Wij beginnen net aan een online bierproeverij van Grutte Pierquote:Op zaterdag 18 december 2021 20:01 schreef Nanuke het volgende:
Ik heb net maar een halve liter bier open getrokken. Wat een feest dit.
MOrguhquote:Op maandag 20 december 2021 05:59 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen!
Vandaag eens niet haken. Mijn wijsvinger die de draad leidt is helemaal opgezwollen en pijnlijk. Iets te enthousiast geweest. Zo maar eens gaan tekenen en zo
Het was een mooi uitgebreid pakket, met best veel lekkers.quote:Op zaterdag 18 december 2021 06:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is leuk
[..]
fiZat er nog iets leuks jn, lekker van genieten.
Boks.quote:Op zaterdag 18 december 2021 11:29 schreef Sumppi het volgende:
[..]
Ah ja, verstandig.
Dit ben ik:
[ afbeelding ]
Ik ben wel altijd extra blij met m'n voorruitverwarming.quote:Op dinsdag 21 december 2021 09:07 schreef Donna het volgende:
Heerlijk die kou. Kan echt genieten van de kou als ik 's ochtends ramen sta te krabben.
Ja warm is anders, maar wel lekker. Ik was al om 7 uur op weg naar de winkelquote:
heerlijk, die van mij is al 2 jaar niet meer dicht geweest.quote:Op dinsdag 21 december 2021 12:47 schreef ChildoftheStars het volgende:
Per ongeluk vannacht het raam open laten staan boven mijn bed. Dat was zowel lekker als fris
Same here. Mijn vriend ligt wel direct onder het raam, kan in onze kamer helaas niet anders, maar dan gaatie op een kier als het echt ijzig koud is. Helemaal dicht gebeurt echt nooit.quote:Op dinsdag 21 december 2021 13:06 schreef Dotteke het volgende:
Hier ook altijd raam in de slaapkamer open, moet er niet aan denken als die dicht is
Ik lig er gelukkig niet onder. Staat altijd open of het moet naar binnen regen.quote:Op dinsdag 21 december 2021 16:58 schreef Donna het volgende:
[..]
Same here. Mijn vriend ligt wel direct onder het raam, kan in onze kamer helaas niet anders, maar dan gaatie op een kier als het echt ijzig koud is. Helemaal dicht gebeurt echt nooit.
Je bent er maar druk mee, fijn dat het zo goed gaat en natuurlijk van harte gefeliciteerd met jullie 14 jaar samen zijn.quote:Op woensdag 22 december 2021 08:33 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen
Vandaag nog een half dagje bezorgen en dan zijn we volgens mij echt klaar.
Vanavond maar iets van eten bestellen want we zijn 14 jaar samen vandaag
Thanks!quote:Op woensdag 22 december 2021 08:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je bent er maar druk mee, fijn dat het zo goed gaat en natuurlijk van harte gefeliciteerd met jullie 14 jaar samen zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |