quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
Schappelijke prijzen hoor.quote:Op maandag 6 december 2021 20:00 schreef tja77 het volgende:
[..]
Niet bij m’n masseuse, kost 25 extra, pzc nog eens 25, intiem weer 25 er bovenop.
Ah ja. Die Turkse van jou doet het ook met de buum natuurlijk. Ja dan wil je zelf ook wat.quote:Op maandag 6 december 2021 20:00 schreef tja77 het volgende:
[..]
Niet bij m’n masseuse, kost 25 extra, pzc nog eens 25, intiem weer 25 er bovenop.
Ik dol maar wat hè, ben monogaam en zij ook, daarnaast heeft ze geen leuke buurman.quote:Op maandag 6 december 2021 20:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ah ja. Die Turkse van jou doet het ook met de buum natuurlijk. Ja dan wil je zelf ook wat.
Turken en monogamie. Hmmmm.quote:Op maandag 6 december 2021 20:03 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik dol maar wat hè, ben monogaam en zij ook, daarnaast heeft ze geen leuke buurman.
Da's de grapquote:Op maandag 6 december 2021 20:04 schreef tja77 het volgende:
[..]
Leuk gezichtje, maar die bos tabak in d’r oksel is een afknapper.
Zat je weer recalcitrant op de maandagochtendquote:
Haha, nee zij is trouw en komt niks te kort bij mij.quote:Op maandag 6 december 2021 20:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Turken en monogamie. Hmmmm.
Ze zit ook op een forum. En raakt dan in gesprek met @:Nine.
.quote:Op maandag 6 december 2021 20:06 schreef tja77 het volgende:
Panseksueel?
Je doet het met een steelpan?
bi is meisje jongen, pan is allesquote:Op maandag 6 december 2021 20:06 schreef Fosive het volgende:
Wat is eigenlijk het verschil tussen bi en pan
Weken weg van jou nu. Die hangt in de touwen nu.quote:Op maandag 6 december 2021 20:05 schreef tja77 het volgende:
[..]
Haha, nee zij is trouw en komt niks te kort bij mij.
Ben zuinig op haar, is een blijvertje.
TRANSFORMERS KIE KOE KOEquote:Op maandag 6 december 2021 20:07 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
bi is meisje jongen, pan is alles
Haha, ze is weer in het land hoor, haar vader nog niet.quote:Op maandag 6 december 2021 20:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Weken weg van jou nu. Die hangt in de touwen nu.
Tot vPersie belt.quote:Op maandag 6 december 2021 20:08 schreef tja77 het volgende:
[..]
Haha, ze is weer in het land hoor, haar vader nog niet.
Ze heeft nu echt geen zin om uit elkaar getrokken te worden door iemand die dat toch niet zo goed kan als ik.
Namen graag?quote:Op maandag 6 december 2021 20:09 schreef Coco het volgende:
Ik ken een user die smeert nutella op zijn pannenkoek.
quote:Op maandag 6 december 2021 20:04 schreef Pisces29 het volgende:
Turken en monogamie. Hmmmm.
Ze zit ook op een forum. En raakt dan in gesprek met @:Nine.
Mayonaise als glijmiddelquote:Op maandag 6 december 2021 20:10 schreef RipCity het volgende:
Deze gaan gewoon eten in bed en krijgen daarvan orgasmes
Totdat je er mee samenwoont. Dan is een vrouw die 5 min niet terugpraat opeens een stuk aantrekkelijkerquote:Op maandag 6 december 2021 20:11 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Hij wordt verliefd op iedere vrouw die langer dan 5 min terugpraat.
Dan heb je als vrouw ook gegeten en gedronkenquote:
ze is een deel van haar oorbel verloren?quote:Op maandag 6 december 2021 20:11 schreef Pisces29 het volgende:
Dit wiskunde grietje is wel heel leuk
Is toch mooi geknipt? Ik zie alleen maar dat silky blonde bovenop.quote:Op maandag 6 december 2021 20:12 schreef RipCity het volgende:
Draagt ze een pruik ofzo? Of in getuigen bescherming programma?
denk het ook ja, die initiële reactie was toch wat heftig, ze kwam er ook mee uit de blinde hoek.quote:Op maandag 6 december 2021 20:12 schreef Hexagon het volgende:
Die kinderen is toch teveel van het goede
Ik dacht dat ze ging aanvullen met “jaaaaaa…. mijn twee katten.” Maar neequote:Op maandag 6 december 2021 20:13 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
denk het ook ja, die initiële reactie was toch wat heftig, ze kwam er ook mee uit de blinde hoek.
Ach ze vraagt om Arie en krijgt deze doorgeroosterde manquote:
wel oesters dus zelfde effectquote:Op dinsdag 7 december 2021 19:35 schreef Poefbank het volgende:
Nog nooit een kutje gehad, dat zie je zo
Trapje naar beneden? Ja dat ken ik welquote:Op dinsdag 7 december 2021 19:35 schreef Pisces29 het volgende:
Je bent Engels?
- Ik zing vaak in New York dus ja
Dat zijn dus straks 10 woningenquote:Op dinsdag 7 december 2021 19:36 schreef Pisces29 het volgende:
10 kinderen. Oorlog of niet. Lekker doorfokken.
Die Afghaan weet zo welke kant hij op moet biddenquote:Op dinsdag 7 december 2021 19:38 schreef de_boswachter het volgende:
Leuk zo’n kompas boven haar tieten. Weet je precies waar de zon opkomt als ze naaks op je lul zit te rijden.
Kan prima. Mits de rest klopt.quote:
Op tijd voor het Oostenquote:Op dinsdag 7 december 2021 19:40 schreef DKUp het volgende:
Supermarkt Manager
Ze moet netels mij lalalala
Nee ook H&Mquote:Op dinsdag 7 december 2021 19:41 schreef RipCity het volgende:
Mensen uit Almere hebben ook maar 1 look hè. Hebben ze daar alleen een primark en tattoo shop ?
Nee anders had ik gezegd dat het prima kanquote:Op dinsdag 7 december 2021 19:41 schreef Joop_W het volgende:
[..]
Ook flatteus in dit specifiek geval?
Windjes maken geen geluid meerquote:Op dinsdag 7 december 2021 19:42 schreef XSbig het volgende:
‘Ik heb wel veel affaires gehad’
Oftewel vrij vaak in het poepertje gepakt.
Scherp. We gaan er eens op letten.quote:Op dinsdag 7 december 2021 19:41 schreef RipCity het volgende:
Mensen uit Almere hebben ook maar 1 look hè. Hebben ze daar alleen een primark en tattoo shop ?
'M'n partner is overleden'quote:Op dinsdag 7 december 2021 19:42 schreef Poefbank het volgende:
Frans heeft de hele spaarpot van die persoon leeggetrokken
En niet alleen de spaarpot.quote:Op dinsdag 7 december 2021 19:42 schreef Poefbank het volgende:
Frans heeft de hele spaarpot van die persoon leeggetrokken
Als er maar geneukt wordtquote:Op dinsdag 7 december 2021 19:45 schreef Pisces29 het volgende:
Mensen die daten als hobby. Afspreken vanwege verveling, wetende dat dit geen materiaal voor een relatie is. En dan janken dat ze niet wilde splitten.
En een Oeigoer.quote:Op dinsdag 7 december 2021 19:45 schreef 3rr0r het volgende:
Meestal hebben Chinezen tegenwoordig een Westerse naam toch, voor erbij.
En dan vind je haar niet lekker maar van verveling duik je erop. Lekker man.quote:
Dat zijn de avondjesquote:Op dinsdag 7 december 2021 19:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En dan vind je haar niet lekker maar van verveling duik je erop. Lekker man.
Die hem alles gunt en hem de hele avond uitput?quote:
Juist.quote:Op dinsdag 7 december 2021 19:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die hem alles gunt en hem de hele avond uitput?
iets?quote:Op dinsdag 7 december 2021 19:51 schreef Caland het volgende:
Nee, zij is toch wel iets te knap nog voor hem.
Zij is héél knap 🥰quote:Op dinsdag 7 december 2021 19:51 schreef Caland het volgende:
Als het niet zo'n houten Klaas was geweest dan was het nog wel voldoende geweestquote:Op dinsdag 7 december 2021 19:51 schreef Caland het volgende:
vast ook licht autistisch oid.quote:
Dat, hij is zo awkward in bewegingen.quote:Op dinsdag 7 december 2021 19:52 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Als het niet zo'n houten Klaas was geweest dan was het nog wel voldoende geweest
Liefdadigheid is wat andersquote:Op dinsdag 7 december 2021 19:53 schreef Joop_W het volgende:
Aardige gozer, verdient wel een kans van haar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |