???quote:Op dinsdag 7 december 2021 19:42 schreef FutureFairytale het volgende:
Luxe roomboter chocoladeletter
Een gespoten letter. Door chocolade met roomboter te verwarmen/mengen en dan spuiten.quote:
Ah, okay, kende ik nog niet. Krijg je dan mooi spuitwerk, roosjes enzo?quote:Op dinsdag 7 december 2021 20:59 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Een gespoten letter. Door chocolade met roomboter te verwarmen/mengen en dan spuiten.
Ik ookquote:Op woensdag 8 december 2021 15:41 schreef Kanaroe het volgende:
Straks stamppot boerenkool met extra prei erbij. En gerookte spekjes en slagersrookworst.
Heerlijkquote:Op woensdag 8 december 2021 19:45 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ik ookzonder prei dan.
Straks weer warme choco met stukje letter.
En weer een smakelijk bordjequote:Op donderdag 9 december 2021 16:21 schreef golfer het volgende:
Straks: gebakken kabeljauwhaasjes, met geroosterde waspeen uit de oven en gebakken gekruide aardappelwedges.
quote:Op donderdag 9 december 2021 15:51 schreef Kanaroe het volgende:
Op verzoek van mijn disgenoten bak ik vanavond pannenkoeken. Met spek, met appel, met kaas en naturel.
Kan zomaar 10 jaar geleden zijn dat ik pannenkoeken maakte, want ik geef er zelf niks om
Het was eigenlijk best goed te doen! De appelpannenkoeken vielen erg in de smaak.quote:Op donderdag 9 december 2021 18:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]Pannenkoeken
Al eet ik ze zelf niet vaak als diner.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |