Die je dan al dansend aan het bereiden bent?quote:Op woensdag 8 december 2021 19:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ook ja, maar je ziet er ook hele leuke en lekkere recepten
Dat klinkt goed.quote:Op woensdag 8 december 2021 19:53 schreef cafca het volgende:
Tortilla's met groente, olijven en halloumi
Bohquote:Op woensdag 8 december 2021 19:53 schreef cafca het volgende:
Tortilla's met groente, olijven en halloumi
Dansen in de keuken!quote:Op woensdag 8 december 2021 20:03 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Die je dan al dansend aan het bereiden bent?
Glaasje wijn erbijquote:Op woensdag 8 december 2021 20:03 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Die je dan al dansend aan het bereiden bent?
Juist niet, ik had gedacht jou op die vensterbank te zien dansen, maar nee hoor.quote:
Precies, geen ping-maaltijdenquote:Op woensdag 8 december 2021 20:35 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ja precies.
Daarom hou ik van uitgebreid koken. Meer wijn!
*wijstquote:Op woensdag 8 december 2021 20:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Juist niet, ik had gedacht jou op die vensterbank te zien dansen, maar nee hoor.
Nooit.quote:Op woensdag 8 december 2021 20:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Precies, geen ping-maaltijden [ afbeelding ]
quote:
Hoequote:
Hoe wist je dan dat hij kapot was?quote:Op woensdag 8 december 2021 21:18 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Had eerst wel een magnetron maar die gebruikte ik zelden dus geen nieuwe gekocht toen die kapot ging.
Zonder magnetron zou ik wel kunnen (al is het wel makkelijk snel iets ontdooien) maar zonder oven...quote:Op woensdag 8 december 2021 21:18 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Had eerst wel een magnetron maar die gebruikte ik zelden dus geen nieuwe gekocht toen die kapot ging.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |