Op basis van welke wedstrijden dan? Bij NAC deed hij het op zich wel aardig op een niveau lager. Bij Feyenoord amper kansen gehad en wat hij speelde was totaal niet indrukwekkend.quote:Op donderdag 9 december 2021 23:36 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hendriks vind ik eigenlijk wel een talent.
quote:Op donderdag 9 december 2021 23:44 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die Balde kan er echt he-le-maal niets van.
Beetje de Daramy van Feyenoord inderdaad.quote:Op donderdag 9 december 2021 23:44 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Op basis van zijn potjes bij NAC, ik heb hem bij Feyenoord nog niet zien spelen. Maar zonder ritme (Jong speelt niet/onregelmatig of oefenpotjes toch?) zo nu en dan wat minuten sprokkelen als jonge verdediger op zijn niet favoriete positie, daar moeten we niet te hard voor zijn.quote:Op donderdag 9 december 2021 23:45 schreef Elan het volgende:
[..]
Op basis van welke wedstrijden dan? Bij NAC deed hij het op zich wel aardig op een niveau lager. Bij Feyenoord amper kansen gehad en wat hij speelde was totaal niet indrukwekkend.
Weet niet. Snap wel waarom ze hem gekocht hebben, maar het komt er nog niet echt uit.quote:Op donderdag 9 december 2021 23:44 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Vandaag een van de beteren op het veld op linksback, ventje kan sowieso wel goed voetballen. Zou hem in de winter eigenlijk het liefst verhuren naar een eredivisieploeg want dit schiet niet op. Maarja je hebt niemand achter Senesiquote:Op donderdag 9 december 2021 23:45 schreef Elan het volgende:
[..]
Op basis van welke wedstrijden dan? Bij NAC deed hij het op zich wel aardig op een niveau lager. Bij Feyenoord amper kansen gehad en wat hij speelde was totaal niet indrukwekkend.
quote:Op donderdag 9 december 2021 23:46 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Weet niet. Snap wel waarom ze hem gekocht hebben, maar het komt er nog niet echt uit.
Die gaat toch nauwelijks meer spelen bij Ajax als Bergwijn ook komt.quote:Op donderdag 9 december 2021 23:46 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Beetje de Daramy van Feyenoord inderdaad.
Wat ik bedoelde is zo'n speler als Azarkan die mooie dingen laat zien en creativiteit heeft in zijn spel. Kun je zeggen gaat het nergens over maar zelfs in een b-ploeg hebben we kennelijk niet meer zulke spelertjes lopen die dat in hun spel hebben zitten?quote:Op donderdag 9 december 2021 23:43 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Bannis is echt helemaal niets nee. Hendriks prima, al was dit nog op linksback en hij eigenlijk centraal moet. Hartjes ook ja, en Milambo komt er ook wel. Balde twijfel, Valk ken ik niet zo. Benita vind ik ook wel interessant eigenlijk.
Maar goed, niet op basis van alleen vanavond.
Bergwijn. Komt. Niet.quote:Op donderdag 9 december 2021 23:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die gaat toch nauwelijks meer spelen bij Ajax als Bergwijn ook komt.
Huh?quote:
quote:
T9 he.quote:
Als ze Bergwijn huren worden @GGMM en ik woedend.quote:Op donderdag 9 december 2021 23:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die gaat toch nauwelijks meer spelen bij Ajax als Bergwijn ook komt.
In die Disney-docu kwam het bij zijn keuring ook langs, van ‘het gaat nog wel een jaartje duren voordat je daar wat aan gaat hebben’quote:Op donderdag 9 december 2021 23:46 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Weet niet. Snap wel waarom ze hem gekocht hebben, maar het komt er nog niet echt uit.
Niets menselijks is ons vreemd makker.quote:Op donderdag 9 december 2021 23:44 schreef maxi-mus het volgende:
Sorry voor het opportunisme. @:fetx
Azarkan doet het leuk dit seizoen maar je krijgt van mij op een briefje dat die het ook niet gaat redden.quote:Op donderdag 9 december 2021 23:47 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat ik bedoelde is zo'n speler als Azarkan die mooie dingen laat zien en creativiteit heeft in zijn spel. Kun je zeggen gaat het nergens over maar zelfs in een b-ploeg hebben we kennelijk niet meer zulke spelertjes lopen die dat in hun spel hebben zitten?
Maar dat heb je vaak of dat heb je niet. Zelden dat je een speler dat nog écht ziet ontwikkelen, is mijn bescheiden mening.quote:Op donderdag 9 december 2021 23:48 schreef Caland het volgende:
Als zelfs Advocaat extreem positief over je is toen hij net was ingevlogen uit Afrika moet je toch wel iets kunnen.
Die jongen kan vooral waanzinnig goed passeren, als hij de actie daarna erin kan krijgen kan dat nog wel iets worden
Ik heb vooral een ongezonde hekel aan domme dravers zonder overzicht.quote:Op donderdag 9 december 2021 23:52 schreef fetX het volgende:
[..]
Niets menselijks is ons vreemd makker.
Lijkt me dat er wel een optie tot koop bij zit dan.quote:Op donderdag 9 december 2021 23:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Als ze Bergwijn huren worden @:ggmm en ik woedend.
Leuk spelertje voor Sparta over een paar jaartjes.quote:Op donderdag 9 december 2021 23:52 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Azarkan doet het leuk dit seizoen maar je krijgt van mij op een briefje dat die het ook niet gaat redden.
Voor 20 miljoen ofzo? Dat hoeft van mij niet zo.quote:Op donderdag 9 december 2021 23:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Lijkt me dat er wel een optie tot koop bij zit dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |