Pics?quote:Op zaterdag 21 december 2019 16:13 schreef vosss het volgende:
Het is al 30 jaar geen 1989 meer; welke idioot loopt er nog jn een speedo?
Bijna elke gast in Italië tijdens vakantie.quote:Op zaterdag 21 december 2019 16:13 schreef vosss het volgende:
met een speedo komt je gummi knuppelquote:Op zaterdag 21 december 2019 16:13 schreef vosss het volgende:
En je vriendin vond het allemaal wel oké?quote:Op zaterdag 21 december 2019 19:39 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Toen het nichtje van mijn vriendin op echt ieder feestje en verjaardag letterlijk urenlang op m’n schoot er boven op bleef zitten en draaien.
Believe me I tried, niks aan te doen als iemand zo heen en weer blijft bewegen die ook nog eens jong, mooi en zwaar afgetraind lichaam heeft. (Turnster met al wat prijzen op dr naam)
Gelukkig konden dr ouders er wel om lachen, ikzelf niet zo lol.
Heb goeie controle normaal gesproken.
Jawel, die snapte het wel, kon er ook wel om lachen.quote:Op zaterdag 21 december 2019 19:41 schreef Poesje_Mauw77 het volgende:
[..]
En je vriendin vond het allemaal wel oké?
Wat snapte ze precies? Dat jij het geil vond om uren met haar nichtje op je pik te zitten?quote:Op zaterdag 21 december 2019 19:42 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Jawel, die snapte het wel, kon er ook wel om lachen.
Niet iedereen gaat meteen moeilijk doen.
Nee, dat het gebeurde simpelweg.quote:Op zaterdag 21 december 2019 19:44 schreef Poesje_Mauw77 het volgende:
[..]
Wat snapte ze precies? Dat jij het geil vond om uren met haar nichtje op je pik te zitten?
Wat is dat voor rare familie waar dit soort dingen normaal worden gevonden?quote:Op zaterdag 21 december 2019 19:45 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Nee, dat het gebeurde simpelweg.
Het was meer de wrijving zeg maar, niet dat ik het geil vond met 20 mensen om me heen hè.
quote:Op zaterdag 21 december 2019 19:46 schreef Poesje_Mauw77 het volgende:
[..]
Wat is dat voor rare familie waar dit soort dingen normaal worden gevonden?
Dat in de familie van je vriendin dit soort ongepast gedrag normaal wordt gevonden is niet mijn schuld.quote:Op zaterdag 21 december 2019 19:48 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]![]()
Dit is geen r&p, commentaar mag je verder voor je houden.
Waarom zat haar nichtje op jouw schoot? Questions, questions...quote:Op zaterdag 21 december 2019 19:39 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Toen het nichtje van mijn vriendin op echt ieder feestje en verjaardag letterlijk urenlang op m’n schoot er boven op bleef zitten en draaien.
Believe me I tried, niks aan te doen als iemand zo heen en weer blijft bewegen die ook nog eens jong, mooi en zwaar afgetraind lichaam heeft. (Turnster met al wat prijzen op dr naam)
Gelukkig konden dr ouders er wel om lachen, ikzelf niet zo lol.
Heb goeie controle normaal gesproken.
Zat heel lang bij iedereen op schoot maar koos na verloop van tijd steeds mij uit.quote:Op zaterdag 21 december 2019 19:53 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
[..]
Waarom zat haar nichtje op jouw schoot? Questions, questions...
poesje mauw heeft wel gelijk. In wat voor disfunctioneel gezin zit jij dan dat dit normaal gevonden is?quote:Op zaterdag 21 december 2019 19:48 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]![]()
Dit is geen r&p, commentaar mag je verder voor je houden.
Mensen die wel empathie hebben en ook wel inzagen dat zij het wel erg bont maakte bij mij en echt letterlijk van middag tot avond bij mij zat.quote:Op zaterdag 21 december 2019 20:01 schreef Scorpie het volgende:
[..]
poesje mauw heeft wel gelijk. In wat voor disfunctioneel gezin zit jij dan dat dit normaal gevonden is?
Was ze jonger dan 16?quote:Op zaterdag 21 december 2019 20:04 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Mensen die wel empathie hebben en ook wel inzagen dat zij het wel erg bont maakte bij mij en echt letterlijk van middag tot avond bij mij zat.
Het is ook maar 1 keer gebeurt, puur per ongeluk en dat was ook de vraag van dit topic, ongewenste boner moment.
Verder ga ik nergens meer op in.
En nee het is totaal ongepast gedrag en ik mag toch hopen dat het nichtje iig wel meerderjarig is.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |