Ik dacht het zelfdequote:Op dinsdag 7 december 2021 20:25 schreef Greys het volgende:
Heur jurk in haar header is net of ze de jurk van de Trijn met veiligheidsspelden naar elkaar toe hebben getrokken bij haar decolletage.
[ afbeelding ]
Werd zijn willekeurige haakjesgebruik maar aan de kant geschoven.quote:Op dinsdag 7 december 2021 19:34 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Waarom wordt echte Hollandse muziek aan de kant geschoven?
Haar leven wás ook moeilijk, moeilijk (al lijkt het tegenwoordig wel mee te vallen).quote:Op dinsdag 7 december 2021 21:36 schreef rvtm het volgende:
Ik weet het niet, S10 klinkt op haar nummers vaak wat monotoon en zeurderig. En ze vind het leven moeilijk die meid, moeilijk, moeilijk, moeilijk allemaal.
En dan zit er vaak nog zon lummel verveeld doorheen te rappen, ook klagen over hoe zwaar zijn leven is.
Misschien wordt ik te oud voor dit soort muziek
Vind het doodzonde dat ze haar niet eerst hebben laten optreden op het ESF voordat ze met zo'n intervalact op de proppen kwamen, ze had met zoiets best hoge ogen kunnen gooien.quote:
Onderschat 'm niet hoor, als ie alleen in een gele speedo het podium op komt heeft ie vast het hele oostblok al in z'n zakquote:Op dinsdag 7 december 2021 19:41 schreef NailQueen het volgende:
Ik ben allang opgelucht dat het Dries Roelvink niet is geworden. Daar zou niemand blij van worden![]()
Dankje, ik ben bloedjong nogquote:Op dinsdag 7 december 2021 21:48 schreef Cee het volgende:
S10 wordt trouwens ook onze eerste Eurovisie inzending die in deze eeuw is geboren.
Ze werd geboren in het jaar dat de Olson Brothers wonnen, en dat was pas 5 jaar geleden of zo.
Bij nieuwe reacties op Youtube ook bij o.a. Adem Je In. Allemaal zeikende kerels.quote:Op dinsdag 7 december 2021 21:58 schreef blackswangreen het volgende:
https://www.instagram.com/p/CXME1xUjR-N/
Coen en Sander over hun keuze. Ook weer een paar Karens in de reacties (of Gerda's zoals die hier zijn gedoopt)
Dat denk ik wel vaker met bepaalde mediaquote:Op dinsdag 7 december 2021 22:03 schreef molloot200 het volgende:
Aran zit bij Beau en heeft misschien al een idee welk nummer het gaat worden.
Ik denk dat ie meeleest hier, hoi Aran
Van die types die zeggen dat ze ESF niks vinden maar zich wel steeds druk maken om de inzendingen.quote:Op dinsdag 7 december 2021 22:07 schreef Em31 het volgende:
[..]
Bij nieuwe reacties op Youtube ook bij o.a. Adem Je In. Allemaal zeikende kerels.
Gezien het verhaal van Sander betwijfel ik wel of het dat nummer is trouwens. 'Wat ze zingt komt direct bij je binnen'... zo'n nummer is het niet.quote:Op dinsdag 7 december 2021 22:03 schreef molloot200 het volgende:
Aran zit bij Beau en heeft misschien al een idee welk nummer het gaat worden.
Ik denk dat ie meeleest hier, hoi Aran
Ik vraag me wel af wat ik me moet voorstellen bij "very S10 song, but also very Song Contest song". Die dame rechts (op beeld) vanaf 4:32 tot 4:50 die claimt iemand van S10's label te kennen die al eea gezegd zou hebben.quote:Op dinsdag 7 december 2021 19:36 schreef Greys het volgende:
Om acht uur live met Andy over de NLse inzending, voor wie dat leuk vindt!
Ik dacht dat dat meer een algemene beschrijving was van de stroming waar ze in zit met muziek met o.a. Froukje en Meau ook. Vond het meer een algemene beschrijving van haar als artiest. Maar weet ik ook niet zeker hoor.quote:Op dinsdag 7 december 2021 22:11 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Gezien het verhaal van Sander betwijfel ik wel of het dat nummer is trouwens. 'Wat ze zingt komt direct bij je binnen'... zo'n nummer is het niet.
quote:Op dinsdag 7 december 2021 22:41 schreef molloot200 het volgende:
Aran noemt ook Dans mij naar huis inderdaad
Als stijl om te verwachten, of als misschien wel het nummer?quote:Op dinsdag 7 december 2021 22:41 schreef molloot200 het volgende:
Nee, als mogelijk nummer.quote:Op dinsdag 7 december 2021 22:44 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Als stijl om te verwachten, of als misschien wel het nummer?
Blijkbaar is de act ook al helemaal af, dan zou je zeggen dat het ooit al eens live is opgevoerd. Dit kan 'm dan wel eens zijn.quote:Op dinsdag 7 december 2021 22:41 schreef molloot200 het volgende:
Ja, dat filmpje zag ik ook al en werd ik net zo min enthousiast van.quote:Op dinsdag 7 december 2021 22:45 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Nee, als mogelijk nummer.
Maar niemand aan tafel zag dat zitten op basis van 10 seconden een heel slecht filmpje lol
Ja dat, beetje Love Injected en ergens in de verte ook een Lovewave-idee erbij. Maar dan anders. Zo benieuwd hiernaar.quote:Op dinsdag 7 december 2021 22:46 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Blijkbaar is de act ook al helemaal af, dan zou je zeggen dat het ooit al eens live is opgevoerd. Dit kan 'm dan wel eens zijn.
Wat ik er net van hoorde kreeg ik een soort Margaret Berger-gevoel bij...
Duncan had Arcade (de pre-Wouter Hardy versie) toch ook al live gezongen links en rechts?quote:Op dinsdag 7 december 2021 22:50 schreef Em31 het volgende:
Zoiets doen ze echt bijna nooit. Of ze moet gedacht hebben, niets gehoord en dus niet gekozen, ik zing 'm gewoon al live.
Wij zijn influencersquote:Op dinsdag 7 december 2021 22:56 schreef Em31 het volgende:
Nu zie je dus op meerdere plekken dat er geruchten gaan dat dat het nummer is, maar dat kan toch niet serieus alleen door dit topic komen.
Ja maar dat was wel jaren eerder, zonder dat hij een idee had dat hij er mee naar het Songfestival zou gaan. S10 moet 'm dan ook al echt ingezonden hebben?quote:Op dinsdag 7 december 2021 22:56 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Duncan had Arcade (de pre-Wouter Hardy versie) toch ook al live gezongen links en rechts?
Ja maar Em, we zijn toonaangevend revolutionair informatief geëngageerd baanbrekend trending nieuwswaardig én betrouwbaar!quote:Op dinsdag 7 december 2021 22:56 schreef Em31 het volgende:
Nu zie je dus op meerdere plekken dat er geruchten gaan dat dat het nummer is, maar dat kan toch niet serieus alleen door dit topic komen.
quote:Op dinsdag 7 december 2021 22:46 schreef Mlita het volgende:
Als misschien wel het nummer, hij leest hier gewoon mee, ik post niets meer
Overschat de Nederlandse media ook niet. Songfestival + forum op googel opzoeken om aan informatie te komen lijkt mij juist precies iets wat veel journalisten zouden doen.quote:Op dinsdag 7 december 2021 22:56 schreef Em31 het volgende:
Ooooh ja daar zit wel een verschil in inderdaad.quote:Op dinsdag 7 december 2021 22:57 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja maar dat was wel jaren eerder, zonder dat hij een idee had dat hij er mee naar het Songfestival zou gaan. S10 moet 'm dan ook al echt ingezonden hebben?
quote:
Helemaal waar dit natuurlijk.quote:Op dinsdag 7 december 2021 22:58 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja maar Em, we zijn toonaangevend revolutionair informatief geëngageerd baanbrekend trending nieuwswaardig én betrouwbaar!
Ja, maar zolang het nummer niet officieel uitgebracht is, is dat geen probleemquote:Op dinsdag 7 december 2021 22:56 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Duncan had Arcade (de pre-Wouter Hardy versie) toch ook al live gezongen links en rechts?
Precies! En toen zijn we lekker gaan speculeren maar dat is onze hobbyquote:Op dinsdag 7 december 2021 22:59 schreef blackswangreen het volgende:
'Er gaan geruchten dat dit het nummer is' = iemand heeft een unreleased nummer gevonden en dat op een forum gepost
Voila greep toch ook mensen meteen aan ook al spreken ze geen Frans. Je hoeft niet alle woorden te begrijpen om muziek over te dragen.quote:Op dinsdag 7 december 2021 23:00 schreef rvtm het volgende:
Volgens Cornald Maas grijpt het nummer je direct op tekstueel gebied.... maareh, daar hebben we toch weinig aan als we stemmen moeten krijgen uit allerlei landen waar men geen Nederlands begrijpt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |