Boerenkool was niet goed meer ....quote:
At je bij @RamboDirkquote:Op donderdag 9 december 2021 18:23 schreef Blues het volgende:
[..]
En weer een smakelijk bordje
[ afbeelding ]
Ik drink deze nu.quote:Op zondag 12 december 2021 13:04 schreef Thaddeus het volgende:
Ik heb een nieuwe thee smaak ontdekt en ben eigenlijk wel verliefd. Het gaat om de Clipper Raspberry Mint (groen). Dus deze drink ik vandaag veel.
Qua eten ga ik op de bbq wat zelfgemaakte burgers maken, m’n vriendin kijkt formule 1 dus heb er mooi de tijd voor vandaag.
Ben al heel lang fan van de lemon ginger-variant.quote:Op zondag 12 december 2021 13:04 schreef Thaddeus het volgende:
Ik heb een nieuwe thee smaak ontdekt en ben eigenlijk wel verliefd. Het gaat om de Clipper Raspberry Mint (groen). Dus deze drink ik vandaag veel.
Qua eten ga ik op de bbq wat zelfgemaakte burgers maken, m’n vriendin kijkt formule 1 dus heb er mooi de tijd voor vandaag.
Zijn Libanese hapjesquote:Op zaterdag 11 december 2021 20:09 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Boerenkool was niet goed meer ....
Chinees-Indische rijsttafel gehaald, ook prima
Wat moet ik mij voorstellen bij Libanese Mezze?
ja het is inderdaad vrij prijzig, goeie tip.. ik ga het ook in vervolg in de aanbieding kopen. Heb je toevallig een idee of het nu ergens in de aanbieding is?quote:Op zondag 12 december 2021 13:23 schreef maily het volgende:
[..]
Ben al heel lang fan van de lemon ginger-variant.![]()
Clipper is niet goedkoop, dus in de aanbieding koop ik 10 doosjes tegelijk
Er staat een pan boullion te trekken met een schenkel erin. Vanavond afmaken met soepgroenten en balletjes van saucijs. Focaccia erbij.
Nee ... en ga eigenlijk alleen naar de appie ... en dan zie ik vanzelf of het in de bonus is.quote:Op zondag 12 december 2021 15:36 schreef Thaddeus het volgende:
[..]
ja het is inderdaad vrij prijzig, goeie tip.. ik ga het ook in vervolg in de aanbieding kopen. Heb je toevallig een idee of het nu ergens in de aanbieding is?
Oehquote:Op zondag 12 december 2021 15:17 schreef Karzai het volgende:
[..]
Zijn Libanese hapjes![]()
[ afbeelding ]
Die van Lipton, moroccon mint, is ook erg lekker. 90 gr water en heeeel lang het zakje er in laten. Hele diepe zalige smaak.quote:
Klopt ja. Deze drink ik veel de laatste tijdquote:Op zondag 12 december 2021 18:25 schreef Blues het volgende:
[..]
Die van Lipton, moroccon mint, is ook erg lekker. 90 gr water en heeeel lang het zakje er in laten. Hele diepe zalige smaak.
Gezellige vakantie!quote:Op zondag 12 december 2021 18:21 schreef Blues het volgende:
Wij luiden een weekje vakantie in met een lekkere Burger pulled beef met kalfsbacon, uienringen en friet. Zoooo lekker!
(geen BK of Mac maar Wild West burger uit Haarlem)
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 13 december 2021 08:00 schreef Prego het volgende:
Koffie![]()
Gisteravond gegrilde tong (vis) met aardappelen op Canarische wijze en een saladepils erbij.
Vanmiddag naar een tapasbar waar ik waarschijnlijk 3/4 van de kaart ga bestellen![]()
![]()
(Verkapte « kijk mij eens een week op Fuerteventura zitten » post![]()
![]()
)
#viesdik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |