Cuck Bottas wordt wel een keer ingehaald door Max johquote:Op zondag 5 december 2021 18:44 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Dit is gespeeld. Lewis is veel te goed om dit weg te geven en Bottas wordt gewoon tweede
Dat kan idd, maar dan vlag je een wedstrijd af. Is geen voetbal wedstrijdquote:Op zondag 5 december 2021 18:44 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Dit is gespeeld. Lewis is veel te goed om dit weg te geven en Bottas wordt gewoon tweede
Wel interessanter dan dit ouwe reusquote:
Heb je Femke en Jutta wel eens bekeken?quote:
Anders mag de onsportieve Bottas zijn benen breken?quote:Op zondag 5 december 2021 18:46 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik hoop dat het gaat regenen voor spektakel
hier regent het ook al een week onafgebroken
niet op deze baan denk ikquote:Op zondag 5 december 2021 18:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Cuck Bottas wordt wel een keer ingehaald door Max joh
Met de pitstops zie ik het wel gebeurenquote:
Even ter vergelijking. Olav doet in zijn eentje commentaar.quote:
Inderdaad, een gaaaaap-racequote:Op zondag 5 december 2021 18:46 schreef Tomatenboer het volgende:
Dit wordt gewoon treintje rijden tot aan de finish.
Dan gaat Hamilton met een voorsprong de laatste race in.
Daarvoor hoef ik niet naar schaatsen te gaan kijken. InStAgRaM volstaat.quote:Op zondag 5 december 2021 18:46 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
Heb je Femke en Jutta wel eens bekeken?
Gaat vast nog wel iemand in de muur. Of oh nee Grosjean rijdt niet meer.quote:Op zondag 5 december 2021 18:46 schreef Tomatenboer het volgende:
Dit wordt gewoon treintje rijden tot aan de finish.
Dan gaat Hamilton met een voorsprong de laatste race in.
Lange optocht dusquote:
En Ericcson is er ook niet meer om mensen in de muur te rammenquote:Op zondag 5 december 2021 18:47 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Gaat vast nog wel iemand in de muur. Of oh nee Grosjean rijdt niet meer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |