De hoeveelste keer is dit dat PSV gaat samenwerken met een nietszeggende kelderclub op het gebied van jeugscouting of jeugdopleiding?quote:
Geen idee. Kan alleen samenwerkingen herinneren met FC Eindhoven. Nog steeds gaande volgens mij.quote:Op woensdag 8 december 2021 09:33 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
De hoeveelste keer is dit dat PSV gaat samenwerken met een nietszeggende kelderclub op het gebied van jeugscouting of jeugdopleiding?
Al die voorgaande keren stierf dat een langzame dood en hoorde je er nooit meer iets van. Waarom zou dat nu anders zijn?
Bryan Smeets als hoofdboerquote:Op dinsdag 7 december 2021 13:18 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Gaan ze een grote boerderij bouwen?
wie komen er vandaan, Huntelaar, Siem en Luuk oa, die hebben alle drie bij PSV gespeeld en dat zonder samenwerking, dus gewoon nutteloosquote:Op woensdag 8 december 2021 15:30 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Geen idee. Kan alleen samenwerkingen herinneren met FC Eindhoven. Nog steeds gaande volgens mij.
Met de Graafschap als vriend heb je wel een groot , nieuw , achterland waar voldoende talent zit.
Niks mis mee. Als het niet oplevert ook goed aangezien de jeugdopleiding van PSV steeds sterker wordt.
Win-win situatie dus.
Het is geen werelddeal nee, .. misschien kunnen ze nu een stuk over de Duitse grens scouten ofzo?quote:Op woensdag 8 december 2021 16:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
wie komen er vandaan, Huntelaar, Siem en Luuk oa, die hebben alle drie bij PSV gespeeld en dat zonder samenwerking, dus gewoon nutteloos
Zelfde als die kansloze samenwerkingen met VVV en FC Eindhoven destijds. Heeft ook nooit wat opgeleverd, behalve dan wat talentjes van PSV die de clubs hebben geholpen, die hadden anders wel elders minuten gemaakt.quote:Op woensdag 8 december 2021 16:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
wie komen er vandaan, Huntelaar, Siem en Luuk oa, die hebben alle drie bij PSV gespeeld en dat zonder samenwerking, dus gewoon nutteloos
En Hidde Jurjus niet te vergetenquote:Op woensdag 8 december 2021 16:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
Al die jong teams zijn ook nutteloos. Hoeveel spelers zijn er nou echt doorgebroken die speelden in jong PSV, Ajax, AZ of Utrecht? Echt marginaal. Dan kan zo’n flutsamenwerking er ook nog wel bij.quote:Op woensdag 8 december 2021 16:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
Sarcasme?quote:Op woensdag 8 december 2021 18:56 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Al die jong teams zijn ook nutteloos. Hoeveel spelers zijn er nou echt doorgebroken die speelden in jong PSV, Ajax, AZ of Utrecht? Echt marginaal. Dan kan zo’n flutsamenwerking er ook nog wel bij.
Ja joh, Malen, Gakpo, Bergwijn wat heb je aan Jong PSV gehad hè?quote:Op woensdag 8 december 2021 18:56 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Al die jong teams zijn ook nutteloos. Hoeveel spelers zijn er nou echt doorgebroken die speelden in jong PSV, Ajax, AZ of Utrecht? Echt marginaal. Dan kan zo’n flutsamenwerking er ook nog wel bij.
Bij Ajax liep ene Frenkie de Jong ook een tijdje bij Jong Ajax rond, hebben ze ook niets aan gehad.quote:Op woensdag 8 december 2021 19:17 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ja joh, Malen, Gakpo, Bergwijn wat heb je aan Jong PSV gehad hè?
Allemaal spelers waarvan min of meer al bekend was dat ze bij PSV 1 zouden belanden. Toptalenten. Alledrie een seizoen in jong PSV gespeeld? Pure springplank dus. Daar hoef je geen duur jong elftal voor in stand te houden. Kun je ze net zo goed naar de Aalsterweg sturen. Welke talenten zijn nou echt DOOR jong PSV doorgebroken, dus waar twijfel over was. Ik kan er geen noemen.quote:Op woensdag 8 december 2021 19:17 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ja joh, Malen, Gakpo, Bergwijn wat heb je aan Jong PSV gehad hè?
Ja zo kunnen we de hele jeugdopleiding wel opdoeken, veel te duur, als ze talent hebben halen ze t wel.quote:Op woensdag 8 december 2021 19:24 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Allemaal spelers waarvan min of meer al bekend was dat ze bij PSV 1 zouden belanden. Toptalenten. Alledrie een seizoen in jong PSV gespeeld? Pure springplank dus. Daar hoef je geen duur jong elftal voor in stand te houden. Kun je ze net zo goed naar de Aalsterweg sturen. Welke talenten zijn nou echt DOOR jong PSV doorgebroken, dus waar twijfel over was. Ik kan er geen noemen.
Meeste van de spelers die ik noemde hebben meer dan 20 wedstrijden voor jong PSV gespeeld.quote:Op woensdag 8 december 2021 19:24 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Allemaal spelers waarvan min of meer al bekend was dat ze bij PSV 1 zouden belanden. Toptalenten. Alledrie een seizoen in jong PSV gespeeld? Pure springplank dus. Daar hoef je geen duur jong elftal voor in stand te houden. Kun je ze net zo goed naar de Aalsterweg sturen. Welke talenten zijn nou echt DOOR jong PSV doorgebroken. Waar twijfel over was. Ik kan er geen noemen.
Ik heb het niet over de jeugdopleiding… dat zijn twee verschillende zaken.quote:Op woensdag 8 december 2021 19:28 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Ja zo kunnen we de hele jeugdopleiding wel opdoeken, veel te duur, als ze talent hebben halen ze t wel.
Jordy de Wijs was ook een smaakmaker bij jong PSV. Zegt dus helemaal niets.quote:Op woensdag 8 december 2021 19:31 schreef tja77 het volgende:
[..]
Meeste van de spelers die ik noemde hebben meer dan 20 wedstrijden voor jong PSV gespeeld.
Hier in dit topic worden knakkers als Sangaré en Vinicius na 3 kutwedstrijden al afgeschreven en wordt gesmeekt om ze te banken. Nou dat soort knakkers kunnen ongestraft meters opdoen en kansen om zeep helpen zonder dat ze voor PSV 1 punten kosten. Stapje van jeugdelftal naar PSV1 kan te groot zijn. Als ze voor Jong PSV uitkomen kunnen ze zo nu en dan een keertje invallen of mee op trainingskamp met het eerste en daar ervaring opdoen, kennis maken met de trainer en z’n speelstijl enz.
Dus ja, Jong PSV heeft zeker meerwaarde.
Kijk je het wel eens, weet je wie de smaakmakers zijn en wie je binnenkort in het eerste kunt verwachten? Of zit je maar wat te brallen?
?quote:Op woensdag 8 december 2021 19:36 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Jordy de Wijs was ook een smaakmaker bij jong PSV. Zegt dus helemaal niets.
Wat is je punt door drie spelers te benoemen die vanuit de A jeugd ook wel waren doorgestroomd naar het eerste?quote:Op woensdag 8 december 2021 19:40 schreef tja77 het volgende:
[..]
?
Wat is je punt door 1 speler te benoemen?
Ik noemde er eerder al 3 die profijt hebben gehad bij jong PSV, daarnaast kan jong PSV een goede tussenweg zijn voor geblesseerde spelers die terug willen naar het eerste.
Aanname.quote:Op woensdag 8 december 2021 19:44 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Wat is je punt door drie spelers te benoemen die vanuit de A jeugd ook wel waren doorgestroomd naar het eerste?
quote:
De waarheid ligt natuurlijk in het midden. Jong PSV heeft absoluut meerwaarde omdat je een bepaalde range van talentvolle spelers de kans kunt geven om een intrede te doen in het betaald voetbal, binnen de kaders van je eigen club. Je kunt ze van dichtbij blijven volgen en je hebt meer invloed op systeem en positie waarin ze hun stappen zetten. En op een niveau dat veel hoger is dan de reserve competitie van vroeger.quote:
Sam Lammers heeft ons nog 10 miljoen opgeleverd.quote:Op woensdag 8 december 2021 20:19 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
[..]
De waarheid ligt natuurlijk in het midden. Jong PSV heeft absoluut meerwaarde omdat je een bepaalde range van talentvolle spelers de kans kunt geven om een intrede te doen in het betaald voetbal, binnen de kaders van je eigen club. Je kunt ze van dichtbij blijven volgen en je hebt meer invloed op systeem en positie waarin ze hun stappen zetten. En op een niveau dat veel hoger is dan de reserve competitie van vroeger.
Jongens als Malen, Gakpo, Depay en Bergwijn hadden het eerste van PSV anders vermoedelijk ook wel gehaald. Maar of dat net zo snel was gegaan en of ze net zo goed waren geworden? Dat weten we natuurlijk nooit.
Maar de categorie spelers daaronder, daarvan durf ik wel te beweren dat die de stap naar PSV 1 veel moeilijker hadden gemaakt zonder Jong als tussenstap voor ze naar het eerste gingen, of bij een Eredivisieclub verhuurd werden. Spelers als Hendrix, Brenet, Zoet, Locadia, Rosario, Bakkal hebben veel baat gehad bij die extra stap. En dan kun je over een aantal van die voetballers super lollig gaan doen en roepen dat het niets bijzonders is, maar stuk voor stuk zijn het (op zijn minst) nuttige spelers geweest die in het eerste hun waarde hebben bewezen en waarvoor je niet de transfermarkt op hoefde. Sterker, ze hebben in de meeste gevallen geld opgeleverd.
Wonderbaarlijk genoeg wel ja. En Locadia dan….. Brighton moet een blinde scout hebben gestuurd….. die gast vond ik toch zo slecht.quote:Op woensdag 8 december 2021 20:27 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Sam Lammers heeft ons nog 10 miljoen opgeleverd.
Omdat je binnen Jong PSV een apparaat kan optuigen dat in het verlengde van PSV 1 ligt. Heb je een keer een blessure of een wedstrijd om de kat z’n kut, dan kun je een speler van Jong PSV een keer de kans geven. Zo blijft hij betrokken bij de club, en dat heeft hij bij FC Eindhoven een stuk minder natuurlijk.quote:Op woensdag 8 december 2021 21:03 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Wonderbaarlijk genoeg wel ja. En Locadia dan….. Brighton moet een blinde scout hebben gestuurd….. die gast vond ik toch zo slecht.
Maar goed. Ik vind het nogal raar om spelers steeds onder de vleugels van je club te houden en daarom zo’n duur apparaat op te tuigen als dat jong PSV is. We hebben een mooie buurclub op KM of 5 liggen, waarom intensiveer je die samenwerking dan niet? Bovendien kan het nooit kwaad dat verwende jongetjes die gewend zijn om alles voor zich geregeld te krijgen ook eens een kijkje elders in de keuken te nemen. Op een plek waar het minder topsport ademt.
Dit inderdaad. Bovendien is die samenwerking met FC Eindhoven al eens geprobeerd en beide clubs waren daar snel klaar mee.quote:Op woensdag 8 december 2021 22:11 schreef tja77 het volgende:
[..]
Omdat je binnen Jong PSV een apparaat kan optuigen dat in het verlengde van PSV 1 ligt. Heb je een keer een blessure of een wedstrijd om de kat z’n kut, dan kun je een speler van Jong PSV een keer de kans geven. Zo blijft hij betrokken bij de club, en dat heeft hij bij FC Eindhoven een stuk minder natuurlijk.
Bij FC Eindhoven spelen ze om te winnen, bij Jong PSV ook maar daar staat ontwikkeling van de speler centraal.
Je kunt haten op Vinicius maar volgens mij heeft hij na z’n stroeve kutstart een beter moyenne (goals/assists) per wedstrijd dan Zahavi. Met Gakpo in het centrum wie gaat er dan voor dreiging op de flanken zorgen?quote:Op donderdag 9 december 2021 11:23 schreef Lange_Lans het volgende:
Hopen dat Vinicius vanavond niet start. Die kan er geen kut van.
Net ook even die inside op Youtube bekeken. Raakt geen bal goed.Technisch gewoon ondermaats.
Dan Gakpo maar in de spits.
Bruma, Doan, Madueke.quote:Op donderdag 9 december 2021 11:29 schreef tja77 het volgende:
[..]
Je kunt haten op Vinicius maar volgens mij heeft hij na z’n stroeve kutstart een beter moyenne (goals/assists) per wedstrijd dan Zahavi. Met Gakpo in het centrum wie gaat er dan voor dreiging op de flanken zorgen?
Je speelt tegen Sociedad, Madueke mist ritme, Doan en Bruma gaan daar echt geen potten tegen breken.quote:Op donderdag 9 december 2021 11:34 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Bruma, Doan, Madueke.
Haat op iemand is voor infantielen, Vinicius kan gewoon niet voetballen. Net als Zahavi.
Ieder zijn meug. Vinicius heeft harde voeten. Hele matige basistechniek, slechte eerste aanname en heeft moeite om de bal bij de juiste kleur te krijgen. Dat hij een prima afmaker zou zijn heb ik ook nog niet gezien.quote:Op donderdag 9 december 2021 11:44 schreef tja77 het volgende:
[..]
Je speelt tegen Sociedad, Madueke mist ritme, Doan en Bruma gaan daar echt geen potten tegen breken.
Vinicius kan overigens best wel voetballen hoor.
Vorig seizoen in de Europa League 6 doelpunten en 3 assists.
Maar hier in dit topic is het soms letterlijk Veronica Inside, als je 3 wedstrijden voor een Nederlandse ploeg kut speelt, kun je niet voetballen
Geef me nou geen heimweequote:Op donderdag 9 december 2021 11:49 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ieder zijn meug. Vinicius heeft harde voeten. Hele matige basistechniek, slechte eerste aanname en heeft moeite om de bal bij de juiste kleur te krijgen. Dat hij een prima afmaker zou zijn heb ik ook nog niet gezien.
Kijk Kezman kon ook niet voetballen maar was wel een prima afmaker. Die zou altijd als eerste op mijn wedstrijdformulier komen omdat hij een specifieke kwaliteit bezit. Heb je dat niet, zul je als spits heel goed moeten voetballen om anderen in staat te stellen wel te scoren. Ik zie dat bij Vinicius niet. Hij is geen toplevel player.
En wat is het een succes hè?quote:Op donderdag 9 december 2021 18:05 schreef Lange_Lans het volgende:
Gakpo in de spits in plaats van Vinicius. Mijn gebeden zijn verhoord.
We zullen nooit weten hoe het was gegaan als Vinicius had gestart. Maar gezien zijn gebrekkige techniek zou dat in die kleine ruimtes geen succes zijn geweest. Koppen kan die ook niet dus ik blijf er bij dat je er dan weinig aan hebt.quote:Op donderdag 9 december 2021 19:29 schreef tja77 het volgende:
[..]
En wat is het een succes hè?
Krijgt ook lekker veel bespeelbare ballen.
Niet veel beter hoor, maar op de flank heb je nog wat aan Gakpo, nu speel je met 10 man omdat hij geen bal krijgt.quote:Op donderdag 9 december 2021 19:43 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
We zullen nooit weten hoe het was gegaan als Vinicius had gestart. Maar gezien zijn gebrekkige techniek zou dat in die kleine ruimtes geen succes zijn geweest. Koppen kan die ook niet dus ik blijf er bij dat je er dan weinig aan hebt.
Maar dat gebrei door het midden zijn die Spanjaarden ook niet van onder de indruk.quote:Op donderdag 9 december 2021 19:43 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
We zullen nooit weten hoe het was gegaan als Vinicius had gestart. Maar gezien zijn gebrekkige techniek zou dat in die kleine ruimtes geen succes zijn geweest. Koppen kan die ook niet dus ik blijf er bij dat je er dan weinig aan hebt.
Als er echt iets op het spel staat is het steeds belabberd wat PSV laat zien ja. En dat is al 'even' zo. Schmidtraus!quote:Op donderdag 9 december 2021 20:08 schreef tompsv18 het volgende:
Wat een faalhazen toch altijd in toppers.
Snap ik wel, die heeft er geen zin meer in.quote:
Herhaling van zetten zoals de laatste 10 jaar.quote:Op donderdag 9 december 2021 20:14 schreef spapaars het volgende:
Zie een Eindhovens elftal zonder visie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |