 9 december 2021 20:32 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Wat had je uitgevroten ouwe viezerik???
quote:Op donderdag 9 december 2021 20:33 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Vergeven en vergeten, we kijken vooruit! Op naar het WK!
[..]
Prima toch. We hebben al genoeg Rodriguez aids te zien.quote:Op donderdag 9 december 2021 20:48 schreef Mani89 het volgende:
Geen Juan Rodriguez op het WK, want chinese kinkhoest. We verwelkomen daarom dronken zwerver Gordon Mathers.
quote:Op donderdag 9 december 2021 20:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Prima toch. We hebben al genoeg Rodriguez aids te zien.
JAAAA TOPICRECORD GAAT ERAANquote:
Ik heb hier een hard hoofd inquote:Op donderdag 9 december 2021 21:32 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
JAAAA TOPICRECORD GAAT ERAAN
Misschien als @Zipportal weer gaat tellenquote:
191 vorig jaar toch? en 187 2 jaar terug geloof ikquote:Op donderdag 9 december 2021 21:32 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
JAAAA TOPICRECORD GAAT ERAAN
Hebben we een subforum BIL nodig?quote:Op donderdag 9 december 2021 21:47 schreef de_boswachter het volgende:
Sjaak zit het biljarten te verslaan.
@Mani89quote:Op donderdag 9 december 2021 21:33 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Misschien als @:Zipportal weer gaat tellen
Voor alles. Maar wie geeft een neuk om autootjerijden en nazibal.quote:Op donderdag 9 december 2021 22:04 schreef de_boswachter het volgende:
Zit bij dat ViaPlay abo voor darts dan ook F1 en voetbal enzo? Of moet je voor elke sport abonnementen afsluiten van ¤15 per maand ongeveer?
Bowa is groot fan van Hamilton.quote:Op donderdag 9 december 2021 22:05 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Voor alles. Maar wie geeft een neuk om autootjerijden en nazibal.
Smerige racist.quote:Op donderdag 9 december 2021 22:10 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Bowa is groot fan van Hamilton.
2quote:Op donderdag 9 december 2021 22:11 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik begin vast: Vroeg naar bed vanavond vrienden
Nou dat lijkt me niet. Dat zou wel heel kinderachtig zijn.quote:Op donderdag 9 december 2021 22:29 schreef wimderon het volgende:
(Of het is een wanhopige poging in het gevlei te komen.)
BIL hehe ik snap mquote:Op donderdag 9 december 2021 21:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hebben we een subforum BIL nodig?
Ik ben in onderhandelingquote:Op vrijdag 10 december 2021 12:30 schreef heywoodu het volgende:
Is er eigenlijk al iets bekend over de commentatoren bij het dartsen volgend jaar?
Nee, nog niets.quote:Op vrijdag 10 december 2021 12:30 schreef heywoodu het volgende:
Is er eigenlijk al iets bekend over de commentatoren bij het dartsen volgend jaar?
5.quote:Op donderdag 9 december 2021 22:11 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik begin vast: Vroeg naar bed vanavond vrienden
Hopelijk Jos Verstappen bij darts. Die deed darten met de barkrukken door ramen van cafes heen.quote:Op vrijdag 10 december 2021 13:36 schreef Scorpion_17 het volgende:
Zjak zei in de Double Trouble Dartscast dat ze voorlopig stoppen met de podcast, om verschillende redenen, eentje waarover binnenkort meer duidelijk zou worden. En Koert en Zjak bleven dicht bij elkaar zeiden ze. Dus of ze gaan binnenkort aankondigen dat ze de nieuwe Bert en Ernie zijn of ze gaan darts presenteren.
Heel veel keuze is er ook niet in dartsland. Iedereen die er wat over te zeggen heeft, komt al wel bij RTL voorbij. Tis hier gekker dan bij F1 om daarvan af te gaan wijken.
Ja, maar zou liever een Nostradamus opzetten. Alleen dan moet er wel iemand zijn om te tellen (wat op zich niet moeilijk hoeft te zijn met een handige sheet).quote:Op vrijdag 10 december 2021 16:29 schreef maxi-mus het volgende:
@:wimderon was er vorig jaar niet een pick'em spel?
Als jij niet iets in de steigers hebt wil ik dat ook wel op me nemen anders.
Dat tellen ben ik niet voor gemaakt, wilde @Dr_Flash ofzo daar niet mee helpen? Heb wel iets voorbij zien komen. Of gewoon iedereen zijn eigen score tellen.quote:Op vrijdag 10 december 2021 16:35 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ja, maar zou liever een Nostradamus opzetten. Alleen dan moet er wel iemand zijn om te tellen (wat op zich niet moeilijk hoeft te zijn met een handige sheet).
Of allebei natuurlijk!
Dat was voor het voorspelspel van @El-Stinho.quote:Op vrijdag 10 december 2021 16:36 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat tellen ben ik niet voor gemaakt, wilde @:dr_flash ofzo daar niet mee helpen? Heb wel iets voorbij zien komen. Of gewoon iedereen zijn eigen score tellen.
Dat je bijvoorbeeld hebt:quote:Op vrijdag 10 december 2021 16:39 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja hoor, ik kan wel wat met Excel. Weet niet wat de bedoeling precies is?
Ja. Maar ik weet niet hoeverre dat een panklare sheet is, waarbij slechts enkele aanpassingen nodig zijn, of dat er weer iets nieuws opgezet zou moeten worden.quote:Op vrijdag 10 december 2021 16:48 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja dat snap ik![]()
Maar ik begrijp dat mexi al zoiets heeft?
Ik heb wel een excelsheet die van het tellen niet zo’n immens werk maakt, inderdaad. Hoef je alleen kleine aanpassingen in te doen inmiddels.quote:Op vrijdag 10 december 2021 16:41 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dat was voor het voorspelspel van @:El-Stinho.
Maar ik weet dat bijvoorbeeld @:Mexicanobakker het bijhouden van een Nostradamus heel simpel kan maken, zodat het invullen van antwoorden voldoende is om scores te krijgen.
Eigen score tellen is bij een pick'em toch wat gemakkelijker, omdat je steeds een nieuwe pick moet plaatsen.
Ben jij dan bereid om het tellen op je te nemen @Dr_Flash? Of toch @maxi-mus, als het niet veel werk is? Of iemand anders?quote:Op vrijdag 10 december 2021 17:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb wel een excelsheet die van het tellen niet zo’n immens werk maakt, inderdaad. Hoef je alleen kleine aanpassingen in te doen inmiddels.
Er komt dan een lijst vragen. Users geven antwoorden in het betreffende topic. De antwoorden zullen zich gedurende het WK aandienen en kunnen dan verwerkt worden. En bijwerken/een tussenstand hoeft echt niet iedere dag.quote:Op vrijdag 10 december 2021 17:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik wil het best doen hoor, als iemand me ff e.e.a. uitlegt. Heb verder toch geen wintersportplannen.
Maar ik ga vaak wel vrij vroeg naar bedDus dan komt de uitslag pas de volgende ochtend. Als dat geen probleem is. (en anders ook
)
Ja prima. Maak jij een lijst vragen dan?quote:Op vrijdag 10 december 2021 18:11 schreef wimderon het volgende:
[..]
Er komt dan een lijst vragen. Users geven antwoorden in het betreffende topic. De antwoorden zullen zich gedurende het WK aandienen en kunnen dan verwerkt worden. En bijwerken/een tussenstand hoeft echt niet iedere dag.
Ik zal wel vragen maken ja. Misschien weet @maxi-mus er ook nog wat.quote:Op vrijdag 10 december 2021 18:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja prima. Maak jij een lijst vragen dan?
Dat zou extreem sympathiek zijn.quote:Op donderdag 9 december 2021 00:28 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Ik weet niet of iemand zich al heeft aangeboden maar dit jaar heb ik toevallig veel tijd rond het WK, dus ik zou kunnen helpen
open deurtje is open als een fontanelletje. Welke Gary Anderson bedoelden ze eigenlijk?quote:Op vrijdag 10 december 2021 22:00 schreef Wertha het volgende:
Deze kans kón ik niet laten liggen.
Wertha in F1 / [F1 Algemeen] 2021 Formula1 GP's #808 zonder Mol & tandarts
https://en.wikipedia.org/wiki/Gary_Anderson_(motorsport)quote:Op vrijdag 10 december 2021 22:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
open deurtje is open als een fontanelletje. Welke Gary Anderson bedoelden ze eigenlijk?
Okee beetje Eddy Merckx gevalletje dusquote:Op vrijdag 10 december 2021 22:23 schreef Wertha het volgende:
[..]
https://en.wikipedia.org/wiki/Gary_Anderson_(motorsport)
quote:Op vrijdag 10 december 2021 22:51 schreef Zipportal het volgende:
Dartshop Zaanstad naast een slagerij allen. @:Poepz0r
Sherrock vs Clemens was een veel mooiere wedstrijd van haar imoquote:Op vrijdag 10 december 2021 23:39 schreef Dr_Flash het volgende:
Schrijfmeisje op rechts mag vaker in beeld
kan, ik keek alleen maar naar dat kontjequote:Op zaterdag 11 december 2021 00:27 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Sherrock vs Clemens was een veel mooiere wedstrijd van haar imo
Gaat dit over het voorspelspel of het spel van wimderon?quote:Op vrijdag 10 december 2021 17:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik wil het best doen hoor, als iemand me ff e.e.a. uitlegt. Heb verder toch geen wintersportplannen.
Maar ik ga vaak wel vrij vroeg naar bedDus dan komt de uitslag pas de volgende ochtend. Als dat geen probleem is. (en anders ook
)
Moet jij weten, is wel een hoop werk om het allebei bij te houden. Maar ik sta wel open om te helpen met het voorspelspelquote:
Jaaaa, welkom terug. Laten we ons gedragen morgens als Lewis wint.quote:Op donderdag 9 december 2021 20:33 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Vergeven en vergeten, we kijken vooruit! Op naar het WK!
quote:Op zaterdag 11 december 2021 00:27 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Sherrock vs Clemens was een veel mooiere wedstrijd van haar imo
... van Clemensquote:Op zaterdag 11 december 2021 00:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
kan, ik keek alleen maar naar dat kontje
User -geroyeerd-quote:Op zaterdag 11 december 2021 11:16 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Darten is geen sport. Bij sport hoort geen alcohol.
Dit gaat over de Nostra van wim. U ziet, het grote terugkrabbelen is begonnenquote:Op zaterdag 11 december 2021 00:30 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Gaat dit over het voorspelspel of het spel van wimderon?
En nog eentje schijnbaar.quote:Op zaterdag 11 december 2021 11:27 schreef Wertha het volgende:
Mathers replaces Rodriguez in William Hill World Darts Championship
https://www.pdc.tv/news/2(...)jPS4FrGlEkFPHAdDjkL4
Ja kut, zitten we alsnog aan Hudson vastquote:Op zaterdag 11 december 2021 12:51 schreef wimderon het volgende:
[..]
En nog eentje schijnbaar.
[ twitter ]
We hadden al Losper, die vervangen wordt door Mike De Decker.quote:Op zaterdag 11 december 2021 12:51 schreef wimderon het volgende:
[..]
[ twitter ]
Ik kan mn voorspelling lekker elke dag lopen aanpassen in dit tempoquote:Op zaterdag 11 december 2021 12:51 schreef wimderon het volgende:
[..]
[ twitter ]
Wanneer zijn dequote:Op zaterdag 11 december 2021 12:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja kut, zitten we alsnog aan Hudson vast
Na Hudson is Jef aan de beurt. En daarna X-Factor Andy Boulton.quote:Op zaterdag 11 december 2021 21:10 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Wanneer zijn deNederlanders
aan de beurt op de reservelijst?
Alleen Ron Boszhard als de rest het wil.quote:Op zaterdag 11 december 2021 22:05 schreef Nober het volgende:
Kun je ook tijdens het WK nog instromen als er iemand positief test?
Iedere DRT-user die vanmiddag ongeschonden uit F1 weg komt...quote:Op zondag 12 december 2021 09:02 schreef de_boswachter het volgende:
Vanmiddag even op de handjes zitten mensies! Zorg dat u geen ban aangesmeerd krijgt door @:nattekat en zijn kornuiten in het F1 forum. Zou zonde zijn als dit warme bad woensdag cracks moet missen.
Iedere DRT-user die überhaupt naar F1 gaat danwel ernaar kijktquote:Op zondag 12 december 2021 11:58 schreef Wertha het volgende:
[..]
Iedere DRT-user die vanmiddag ongeschonden uit F1 weg komt...
[ afbeelding ]
Feyenoord speelt gewoon om 14:30, dus het is überhaupt niet voor te stellen dat de mensheid dan naar autoracen gaat kijken.quote:Op zondag 12 december 2021 12:18 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Iedere DRT-user die überhaupt naar F1 gaat danwel ernaar kijkt
Heel laag. Deed niet mee aan de PDPA qualifierquote:Op zaterdag 11 december 2021 21:53 schreef Dr_Flash het volgende:
Waar staat Andrew Gilding op de reservelijst?
Misschien maar beter ook.quote:Op zondag 12 december 2021 14:01 schreef spleeh het volgende:
[..]
Heel laag. Deed niet mee aan de PDPA qualifier
Was het een leuke race?quote:Op zondag 12 december 2021 09:02 schreef de_boswachter het volgende:
Vanmiddag even op de handjes zitten mensies! Zorg dat u geen ban aangesmeerd krijgt door @:nattekat en zijn kornuiten in het F1 forum. Zou zonde zijn als dit warme bad woensdag cracks moet missen.
@Wereldgozer ban tot 26 decemberquote:Op zondag 12 december 2021 16:35 schreef Tagliano het volgende:
Zijn er nog slachtoffers gevallen voor wie een goed woordje moet worden gedaan
Dat was niet slim.quote:Op zondag 12 december 2021 17:07 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
@:Wereldgozer ban tot 26 december
Belachelijk maken van een FA in VBL SC.
Overleefd.quote:Op zondag 12 december 2021 09:02 schreef de_boswachter het volgende:
Woensdag ben je de eerste.quote:Op zondag 12 december 2021 12:24 schreef Dr_Flash het volgende:
@:Zipportal kan er ook vast een tussenstand van deze reeks komen op het moment dat het WK begint?
Blackedquote:Op zondag 12 december 2021 17:30 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Overleefd.
GET IN THERE ZIPPORTAL.
Al besproken.quote:Op zondag 12 december 2021 17:56 schreef Neef_Wuppie het volgende:
@:wereldgozer is pas na kerst terug.
Die FA is ongeschikt.quote:Op zondag 12 december 2021 17:07 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
@:Wereldgozer ban tot 26 december
Belachelijk maken van een FA in VBL SC.
Volgens mij heeft iedereen zich gedragen. En Nattekat is nu vrolijk.quote:Op zondag 12 december 2021 16:35 schreef Tagliano het volgende:
Zijn er nog slachtoffers gevallen voor wie een goed woordje moet worden gedaan
Onze grote vriend @Wereldgozer moet brommen t/m 2e kerstdag. In ons warme bad is gescheten…..quote:Op zondag 12 december 2021 19:38 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Volgens mij heeft iedereen zich gedragen. En Nattekat is nu vrolijk.
Nu is de vraag alleen of @Wereldgozer zijn eigen bad niet heeft volgeschetenquote:Op zondag 12 december 2021 20:52 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Onze grote vriend @:wereldgozer moet brommen t/m 2e kerstdag. In ons warme bad is gescheten…..
Dit voelt als een enorm verlies. @:GGMM bedankt.
[ afbeelding ]
Wereldgozer is een prima jongen. Zijn verstandelijke beperking laat hem echter soms gekke dingen doen. Gewoon aai over de bol en klaar.quote:Op zondag 12 december 2021 20:54 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Nu is de vraag alleen of @:wereldgozer zijn eigen bad niet heeft volgescheten
Hem kennende sluit ik dat niet uit
Als iemand met een beperking in zijn broek schijt moet je daar niet moeilijk over doen (en hem niet bannen tot tweede kerstdag)quote:Op zondag 12 december 2021 20:54 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Nu is de vraag alleen of @:wereldgozer zijn eigen bad niet heeft volgescheten
Hem kennende sluit ik dat niet uit
Dit is niet leuk.quote:Op zondag 12 december 2021 14:01 schreef spleeh het volgende:
[..]
Heel laag. Deed niet mee aan de PDPA qualifier
Niet gekekenquote:
Daar hebben we het uitgebreid over gehad laten we dat niet nog eens gaan doen.quote:Op maandag 13 december 2021 10:53 schreef Scorpion_17 het volgende:
Was hier al besproken dat de Spaanse qualifier niet meedoet?
quote:Op donderdag 9 december 2021 20:48 schreef Mani89 het volgende:
Geen Juan Rodriguez op het WK, want chinese kinkhoest. We verwelkomen daarom dronken zwerver Gordon Mathers.
quote:Op donderdag 9 december 2021 20:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Prima toch. We hebben al genoeg Rodriguez aids te zien.
Afgehandeld dus.quote:
ANNOUNCE KIRK SHEPERDquote:Op maandag 13 december 2021 10:53 schreef Scorpion_17 het volgende:
Was hier al besproken dat de Spaanse qualifier niet meedoet?
Ja anders is Fallon kansloos.quote:Op maandag 13 december 2021 11:37 schreef WheeledWarrior het volgende:
Zit er nou gewoon publiek bij?
Ja, nu nog wel. Het is vooral te hopen dat de Omicron variant de ziekenhuisinstroom daar niet significant verhoogt.quote:Op maandag 13 december 2021 11:37 schreef WheeledWarrior het volgende:
Zit er nou gewoon publiek bij?
Liever Omicron dan Unicorn.quote:Op maandag 13 december 2021 11:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
hopen dat de Omicron variant de ziekenhuisinstroom daar niet significant verhoogt.
Ik ben duidelijk genoeg geweest in dat topic geleuf ik.quote:Op maandag 13 december 2021 15:04 schreef Zipportal het volgende:
Krijgen we nog een bingo? @:maxi-mus @:jr-style-93
Feedback allen.
Hoe staat het met de pick'emquote:Op maandag 13 december 2021 15:06 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik ben duidelijk genoeg geweest in dat topic geleuf ik.
😍quote:Op maandag 13 december 2021 16:23 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
In de stijgers, denk morgenochtend. Ben dit hele weekend niet thuis geweest.
Steigersquote:Op maandag 13 december 2021 16:23 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Stijgers?quote:Op maandag 13 december 2021 16:23 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat ik dit snapquote:
Dat is wel de bedoeling, maar als het niet lukt help ik je wel. Je hoeft voor nu enkel voor sessie 1 een naam te droppen waarvan je denkt dat hij (liefst met een groot verschil) wint. En de grote namen kun je het beste sparen voor latere rondes.quote:Op dinsdag 14 december 2021 11:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat ik dit snapDat is waar iedereen zijn eigen scores moet bijhouden toch?
Nou ja, ik heb het al moeilijk genoeg met de Nostradamus en de viandellenbakkerij
Haha iemand die denkt dat er de komende drie weken iets belangrijkers dan het WK bestaatquote:Op dinsdag 14 december 2021 12:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
3 mentions voor Nostradamus, Voorspelspel en Pick em spel
Ik heb nauwelijks tijd
Mijn vrouw zou het toch fijn vinden dat ik bij de bevalling ben denk ikquote:Op dinsdag 14 december 2021 12:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Haha iemand die denkt dat er de komende drie weken iets belangrijkers dan het WK bestaat
DENK jequote:Op dinsdag 14 december 2021 12:46 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Mijn vrouw zou het toch fijn vinden dat ik bij de bevalling ben denk ik
Ik vraag niks, anders lig ik dalijk op de IC. Kijk wel uit.quote:Op dinsdag 14 december 2021 12:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
DENK jeMaar heb je het 'r al gevraagd?
Wow, een Fokker met een vrouw gevonden.quote:Op dinsdag 14 december 2021 12:46 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Mijn vrouw zou het toch fijn vinden dat ik bij de bevalling ben denk ik
quote:Op dinsdag 14 december 2021 12:51 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Wow, een Fokker met een vrouw gevonden.
Nostra kun je per dag doen nu, ideaal. Voorspelspel is 10 minuutjes werk en Pick em 10 seconden. Die tijd kun je altijd vinden op een dag, je bent de MP niet.quote:Op dinsdag 14 december 2021 12:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
3 mentions voor Nostradamus, Voorspelspel en Pick em spel
Ik heb nauwelijks tijd
Lijkt mijn schoonmoeder wel. BBW genot. 180!!!!!!! (kilo genot)quote:Op dinsdag 14 december 2021 12:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Geil. Dubbele onderkinnen en geen kut.
Met die rechtse weet @Mexicanobakker wel raad.quote:Op dinsdag 14 december 2021 13:20 schreef Dr_Flash het volgende:
Eerste paar dagen zijn geregeld. T/m het eerste weekend denk ik.
[ afbeelding ]
In de katholieke kerk weten ze wat het is om te kijken naar geslachtsdelen van minderjarigenquote:Op dinsdag 14 december 2021 13:27 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Bij de EO voelt Jelle zich vast thuis.
Gaan ze het ook over Ted Hankey hebben? Stukje stiefdochterquote:Op dinsdag 14 december 2021 13:27 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Bij de EO voelt Jelle zich vast thuis.
quote:Op dinsdag 14 december 2021 13:28 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
In de katholieke kerk weten ze wat het is om te kijken naar geslachtsdelen van minderjarigen
Sjeffrie?quote:Op dinsdag 14 december 2021 14:15 schreef Madhouse11 het volgende:
Was de volgende op de reservelijst niet een?
Jeffrey is pas de 4de of de 5de reserve geloof ik. Gokkasten zijn al wel leeg in Engeland.quote:Op dinsdag 14 december 2021 14:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Sjeffrie?
Die is in ieder geval wel aan het meetrainen en zou ook meereizen vertelde Barney in de podcast van Koerd en Zjak.
Ja dan is hij nu aan de beurt toch als er nog iemand afvalt? Er zijn al 3 reserves ingezet Hans.quote:Op dinsdag 14 december 2021 14:18 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Jeffrey is pas de 4de of de 5de reserve geloof ik. Gokkasten zijn al wel leeg in Engeland.
Dan is hij de 5dequote:Op dinsdag 14 december 2021 14:20 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja dan is hij nu aan de beurt toch? Er zijn al 3 reserves ingezet Hans.
4e dus. En dan bevestig je dus wat wij al zeiden.quote:Op dinsdag 14 december 2021 14:21 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dan is hij de 5deHij kwam na Hudson.
Allemaal even wegen voor en na het WK?quote:Op dinsdag 14 december 2021 13:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
Ah zo bedoel je. Er zijn er al 3 ingezet inclusief Hudson.quote:Op dinsdag 14 december 2021 14:21 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
4e dus. En dan bevestig je dus wat wij al zeiden.
Yes.quote:Op dinsdag 14 december 2021 14:22 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ah zo bedoel je. Er zijn er al 3 ingezet inclusief Hudson.
Nog geen frikandel in de gang genot. Geen herhalingsgevaar.quote:Op dinsdag 14 december 2021 14:22 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Zo stel ik me dus echt de vrouw van @:poepz0r voor
Hou ons op de hoogte maat! Als ze maandag 20 december er uitkomt heet ze Barney neem ik aan?quote:Op dinsdag 14 december 2021 14:23 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Nog geen frikandel in de gang genot. Geen herhalingsgevaar.
20ste is de verjaardag van mijn vader grappig genoegquote:Op dinsdag 14 december 2021 14:23 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Hou ons op de hoogte maat! Als ze maandag 20 december er uitkomt heet ze Barney neem ik aan?
Walgelijk dik.quote:Op dinsdag 14 december 2021 13:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
Breinaald erin de 21stequote:Op dinsdag 14 december 2021 14:25 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
20ste is de verjaardag van mijn vader grappig genoeg
Ik denk zelf 21ste. 21-12-21 GENOT.
Ahja laat ook maar iedereen maakt er al Kumar van lijkt welquote:
Karin Krappen genot.quote:Op dinsdag 14 december 2021 14:59 schreef maxi-mus het volgende:
Barney zei in die podcast overigens ook dat Ron tegen een vrouw aan het oefenen is omdat hij tegen Ashton moet. (lol)
Of in Vicky d’r Pruim. Stukje frikandel in de gang gooienquote:Op dinsdag 14 december 2021 15:03 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
lekker je pijl tegen Mieke de Boer aan duwen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |