zie dat, zo vroeg op zondag, enige nuance nodig is voor het verhaal.
Op de feestjes in hun familie, daar komt iedereen op af, vaak er is te weinig zitplek.
Dat meisje was het type, dan zit ik wel op schoot bij iemand.
Eerst deed ze dat inderdaad bij andere oom(s) of bij haar vader.
Later, naar mate we beter konden opschieten met elkaar (nee niet op een rare manier, om dat alvast voor te zijn), ging ze vaker en ook steeds langer bij mij op schoot zitten tot het ook wel awkward werd.
Mensen viel dat op, zelfs haar oma van 80 ging dan grappen maken van die twee gaan trouwen later.
Ikzelf voelde me juist ongemakkelijk erdoor, die boner hielp niet, dat gebeurde nou eenmaal door wrijving en aanraking, niet door opgewonden zijn.
Ik zei toen van hey je zit op mn riem, om maar iets te zeggen, wat zij dan ook nog eens hard ging herhalen.
Daardoor keek men, moet de ongemakkelijkheid op mijn gezicht af te lezen zijn geweest en moest men wat lachen.
Of ze de boner doorhadden, misschien ook niet, dat is wat ik zelf dacht op dat moment.
Het is daarna ook niet meer voor gekomen.
Verder is er niks mis met haar, misschien beetje te verwend en soort van kinderachtig aka vmbo type (geadopteerd, enig kind, geen kleine tieten overigens voor die ene fokker) zoals ik dat zou omschrijven.
Anyway, waarom doe ik moeite lol.

Dit spreekt voor zich veel succes met het deleten van dit topic zoals altijd de beste man is gewoon een pedosexueel