SPOILER: Transferbeleid 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2019/2020Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Landskampioen 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CL 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CL 2019/2020Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Saai avondje, grote uitslag, winst Ajax. Eigenlijk precies zoals verwacht. Net als dat de wedstrijd wel klaar was nadat Taylor erin kwam. Klaassen 0.5. Die speelt over twee jaar in de KKD. Kan er echt he-le-maal niets van.![]()
Had even het idee dat in de tweede helft de turbo er echt opging, maar de 5-1 bleef uit. Maar goed, 18 op 18, ongekend.
Nou maar hopen dat de vorm over 2,5 maand nog steeds in orde is.![]()
Ten Hag God
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]![]()
Wat een geweldige groepsfase is het geweest. Het swingt en staat bol van de spelvreugde. Geweldig. Niets dan lof. En leuk voor Neres dat hij een doelpuntje maakt. Ik blijf toch een zwak voor hem houden, net als voor Nico. Valt wel goed in de laatste keren.![]()
Gravenberch was vandaag weer echt goed.Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.![]()
Niet.
Normaal.
TROTS!!!!!'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016![]()
We loten Atletico denk ikCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+![]()
Wat zullen ze balen bij Dortmund dat ze vorige week zelf niet een puntje gepakt hebben tegen Sporting. Alhoewel het voor Sporting nu ook nergens meer om draaide.![]()
Heerlijke avond maar Ajax kon dan ook spelen zonder druk. De echte druk komt de volgende ronde, waar het alles of niets is en zo afgelopen kan zijn.
Dan gaan we pas zien of het sprookje kan voortduren....Love is in the air!![]()
Nu zal Sporting wel niet tellen omdat het een wedstrijd om des keizers baard was. Toch was hij één van de beste spelers op het veld. Straks tegen AZ zal je ook wel iets vinden.quote:Op vrijdag 3 december 2021 18:40 schreef Shreyas het volgende: [..] Tegen Willem II (met alle respect) is het niet zo bijzonder om uit te blinken. Ik geef toe dat hij zeker niet onverdienstelijk speelt de laatste wedstrijden maar laten we eerst eens kijken hoe hij het doet tegen Sporting, AZ en Feyenoord. Dat zijn vaak de wedstrijden waar hij door het ijs zakt.
Een beetje als Valentijn Driessen: "Maar maar maar" blijven roepen, tot je een keer 'gelijk' hebt en dan je zelfverklaarde grootsheid als kenner over de hele wereld (door wie je allang niet meer serieus genomen wordt) uit te spuwen.
Goedemorgen!![]()
![]()
Schuurs is geen echte mandekker. Is eigenlijk nog het beste als hij zo voor de verdediging kan spelen. Zag je wel met die assist gister en tegen Psv met die assist. Zou hem best wel als backup daar willen zien voor als Alvarez geschorst is.
Rensch gisteren centraal vond ik ook een prima zet. Stond hij in de jeugd ook vaak en denk wel zijn beste positie. Weet namelijk niet hoelang we Timber kunnen behouden. Die is echt indrukwekkend stabiel.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Schuurs is gewoon een CV alleen niet goed genoeg al valt het niet mee als je zo weinig speelt, hij maakte het tenminste nog wel goed met een assistquote:Op woensdag 8 december 2021 08:39 schreef StevenHyde het volgende:
Schuurs is geen echte mandekker. Is eigenlijk nog het beste als hij zo voor de verdediging kan spelen. Zag je wel met die assist gister en tegen Psv met die assist. Zou hem best wel als backup daar willen zien voor als Alvarez geschorst is.
Rensch gisteren centraal vond ik ook een prima zet. Stond hij in de jeugd ook vaak en denk wel zijn beste positie. Weet namelijk niet hoelang we Timber kunnen behouden. Die is echt indrukwekkend stabiel.![]()
Respect voor Ajax idd.
Wij als PSV waren misschien net aan met heel veel geluk 3de geworden. Maar waarschijnlijker 4de met 2 punten.Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).![]()
Raar dat Ajax hem wilt, erg dure bankzitter.quote:
Ook voor bergwijn zelf niet logisch. Hij gaat niet meer minuten maken dan hij nu doet en zal er financieel ook op achteruit gaan lijkt meNo bitch to me![]()
Tadic stond er 90 minuten bij als een Erik 2.0. Volgens mij hebben we onze toekomstige trainer gevonden.Uitvinder van de biersmiley.![]()
Ik doe de voorzichtige aanname dat Bergwijn dan inmiddels heeft aangegeven daarvoor open te staan. Afgelopen zomer werd nog gemeld dat hij daar namelijk absoluut niet voor open zou staan.quote:Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk![]()
Ben vooral benieuwd naar een nieuw hotelkamerfilmpje, dit keer op een matchday van Tottenham. Wat keek die jongen bang uit zijn ogen toen, toen 'ie was gevlucht.quote:Op woensdag 8 december 2021 09:52 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik doe de voorzichtige aanname dat Bergwijn dan inmiddels heeft aangegeven daarvoor open te staan. Afgelopen zomer werd nog gemeld dat hij daar namelijk absoluut niet voor open zou staan.
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 08-12-2021 09:54:50 ]![]()
Maar waarheen dan? Dit roepen we nu al een paar transferperiodes op rij maar het komt er nooit van.quote:Op woensdag 8 december 2021 01:42 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Is gewoon een prima speler, zie Neres wel een transfer maken in de winter.Oh.![]()
Neres blijft de rest van zijn carrière bij Ajax en wordt een succesvolle speler/trainer, terwijl Tadic flopt en in de krochten van de Oezbeekse voetbalpiramide een meisjesteam gaat coachen. En hij wordt fucking dik. U las het hier voor het eerst.![]()
Ik wil ook jouw drugsquote:Op woensdag 8 december 2021 10:08 schreef PiyeReloaded het volgende:
Neres blijft de rest van zijn carrière bij Ajax en wordt een succesvolle speler/trainer, terwijl Tadic flopt en in de krochten van de Oezbeekse voetbalpiramide een meisjesteam gaat coachen. En hij wordt fucking dik. U las het hier voor het eerst.Uitvinder van de biersmiley.![]()
Niet dat het nog erg relevant is maar Ajax in ieder geval weer een plekje gestegen
Kom je nog redelijk ver dan kan je opeens zomaar richting de top 5 van Europa gaan.![]()
![]()
Bij de knock out rondes, valt dat samen met de Africa cup ? Met andere woorden, is Haller er dan bij ? (Ervan uitgaande dat hij geselecteerd wordt voor de Africa cup, net als Onana bijvoorbeeld ?)quote:Op woensdag 8 december 2021 07:55 schreef Landgeld het volgende:
Heerlijke avond maar Ajax kon dan ook spelen zonder druk. De echte druk komt de volgende ronde, waar het alles of niets is en zo afgelopen kan zijn.
Dan gaan we pas zien of het sprookje kan voortduren....Honey ! Take me drunk, i am home !![]()
Nou ik las dat je ook een premie krijgt op basis van coëficient dus zeker wel relevant.quote:Op woensdag 8 december 2021 10:41 schreef dycto het volgende:
Niet dat het nog erg relevant is maar Ajax in ieder geval weer een plekje gestegen
[ afbeelding ]
Kom je nog redelijk ver dan kan je opeens zomaar richting de top 5 van Europa gaan.
[ afbeelding ]
En ook een grotere kans op pot 2, wat tegenwoordig beter is om in te zitten dan pot 1No bitch to me![]()
Afrika Cup eindigt op 6 feb, eerste knock-out wordt gespeeld op 15 feb.quote:Op woensdag 8 december 2021 10:45 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Bij de knock out rondes, valt dat samen met de Africa cup ? Met andere woorden, is Haller er dan bij ? (Ervan uitgaande dat hij geselecteerd wordt voor de Africa cup, net als Onana bijvoorbeeld ?)Uitvinder van de biersmiley.![]()
Thanks, past allemaal preciesquote:Op woensdag 8 december 2021 10:51 schreef dimmak het volgende:
[..]
Afrika Cup eindigt op 6 feb, eerste knock-out wordt gespeeld op 15 feb.. Tenzij ze natuurlijk dan in quarantaine moeten o.i.d.
.
Honey ! Take me drunk, i am home !![]()
Maar als Nederland zo hoog blijft staan op de ranglijst (6e plek) kom je als kampioen sowieso wel in pot 1 te zitten.quote:Op woensdag 8 december 2021 10:49 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Nou ik las dat je ook een premie krijgt op basis van coëficient dus zeker wel relevant.
En ook een grotere kans op pot 2, wat tegenwoordig beter is om in te zitten dan pot 1
Alhoewel het systeem over een paar jaar sowieso al op de schop gaat en dan boeit het niet meer zoveel in welke pot je zit.Oh.![]()
Premie is niet op basis van 5 jaarquote:Op woensdag 8 december 2021 10:49 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Nou ik las dat je ook een premie krijgt op basis van coëficient dus zeker wel relevant.watquote:En ook een grotere kans op pot 2, wat tegenwoordig beter is om in te zitten dan pot 1![]()
Waar zou die niet heen kunnen daar speelt altijd wel iets op de achtergrondquote:Op woensdag 8 december 2021 10:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar waarheen dan? Dit roepen we nu al een paar transferperiodes op rij maar het komt er nooit van.![]()
Sporting en Lille zaten bijvoorbeeld in pot 1, die zijn (op papier) minder sterk dan de teams uit pot 2.quote:Op woensdag 8 december 2021 11:04 schreef dycto het volgende:
[..]
Premie is niet op basis van 5 jaar
[..]
wat![]()
Op de achtergrond vast wel ja, maar tot op heden is er dus nog geen club geweest die wil doorpakken. Dat terwijl Ajax hem toch best graag wil verkopen dus onderhandelen zal niet zo lastig zijn.quote:Op woensdag 8 december 2021 11:14 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Waar zou die niet heen kunnen daar speelt altijd wel iets op de achtergrond
Hij is ook al gewoon tijden pover in zijn spel dus snap wel dat clubs terughoudend zijn.Oh.![]()
Ajax kan beter in pot 3 zitten.
Laatste vier jaar twee keer pot 3 en twee keer door naar de KO-fase tegenover twee keer pot 2 en schlemielig eruit in de poule.Oh.![]()
Op basis van één jaar waarin Frankrijk zowaar eens een andere kampioen kende dan het sterrenensemble van PSG (en momenteel alweer 11 punten voorstaan op de nr. 2)? Kom zeg, doe normaal met dat 'tegenwoordig'.quote:Op woensdag 8 december 2021 11:18 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Sporting en Lille zaten bijvoorbeeld in pot 1, die zijn (op papier) minder sterk dan de teams uit pot 2.![]()
Is weinig meer van over na de blessures ja. Nouja, heeft z'n investering in het verleden al terugverdiend.quote:Op woensdag 8 december 2021 11:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Op de achtergrond vast wel ja, maar tot op heden is er dus nog geen club geweest die wil doorpakken. Dat terwijl Ajax hem toch best graag wil verkopen dus onderhandelen zal niet zo lastig zijn.
Hij is ook al gewoon tijden pover in zijn spel dus snap wel dat clubs terughoudend zijn.![]()
Hoe groot zou de kans zijn dat Ajax de CL-finale haalt?And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?![]()
21 %quote:Op woensdag 8 december 2021 11:30 schreef Perrin het volgende:
Hoe groot zou de kans zijn dat Ajax de CL-finale haalt?
Benieuwd hoe deze tabel er na maandag uitziet.![]()
Ik zie het ook niet zo snel gebeuren, denk eerder dat ze rekening houden met een vertrek van Antony voor de hoofdprijs eind van het seizoen en dat Bergwijn moet brengen wat Daramy nog niet doet want in de kleine ruimte is Bergwijn toch ook geen koning om het zo maar te zeggen.quote:Op woensdag 8 december 2021 10:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar waarheen dan? Dit roepen we nu al een paar transferperiodes op rij maar het komt er nooit van.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: