Nee, als mogelijk nummer.quote:Op dinsdag 7 december 2021 22:44 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Als stijl om te verwachten, of als misschien wel het nummer?
Blijkbaar is de act ook al helemaal af, dan zou je zeggen dat het ooit al eens live is opgevoerd. Dit kan 'm dan wel eens zijn.quote:Op dinsdag 7 december 2021 22:41 schreef molloot200 het volgende:
Aran noemt ook Dans mij naar huis inderdaad
Ja, dat filmpje zag ik ook al en werd ik net zo min enthousiast van.quote:Op dinsdag 7 december 2021 22:45 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Nee, als mogelijk nummer.
Maar niemand aan tafel zag dat zitten op basis van 10 seconden een heel slecht filmpje lol
Ja dat, beetje Love Injected en ergens in de verte ook een Lovewave-idee erbij. Maar dan anders. Zo benieuwd hiernaar.quote:Op dinsdag 7 december 2021 22:46 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Blijkbaar is de act ook al helemaal af, dan zou je zeggen dat het ooit al eens live is opgevoerd. Dit kan 'm dan wel eens zijn.
Wat ik er net van hoorde kreeg ik een soort Margaret Berger-gevoel bij...
Duncan had Arcade (de pre-Wouter Hardy versie) toch ook al live gezongen links en rechts?quote:Op dinsdag 7 december 2021 22:50 schreef Em31 het volgende:
Zoiets doen ze echt bijna nooit. Of ze moet gedacht hebben, niets gehoord en dus niet gekozen, ik zing 'm gewoon al live.
Wij zijn influencersquote:Op dinsdag 7 december 2021 22:56 schreef Em31 het volgende:
Nu zie je dus op meerdere plekken dat er geruchten gaan dat dat het nummer is, maar dat kan toch niet serieus alleen door dit topic komen.
Ja maar dat was wel jaren eerder, zonder dat hij een idee had dat hij er mee naar het Songfestival zou gaan. S10 moet 'm dan ook al echt ingezonden hebben?quote:Op dinsdag 7 december 2021 22:56 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Duncan had Arcade (de pre-Wouter Hardy versie) toch ook al live gezongen links en rechts?
Ja maar Em, we zijn toonaangevend revolutionair informatief geëngageerd baanbrekend trending nieuwswaardig én betrouwbaar!quote:Op dinsdag 7 december 2021 22:56 schreef Em31 het volgende:
Nu zie je dus op meerdere plekken dat er geruchten gaan dat dat het nummer is, maar dat kan toch niet serieus alleen door dit topic komen.
quote:Op dinsdag 7 december 2021 22:46 schreef Mlita het volgende:
Als misschien wel het nummer, hij leest hier gewoon mee, ik post niets meer
Overschat de Nederlandse media ook niet. Songfestival + forum op googel opzoeken om aan informatie te komen lijkt mij juist precies iets wat veel journalisten zouden doen.quote:Op dinsdag 7 december 2021 22:56 schreef Em31 het volgende:
Ooooh ja daar zit wel een verschil in inderdaad.quote:Op dinsdag 7 december 2021 22:57 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja maar dat was wel jaren eerder, zonder dat hij een idee had dat hij er mee naar het Songfestival zou gaan. S10 moet 'm dan ook al echt ingezonden hebben?
quote:
Helemaal waar dit natuurlijk.quote:Op dinsdag 7 december 2021 22:58 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja maar Em, we zijn toonaangevend revolutionair informatief geëngageerd baanbrekend trending nieuwswaardig én betrouwbaar!
Ja, maar zolang het nummer niet officieel uitgebracht is, is dat geen probleemquote:Op dinsdag 7 december 2021 22:56 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Duncan had Arcade (de pre-Wouter Hardy versie) toch ook al live gezongen links en rechts?
Precies! En toen zijn we lekker gaan speculeren maar dat is onze hobbyquote:Op dinsdag 7 december 2021 22:59 schreef blackswangreen het volgende:
'Er gaan geruchten dat dit het nummer is' = iemand heeft een unreleased nummer gevonden en dat op een forum gepost
Voila greep toch ook mensen meteen aan ook al spreken ze geen Frans. Je hoeft niet alle woorden te begrijpen om muziek over te dragen.quote:Op dinsdag 7 december 2021 23:00 schreef rvtm het volgende:
Volgens Cornald Maas grijpt het nummer je direct op tekstueel gebied.... maareh, daar hebben we toch weinig aan als we stemmen moeten krijgen uit allerlei landen waar men geen Nederlands begrijpt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |