Wat is er beter dan F1 danquote:
Oke daar heb je gelijk inquote:
Henk en Ingrid willen niet alles in het Engels.quote:Op donderdag 9 december 2021 13:03 schreef koemleit het volgende:
[..]
Wat had ie nou over Hakkinenen en Coulthard?
want als je die in je show hebt is natuurlijk top, wat moet je dan nog met Albers en Coronel?
en dat gelul over dat iemand van de nieuwe crew (weet niet eens meer wie) Zac Brown kende en dus goede connecties had, jezus Jack en Olaf kennen iedereen.
Is er hier iemand die die nieuwe commentator ooit gehoord heeft? Want er werd gedaan alsof die al jaaaaren autosport becommentarieerd, waar dan? en kan ik dat ergens terug horen?
quote:Op donderdag 9 december 2021 11:30 schreef Johannes788 het volgende:
Geen 4K, alleen 1080P resolutie krijgt Viaplay
https://www.totaaltv.nl/n(...)lleen-content-in-hd/
Geen idee. Maar niet echt onder de indruk van Katie.quote:Op donderdag 9 december 2021 14:17 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
Zus van Katie Kox?
[ afbeelding ]
heb je ze al meegemaakt dan?quote:Op donderdag 9 december 2021 14:05 schreef dz5b604 het volgende:
[..], zelden zo'n faalbedrijf meegemaakt als Viaplay. Iedere keer dat je denkt kan niet erger, weten ze het weer erger te maken, volgende stap is dat die 14 euro per maand voor een 720p basisabbonement is.
Eh ja als je iets anders kijkt dan F1 heb je Nelson al zeker gehoord.quote:Op donderdag 9 december 2021 13:03 schreef koemleit het volgende:
[..]
Is er hier iemand die die nieuwe commentator ooit gehoord heeft? Want er werd gedaan alsof die al jaaaaren autosport becommentarieerd, waar dan? en kan ik dat ergens terug horen?
Dankquote:Op donderdag 9 december 2021 13:32 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Bij mij staat er dit: Je kunt maximaal 6 apparaten tegelijkerijd gebruiken.
Inclusief die typefout
Je kan alleen deze race nog gebruik maken van F1`TV, maar dat zou nutteloos zijn.quote:Op donderdag 9 december 2021 16:26 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Ben Ziggo klant, dus kan al gebruik maken van F1TVPro.zo te zien. Wist ik niet eens, maar komende zondag al maar eens uitproberen dan. Omdat ik ook Engels voetbal wil volgen overweeg ik om vanaf augustus '22 Viaplay erbij te nemen. Maar oké, dat zie ik dan wel weer.
Nope, die past zeker niet in een bucketseat, er passen eerder teveel kip buckets in haar so to speakquote:
Mensen die de meestervoorspeller van de GP van Spanje 2016 niet serieus nemenquote:Op donderdag 9 december 2021 17:07 schreef VEM2012 het volgende:
Coronel gaat mee naar NENT. Dat is wel een reden om dan maar iets anders te gaan kiezen...
Ook een kapotte klok geeft twee keer per dag de juiste tijd weerquote:Op donderdag 9 december 2021 17:15 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Mensen die de meestervoorspeller van de GP van Spanje 2016 niet serieus nemen
Hij zegt hele rare dingen af en toe maar voor mij is die wel een racebeest in hart en nieren. Beetje als Hansie Kraay eigenlijk.quote:Op donderdag 9 december 2021 17:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ook een kapotte klok geeft twee keer per dag de juiste tijd weer
Met Ziggo Sport Totaal toch wel?quote:Op donderdag 9 december 2021 16:55 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Je kan alleen deze race nog gebruik maken van F1`TV, maar dat zou nutteloos zijn.
Als je pas in Aug 2022 bij Viaplay een abo afsluit, mis je de helft van het aankomende F1 seizoen.
Ik vind hem face to face best een goede gast, maar hij is gewoon echt vooral fan. Het is een beetje als Sjaak Swart als analist hebben. Daar valt ook niet naar te kijken (of het moet op Comedy Central zijn).quote:Op donderdag 9 december 2021 17:20 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hij zegt hele rare dingen af en toe maar voor mij is die wel een racebeest in hart en nieren. Beetje als Hansie Kraay eigenlijk.
Dat stopt idd. Vanaf 16 december heb je geen toegang meer.quote:Op donderdag 9 december 2021 17:24 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
[..]
Met Ziggo Sport Totaal toch wel?https://www.formula1.com/en/subscribe-to-f1-tv.html#nl-NL
Of geldt dit volgend jaar dan niet meer voor Ziggo klanten?
Van de ene kant boeit me ¤ 8 of ¤ 14 per maand niet veel, van de andere kant kijk ik steeds minder TV en streamingszooi. Maar even van het weekend erin verdiepen wat het makkelijkste is voor volgend jaar.
Die kennen niet iedereen toen die Brown de baas van McLaren werd mochten ze gewoon net als alle andere in het rijtje aanschuiven dat heet PR dan mag je vragen stellen. Dat Mol net doet of hij bij iedereen op de koffie komt en een ouwe jongens krentenbrood mentaliteit heeft neemt niet weg dat de nieuwe crew in april 2022 ook iedereen kent.quote:Op donderdag 9 december 2021 13:03 schreef koemleit het volgende:
[..]
Wat had ie nou over Hakkinenen en Coulthard?
want als je die in je show hebt is natuurlijk top, wat moet je dan nog met Albers en Coronel?
en dat gelul over dat iemand van de nieuwe crew (weet niet eens meer wie) Zac Brown kende en dus goede connecties had, jezus Jack en Olaf kennen iedereen.
Hadden ze moeten doen inderdaad. En dan lekker zeggen 'haha sukkel je kan er niets van dus we nemen iemand anders, nou toedels!'quote:Op donderdag 9 december 2021 17:48 schreef Zipportal het volgende:
Baas Viaplay Marco Zwanenveld: ‘We hadden Olav Mol moeten bellen
https://www.ad.nl/show/ba(...)ten-bellen~a08b611f/
[ afbeelding ]
Met zijn trekmondje.
Echt complete BS inderdaad.quote:Op donderdag 9 december 2021 17:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hadden ze moeten doen inderdaad. En dan lekker zeggen 'haha sukkel je kan er niets van dus we nemen iemand anders, nou toedels!'
Ofzo? Of wat hadden ze dan gewild?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |