Okquote:Op donderdag 9 december 2021 22:35 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Is niet iets wat je van een collega verwacht
quote:
Wat kan dat toch een vervelende gast zijn.quote:Op donderdag 9 december 2021 23:22 schreef maxi-mus het volgende:
@:elan pist het Feyenoordtopic onder, wat al een warm bad was.
Je moet braaf meedoen in de polonaise der talentlozen blijkbaar.quote:Op donderdag 9 december 2021 23:22 schreef maxi-mus het volgende:
@:elan pist het Feyenoordtopic onder, wat al een warm bad was.
Je bent al groepswinnaar en na een wedstrijd die nergens meer om ging, in een leeg stadion, met een behoorlijk aangepast elftal ben je eigenlijk alleen maar negatief (met wat mij betreft ietwat voorbarige conclusies over jonge spelers). En dan win je ook nog. Mag hoor, snap ik niet zo.quote:Op donderdag 9 december 2021 23:30 schreef Elan het volgende:
[..]
Je moet braaf meedoen in de polonaise der talentlozen blijkbaar.
Apart gevoel voor humor dan.quote:Op donderdag 9 december 2021 23:16 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dit is vooral leuk als je de poule wél doorkomt denk ik.
Bannis kunnen we inmiddels wel afschrijven toch? Hendriks en Hartjes maakte op mij wel een prima indruk eigenlijk.quote:Op donderdag 9 december 2021 23:34 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Je bent al groepswinnaar en na een wedstrijd die nergens meer om ging, in een leeg stadion, met een behoorlijk aangepast elftal ben je eigenlijk alleen maar negatief (met wat mij betreft ietwat voorbarige conclusies over jonge spelers). En dan win je ook nog. Mag hoor, snap ik niet zo.
Daar gaat het niet om Hans.quote:Op donderdag 9 december 2021 23:34 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Je bent al groepswinnaar en na een wedstrijd die nergens meer om ging, in een leeg stadion, met een behoorlijk aangepast elftal ben je eigenlijk alleen maar negatief (met wat mij betreft ietwat voorbarige conclusies over jonge spelers). En dan win je ook nog. Mag hoor, snap ik niet zo.
Kop op joh, die Conference League is best leuk. Vraag maar aan @Scrummie!quote:
Hendriks vind ik eigenlijk wel een talent.quote:Op donderdag 9 december 2021 23:30 schreef Elan het volgende:
[..]
Je moet braaf meedoen in de polonaise der talentlozen blijkbaar.
quote:Op donderdag 9 december 2021 23:36 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Kop op joh, die Conference League is best leuk. Vraag maar aan @:scrummie!
Al moeten jullie nog een tussenronde. (lol)
Ja dat zal het zijn.quote:Op donderdag 9 december 2021 23:36 schreef Elan het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om Hans.
Maar je snapt het blijkbaar weer niet. Gras.
Leuke wedstrijdjes gezien wel.quote:Op donderdag 9 december 2021 23:36 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Kop op joh, die Conference League is best leuk. Vraag maar aan @:scrummie!
Al moeten jullie nog een tussenronde. (lol)
Die EL worden ook wel leuke affiches als je dat zo ziet.quote:Op donderdag 9 december 2021 23:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
En de ploegen die er nog inzitten zijn eigenlijk ook niets mis mee.
Toch ook wel aardig wat troep hoorquote:Op donderdag 9 december 2021 23:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
En de ploegen die er nog inzitten zijn eigenlijk ook niets mis mee.
Bannis is echt helemaal niets nee. Hendriks prima, al was dit nog op linksback en hij eigenlijk centraal moet. Hartjes ook ja, en Milambo komt er ook wel. Balde twijfel, Valk ken ik niet zo. Benita vind ik ook wel interessant eigenlijk.quote:Op donderdag 9 december 2021 23:36 schreef fetX het volgende:
[..]
Bannis kunnen we inmiddels wel afschrijven toch? Hendriks en Hartjes maakte op mij wel een prima indruk eigenlijk.
quote:Op donderdag 9 december 2021 23:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die EL worden ook wel leuke affiches als je dat zo ziet.
Ja het blijft wel de 3e competitie natuurlijk.quote:Op donderdag 9 december 2021 23:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Toch ook wel aardig wat troep hoor
EL ziet er wel echt goed uit
Die Balde kan er echt he-le-maal niets van.quote:Op donderdag 9 december 2021 23:43 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Bannis is echt helemaal niets nee. Hendriks prima, al was dit nog op linksback en hij eigenlijk centraal moet. Hartjes ook ja, en Milambo komt er ook wel. Balde twijfel, Valk ken ik niet zo. Benita vind ik ook wel interessant eigenlijk.
Maar goed, niet op basis van alleen vanavond.
Op basis van welke wedstrijden dan? Bij NAC deed hij het op zich wel aardig op een niveau lager. Bij Feyenoord amper kansen gehad en wat hij speelde was totaal niet indrukwekkend.quote:Op donderdag 9 december 2021 23:36 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hendriks vind ik eigenlijk wel een talent.
quote:Op donderdag 9 december 2021 23:44 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die Balde kan er echt he-le-maal niets van.
Beetje de Daramy van Feyenoord inderdaad.quote:Op donderdag 9 december 2021 23:44 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Op basis van zijn potjes bij NAC, ik heb hem bij Feyenoord nog niet zien spelen. Maar zonder ritme (Jong speelt niet/onregelmatig of oefenpotjes toch?) zo nu en dan wat minuten sprokkelen als jonge verdediger op zijn niet favoriete positie, daar moeten we niet te hard voor zijn.quote:Op donderdag 9 december 2021 23:45 schreef Elan het volgende:
[..]
Op basis van welke wedstrijden dan? Bij NAC deed hij het op zich wel aardig op een niveau lager. Bij Feyenoord amper kansen gehad en wat hij speelde was totaal niet indrukwekkend.
Weet niet. Snap wel waarom ze hem gekocht hebben, maar het komt er nog niet echt uit.quote:Op donderdag 9 december 2021 23:44 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |