Hij was niet kapot. Maar deed nog maar één stand.quote:Op woensdag 8 december 2021 21:19 schreef pullup het volgende:
[..]
Hoe wist je dan dat hij kapot was?
quote:Op woensdag 8 december 2021 21:22 schreef engine het volgende:
[..]
Hij was niet kapot. Maar deed nog maar één stand.
Ik heb kaas en toastjesquote:
Mij welquote:
quote:
In stukkenquote:
Ik zojuist, om wat brood te ontdooienquote:Op woensdag 8 december 2021 21:26 schreef pullup het volgende:
Ik gebruik mijn magnetron nog wel vaak hoor
Jij kunt een stokbrood zonder te breken in de oven?quote:
quote:Op woensdag 8 december 2021 21:35 schreef engine het volgende:
[..]
Jij kunt een stokbrood zonder te breken in de oven?
Die afbakstokjes zijn kleiner,,quote:Op woensdag 8 december 2021 21:35 schreef engine het volgende:
[..]
Ja hoorquote:Op woensdag 8 december 2021 21:35 schreef engine het volgende:
[..]
Gelukkig maar, dat je je eigen brood ontdooit, en niet dat van pullupquote:Op woensdag 8 december 2021 21:31 schreef D. het volgende:
[..]
Ik zojuist, om wat brood te ontdooien
De mijne dan he
Dat sowiesoquote:Op woensdag 8 december 2021 21:38 schreef chufi het volgende:
[..]
[..]
Die afbakstokjes zijn kleiner,,
Ah zo. Je dat zou in twee stukken moeten. Proef je verder niks vanquote:Op woensdag 8 december 2021 21:38 schreef chufi het volgende:
[..]
[..]
Die afbakstokjes zijn kleiner,,
In mijn magnetron ookquote:Op woensdag 8 december 2021 21:39 schreef cafca het volgende:
[..]
Gelukkig maar, dat je je eigen brood ontdooit, en niet dat van pullup
Past hier gewoon in de oven.quote:Op woensdag 8 december 2021 21:35 schreef engine het volgende:
[..]
Misschien kun je het buigen als je het goed nat maaktquote:Op woensdag 8 december 2021 21:41 schreef engine het volgende:
[..]
Ah zo. Je dat zou in twee stukken moeten. Proef je verder niks van
Een normale doe ik alleen in de oven als ik een stuk over heb van de vorige dag ofzoquote:Op woensdag 8 december 2021 21:40 schreef D. het volgende:
[..]
Dat sowieso
Een 'normale' heb ik niet gepast, maar komt vast een heel eind
Ik als ik gevuld stokbrood maak, maar dan gaat ie wel in tweeënquote:Op woensdag 8 december 2021 21:44 schreef cafca het volgende:
[..]
Een normale doe ik alleen in de oven als ik een stuk over heb van de vorige dag ofzo
Kan geen kwaad tochquote:
nee over losstaande inbouw apparatuurquote:Op woensdag 8 december 2021 22:15 schreef pullup het volgende:
Jullie hebben het nog steeds over Airfryers?
Ga je weg dan ?quote:Op woensdag 8 december 2021 22:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Kan geen kwaad toch
Mijne gaat ook niet mee, er komt een grotere
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |