Ik had niet anders verwacht aangezien hij volgend jaar het 2de stoeltje van Mercedes heeft.quote:Op maandag 13 december 2021 10:55 schreef Sarabi het volgende:
Hebben jullie trouwens de reactie van Russell gelezen op Twitter? Dat viel me even tegen zeg
Ik had echt niet anders verwacht van een Brit die Toto Wolff als manager heeft.quote:Op maandag 13 december 2021 10:55 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Hebben jullie trouwens de reactie van Russell gelezen op Twitter? Dat viel me even tegen zeg
quote:Op maandag 13 december 2021 10:59 schreef Donna het volgende:
[..]
Ik had niet anders verwacht aangezien hij volgend jaar het 2de stoeltje van Mercedes heeft.
Ja I knowquote:Op maandag 13 december 2021 11:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik had echt niet anders verwacht van een Brit die Toto Wolff als manager heeft.
Ja dat was ook mijn idee hoor, maar helaas.quote:Op maandag 13 december 2021 11:41 schreef Sarabi het volgende:
[..]
[..]
Ja I knowik had ook beter moeten weten.
Gewoon even je mond houden is toch ook een optie.
Achja ik kijk nog steeds wel uit naar een echt goede 2e rijder naast Lewis.
O dat is balen, nu moet je weer opzoek naar een andere?quote:Op maandag 13 december 2021 09:57 schreef Sumppi het volgende:
Janken. M'n super goede fysio heeft de praktijk verkocht.
Ik heb het gelezen en was het wel met hem eens eerlijk gezegd.quote:Op maandag 13 december 2021 10:55 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Maar dat is hoe het spelletje is. De ene keer heb je er voordeel van en de andere keer nadeel. En je moet strategisch gewoon altijd (zeker bij bepaalde banen) rekening houden met een safety car.
[..]
Echt raar dat Kimi er straks niet meer bij is.
En ik hoop ook voor Perez dat ie dit volgend jaar door kan zetten, want hij is echt wel een goede racer.
[..]
En dit
Kerstige nogwel, met sneeuwklokjesquote:Op maandag 13 december 2021 14:41 schreef Donna het volgende:
Ik wou wat kerstige borduurpakketten kopen, maar ik moet eerst maar eens uitzoeken wat ik nog heb liggen.
Ik ben nu even op een punt in m'n leven waar ik even heel weinig creatiefs doe eigenlijk, maar daar wil ik graag verandering in aanbrengen. Borduren vind ik wel erg leuk ja!quote:Op maandag 13 december 2021 14:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kerstige nogwel, met sneeuwklokjes![]()
Borduur jij veel, dat is iets wat ik nooit veel gedaan heb.
Is wel ontspannend om iets creatiefs te doen, mits je gaat breien en het wil maar niet lukken zoals je zelf wilt ppfffquote:Op maandag 13 december 2021 14:47 schreef Donna het volgende:
[..]
Ik ben nu even op een punt in m'n leven waar ik even heel weinig creatiefs doe eigenlijk, maar daar wil ik graag verandering in aanbrengen. Borduren vind ik wel erg leuk ja!
Hhahaha ja hoezo ontspannen dan he? Bahbah!quote:Op maandag 13 december 2021 15:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is wel ontspannend om iets creatiefs te doen, mits je gaat breien en het wil maar niet lukken zoals je zelf wilt ppfff
Ja mijn schouders kan ik bijna niet meer optillen, moet echt even heel rustig doen maar ik heb nog maar 8 weken voor de kleine geboren wordt.quote:Op maandag 13 december 2021 15:29 schreef Donna het volgende:
[..]
Hhahaha ja hoezo ontspannen dan he? Bahbah!
Leuk zeg, dat doen jullie ook alweer een hele tijd inmiddels zeker?quote:Op maandag 13 december 2021 21:54 schreef Sarabi het volgende:
Paar dagen te laat maar de bieren zijn gebotteld![]()
Morgen meteen beginnen aan een lange bezorgdag. De 1e van 8 dagen achter elkaar bezorgen
Ja ondertussen alweer ruim een jaarquote:Op dinsdag 14 december 2021 07:42 schreef Donna het volgende:
[..]
Leuk zeg, dat doen jullie ook alweer een hele tijd inmiddels zeker?
Ja erg leuk om te horen dat het zo goed gaat!quote:Op dinsdag 14 december 2021 07:45 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ja ondertussen alweer ruim een jaar
Het is hier eindelijk een paar dagen droog.quote:Op woensdag 15 december 2021 11:44 schreef Dotteke het volgende:
Morguh allemaal, zijn jullie allemaal ondergesneeuwd
Dan ben je niet heel ver weg.quote:Op woensdag 15 december 2021 11:53 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen
Hier zijn her erg drukke dagen.
Vandaag bezorgen in Noord Holland. We zijn bijna in Den Helder
Ik heb even een black out van waar jij alweer woondequote:Op woensdag 15 december 2021 11:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dan ben je niet heel ver weg.![]()
Maar wij slaan deze keer even over.
Gelukkig maar, anders raak je helemaal ingesneeuwdquote:Op woensdag 15 december 2021 11:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het is hier eindelijk een paar dagen droog.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |