Waarschijnlijkquote:Op zondag 5 december 2021 18:36 schreef Zwansen het volgende:
Gaat het op de pitstops(strategie) aankomen?
Op mazzel bij een ongevalquote:Op zondag 5 december 2021 18:36 schreef Zwansen het volgende:
https://f1tv.formula1.com/quote:Op zondag 5 december 2021 18:36 schreef Landgeld het volgende:
Iemand een werkende link naar de race?
https://f1tv.formula1.com/quote:Op zondag 5 december 2021 18:36 schreef Landgeld het volgende:
Iemand een werkende link naar de race?
Gelukkig zijn er maar 20 inderdaadquote:
quote:Op zondag 5 december 2021 18:36 schreef PzKpfw het volgende:
Als ze die hekken rondom het circuit even weghalen en gewoon fatsoenlijke uitloopstroken/grindbakken aanleggen...
Yupsquote:Op zondag 5 december 2021 18:36 schreef Zwansen het volgende:
Dat moet je tegen die sjeiks zeggen, niet tegen onsquote:Op zondag 5 december 2021 18:36 schreef PzKpfw het volgende:
Als ze die hekken rondom het circuit even weghalen en gewoon fatsoenlijke uitloopstroken/grindbakken aanleggen...
Ja voel je je aangesproken?quote:Op zondag 5 december 2021 18:37 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Dat moet je tegen die sjeiks zeggen, niet tegen ons
Is enabled, was net op de boordradiosquote:Op zondag 5 december 2021 18:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
Duurt lang voordat DRS enabled is
Leuke grap, die valt op het juiste moment voor Hamilton natuurlijkquote:Op zondag 5 december 2021 18:38 schreef Nober het volgende:
Hopen dat de SC gunstig uitvalt dan maar.
Shabu Shabuquote:Op zondag 5 december 2021 18:39 schreef Zorro het volgende:
Is Yuki even bij de McDrive geweest of zo?
Volgende week*quote:Op zondag 5 december 2021 18:39 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Nou was leuk jongens. Volgend jaar een nieuwe poging
Ja hahaquote:Op zondag 5 december 2021 18:40 schreef _UserName_ het volgende:
En, nu we 4 ronden verder zijn, de spanning al gezakt?
De spanning van een stoptrein ditquote:Op zondag 5 december 2021 18:40 schreef _UserName_ het volgende:
En, nu we 4 ronden verder zijn, de spanning al gezakt?
er kan ook wat gebeuren in de pittstopquote:Op zondag 5 december 2021 18:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zolang niemand hem in de muur parkeert is dit een optocht
KlaasGOAT.quote:Op zondag 5 december 2021 18:42 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
er kan ook wat gebeuren in de pittstop
er kan wat gebeuren met de banden
er kan nog van alles gebeuren
Nog 44 rondjesquote:Op zondag 5 december 2021 18:42 schreef TAV74 het volgende:
Dure pole die Max liet liggen. Dit kon wel eens een vrij saaie optocht worden....
Scherpquote:Op zondag 5 december 2021 18:42 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
er kan ook wat gebeuren in de pittstop
er kan wat gebeuren met de banden
er kan nog van alles gebeuren
Wat een droeftoeter is het ook he, met een aflopend contract.quote:
Ja tenzij Max er snel voorbij kan is dit gespeeldquote:Op zondag 5 december 2021 18:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
Valtteri gaat nog meer ophouden. Max is compleet gezien
Verrassend he?quote:Op zondag 5 december 2021 18:43 schreef Pino112 het volgende:
Dit met Alonso was net ook al in beeld, Olav niet gezien dus.
Ja dat lijkt mij ook, net iets te gretig geweest gisteren.quote:Op zondag 5 december 2021 18:42 schreef TAV74 het volgende:
Dure pole die Max liet liggen. Dit kon wel eens een vrij saaie optocht worden....
Schaatsenquote:Op zondag 5 december 2021 18:44 schreef T3hTommay het volgende:
Dit is gespeeld, we kunnen wat anders gaan doen. Schaatsen begint om 20:25.
Ik denk dat dat de fout is die hem de wereldtitel gaat kosten jaquote:Op zondag 5 december 2021 18:44 schreef Remco het volgende:
[..]
Ja dat lijkt mij ook, net iets te gretig geweest gisteren.
Het ging Mercedes wat te snel.quote:Op zondag 5 december 2021 18:44 schreef RamboDirk het volgende:
Ze hebben echt een trutjes sport gemaakt van die formule 1.
Begrijp ik nu dat een pitstop nu niet meer onder de 2 seconden mag?![]()
volgende stap is een rubberen circuit.
Nog maar een kleine twee races volhouden.quote:Op zondag 5 december 2021 18:43 schreef Pino112 het volgende:
Het is echt ongekendquote:Op zondag 5 december 2021 18:43 schreef Pino112 het volgende:
Cuck Bottas wordt wel een keer ingehaald door Max johquote:Op zondag 5 december 2021 18:44 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Dit is gespeeld. Lewis is veel te goed om dit weg te geven en Bottas wordt gewoon tweede
Dat kan idd, maar dan vlag je een wedstrijd af. Is geen voetbal wedstrijdquote:Op zondag 5 december 2021 18:44 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Dit is gespeeld. Lewis is veel te goed om dit weg te geven en Bottas wordt gewoon tweede
Wel interessanter dan dit ouwe reusquote:
Heb je Femke en Jutta wel eens bekeken?quote:
Anders mag de onsportieve Bottas zijn benen breken?quote:Op zondag 5 december 2021 18:46 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik hoop dat het gaat regenen voor spektakel
hier regent het ook al een week onafgebroken
niet op deze baan denk ikquote:Op zondag 5 december 2021 18:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Cuck Bottas wordt wel een keer ingehaald door Max joh
Met de pitstops zie ik het wel gebeurenquote:
Even ter vergelijking. Olav doet in zijn eentje commentaar.quote:
Inderdaad, een gaaaaap-racequote:Op zondag 5 december 2021 18:46 schreef Tomatenboer het volgende:
Dit wordt gewoon treintje rijden tot aan de finish.
Dan gaat Hamilton met een voorsprong de laatste race in.
Daarvoor hoef ik niet naar schaatsen te gaan kijken. InStAgRaM volstaat.quote:Op zondag 5 december 2021 18:46 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
Heb je Femke en Jutta wel eens bekeken?
Gaat vast nog wel iemand in de muur. Of oh nee Grosjean rijdt niet meer.quote:Op zondag 5 december 2021 18:46 schreef Tomatenboer het volgende:
Dit wordt gewoon treintje rijden tot aan de finish.
Dan gaat Hamilton met een voorsprong de laatste race in.
Lange optocht dusquote:
En Ericcson is er ook niet meer om mensen in de muur te rammenquote:Op zondag 5 december 2021 18:47 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Gaat vast nog wel iemand in de muur. Of oh nee Grosjean rijdt niet meer.
Money 💰 money 💰 moneyquote:
Skiën lukte ook al niet.quote:Op zondag 5 december 2021 18:50 schreef AnneX het volgende:
Die MSC is toch volledig mislukt als F1 driver .
Het gaat om het totale mens-principequote:Op zondag 5 december 2021 18:50 schreef AnneX het volgende:
Zat poep op zijn regenbooghelm. Stukje doelgroep.quote:Op zondag 5 december 2021 18:51 schreef 3rr0r het volgende:
Lewis die jankt waarom hij naar binnen moest in 3,2,1
Die banden slijten niet op een stratencircuit?quote:Op zondag 5 december 2021 18:51 schreef SiGNe het volgende:
Slim van RB, het is nog vrij vroeg voor een bandenwissel
MSc kan beter terug naar de universiteit en zijn studie afronden.quote:Op zondag 5 december 2021 18:50 schreef AnneX het volgende:
Nee joh, ze hadden alle tijd van de wereld om goed na te denken.quote:Op zondag 5 december 2021 18:51 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
[..]
Dat zal afwachten zijn. Lijkt mij eerder een fout
Denk het ook niet maar je moet wat proberenquote:Op zondag 5 december 2021 18:51 schreef Tomatenboer het volgende:
Geen goede beslissing denk ik om door te rijden van Red Bull.
quote:Op zondag 5 december 2021 18:52 schreef Gehrman het volgende:
Komt nog wel een SC. Goede zet dus van RB.
Het blijven Duitsers hé.quote:Op zondag 5 december 2021 18:51 schreef Cheeseburgert het volgende:
Mercedes,. smerige honden
Er zat bijna 10sec tussen ham en bot toen ze gingen pitten. Lekkker de boel ophouden zodat max niet kan pitten
Waarom risico? p3 is ook prima.quote:Op zondag 5 december 2021 18:52 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Denk het ook niet maar je moet wat proberen
Max kon prima pitten nog. Dit is strategisch van RB.quote:Op zondag 5 december 2021 18:51 schreef Cheeseburgert het volgende:
Mercedes,. smerige honden
Er zat bijna 10sec tussen ham en bot toen ze gingen pitten. Lekkker de boel ophouden zodat max niet kan pitten
dit noem ik nou een mooie crashquote:
Dat wel, maar het is wel altijd Bottas die genaaid wordt in zulke situatiesquote:
Te snel door Faster gegaan, gespind in Gotcha. Kopie van Leclercquote:
Tja,. die doet hoogstens nog mee voor P3 in het kampioenschapquote:Op zondag 5 december 2021 18:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat wel, maar het is wel altijd Bottas die genaaid wordt in zulke situaties
Bruin.quote:Op zondag 5 december 2021 18:54 schreef Refragmental het volgende:
Merc die weer smerige shit uithaalt. Water is nat.
Nattekat die tegen anderen zegt dat ze moeten stoppen met klagenquote:Op zondag 5 december 2021 18:55 schreef Nattekat het volgende:
Mensen... Het maakt geen ene ruk uit wat Bottas net deed, stop met klagen.
Is alleen niet toegestaan zo'n groot gat, ondanks dat het geen verschil maakt.quote:Op zondag 5 december 2021 18:55 schreef Nattekat het volgende:
MSC betekent toch Mick's Safety Car?quote:Op zondag 5 december 2021 18:51 schreef Salina het volgende:
[..]
MSc kan beter terug naar de universiteit en zijn studie afronden.
SC tot de vlagquote:Op zondag 5 december 2021 18:56 schreef Nober het volgende:
Weg met die SC we liggen eerste, doel bereikt.![]()
Natuurlijk wel. Anders moest Bottas wachten en dan was Max hem voorbij gegaan met een stop.quote:Op zondag 5 december 2021 18:55 schreef Nattekat het volgende:
Dat is een ander verhaal.quote:Op zondag 5 december 2021 18:56 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Is alleen niet toegestaan zo'n groot gat, ondanks dat het geen verschil maakt.
Je hebt gelijk nu ik erover nadenkquote:Op zondag 5 december 2021 18:55 schreef Nattekat het volgende:
Gebeurt niet want dit is niet de eerste keer dat ie dit doetquote:
Gokken op nog een sc of code roodquote:Op zondag 5 december 2021 18:56 schreef Zwansen het volgende:
Volgens mij snap ik het niet, maar als Max nu de pits ingaat verliest hij toch enorm veel plekken?
dagjesvolk.gifquote:Op zondag 5 december 2021 18:56 schreef Fosive het volgende:
Dus HAM heeft een stop gehad, en zit slechts 0.7 sec achter VER
Walgelijke sport
Dan had Perez er ook nog langs gekund dunkt mij?quote:Op zondag 5 december 2021 18:56 schreef Zorro het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. Anders moest Bottas wachten en dan was Max hem voorbij gegaan met een stop.
Straks een brake-test door de SCquote:
Ja, daarom snap ik het risico nemen dus nietquote:
Hoezo, zelfs Brundle?quote:Op zondag 5 december 2021 18:55 schreef DeeBee het volgende:
Onsportief gedrag van Mercedes, je verwacht het niet!
Zelfs Brundle vindt het een penalty, dan weet je het wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |