Die je dan al dansend aan het bereiden bent?quote:Op woensdag 8 december 2021 19:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ook ja, maar je ziet er ook hele leuke en lekkere recepten
Dat klinkt goed.quote:Op woensdag 8 december 2021 19:53 schreef cafca het volgende:
Tortilla's met groente, olijven en halloumi
Bohquote:Op woensdag 8 december 2021 19:53 schreef cafca het volgende:
Tortilla's met groente, olijven en halloumi
Dansen in de keuken!quote:Op woensdag 8 december 2021 20:03 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Die je dan al dansend aan het bereiden bent?
Glaasje wijn erbijquote:Op woensdag 8 december 2021 20:03 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Die je dan al dansend aan het bereiden bent?
Juist niet, ik had gedacht jou op die vensterbank te zien dansen, maar nee hoor.quote:
Precies, geen ping-maaltijdenquote:Op woensdag 8 december 2021 20:35 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ja precies.
Daarom hou ik van uitgebreid koken. Meer wijn!
*wijstquote:Op woensdag 8 december 2021 20:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Juist niet, ik had gedacht jou op die vensterbank te zien dansen, maar nee hoor.
Nooit.quote:Op woensdag 8 december 2021 20:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Precies, geen ping-maaltijden [ afbeelding ]
quote:
Hoequote:
Geen oven?quote:
Hoe wist je dan dat hij kapot was?quote:Op woensdag 8 december 2021 21:18 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Had eerst wel een magnetron maar die gebruikte ik zelden dus geen nieuwe gekocht toen die kapot ging.
Zonder magnetron zou ik wel kunnen (al is het wel makkelijk snel iets ontdooien) maar zonder oven...quote:Op woensdag 8 december 2021 21:18 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Had eerst wel een magnetron maar die gebruikte ik zelden dus geen nieuwe gekocht toen die kapot ging.
quote:
Jullie onderschatten de airfryerquote:
Ik hoor er veel goede verhalen overquote:Op woensdag 8 december 2021 21:20 schreef engine het volgende:
[..]
[..]
Jullie onderschatten de airfryer
Daar pas een pizza in?quote:Op woensdag 8 december 2021 21:20 schreef engine het volgende:
[..]
[..]
Jullie onderschatten de airfryer
Of een lasagnaquote:
Hij was niet kapot. Maar deed nog maar één stand.quote:Op woensdag 8 december 2021 21:19 schreef pullup het volgende:
[..]
Hoe wist je dan dat hij kapot was?
quote:Op woensdag 8 december 2021 21:22 schreef engine het volgende:
[..]
Hij was niet kapot. Maar deed nog maar één stand.
Ik heb kaas en toastjesquote:
Nananas dan?quote:
quote:
In stukkenquote:
Ik zojuist, om wat brood te ontdooienquote:Op woensdag 8 december 2021 21:26 schreef pullup het volgende:
Ik gebruik mijn magnetron nog wel vaak hoor
Jij kunt een stokbrood zonder te breken in de oven?quote:
quote:Op woensdag 8 december 2021 21:35 schreef engine het volgende:
[..]
Jij kunt een stokbrood zonder te breken in de oven?
Die afbakstokjes zijn kleiner,,quote:Op woensdag 8 december 2021 21:35 schreef engine het volgende:
[..]
Ja hoorquote:Op woensdag 8 december 2021 21:35 schreef engine het volgende:
[..]
Gelukkig maar, dat je je eigen brood ontdooit, en niet dat van pullupquote:Op woensdag 8 december 2021 21:31 schreef D. het volgende:
[..]
Ik zojuist, om wat brood te ontdooien
De mijne dan he
Dat sowiesoquote:Op woensdag 8 december 2021 21:38 schreef chufi het volgende:
[..]
[..]
Die afbakstokjes zijn kleiner,,
Ah zo. Je dat zou in twee stukken moeten. Proef je verder niks vanquote:Op woensdag 8 december 2021 21:38 schreef chufi het volgende:
[..]
[..]
Die afbakstokjes zijn kleiner,,
In mijn magnetron ookquote:Op woensdag 8 december 2021 21:39 schreef cafca het volgende:
[..]
Gelukkig maar, dat je je eigen brood ontdooit, en niet dat van pullup
Past hier gewoon in de oven.quote:Op woensdag 8 december 2021 21:35 schreef engine het volgende:
[..]
Misschien kun je het buigen als je het goed nat maaktquote:Op woensdag 8 december 2021 21:41 schreef engine het volgende:
[..]
Ah zo. Je dat zou in twee stukken moeten. Proef je verder niks van
Een normale doe ik alleen in de oven als ik een stuk over heb van de vorige dag ofzoquote:Op woensdag 8 december 2021 21:40 schreef D. het volgende:
[..]
Dat sowieso
Een 'normale' heb ik niet gepast, maar komt vast een heel eind
Ik als ik gevuld stokbrood maak, maar dan gaat ie wel in tweeënquote:Op woensdag 8 december 2021 21:44 schreef cafca het volgende:
[..]
Een normale doe ik alleen in de oven als ik een stuk over heb van de vorige dag ofzo
Kan geen kwaad tochquote:
nee over losstaande inbouw apparatuurquote:Op woensdag 8 december 2021 22:15 schreef pullup het volgende:
Jullie hebben het nog steeds over Airfryers?
Ga je weg dan ?quote:Op woensdag 8 december 2021 22:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Kan geen kwaad toch
Mijne gaat ook niet mee, er komt een grotere
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |