Bruin.quote:Op zondag 5 december 2021 18:54 schreef Refragmental het volgende:
Merc die weer smerige shit uithaalt. Water is nat.
Nattekat die tegen anderen zegt dat ze moeten stoppen met klagenquote:Op zondag 5 december 2021 18:55 schreef Nattekat het volgende:
Mensen... Het maakt geen ene ruk uit wat Bottas net deed, stop met klagen.
Is alleen niet toegestaan zo'n groot gat, ondanks dat het geen verschil maakt.quote:Op zondag 5 december 2021 18:55 schreef Nattekat het volgende:
MSC betekent toch Mick's Safety Car?quote:Op zondag 5 december 2021 18:51 schreef Salina het volgende:
[..]
MSc kan beter terug naar de universiteit en zijn studie afronden.
SC tot de vlagquote:Op zondag 5 december 2021 18:56 schreef Nober het volgende:
Weg met die SC we liggen eerste, doel bereikt.![]()
Natuurlijk wel. Anders moest Bottas wachten en dan was Max hem voorbij gegaan met een stop.quote:Op zondag 5 december 2021 18:55 schreef Nattekat het volgende:
Dat is een ander verhaal.quote:Op zondag 5 december 2021 18:56 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Is alleen niet toegestaan zo'n groot gat, ondanks dat het geen verschil maakt.
Je hebt gelijk nu ik erover nadenkquote:Op zondag 5 december 2021 18:55 schreef Nattekat het volgende:
Gebeurt niet want dit is niet de eerste keer dat ie dit doetquote:
Gokken op nog een sc of code roodquote:Op zondag 5 december 2021 18:56 schreef Zwansen het volgende:
Volgens mij snap ik het niet, maar als Max nu de pits ingaat verliest hij toch enorm veel plekken?
dagjesvolk.gifquote:Op zondag 5 december 2021 18:56 schreef Fosive het volgende:
Dus HAM heeft een stop gehad, en zit slechts 0.7 sec achter VER
Walgelijke sport
Dan had Perez er ook nog langs gekund dunkt mij?quote:Op zondag 5 december 2021 18:56 schreef Zorro het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. Anders moest Bottas wachten en dan was Max hem voorbij gegaan met een stop.
Straks een brake-test door de SCquote:
Ja, daarom snap ik het risico nemen dus nietquote:
Hoezo, zelfs Brundle?quote:Op zondag 5 december 2021 18:55 schreef DeeBee het volgende:
Onsportief gedrag van Mercedes, je verwacht het niet!
Zelfs Brundle vindt het een penalty, dan weet je het wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |