SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit roxnd 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam: MarkdeajaxfanOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS RegelsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar novemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Dit is het andere uiterste.quote:Op dinsdag 7 december 2021 12:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik mocht van jou niet slijmen met modjes100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
quote:![]()
![]()
![]()
owww alleen niet in F1
of
alleen niet met Woud slijmen?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
He Natte, ben je al verhuisd ondertussen?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ik woon er inmiddels al ruim een maandquote:Op dinsdag 7 december 2021 12:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
He Natte, ben je al verhuisd ondertussen?
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Iemand zijn volledige naam posten is inderdaad een stuk minder erg dan een bepaalde TT.
[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 07-12-2021 12:48:43 ]![]()
Ik probeer het lui in F1 ook al keer op keer uit te leggen dat er veel meer speelt dan wat zichtbaar is voor de schermen, maar ze snappen het maar niet. Dat zal hier vast ook het geval zijn.quote:Op dinsdag 7 december 2021 12:48 schreef JochemSjakie het volgende:
Iemand zijn volledige naam posten is inderdaad een stuk minder erg dan een bepaalde TT.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Bevalt het een beetje?quote:Op dinsdag 7 december 2021 12:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik woon er inmiddels al ruim een maandWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: