Tsja, dat krijg je als er letterlijk geen enkele terugkoppeling is.quote:Op dinsdag 7 december 2021 12:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik probeer het lui in F1 ook al keer op keer uit te leggen dat er veel meer speelt dan wat zichtbaar is voor de schermen, maar ze snappen het maar niet. Dat zal hier vast ook het geval zijn.
Mooi zo,quote:
Mods zijn jou geen verantwoording verschuldigd voor dingen waar jij niets mee te maken hebt.quote:Op dinsdag 7 december 2021 12:52 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Tsja, dat krijg je als er letterlijk geen enkele terugkoppeling is.
Goede instellingquote:Op dinsdag 7 december 2021 12:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mods zijn jou geen verantwoording verschuldigd voor dingen waar jij niets mee te maken hebt.
Dat mag niet. Ik zie geen posts in de ONZ FB of FB over dat onderwerp, dus je hebt ook vrij weinig moeite gedaan om het aan te kaarten.quote:Op dinsdag 7 december 2021 12:58 schreef JochemSjakie het volgende:
Een mod plaatst iemand zijn volledige naam hier. Een user ziet dat er geen enkele actie tegen ondernomen is. Een user denkt dus dat het plaatsen van een volledige naam mag.
2 TR's met de vraag om terugkoppeling, aangezien dit gewoon om een datalek gaat waar Danny torenhoge boetes voor kan krijgen, was mijn idee om dit niet in FB te zetten.quote:Op dinsdag 7 december 2021 13:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat mag niet. Ik zie geen posts in de ONZ FB of FB over dat onderwerp, dus je hebt ook vrij weinig moeite gedaan om het aan te kaarten.
Datalekquote:Op dinsdag 7 december 2021 13:02 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
2 TR's met de vraag om terugkoppeling, aangezien dit gewoon om een datalek gaat waar Danny torenhoge boetes voor kan krijgen, was mijn idee om dit niet in FB te zetten.
ik heb het idee dat jullie beiden over 2 verschillende zaken pratenquote:Op dinsdag 7 december 2021 13:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Datalek
Ken je Phillip Horton? Echt een topgozer. Casper Raymakers is ook wel iemand met verstand van F1 volgens mij.
Ja, dit is gewoon een datalek volgens de definitie van AP, ongeacht wat jouw mening erover is.quote:Op dinsdag 7 december 2021 13:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Datalek
Ken je Phillip Horton? Echt een topgozer. Casper Raymakers is ook wel iemand met verstand van F1 volgens mij.
Wie gaat winnen volgens jou?quote:Op dinsdag 7 december 2021 13:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Datalek
Dus wat ik net deed is ook een datalek?quote:Op dinsdag 7 december 2021 13:07 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Ja, dit is gewoon een datalek volgens de definitie van AP, ongeacht wat jouw mening erover is.
Nee ik bedoel Max of Hamiquote:Op dinsdag 7 december 2021 13:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
In een gevecht tussen Philip en Casper? Hmm... lastig...
Ik zou nu al mijn geld inzetten op Hamilton als de odds 50/50 waren.quote:
quote:Op dinsdag 7 december 2021 13:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zou nu al mijn geld inzetten op Hamilton als de odds 50/50 waren.
Sorryquote:
Ik denk ook wel dat hij gaat winnen, gaat nog spannend worden zondag.quote:Op dinsdag 7 december 2021 13:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zou nu al mijn geld inzetten op Hamilton als de odds 50/50 waren.
Hamilquote:Op dinsdag 7 december 2021 13:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Sorry
De odds zijn ook niet 50/50, maar zwaar in het voordeel van Hamilton.
Wat is Unibet dan?quote:Op dinsdag 7 december 2021 13:12 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb nog wat gegijzeld geld op Unibet staan waar ik niet bij kan
Had ie ook, met die rode vlag.quote:Op dinsdag 7 december 2021 13:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hamil![]()
![]()
![]()
ik ga voor Max zondag
1 keer moet hij wel geluk hebben
1 x maar
Als jij weet dat de naam die je hier plaatst van een user is: ja.quote:Op dinsdag 7 december 2021 13:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dus wat ik net deed is ook een datalek?
Max had zeker geluk met die rode vlag zondagquote:Op dinsdag 7 december 2021 13:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Had ie ook, met die rode vlag.
Waarna meneer #blessed een VSC kreeg die gewoon perfect getimed was in elk opzicht.
dat was een ieni minie beetje gelukquote:Op dinsdag 7 december 2021 13:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Had ie ook, met die rode vlag.
Waarna meneer #blessed een VSC kreeg die gewoon perfect getimed was in elk opzicht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |