Oehquote:Op zondag 12 december 2021 15:17 schreef Karzai het volgende:
[..]
Zijn Libanese hapjes![]()
[ afbeelding ]
Die van Lipton, moroccon mint, is ook erg lekker. 90 gr water en heeeel lang het zakje er in laten. Hele diepe zalige smaak.quote:
Klopt ja. Deze drink ik veel de laatste tijdquote:Op zondag 12 december 2021 18:25 schreef Blues het volgende:
[..]
Die van Lipton, moroccon mint, is ook erg lekker. 90 gr water en heeeel lang het zakje er in laten. Hele diepe zalige smaak.
Gezellige vakantie!quote:Op zondag 12 december 2021 18:21 schreef Blues het volgende:
Wij luiden een weekje vakantie in met een lekkere Burger pulled beef met kalfsbacon, uienringen en friet. Zoooo lekker!
(geen BK of Mac maar Wild West burger uit Haarlem)
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 13 december 2021 08:00 schreef Prego het volgende:
Koffie![]()
Gisteravond gegrilde tong (vis) met aardappelen op Canarische wijze en een saladepils erbij.
Vanmiddag naar een tapasbar waar ik waarschijnlijk 3/4 van de kaart ga bestellen![]()
![]()
(Verkapte « kijk mij eens een week op Fuerteventura zitten » post![]()
![]()
)
#viesdik
Lekker. Gewoon doen!quote:Op dinsdag 14 december 2021 15:29 schreef Dotteke het volgende:
Ik eet roerbakgroenten met een stukje varkensvlees
ZIt af te wegen of ik er een patatje bij zal bakken
Ik eet roerbak om geen koolhydraten te etenquote:
Tja..............moeilijk, moeilijkquote:Op dinsdag 14 december 2021 15:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik eet roerbak om geen koolhydraten te eten. Bak ik er Patat bij dan..
Maar het is zo lekker.
Ja, blijft altijd moeilijk, ik ben echt een patat eter. Heb sinds vorige week weer bintjes, de enige echte patat aardappel.quote:Op dinsdag 14 december 2021 15:34 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Tja..............moeilijk, moeilijk
Die bintjes moeten toch een keer op..quote:Op dinsdag 14 december 2021 15:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, blijft altijd moeilijk, ik ben echt een patat eter. Heb sinds vorige week weer bintjes, de enige echte patat aardappel.
Ik moet zeggen dat Agria ook goede resultaten bereikt, maar qua smaak wat achter blijft.quote:Op dinsdag 14 december 2021 15:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, blijft altijd moeilijk, ik ben echt een patat eter. Heb sinds vorige week weer bintjes, de enige echte patat aardappel.
Diie kan ook, maar het bintje blijft mijn favoriet. Heb sinds 2 aar een boer gevonden waar ik ze kan kopenquote:Op dinsdag 14 december 2021 15:40 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat Agria ook goede resultaten bereikt, maar qua smaak wat achter blijft.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |