abonnement Unibet Coolblue
pi_202503576
Na zijn gestolen race in België en nadat hij Lewis Hamilton van de baan kegelde in Monza vraag ik mij af of jullie wel zouden willen dat Max op deze onsportieve manier eventueel de beker nog kan veroveren.
Ik zou het persoonlijk een wk vinden met een gitzwart randje.
Hoe kijken jullie hier tegenaan?
  Redactie Sport maandag 6 december 2021 @ 21:37:36 #2
274204 crew  Mexicanobakker
pi_202503801
Eigenlijk hebben ze zich allebei van hun slechtste kant laten zien, dus het lijkt me niet meer dan logisch dat Bottas het WK verdient.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Moderator maandag 6 december 2021 @ 21:43:40 #3
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_202503887
quote:
0s.gif Op maandag 6 december 2021 21:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Eigenlijk hebben ze zich allebei van hun slechtste kant laten zien, dus het lijkt me niet meer dan logisch dat Bottas het WK verdient.
Deze post _O_
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
  Moderator maandag 6 december 2021 @ 21:44:32 #4
1025 crew  Armani XL
Taggen heeft geen zin
pi_202503901
Na zijn gestolen race in Engeland en nadat hij Max Verstappen van de baan liet kegelen door Bottas in Hongarije vraag ik mij af of jullie wel zouden willen dat Lewis op deze onsportieve manier eventueel de beker nog kan veroveren.
Ik zou het persoonlijk een wk vinden met een gitzwart randje.
Hoe kijken jullie hier tegenaan?
pi_202503921
quote:
3s.gif Op maandag 6 december 2021 21:44 schreef Armani XL het volgende:
Na zijn gestolen race in Engeland en nadat hij Max Verstappen van de baan liet kegelen door Bottas in Hongarije vraag ik mij af of jullie wel zouden willen dat Lewis op deze onsportieve manier eventueel de beker nog kan veroveren.
Ik zou het persoonlijk een wk vinden met een gitzwart randje.
Hoe kijken jullie hier tegenaan?
Als Max onder de Belgische vlag zou rijden, keek je dan ook F1?
U MAD?
  Moderator maandag 6 december 2021 @ 21:47:00 #6
1025 crew  Armani XL
Taggen heeft geen zin
pi_202504008
quote:
3s.gif Op maandag 6 december 2021 21:47 schreef Armani XL het volgende:

[..]
Jazeker, bijna geen GP gemist sinds 1994.
Ja dat zegt iedereen ja, lijkt wel of iedereen zich moet bewijzen ofzo. In de jaren 2012-2015 keek er werkelijk geen hond in Nederland ja.
U MAD?
pi_202504110
Ik kijk alleen voetbal en buitenhof. Voetbal is een rustige geciviliseerde sport

Ow en ik hou van jankende mannen. Dus ik heb alvast het FB topic geopend en ik wacht met smart

[ Bericht 39% gewijzigd door #ANONIEM op 06-12-2021 21:56:53 ]
pi_202505869
quote:
0s.gif Op maandag 6 december 2021 21:50 schreef de_boswachter het volgende:

[..]
Ja dat zegt iedereen ja, lijkt wel of iedereen zich moet bewijzen ofzo. In de jaren 2012-2015 keek er werkelijk geen hond in Nederland ja.
Hij reageert in mijn ogen vooral feitelijk. Niet alsof er iets te bewijzen valt. :Y
pi_202505878
quote:
0s.gif Op maandag 6 december 2021 21:50 schreef de_boswachter het volgende:

[..]
Ja dat zegt iedereen ja, lijkt wel of iedereen zich moet bewijzen ofzo. In de jaren 2012-2015 keek er werkelijk geen hond in Nederland ja.
quote:
3s.gif Op maandag 6 december 2021 21:47 schreef Armani XL het volgende:

[..]
Jazeker, bijna geen GP gemist sinds 1994.
Hallo!! Ik kijk al sinds 1874. Alleen in 1940-45 en 1988 een aantal races gemist.
pi_202505883
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2021 21:24 schreef Badeend6 het volgende:
Na zijn gestolen race in België en nadat hij Lewis Hamilton van de baan kegelde in Monza vraag ik mij af of jullie wel zouden willen dat Max op deze onsportieve manier eventueel de beker nog kan veroveren.
Ik zou het persoonlijk een wk vinden met een gitzwart randje.
Hoe kijken jullie hier tegenaan?
.

Agressief rijgedrag Max doet sport geen goed. En succes Max trekt agressieve tokkies aan die amper iets met sport hebben en tv uitschakelen bij uitval van Max.
  dinsdag 7 december 2021 @ 08:07:43 #12
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_202506524
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 december 2021 00:54 schreef V-for-Vendetta het volgende:

[..]
.

Agressief rijgedrag Max doet sport geen goed. En succes Max trekt agressieve tokkies aan die amper iets met sport hebben en tv uitschakelen bij uitval van Max.
Senna werd/word als vele beschouwd als een van de beste coureurs allertijden.
En dat was alles behalve een doetje op de baan, en hij deed er alles voor om te winnen.

Dat is nou gewoon race mentaliteit je zoekt de limiet en de laatste races zie je dat de red bull wat minder is dan de merc en dan doe je gewoon alles om te winnen.
Maar Hamilton doet dat ook het grootste probleem in deze titelstrijd is de FIA en zeker bij de laatste race de regels worden slecht uitgevoerd of nageleefd, ja max had een straf verdiend voor de inhaal actie maar de overige blunders werden grotendeels veroorzaakt door onduidelijkheid van de FIA die maakten er een potje van.

En ze moeten wat strikter optreden tijdens de race zelf en niet achteraf ook vind ik dat de teams zelf zich wat meer moeten gedragen te snel gaat men jammeren bij de wedstrijd leiding.

Dit geld voor iedereen.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_202506613
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 december 2021 08:07 schreef theguyver het volgende:

[..]

Dit geld voor iedereen.
Waar?

Verder eens. Senna en Schumacher worden overal verheerlijkt en het huidige autosportjournaille is het gewoon volledig kwijt omdat ze sinds Schumacher geen vergelijkbare strijd hebben gezien. Iedereen die de Brittjes te kakken zet wordt in hun wereldje zwart gemaakt. Alonso, Vettel en nu is het Max. Over een paar jaar zal het wel weer Leclerc zijn of welke niet-Britt er dan ook de uitdager zal zijn.

Hamilton heeft het nagelaten een grotere voorsprong te pakken in het eerste half jaar. Daar heeft hij de meeste fouten gemaakt, waardoor het leek alsof Max kon uitlopen. Het zal mij verder worst wezen welke mening iemand erover heeft. Dit WK lijkt Verstappen te verliezen door de uitvallers in Silverstone en Baku. De bijna uitvaller in Hongarije heeft ook nog invloed. Jammer als die de beker niet meeneemt, maar echt zijn niveau was zo ongekend en constant hoog. Op eigen kunnen heeft hij enkel 1e en 2e finishes gehad.

Het enige gitzwarte scenario is dat de beste prestaties van een coureur niet beloond gaan worden met een kampioenschap.

In before: 'De beste is altijd degene die wint'. Dat geldt enkel voor 100% atleten, niet voor 60% materiaal 30% eigen kwaliteit 10% jury of welke verhouding dan ook.
- Met zuidelijke groet -
  dinsdag 7 december 2021 @ 10:09:53 #14
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_202507652
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 december 2021 08:20 schreef Schnitzels het volgende:

[..]
Waar?

Verder eens. Senna en Schumacher worden overal verheerlijkt en het huidige autosportjournaille is het gewoon volledig kwijt omdat ze sinds Schumacher geen vergelijkbare strijd hebben gezien. Iedereen die de Brittjes te kakken zet wordt in hun wereldje zwart gemaakt. Alonso, Vettel en nu is het Max. Over een paar jaar zal het wel weer Leclerc zijn of welke niet-Britt er dan ook de uitdager zal zijn.

Hamilton heeft het nagelaten een grotere voorsprong te pakken in het eerste half jaar. Daar heeft hij de meeste fouten gemaakt, waardoor het leek alsof Max kon uitlopen. Het zal mij verder worst wezen welke mening iemand erover heeft. Dit WK lijkt Verstappen te verliezen door de uitvallers in Silverstone en Baku. De bijna uitvaller in Hongarije heeft ook nog invloed. Jammer als die de beker niet meeneemt, maar echt zijn niveau was zo ongekend en constant hoog. Op eigen kunnen heeft hij enkel 1e en 2e finishes gehad.

Het enige gitzwarte scenario is dat de beste prestaties van een coureur niet beloond gaan worden met een kampioenschap.

In before: 'De beste is altijd degene die wint'. Dat geldt enkel voor 100% atleten, niet voor 60% materiaal 30% eigen kwaliteit 10% jury of welke verhouding dan ook.
Ik bedoel dat de FIA de regels moeten hanteren hun wet is recht en ik zie nu dat teambazen niks anders doen dan zeuren bij de FIA, de FIA kijkt ook mee en doordat ze zoveel aan drammen waren kreeg dus Hamilton te laat door dat hij er langs moest.

Dus waar ik op duld is dat de FIA dit even niet aan kon en daardoor onduidelijk ontstond..
Misschien een regel invoeren dat een team maar 1 x contact mag opnemen of zo...
Ik zie het zoveel en zovaak dit seizoen.
Minste of geringste en de team baas belt met de FIA.

Verder het is racen en fouten moeten gelijk worden bestraft klaar.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_202507749
quote:
0s.gif Op maandag 6 december 2021 21:50 schreef de_boswachter het volgende:

[..]
Ja dat zegt iedereen ja, lijkt wel of iedereen zich moet bewijzen ofzo. In de jaren 2012-2015 keek er werkelijk geen hond in Nederland ja.
Dat jij en je vriendjes er niet naar keken zegt verder weinig over de rest van Nederland. :')
pi_202508530
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 december 2021 10:22 schreef rival het volgende:

[..]
Dat jij en je vriendjes er niet naar keken zegt verder weinig over de rest van Nederland. :')
Schei toch uit. De kijkcijfers waren die jaren dra-ma-tisch. Het werd zelfs letterlijk weggestopt bij ik geloof RTL 5….. Ik durf er mijn hand voor in het vuur te steken dat het gros van de ‘fans’ niet naar F1 had gekeken als Max elke race 10e eindigde. Of 15e. Of 20e. Dit zijn geen F1 liefhebbers maar successupporters. Dat is voor nu leuk, maar over jaar of 12 heb je er geen klote aan.

Meeliften op de Max hype heui heui heui. Polonaise! Snollebollekes!!!
U MAD?
pi_202509541
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 december 2021 11:35 schreef de_boswachter het volgende:

[..]
Schei toch uit. De kijkcijfers waren die jaren dra-ma-tisch. Het werd zelfs letterlijk weggestopt bij ik geloof RTL 5….. Ik durf er mijn hand voor in het vuur te steken dat het gros van de ‘fans’ niet naar F1 had gekeken als Max elke race 10e eindigde. Of 15e. Of 20e. Dit zijn geen F1 liefhebbers maar successupporters. Dat is voor nu leuk, maar over jaar of 12 heb je er geen klote aan.

Meeliften op de Max hype heui heui heui. Polonaise! Snollebollekes!!!
Diezelfde supporters die vanaf '95 Ajax supporten? De mensen die de Olympische spelen kijken door Dafne Schippers, die schaatsen kijken voor Sven Kramer. Dat is van alle tijden, van alle sporten.

Ik snap best dat er geen miljoenen Canadese fans zijn voor Stroll of Latifi op de plekken 10-15. Het is ook nooit enkel chauvinisme, het is combinatie van genieten van een rijstijl, van een karakter, van prestaties in combinatie met chauvinisme. Iemand die iets anders doet dan de gevestigde namen, die trekt de aandacht.

Ik zou niet weten waarom een fan of liefhebber vanaf 1980,1990,2000,2010,2016 meer of minder waarde zou moeten hebben? De een kijkt het intensiever door de charme en stijl van Senna, Prost, Lauda, de ander door Lewis, Max, Kimi, Vettel of Schumacher. Wat maakt dat voor de beoordeling van dit seizoen uit?
- Met zuidelijke groet -
  dinsdag 7 december 2021 @ 12:52:59 #18
491303 Yon_Wip
Horecatopper
pi_202509577
Dit WK is een grote baggerzooi en ik zie de sport waar ik sinds '97 fan van ben naar de gedver gaan. Had liever gezien dat maksie niet mee deed, agressieve clown die de sport naar de tering helpt. Ik wil gewone eerlijke gevechten op de baan zien. Nu weet je dat elke keer als Verstappen en Hamilton elkaar tegenkomen op de baan het een baggerzooi wordt.

en dan heb ik het nog niet eens gehad over de kinderlijkheid van de teambazen.

[ Bericht 1% gewijzigd door Yon_Wip op 07-12-2021 13:07:51 ]
pi_202509625
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 december 2021 11:35 schreef de_boswachter het volgende:

[..]
Schei toch uit. De kijkcijfers waren die jaren dra-ma-tisch. Het werd zelfs letterlijk weggestopt bij ik geloof RTL 5….. Ik durf er mijn hand voor in het vuur te steken dat het gros van de ‘fans’ niet naar F1 had gekeken als Max elke race 10e eindigde. Of 15e. Of 20e. Dit zijn geen F1 liefhebbers maar successupporters. Dat is voor nu leuk, maar over jaar of 12 heb je er geen klote aan.

Meeliften op de Max hype heui heui heui. Polonaise! Snollebollekes!!!
Maak je niet zo druk Jos. Die nieuwe presentatrice mag een flinke kutscheet laten op mijn gezicht hoor, sow boh
pi_202510004
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 december 2021 12:49 schreef Schnitzels het volgende:

[..]
Diezelfde supporters die vanaf '95 Ajax supporten? De mensen die de Olympische spelen kijken door Dafne Schippers, die schaatsen kijken voor Sven Kramer. Dat is van alle tijden, van alle sporten.

Ik snap best dat er geen miljoenen Canadese fans zijn voor Stroll of Latifi op de plekken 10-15. Het is ook nooit enkel chauvinisme, het is combinatie van genieten van een rijstijl, van een karakter, van prestaties in combinatie met chauvinisme. Iemand die iets anders doet dan de gevestigde namen, die trekt de aandacht.

Ik zou niet weten waarom een fan of liefhebber vanaf 1980,1990,2000,2010,2016 meer of minder waarde zou moeten hebben? De een kijkt het intensiever door de charme en stijl van Senna, Prost, Lauda, de ander door Lewis, Max, Kimi, Vettel of Schumacher. Wat maakt dat voor de beoordeling van dit seizoen uit?
Ik kijk al sinds 1966 F1 dus heb er verstand van. En jij?
U MAD?
pi_202510048
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2021 21:24 schreef Badeend6 het volgende:
Na zijn gestolen race in België en nadat hij Lewis Hamilton van de baan kegelde in Monza vraag ik mij af of jullie wel zouden willen dat Max op deze onsportieve manier eventueel de beker nog kan veroveren.
Ik zou het persoonlijk een wk vinden met een gitzwart randje.
Hoe kijken jullie hier tegenaan?
Ik vind dat over het gehele seizoen Verstappen de betere coureur is geweest. Dus hij zal een kampioenschap verdienen als hij met het hoogste aantal punten eindigt. De voornaamste reden dat hij nu nog geen kampioen is (en het waarschijnlijk ook niet wordt dit jaar) zijn de incidenten in Baku, Silverstone en Hongarije, plus dat de Mercedes sinds Brazilie ver boven de rest uitsteekt.
pi_202510140
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 december 2021 13:28 schreef de_boswachter het volgende:

[..]
Ik kijk al sinds 1966 F1 dus heb er verstand van. En jij?
Jos Jos Jos....
  Redactie Sport dinsdag 7 december 2021 @ 13:42:23 #23
274204 crew  Mexicanobakker
pi_202510167
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 december 2021 11:35 schreef de_boswachter het volgende:

[..]
Schei toch uit. De kijkcijfers waren die jaren dra-ma-tisch. Het werd zelfs letterlijk weggestopt bij ik geloof RTL 5….. Ik durf er mijn hand voor in het vuur te steken dat het gros van de ‘fans’ niet naar F1 had gekeken als Max elke race 10e eindigde. Of 15e. Of 20e. Dit zijn geen F1 liefhebbers maar successupporters. Dat is voor nu leuk, maar over jaar of 12 heb je er geen klote aan.

Meeliften op de Max hype heui heui heui. Polonaise! Snollebollekes!!!
Deze man weet dingen. De tijden dat we gewoon met z'n allen genoten van duels tussen Hakkinen en Schumacher, dát was pas genieten.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_202510196
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 december 2021 13:42 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Deze man weet dingen. De tijden dat we gewoon met z'n allen genoten van duels tussen Hakkinen en Schumacher, dát was pas genieten.
Eens.
U MAD?
  dinsdag 7 december 2021 @ 13:48:53 #25
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_202510234
quote:
0s.gif Op maandag 6 december 2021 21:45 schreef de_boswachter het volgende:

[..]
Als Max onder de Belgische vlag zou rijden, keek je dan ook F1?
Ik niet. So what?
  dinsdag 7 december 2021 @ 13:50:12 #26
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_202510258
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2021 21:24 schreef Badeend6 het volgende:
Na zijn gestolen race in België en nadat hij Lewis Hamilton van de baan kegelde in Monza vraag ik mij af of jullie wel zouden willen dat Max op deze onsportieve manier eventueel de beker nog kan veroveren.
Ik zou het persoonlijk een wk vinden met een gitzwart randje.
Hoe kijken jullie hier tegenaan?
Ik zou het het meest eerlijke vinden sinds het EK van 88 als Verstappen wint en Hamilton in de bandenrij eindigt
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  Redactie Sport dinsdag 7 december 2021 @ 13:50:27 #27
274204 crew  Mexicanobakker
pi_202510261
Juichen tegen een vlaggetje vanwege vlaggetjesvolk is overigens net zo matig als juichen voor het vlaggetje bij sporten als F1.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_202510316
quote:
10s.gif Op dinsdag 7 december 2021 13:48 schreef Zwansen het volgende:

[..]
Ik niet. So what?
Jij bent dan ook geen nederlander. Dan is het toegestaan.
U MAD?
pi_202510384
twitter



Wie van de 2 ook wint, er zal altijd een nare bijsmaak aan kleven. En dat is volledig de schuld van de onbesluitelijkheid van de Masi en de FIA.
pi_202510880
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 december 2021 13:59 schreef TagForce het volgende:
[ twitter ]


Wie van de 2 ook wint, er zal altijd een nare bijsmaak aan kleven. En dat is volledig de schuld van de onbesluitelijkheid van de Masi en de FIA.
Die nare bijsmaak weet iedereen in het winnaarskamp binnen 24u van zich af te schudden. :s)
pi_202511434
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 december 2021 13:59 schreef TagForce het volgende:
[ twitter ]

Wie van de 2 ook wint, er zal altijd een nare bijsmaak aan kleven. En dat is volledig de schuld van de onbesluitelijkheid van de Masi en de FIA.
Tja, dit dus...

Maar Max was verder gewoon de beste coureur dit jaar. Hij had niet de snelste auto, maar als je het hele seizoen in de buurt van de snelste auto (en vaak ervoor) kunt blijven, dan heb je er meer dan alles uit gehaald.
The only way you can be original, is to be yourself.
  dinsdag 7 december 2021 @ 15:49:26 #32
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_202511795
quote:
0s.gif Op maandag 6 december 2021 21:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Beide trollkampen zijn extreem vermoeiend, jeetje zeg.
Dit dus. Ik zie trouwens dat de account van de persoon die dit topic heeft aangemaakt slechts van afgelopen zondag dateert. Trollen is tot daar aan toe maar dat nieuwe gebruikers wordt toegestaan om zich zo te gedragen lijkt me niet gewenst.
pi_202511881
quote:
0s.gif Op maandag 6 december 2021 21:45 schreef de_boswachter het volgende:

[..]
Als Max onder de Belgische vlag zou rijden, keek je dan ook F1?
Dat zou jeugdsentiment zijn. Keek altijd vanaf eind jaren 80 naar RTBF, Gaetan Vigneron, Thierry Tassin en Marc Duez omdat Nederland F1 vies vond. Ik wist eerder wie Thierry Boutsen en Bertrand Gachot waren dan Mansell, Piquet en Senna (Prost tel ik niet mee, daar waren ze als Walen helemaal lijp van natuurlijk)

Qua rijstijl en terugkijkend in de geschiedenis is Max qua een beetje zoals Ronnie Petterson, iemand die dingen doet met een auto die eigenlijk helemaal niet kunnen. Maar qua persoonlijkheid is hij Jochen Rindt, een supertalent dat helemaal geen moeite doet om likeable te zijn en soms over het randje gaat in zijn drive. Geen wonder dat hij zo goed met Dr Marko overweg kan, want hij is bot en recht voor zijn raap. Alleen ploft hij minder dan zijn vader (zal wel dat Belgische bloed van de familie Kumpen zijn denk ik)

[ Bericht 24% gewijzigd door Sabata op 07-12-2021 16:03:36 ]
"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
  Moderator dinsdag 7 december 2021 @ 15:57:40 #34
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_202511916
ligt er een beetje aan of hij volgende week meer of minder punten haalt dan Hamilton

haalt hij er meer dan verdiend hij de titel, zo niet dan niet

zo moeilijk is het niet
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_202511974
Over het hele seizoen bekeken zou Max die titel wel verdienen. Met het mindere materiaal dit presteren is al uitzonderlijk. Maar ik geef hem weinig kans. Hopen dat volgend seizoen er meer concurrentie is. Als MB weer jaren geen concurrentie krijgt van andere teams word het moeilijk voor Max ooit die titel te halen.
pi_202512106
quote:
0s.gif Op maandag 6 december 2021 21:45 schreef de_boswachter het volgende:

[..]
Als Max onder de Belgische vlag zou rijden, keek je dan ook F1?
Durf ik niet te zeggen. Ik volgde tot halverwege jaren 90 F1 vanaf de jaren 70. Maar het werd een optocht en leerde ik van Indycar genieten. En nog vind ik dat een mooier klasse. Nu volg ik ook weer F1 ja door Max maar ik loop niet met die totale gekte mee. Maar Indycar blijft toch mijn voorkeur hebben. Zodra geen Nederlander meer in F1 rijd weer ik niet of ik nog instaat ben naar F1 te kijken waar regulering en over het algemeen 1 team ver boven de rest uitsteekt te volgen. Een optocht kan mij niet zo bekoren inclusief die discussies over acties waarbij straffen etc te veel invloed hebben.
  dinsdag 7 december 2021 @ 17:29:34 #37
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_202513221
Zeker.
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
pi_202514074
Ik ben afgelopen weekend tamelijk teleurgesteld. Verstappen vind ik als persoon niet erg sympathiek, maar een vaderlandse wereldkampioen zou me desondanks wel erg tof lijken. En ik vind Verstappen al een stuk sympathieker dan voorheen. Hij is duidelijk volwassener geworden.

In het begin vond ik 'm echt ergerlijk: fanatiek is goed, snel zijn natuurlijk ook, maar hij had toen ook geregeld totaal onbezonnen, gevaarlijke acties. Bovendien gaf-ie nooit een fout toe. Aan de andere kant, van een rookie (of van een Yuki?) accepteer je wat jeugdige onbezonnenheid. De laatste tijd is-ie nog steeds bloedsnel, maar rijdt een stuk verstandiger. En ook in de interviews gedraagt-ie zich wat volwassener/diplomatieker.

Afgelopen weekend was echter weer helemaal de oude Max. Kennelijk valt-ie onder druk toch nog terug in dat soort gedrag. Helmut Marko heeft zich inmiddels geëxcuseerd voor de remactie van Verstappen - ik ben erg benieuwd of we uit zijn eigen mond daar ook nog een excuus over gaan horen. Of toch in ieder geval de erkenning dat-ie daar fout zat.

Ik lees op dit forum allerlei dingen over de dominantie van Mercedes, de FIA die half (of helemaal) corrupt zou zijn, al het geluk van Hamilton, et cetera. Ik denk dat je je echter af moet vragen of Hamilton afgelopen weekend nou zoveel geluk had, of dat Verstappen en RBR gewoon te veel fouten maken. Want dat was me nogal een lijst.

Het begon natuurlijk met de fout in de kwalificatie, waarmee de pole verspeeld werd. Is dat geluk voor Hamilton? Het is vooral een onnodige fout van Verstappen. Vervolgens had RBR veel geluk (of het slim gespeeld) met de eerste rode vlag, waardoor Verstappen bij de eerste herstart toch van pole kon vertrekken. Die start werd echter verprutst, met als gevolg een kansloos late remactie en het niet halen van de bocht. Wederom fouten dus.

Bij de tweede herstart (die op zich natuurlijk briljant ging) starten op geel was achteraf gezien ook een tactische blunder. Die banden waren ruim voor de finish al dusdanig versleten, dat Hamilton er hoe dan ook wel voorbij gegaan zou zijn. Dan was er nog het wanhopig proberen te verdedigen (en het daardoor opnieuw missen van de bocht) en tenslotte natuurlijk de veel besproken remactie.

Dus... ik vraag me wel af of ie het kampioenschap inderdaad al verdient, of dat we moeten concluderen dat-ie er toch nog niet helemaal klaar voor is. Ik denk dat je van een ware kampioen op de beslissende momenten ander gedrag mag verwachten dan wat Verstappen afgelopen weekend heeft laten zien.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 07-12-2021 18:30:44 ]
pi_202514346
Ik gun het RBR sowieso al niet. Wat een misselijk team is dat zeg. Zeker met die Marko en laatste tijd Horner ook steeds meer. Altijd maar dat vreselijke huilebalken calimero gedrag en dat geslijm en gejank samen met de FIA.

Max? Nou ja normaal wel. Is gewoon een top talent en zal ook best wel eens het WK winnen.
Maar met name sinds Monza is zijn rijstijl wel echt berg afwaarts gegaan zeg.
In zijn begin jaren was hij ook heel erg agressief, maar focuste hij zich niet zo zeer op mensen er af te willen rammen.

Maar sinds Monza heeft hij meermaals Lewis er bewust af geduwd of geramd.
En altijd dan maar samen met RBR heel zielig lopen doen. FIA compleet in de broekzak hebbende.

Ik ga ook echt niet zeggen dat Lewis en Toto de meest heiligen zijn, maar qua rijgedrag wel en die racen gewoon er volledig op op een eerlijke manier. Niet door belachelijk agressief je opponent eruit te willen rijden.
  dinsdag 7 december 2021 @ 19:20:02 #40
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_202514783
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2021 21:24 schreef Badeend6 het volgende:
Na zijn gestolen race in België en nadat hij Lewis Hamilton van de baan kegelde in Monza vraag ik mij af of jullie wel zouden willen dat Max op deze onsportieve manier eventueel de beker nog kan veroveren.
Ik zou het persoonlijk een wk vinden met een gitzwart randje.
Hoe kijken jullie hier tegenaan?
Even twee feiten:
- de "gestolen race" was een race die hij reglementair heeft gewonnen. Ik ben benieuwd of die kritiek er ook was geweest als Lewis de race op die manier had gewonnen.
- in Monza was het juist Lewis die Max van de baan af kegelde. Lewis had er alleen niet op gerekend dat er bij het weer op de baan komen van Max contact zou zijn met de banden waardoor ze er allebei af vlogen.

En een kampioenschap van Lewis zou pas een "zwart randje" hebben. Kort samengevat:
- een hele waslijst aan domme fouten tijdens het seizoen waaronder het van de baan raken op Imola en die gênante remactie in Baku.
- je concurrent in Silverstone op een zeer agressieve van de baan kegelen en vervolgens de race winnen. Feestvieren terwijl die concurrent in het ziekenhuis ligt.
- vervolgens in de media roepen dat je het zo weer zou doen.
- je teamgenoot zowel Verstappen (feitelijk) en zijn teamgenoot uit laten schakelen in Hongarije
- duidelijke medeverantwoordelijkheid voor crashes op zowel Monza (zoals uitgelegd) en SA. Let op: in beide gevallen hebben zelfs de stewards laten blijken dat ze Lewis in mindere mate mede verantwoordelijk achtten.
- het ontegenzeggelijk teren op een truuk met de motor vanaf Brazilie. It's the car indeed.

Als het gaat om "verdienen" dan kun je met geen mogelijkheid zeggen dat dit bij Lewis hoort. Hij was duidelijk niet de beste coureur van dit seizoen. Max verdient het des te meer. Lewis mag de trofee voor meest achterbakse coureur van het jaar ophalen.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 7 december 2021 @ 19:22:03 #41
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_202514813
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 december 2021 19:20 schreef beantherio het volgende:
- je teamgenoot zowel Verstappen (feitelijk) en zijn teamgenoot uit laten schakelen in Hongarije
En hetzelfde weer afgelopen zondag
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  dinsdag 7 december 2021 @ 19:23:00 #42
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_202514828
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 december 2021 19:22 schreef Nattekat het volgende:

[..]
En hetzelfde weer afgelopen zondag
Bedankt voor deze toevoeging. Ik hou de tel inmiddels niet meer bij qua smerige acties van Mercedes.
  dinsdag 7 december 2021 @ 20:45:57 #43
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_202516527
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 december 2021 18:28 schreef Sodemieters het volgende:
Helmut Marko heeft zich inmiddels geëxcuseerd voor de remactie van Verstappen
Onzin. Hij heeft excuses aangeboden voor het feit dat zijn eerste reactie was gebaseerd op verkeerde informatie die hij van het team heeft gekregen.

quote:
0s.gif Op dinsdag 7 december 2021 18:28 schreef Sodemieters het volgende:

Ik denk dat je van een ware kampioen op de beslissende momenten ander gedrag mag verwachten dan wat Verstappen afgelopen weekend heeft laten zien.
Zoals dit soort gedrag? :')

"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
pi_202516777
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 december 2021 13:45 schreef de_boswachter het volgende:

[..]
Eens.
Of dat je puur voor de andere Schumacher was, de underdog. Dan ben je vandaag de dag de vijand. Je bent niet voor Max!! Verhuis dan lekker!!! Je bent zeker ook voor Duitsland als Oranje tegen ze speelt??!!!!
pi_202516937
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 december 2021 20:58 schreef V-for-Vendetta het volgende:

[..]
Of dat je puur voor de andere Schumacher was, de underdog. Dan ben je vandaag de dag de vijand. Je bent niet voor Max!! Verhuis dan lekker!!! Je bent zeker ook voor Duitsland als Oranje tegen ze speelt??!!!!
Triest ja.
U MAD?
pi_202519753
Mag hopen dat Max WK wordt, beeld je eens in hoe ziedend Jos zal worden daar. Nee, dat moet je niet willen.
pi_202519861
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 december 2021 23:36 schreef Sfancta het volgende:
Mag hopen dat Max WK wordt, beeld je eens in hoe ziedend Jos zal worden daar. Nee, dat moet je niet willen.
Mept alle vrouwen in pitlane in elkaar.
pi_202521973
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 december 2021 20:58 schreef V-for-Vendetta het volgende:

[..]
Of dat je puur voor de andere Schumacher was, de underdog. Dan ben je vandaag de dag de vijand. Je bent niet voor Max!! Verhuis dan lekker!!! Je bent zeker ook voor Duitsland als Oranje tegen ze speelt??!!!!
Als je Max fan bent ben je een anti-vaxxer... Kreeg ik gisteren naar mijn hoofd op den Twitter.

F1 volgen is gewoon niet leuk meer... Niemand kan meer logisch nadenken lijkt het.
Het gemiddelde IQ van de F1 fan is met 80 punten gedaald lijkt wel.

Ergens hoop ik dat ze allebei daadwerkelijk gewoon uit de uitslagen van het hele seizoen gehaald worden.
Is dat gezeik ook gewoon klaar. Of dat 1 van de twee zo overduidelijk bewust de ander beukt dat werkelijk NIEMAND erover kan twijfelen dat het bewust was.
pi_202522205


Max vindt van wel.
pi_202523106
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 december 2021 18:50 schreef bianconeri het volgende:
Ik gun het RBR sowieso al niet. Wat een misselijk team is dat zeg. Zeker met die Marko en laatste tijd Horner ook steeds meer. Altijd maar dat vreselijke huilebalken calimero gedrag en dat geslijm en gejank samen met de FIA.

Max? Nou ja normaal wel. Is gewoon een top talent en zal ook best wel eens het WK winnen.
Maar met name sinds Monza is zijn rijstijl wel echt berg afwaarts gegaan zeg.
In zijn begin jaren was hij ook heel erg agressief, maar focuste hij zich niet zo zeer op mensen er af te willen rammen.

Maar sinds Monza heeft hij meermaals Lewis er bewust af geduwd of geramd.
En altijd dan maar samen met RBR heel zielig lopen doen. FIA compleet in de broekzak hebbende.

Ik ga ook echt niet zeggen dat Lewis en Toto de meest heiligen zijn, maar qua rijgedrag wel en die racen gewoon er volledig op op een eerlijke manier. Niet door belachelijk agressief je opponent eruit te willen rijden.
Alsof MB niet zielig doet. De lopen al vanaf het begin van het seizoen te janken. Van Pistops tot flexibele achtervleugel, vermogen etc. Dan het gejank over agressief rijden van Max. Als jij Siverstone en Hongarije normaal vind dan is dat Monza ook. En hoe kom je erbij dat RBR de Fia in zijn broekzak heeft. Toto liep gewoon bij de wedstrijdleiding naar binnen met tekeningen. Toto wilde op de stoel van de wedstrijdleiding gaan zitten.

Wat je vergeet is dat MB nu op dit moment het betere materiaal heeft en Max is niet de persoon om even de rode loper uit te leggen voor Hamilton. Het is een gevecht om het WK. Hamilton zou het niet anders doen mocht hij het mindere materiaal hebben. Dat was al duidelijk in de eerste paar races. Hamilton heeft meer strafpunten op zijn licentie dan Max. Dus beide heren zijn niet altijd even netjes. Maar ik heb daar geen probleem mee.

Het seizoen met Rosberg ben je schijnbaar ook vergeten. Maw als het niet lekker loopt bij Hamilton maakt hij ook rare sprongen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')