SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit roxnd 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam: MarkdeajaxfanOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS RegelsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar novemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Dit is het andere uiterste.quote:Op dinsdag 7 december 2021 12:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik mocht van jou niet slijmen met modjes100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
quote:![]()
![]()
![]()
owww alleen niet in F1
of
alleen niet met Woud slijmen?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
He Natte, ben je al verhuisd ondertussen?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ik woon er inmiddels al ruim een maandquote:Op dinsdag 7 december 2021 12:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
He Natte, ben je al verhuisd ondertussen?
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Iemand zijn volledige naam posten is inderdaad een stuk minder erg dan een bepaalde TT.
[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 07-12-2021 12:48:43 ]![]()
Ik probeer het lui in F1 ook al keer op keer uit te leggen dat er veel meer speelt dan wat zichtbaar is voor de schermen, maar ze snappen het maar niet. Dat zal hier vast ook het geval zijn.quote:Op dinsdag 7 december 2021 12:48 schreef JochemSjakie het volgende:
Iemand zijn volledige naam posten is inderdaad een stuk minder erg dan een bepaalde TT.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Bevalt het een beetje?quote:Op dinsdag 7 december 2021 12:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik woon er inmiddels al ruim een maandWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Tsja, dat krijg je als er letterlijk geen enkele terugkoppeling is.quote:Op dinsdag 7 december 2021 12:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik probeer het lui in F1 ook al keer op keer uit te leggen dat er veel meer speelt dan wat zichtbaar is voor de schermen, maar ze snappen het maar niet. Dat zal hier vast ook het geval zijn.![]()
Mooi zo,quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Mods zijn jou geen verantwoording verschuldigd voor dingen waar jij niets mee te maken hebt.quote:Op dinsdag 7 december 2021 12:52 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Tsja, dat krijg je als er letterlijk geen enkele terugkoppeling is.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Goede instellingquote:Op dinsdag 7 december 2021 12:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mods zijn jou geen verantwoording verschuldigd voor dingen waar jij niets mee te maken hebt.
En ik heb er wel iets mee te maken.
Wie zegt mij dat een moderator niet MIJN naam hier gaat neerzetten?
Zoals het nu is:
Een mod plaatst iemand zijn volledige naam hier. Een user ziet dat er geen enkele actie tegen ondernomen is. Een user denkt dus dat het plaatsen van een volledige naam mag.
Vroegah toen ik nog FTD (500.000 actieve users) modereerde gaf ik wel terugkoppeling, met als resultaat dat er vrijwel geen enkele onduidelijkheid was qua modbeleid.
[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 07-12-2021 13:00:29 ]![]()
Dat mag niet. Ik zie geen posts in de ONZ FB of FB over dat onderwerp, dus je hebt ook vrij weinig moeite gedaan om het aan te kaarten.quote:Op dinsdag 7 december 2021 12:58 schreef JochemSjakie het volgende:
Een mod plaatst iemand zijn volledige naam hier. Een user ziet dat er geen enkele actie tegen ondernomen is. Een user denkt dus dat het plaatsen van een volledige naam mag.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
2 TR's met de vraag om terugkoppeling, aangezien dit gewoon om een datalek gaat waar Danny torenhoge boetes voor kan krijgen, was mijn idee om dit niet in FB te zetten.quote:Op dinsdag 7 december 2021 13:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat mag niet. Ik zie geen posts in de ONZ FB of FB over dat onderwerp, dus je hebt ook vrij weinig moeite gedaan om het aan te kaarten.![]()
Datalekquote:Op dinsdag 7 december 2021 13:02 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
2 TR's met de vraag om terugkoppeling, aangezien dit gewoon om een datalek gaat waar Danny torenhoge boetes voor kan krijgen, was mijn idee om dit niet in FB te zetten.
Ken je Phillip Horton? Echt een topgozer. Casper Raymakers is ook wel iemand met verstand van F1 volgens mij.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
ik heb het idee dat jullie beiden over 2 verschillende zaken pratenquote:Op dinsdag 7 december 2021 13:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Datalek
Ken je Phillip Horton? Echt een topgozer. Casper Raymakers is ook wel iemand met verstand van F1 volgens mij.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ja, dit is gewoon een datalek volgens de definitie van AP, ongeacht wat jouw mening erover is.quote:Op dinsdag 7 december 2021 13:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Datalek
Ken je Phillip Horton? Echt een topgozer. Casper Raymakers is ook wel iemand met verstand van F1 volgens mij.![]()
Wie gaat winnen volgens jou?quote:Op dinsdag 7 december 2021 13:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Datalek
Ken je Phillip Horton? Echt een topgozer. Casper Raymakers is ook wel iemand met verstand van F1 volgens mij.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dus wat ik net deed is ook een datalek?quote:Op dinsdag 7 december 2021 13:07 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Ja, dit is gewoon een datalek volgens de definitie van AP, ongeacht wat jouw mening erover is.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Nee ik bedoel Max of Hamiquote:Op dinsdag 7 december 2021 13:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
In een gevecht tussen Philip en Casper? Hmm... lastig...Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik zou nu al mijn geld inzetten op Hamilton als de odds 50/50 waren.quote:100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
quote:Op dinsdag 7 december 2021 13:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zou nu al mijn geld inzetten op Hamilton als de odds 50/50 waren.
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Sorryquote:
De odds zijn ook niet 50/50, maar zwaar in het voordeel van Hamilton.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Ik denk ook wel dat hij gaat winnen, gaat nog spannend worden zondag.quote:Op dinsdag 7 december 2021 13:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zou nu al mijn geld inzetten op Hamilton als de odds 50/50 waren.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hamilquote:Op dinsdag 7 december 2021 13:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Sorry
De odds zijn ook niet 50/50, maar zwaar in het voordeel van Hamilton.![]()
![]()
![]()
ik ga voor Max zondag
1 keer moet hij wel geluk hebben
1 x maarThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Wat is Unibet dan?quote:Op dinsdag 7 december 2021 13:12 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb nog wat gegijzeld geld op Unibet staan waar ik niet bij kanWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Had ie ook, met die rode vlag.quote:Op dinsdag 7 december 2021 13:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hamil![]()
![]()
![]()
ik ga voor Max zondag
1 keer moet hij wel geluk hebben
1 x maar
Waarna meneer #blessed een VSC kreeg die gewoon perfect getimed was in elk opzicht.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Als jij weet dat de naam die je hier plaatst van een user is: ja.quote:Op dinsdag 7 december 2021 13:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dus wat ik net deed is ook een datalek?
Als die user jouw toestemming gegeven heeft hiervoor: nee.![]()
Max had zeker geluk met die rode vlag zondagquote:Op dinsdag 7 december 2021 13:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Had ie ook, met die rode vlag.
Waarna meneer #blessed een VSC kreeg die gewoon perfect getimed was in elk opzicht.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
dat was een ieni minie beetje gelukquote:Op dinsdag 7 december 2021 13:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Had ie ook, met die rode vlag.
Waarna meneer #blessed een VSC kreeg die gewoon perfect getimed was in elk opzicht.
zoveel geluk als Hami het hele jaar heeft gehad
dat mag deze keer max's kant opvallen
Masi wordt in vele landen nu uitge(in UK natuurlijk niet)
Het was al heel snel duidelijk dat het een rode vlag ging worden. Beschadiging van die muur = rode vlag.quote:Op dinsdag 7 december 2021 13:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Max had zeker geluk met die rode vlag zondag
Ze mogen Bottas wel bedanken voor het vertragen zodat Red Bull meer tijd had om de opties af te wegen![]()
![]()
en dan dat gejank van hami dat Max zijn banden 'gratis' kon wisselenquote:Op dinsdag 7 december 2021 13:16 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Het was al heel snel duidelijk dat het een rode vlag ging worden. Beschadiging van die muur = rode vlag.
Ze mogen Bottas wel bedanken voor het vertragen zodat Red Bull meer tijd had om de opties af te wegen
of hij niet in een andere race een reparatie en nieuwe banden kon doen dankzij de rode vlag
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
Of van een ronde achterstand terugkwam EN gratis nieuwe banden kreeg in Imola.quote:Op dinsdag 7 december 2021 13:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
en dan dat gejank van hami dat Max zijn banden 'gratis' kon wisselen
of hij niet in een andere race een reparatie en nieuwe banden kon doen dankzij de rode vlag![]()
Waar is iedereen gebleven?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Als je de misgelopen punten van Max zou tellen was hij al WKquote:Op dinsdag 7 december 2021 13:21 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Of van een ronde achterstand terugkwam EN gratis nieuwe banden kreeg in Imola.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Lewis is een meester in het bespelen van de media, daarom komt hij met veel meer weg.
Dat hij Max tot 2x buiten de baan duwt, daar heb je niemand over gehoord.
Waarom? Omdat Max daar niet om liep te huilen.![]()
Succesquote:Op dinsdag 7 december 2021 13:22 schreef Nattekat het volgende:
Hier. Even mijn plek in de top 30 verstevigen.
Hey Charzquote:
En jij gaat er van uit dat iemand gewoon een naam kan posten op dit forum en dat helemaal niemand, zelfs de persoon achter de naam verder actie onderneemt?quote:Op dinsdag 7 december 2021 13:13 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Als jij weet dat de naam die je hier plaatst van een user is: ja.
Als die user jouw toestemming gegeven heeft hiervoor: nee.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
is heel simpelquote:Op dinsdag 7 december 2021 13:22 schreef JochemSjakie het volgende:
Lewis is een meester in het bespelen van de media, daarom komt hij met veel meer weg.
Dat hij Max tot 2x buiten de baan duwt, daar heb je niemand over gehoord.
Waarom? Omdat Max daar niet om liep te huilen.
hij is UK
en 50 % van alle F1 uitzendingen gaan via de UK
en die maken max wel the bad guy
Is precies wat Fernando Alonso ook zegtThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Moet te doen zijn is niet meer zo druk hier,quote:Op dinsdag 7 december 2021 13:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik sta 31e, dus het gaat niet zo goedWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op dinsdag 7 december 2021 13:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik sta 31e, dus het gaat niet zo goed![]()
haal me maar in
Zonder terugkoppeling te krijgen kan ik niets anders dan ja antwoorden op je vraag.quote:Op dinsdag 7 december 2021 13:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En jij gaat er van uit dat iemand gewoon een naam kan posten op dit forum en dat helemaal niemand, zelfs de persoon achter de naam verder actie onderneemt?![]()
Iedereen is weggejaagd.quote:Op dinsdag 7 december 2021 13:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Moet te doen zijn is niet meer zo druk hier,![]()
En dit is dus zo'n voorbeeld van iets waar jij verder niets mee te maken hebt. Het gaat tussen de persoon in kwestie, Paul en eventueel een FA.quote:Op dinsdag 7 december 2021 13:25 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Zonder terugkoppeling te krijgen kan ik niets anders dan ja antwoorden op je vraag.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
En hier zit je dus weer fout.quote:Op dinsdag 7 december 2021 13:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En dit is dus zo'n voorbeeld van iets waar jij verder niets mee te maken hebt. Het gaat tussen de persoon in kwestie, Paul en eventueel een FA.
Hoe weet ik bijvoorbeeld dat een andere mod mijn naam niet gaat openbaren?![]()
Bukquote:I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Je geeft toch niet je echte naam op bij het aanmelden?quote:Op dinsdag 7 december 2021 13:27 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
En hier zit je dus weer fout.
Hoe weet ik bijvoorbeeld dat een andere mod mijn naam niet gaat openbaren?
Paul had die naam van Twitter, niet van hierWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Godverdomme man, jij neemt ook echt niets van anderen aan hèquote:Op dinsdag 7 december 2021 13:27 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
En hier zit je dus weer fout.
Hoe weet ik bijvoorbeeld dat een andere mod mijn naam niet gaat openbaren?
Als ik je vertel dat je beter kan kappen met het topic verzieken samen met Chevy ga je stug door, nu vertel ik je iets en dan eis je weer wat anders.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
quote:
Alles dames netjes op een rij bukkenquote:
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
quote:Op dinsdag 7 december 2021 13:30 schreef Fogel het volgende:
[..]
Alles dames netjes op een rij bukken![]()
![]()
Kleding optioneel.quote:I'm surrounded by morons!
Ben jij een FA of ONZ-mod?quote:Op dinsdag 7 december 2021 13:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Godverdomme man, jij neemt ook echt niets van anderen aan hè
Als ik je vertel dat je beter kan kappen met het topic verzieken samen met Chevy ga je stug door, nu vertel ik je iets en dan eis je weer wat anders.
In dit topic ben je gewoon een user.
Stug door gaanIk ben toen direct gestopt en heb Chevy niet meer persoonlijk aangevallen.
Maar sinds wanneer mag de crew toesprekingen aan een user die in DM gedaan zijn openbaren? Weer zoiets.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 07-12-2021 13:33:33 ]![]()
Heb jij nog zoveel daad-kracht of wil je alleen kijkenquote:Op dinsdag 7 december 2021 13:30 schreef Fogel het volgende:
[..]
Alles dames netjes op een rij bukken
Is maar een manier om daar achter te komen.quote:Op dinsdag 7 december 2021 13:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb jij nog zoveel daad-kracht of wil je alleen kijkenI'm surrounded by morons!
Heeft die user toestemming gegeven aan Paul om zijn naam te openbaren?quote:Op dinsdag 7 december 2021 13:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je geeft toch niet je echte naam op bij het aanmelden?
Paul had die naam van Twitter, niet van hier
En mails aan de FA's doe ik met mijn echte naam, omdat ik in de veronderstelling was dat mijn privacy gewaarborgd was door Danny.![]()
zoek een paar vrijwilligersquote:Op dinsdag 7 december 2021 13:35 schreef Fogel het volgende:
[..]
Is maar een manier om daar achter te komen.
start een live stream
ik beoordeel wel
Lastig vanuit Noorwegen om te bewijzen dat je daad-kracht hebtquote:Op dinsdag 7 december 2021 13:35 schreef Fogel het volgende:
[..]
Is maar een manier om daar achter te komen.
Op chaturbate?quote:Op dinsdag 7 december 2021 13:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
zoek een paar vrijwilligers
start een live stream
ik beoordeel wel![]()
Ja jij gaat meteen preuts doen.quote:Op dinsdag 7 december 2021 13:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
zoek een paar vrijwilligers
start een live stream
ik beoordeel wel
@Dotteke en @Charz, kan ik op jullie rekenen?
I'm surrounded by morons!
Ik ga niet krom staan op livestream stream laat niet iedereen tegen mijn reet aan kijkenquote:Op dinsdag 7 december 2021 13:38 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ja jij gaat meteen preuts doen.
@:dotteke en @:charz, kan ik op jullie rekenen?
Welquote:Op dinsdag 7 december 2021 13:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ga niet krom staan op livestream stream laat niet iedereen tegen mijn reet aan kijken
Forum Opties Forumhop: Hop naar: