Alleen om op vakantie te gaan ja inderdaad. Niet dat je straks je baan kwijt raakt of in de gevangenis kan komen. Of niet meer uit eten mag of naar de kapper? Wil je dat echt vergelijken met een prik voor gele koorts om op vakantie te mogen? Echt. Onbegrijpelijk.quote:Op zondag 5 december 2021 22:05 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Nee, dat is geen uitspraak van Hugo de Jonge. Als je wil citeren dan graag correct.
Verder is die kans er ook als je op vakantie gaat en je vaccins moet nemen. Hoorde je nooit iemand over. Pure aandachttrekkerij.
Omdat we het dus niet weten. Stel dat over een jaar blijkt dat het tóch handig was geweest om het te doen. Dan staat iedereen weer te schreeuwen waarom we dat niet gewoon gedaan hadden.quote:Op zondag 5 december 2021 22:07 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
En zolang je het niet zeker weet, waarom zou je eraan beginnen bij mensen die toch al amper risico lopen.
Booster nou gewoon eerst die risicogroepen maar eens en ga het effect bekijken.
Gelukkig maar, want wie weet zou hij anders wel op de IC terecht komen aan het eind van het schoolkamp.quote:Op zondag 5 december 2021 22:06 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Pietje mag niet mee op schoolkamp. Hij heeft geen vaccin en hij mag dus zijn ouders bedanken dat hij dit leuke tripje niet mag meemaken.
Zet er geen smiley bij, want anders zouden mensen kunnen denken dat het niet serieus kan zijn.
Als je gewoon normaal doet is al het bovenstaande niet relevant.quote:Op zondag 5 december 2021 22:08 schreef mir1986 het volgende:
[..]
Alleen om op vakantie te gaan ja inderdaad. Niet dat je straks je baan kwijt raakt of in de gevangenis kan komen. Of niet meer uit eten mag of naar de kapper? Wil je dat echt vergelijken met een prik voor gele koorts om op vakantie te mogen? Echt. Onbegrijpelijk.
Hoeveel mensen mogen van jou onnodig sterven voor jouw recht om niet te vaccineren?quote:Op zondag 5 december 2021 22:08 schreef mir1986 het volgende:
[..]
Alleen om op vakantie te gaan ja inderdaad. Niet dat je straks je baan kwijt raakt of in de gevangenis kan komen. Of niet meer uit eten mag of naar de kapper? Wil je dat echt vergelijken met een prik voor gele koorts om op vakantie te mogen? Echt. Onbegrijpelijk.
15.10.21 - oud nieuws, toen dacht men nog dat alles klaar zou zijn in november.quote:Op zondag 5 december 2021 21:58 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Bron?
https://www.rivm.nl/nieuw(...)%20van%20het%20virus.
En anders hoop ik dat ze Pietje zijn IC bed ontzeggen!!!!quote:Op zondag 5 december 2021 22:09 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Gelukkig maar, want wie weet zou hij anders wel op de IC terecht komen aan het eind van het schoolkamp.
Ik neem aan dat je begrijpt dat het een het ander niet uitsluit en je argument kant nog wal raakt?quote:Op zondag 5 december 2021 22:11 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
15.10.21 - oud nieuws, toen dacht men nog dat alles klaar zou zijn in november.
Dagelijke cijfers zeggen genoeg, 87% van 20k besmet maar toch gevacineerd.
Best mogelijk dat myocarditis en pericarditis, dankzij de vaccins, nu vaker gediagnoseerd zullen worden.quote:Op zondag 5 december 2021 21:39 schreef mir1986 het volgende:
[ twitter ]
En dit? Als een bekende basketballer iets zegt wat een arts tegen hem gezegd zou hebben?
https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC3967560/quote:Myocarditis is a challenging diagnosis due to the extreme diversity of clinical manifestations. The actual incidence of myocarditis is also difficult to determine as endomyocardial biopsy (EMB), the diagnostic gold standard, is used infrequently. Nevertheless, in up to 30 % of patients with biopsy-proven myocarditis, progression to dilated cardiomyopathy (DCM) can occur and is associated with a poor prognosis. Recent position statements of the European Society of Cardiology (ESC) and the American Heart Association vary widely with regard to indications for performing an EMB in these patients. This makes decision-making, in particular for general practitioners (GPs) and regional hospitals, difficult and unclear.
https://www.acc.org/lates(...)r-acute-pericarditisquote:Boniface et al 3 presented data at the 2014 American Heart Association Scientific Sessions on CMR evaluation of 708 patients with chest pain who had a negative ischemic evaluation, but complained of persistent chest discomfort and were labeled as non-cardiac chest pain. Cardiac MRI of these patients revealed that 143 of 708 (20.2%) had evidence of pericarditis, undetected by standard diagnostic criteria.
Hoe bedoel je? Ik heb Corona gehad en geen ziekenhuisbed bezet hoor. En ook die qr code voor een jaar, dus dit geldt nog niet voor mij. Ik maak me wel druk om de twintig jarige die straks in de gevangenis kan komen.quote:Op zondag 5 december 2021 22:11 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Hoeveel mensen mogen van jou onnodig sterven voor jouw recht om niet te vaccineren?
Hoeveel hotels, restaurants en cafés mogen failliet gaan voor jouw recht op niet vaccineren?
Muitenquote:Op zondag 5 december 2021 22:04 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
We zullen het nooit weten door het ongegeneerd en helaas nog ongestraft muiten van een bepaald deel van de bevolking.
Gast, hij kwam op de ER.quote:Op zondag 5 december 2021 22:13 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Best mogelijk dat myocarditis en pericarditis, dankzij de vaccins, nu vaker gediagnoseerd zullen worden.
Het zijn twee aandoeningen die vaak over het hoofd gezien worden.
2 artikels uit 2014:
[..]
https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC3967560/
[..]
https://www.acc.org/lates(...)r-acute-pericarditis
Dat heb je goed gelezen, chapeau.quote:
Een 100% vaccinatiegraad werkt prima met boosters, in het midden gelaten voor wie. Maar dat is blijkbaar iets heel ergs, dat je meerdere prikken moet nemen.quote:Op zondag 5 december 2021 22:14 schreef mir1986 het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Ik heb Corona gehad en geen ziekenhuisbed bezet hoor. En ook die qr code voor een jaar, dus dit geldt nog niet voor mij. Ik maak me wel druk om de twintig jarige die straks in de gevangenis kan komen.
En ook zie Portugal waar de cijfers weer oplopen. Landen met een hogere vaccinatiegraad. Dus hoezo werkt een 100% vaccinatiegraad? Laten we gewoon een infuus nemen met elke maand een vaccin, dan is niemand meer ongevaccineerd. Perfect toch? Ook voor die twaalf jarige.
In steeds meer landen gaan ze over op de 2G+. Testen bovenop vaccinatie, waarom zouden ze dat doen als de transmissie zo drastisch zou afnemen?quote:Op zondag 5 december 2021 22:12 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je begrijpt dat het een het ander niet uitsluit en je argument kant nog wal raakt?
hoeveel mensen heb je aangestoken?quote:Op zondag 5 december 2021 22:14 schreef mir1986 het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Ik heb Corona gehad en geen ziekenhuisbed bezet hoor. En ook die qr code voor een jaar, dus dit geldt nog niet voor mij. Ik maak me wel druk om de twintig jarige die straks in de gevangenis kan komen.
Niemand zegt dat vaccinatie dé oplossing is. Er is niet 1 oplossing het is vaccinatie+ afstand,+ hygiëne+ etcquote:En ook zie Portugal waar de cijfers weer oplopen. Landen met een hogere vaccinatiegraad. Dus hoezo werkt een 100% vaccinatiegraad? Laten we gewoon een infuus nemen met elke maand een vaccin, dan is niemand meer ongevaccineerd. Perfect toch? Ook voor die twaalf jarige.
Ja, gelukkig stonden er vorig jaar geen horecabedrijven op omvallenquote:Op zondag 5 december 2021 22:11 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Hoeveel mensen mogen van jou onnodig sterven voor jouw recht om niet te vaccineren?
Hoeveel hotels, restaurants en cafés mogen failliet gaan voor jouw recht op niet vaccineren?
En dat is nu relevant omdat?quote:Op zondag 5 december 2021 22:21 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Ja, gelukkig stonden er vorig jaar geen horecabedrijven op omvallen
Zonder vaccinatie is de transmissie dus een heel stuk hoger. Dus het draagt zeker substantieel bij. Zeggen dat het niks of weinig diet is pertinent onzinquote:Op zondag 5 december 2021 22:17 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
In steeds meer landen gaan ze over op de 2G+. Testen bovenop vaccinatie, waarom zouden ze dat doen als de transmissie zo drastisch zou afnemen?
Een vol vliegtuig met mensen die allemaal gevaccineerd zijn en mondkapjes dragen, toch zoveel besmet als je ze laat testen.
De vaccins helpen te weinig in transmissie te verlagen. Ik had het zelf ook liever anders gezien, maar het is op dit moment nou eenmaal zo.
Veel hoger, de besmettingscijfers zijn nog nooit zo hoog geweest man.quote:Op zondag 5 december 2021 22:22 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Zonder vaccinatie is de transmissie dus een heel stuk hoger. Dus het draagt zeker substantieel bij. Zeggen dat het niks of weinig diet is pertinent onzin
Vakantie inderdaad. Ben nu al anderhalf jaar bezig om een vakantie te laten plaatsvindenquote:Op zondag 5 december 2021 22:16 schreef PzKpfw het volgende:
Meer mensen die het idee hebben dat het leven sinds die corona gewoon op pauze staat? Herdoor bijvoorbeeld veel dingen laten of iets uitstellen tot het voorbij is? Het voelt voor mij persoonlijk wel zo, ik heb er nu bijvoorbeeld totaal geen zin in om op vakantie te gaan ofzo. Ik denk dat dit met name komt door het gevoel dat de onvoorwaardelijkheid van leuke dingen ondernemen er wel een beetje af is.
Dat is correct, maar niet feilloos. In de 1e golf werd amper getest en kinderen hebben we ook niet iedere golf zo getest als nu.quote:Op zondag 5 december 2021 22:24 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Veel hoger, de besmettingscijfers zijn nog nooit zo hoog geweest man.
Hetzelfde zullen ze van jullie denken.quote:Op zondag 5 december 2021 22:24 schreef Twinkle20 het volgende:
Persoonlijk dieptepunt vandaag.
Mijn schoonouders wensen niet meer in 1 ruimte met ons ongevaccineerden samen te zijn. 14 Jaar Sinterklaas in alle gezelligheid kunnen vieren met de kleinkinderen.
Nu flikkerden ze een paar dozen met cadeautjes onder de carport, zwaaiden een keer naar mijn kinderen en dropen af.
Weet je .. negeer me in pretparken, zwembaden, restaurant, wat al niet meer. Boeit me dit.
Maar dit ..
En de 2e golf?quote:Op zondag 5 december 2021 22:26 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dat is correct, maar niet feilloos. In de 1e golf werd amper getest en kinderen hebben we ook niet iedere golf zo getest als nu.
Hoe is dat hun schuld?quote:Op zondag 5 december 2021 22:24 schreef Twinkle20 het volgende:
Mijn schoonouders wensen niet meer in 1 ruimte met ons ongevaccineerden samen te zijn. 14 Jaar Sinterklaas in alle gezelligheid kunnen vieren met de kleinkinderen.
Nu flikkerden ze een paar dozen met cadeautjes onder de carport, zwaaiden een keer naar mijn kinderen en dropen af.
Weet je .. negeer me in pretparken, zwembaden, restaurant, wat al niet meer. Boeit me dit.
Maar dit ..
Zelf zijn ze gevaccineerd?quote:Op zondag 5 december 2021 22:24 schreef Twinkle20 het volgende:
Maar dit ..
Het nare vind ik dat kinderen er de dupe van worden. Omdat de ouders ervoor kiezen niet mee te willen doen, maar ook omdat de grootouders een ogenschijnlijk onrealistische angst hebben, want wat maakt 't anders uit dat iemand anders niet gevaccineerd is als je dat zelf wel bent?quote:Op zondag 5 december 2021 22:27 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Hetzelfde zullen ze van jullie denken.
Hoe veel precies? De hele maatschappij wordt gegijzeld doordat er een tekort aan IC bedden is. Met een vaccinatiegraad van 87%... Dat het bijdraagt is goed, maar oh zo geweldig gaat het ook niet zijn met een hogere vaccinatiegraad en icm griep. Elk jaar zie je hetzelfde maar dan in mindere mate met de griep.quote:Op zondag 5 december 2021 22:22 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Zonder vaccinatie is de transmissie dus een heel stuk hoger. Dus het draagt zeker substantieel bij. Zeggen dat het niks of weinig diet is pertinent onzin
Hebben ze dat erbij vermeld dat het ging om ongevaccineerden?quote:Op zondag 5 december 2021 22:24 schreef Twinkle20 het volgende:
Maar dit ..
Werden basisschoolkinderen toen twee keer per week gezelftest?quote:
Dat de economie niet echt veel verandert is in de wereld (voor en na vaccin).quote:
Volgens mij werd er toen ook getest bij klachten? Wat boeit die zelftestquote:Op zondag 5 december 2021 22:29 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Werden basisschoolkinderen toen twee keer per week gezelftest?
En dan heb je niet in alle redelijkheid een lampje die gaat branden? Dat een stem in je zegt: okay ik ben het dan niet met ze eens, maar dit kunnen wel eens de laatste feestdagen voor mijn kinderen met hun grootouders zijn..?quote:Op zondag 5 december 2021 22:24 schreef Twinkle20 het volgende:
Maar dit ..
Absoluut mee eens. Kinderen worden wel vaker het slachtoffer deze hele covid crisis.quote:Op zondag 5 december 2021 22:29 schreef chratnox het volgende:
[..]
Het nare vind ik dat kinderen er de dupe van worden. Omdat de ouders ervoor kiezen niet mee te willen doen, maar ook omdat de grootouders een ogenschijnlijk onrealistische angst hebben, want wat maakt 't anders uit dat iemand anders niet gevaccineerd is als je dat zelf wel bent?
Dit soort splijtende ruzies zijn zo zonde.
Niet relevant dus. Wat relevant is in zijn opmerking is dat de huidige set maatregelen en dus beperkingen voor middenstand en horeca voor een wezenlijk deel te wijten is aan de ongevaccineerden.quote:Op zondag 5 december 2021 22:29 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Dat de economie niet echt veel verandert is in de wereld (voor en na vaccin).
Je punt?quote:Op zondag 5 december 2021 22:24 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Veel hoger, de besmettingscijfers zijn nog nooit zo hoog geweest man.
Morgen dan maar een afspraak makenquote:Op zondag 5 december 2021 22:24 schreef Twinkle20 het volgende:
Maar dit ..
Dus je moet toegeven aan emotionele chantage?quote:Op zondag 5 december 2021 22:31 schreef capricia het volgende:
[..]
En dan heb je niet in alle redelijkheid een lampje die gaat branden? Dat een stem in je zegt: okay ik ben het dan niet met ze eens, maar dit kunnen wel eens de laatste feestdagen voor mijn kinderen met hun grootouders zijn..?
Dat geldt andersom net zo goed. Verder: veel emotioneler wordt het niet wanneer de kinderen van stal gehaald worden om een punt te maken.quote:Op zondag 5 december 2021 22:33 schreef IkBenDeBaas het volgende:
[..]
Dus je moet toegeven aan emotionele chantage?
quote:Op zondag 5 december 2021 22:30 schreef IkBenDeBaas het volgende:
[..]
Volgens mij werd er toen ook getest bij klachten? Wat boeit die zelftest
Kun je allemaal voorkomen door een prikje te halen.quote:Op zondag 5 december 2021 22:29 schreef chratnox het volgende:
[..]
Het nare vind ik dat kinderen er de dupe van worden. Omdat de ouders ervoor kiezen niet mee te willen doen, maar ook omdat de grootouders een ogenschijnlijk onrealistische angst hebben, want wat maakt 't anders uit dat iemand anders niet gevaccineerd is als je dat zelf wel bent?
Ik vind principes waarin je eigen kinderen of kleinkinderen er de dupe van worden wat kortzichtig, maar ik weet niet wat voor gesprek eraan vooraf is gegaan. Testen lijkt me inderdaad een optie. Indien dat voor de anderen geen optie is zou ik dat kwalijk vinden.quote:Op zondag 5 december 2021 22:31 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Absoluut mee eens. Kinderen worden wel vaker het slachtoffer deze hele covid crisis.
Kan me nog indenken dat je dit soort schoonouders nog tegemoet kan komen met een (zelf)test.
Denk juist dat de redelijkheid van de grootouders daar ver te zoeken is. Of iemand gevaccineerd is of niet stopt transmissie niet perse, dus het zou meer een persoonlijk bescherm middel moeten zijn. Jammer dat de politiek de samenleving zo heeft weten te verdelen.quote:Op zondag 5 december 2021 22:31 schreef capricia het volgende:
[..]
En dan heb je niet in alle redelijkheid een lampje die gaat branden? Dat een stem in je zegt: okay ik ben het dan niet met ze eens, maar dit kunnen wel eens de laatste feestdagen voor mijn kinderen met hun grootouders zijn..?
Ja of gewoon je dwarsheid opzij schuiven.quote:Op zondag 5 december 2021 22:33 schreef IkBenDeBaas het volgende:
[..]
Dit absoluut jaquote:Op zondag 5 december 2021 22:29 schreef chratnox het volgende:
[..]
quote:Op zondag 5 december 2021 22:31 schreef capricia het volgende:
[..]
Wie zegt dat het die grootouders om transmissie gaat? Misschien zijn ze gewoon klaar met het dwarse gedrag.quote:Op zondag 5 december 2021 22:34 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Denk juist dat de redelijkheid van de grootouders daar ver te zoeken is. Of iemand gevaccineerd is of niet stopt transmissie niet perse, dus het zou meer een persoonlijk bescherm middel moeten zijn. Jammer dat de politiek de samenleving zo heeft weten te verdelen.
Dat verklaard echt de verdubbeling aan positieve testen inderdaad.quote:Op zondag 5 december 2021 22:33 schreef Da_Sandman het volgende:
[..].
Je geeft het antwoord zelf. 'Bij klachten'. Nu dus ook zonder klachten.
Ik kan me echt niet voorstellen dat die opa en oma hun kleinkinderen de dupe willen laten worden van het dwarse gedrag van de ouders/hun kinderen. Jeetje, dit wordt verwarrend zo.quote:Op zondag 5 december 2021 22:36 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Wie zegt dat het die grootouders om transmissie gaat? Misschien zijn ze gewoon klaar met het dwarse gedrag.
Dan nog kan het net zo goed zijn dat je het wel verspreid. Weliswaar in mindere mate maar toch. Debiel is het wel.quote:Op zondag 5 december 2021 22:34 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Kun je allemaal voorkomen door een prikje te halen.
Groetjes,
Hugo
Dan hebben ze het gat van de deur mooi gevonden.quote:Op zondag 5 december 2021 22:36 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Wie zegt dat het die grootouders om transmissie gaat? Misschien zijn ze gewoon klaar met het dwarse gedrag.
Wat het ook mag zijn, walgelijk dat mensen daarvan kinderen de dupe laten zijn.quote:Op zondag 5 december 2021 22:36 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dat niet, maar het verklaart het wel.quote:Op zondag 5 december 2021 22:36 schreef IkBenDeBaas het volgende:
[..]
Dat verklaard echt de verdubbeling aan positieve testen inderdaad.
Hoe is het bij jou afgelopen met 'dat ene familielid'?quote:Op zondag 5 december 2021 22:34 schreef chratnox het volgende:
[..]
Ik vind principes waarin je eigen kinderen of kleinkinderen er de dupe van worden wat kortzichtig, maar ik weet niet wat voor gesprek eraan vooraf is gegaan. Testen lijkt me inderdaad een optie. Indien dat voor de anderen geen optie is zou ik dat kwalijk vinden.
Maargoed, anekdotisch uiteraard
Ik weet niet of die persoon dat zo ervaart zoals jij schrijft.quote:Op zondag 5 december 2021 22:33 schreef IkBenDeBaas het volgende:
[..]
Geen trouwe kijker van Het Familiediner, zie ikquote:Op zondag 5 december 2021 22:37 schreef chratnox het volgende:
[..]
Ik kan me echt niet voorstellen dat die opa en oma hun kleinkinderen de dupe willen laten worden van het dwarse gedrag van de ouders/hun kinderen. Jeetje, dit wordt verwarrend zo.
Nee, de ongevaccineerden zorgen voor de verdeeldheid.quote:Op zondag 5 december 2021 22:34 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Denk juist dat de redelijkheid van de grootouders daar ver te zoeken is. Of iemand gevaccineerd is of niet stopt transmissie niet perse, dus het zou meer een persoonlijk bescherm middel moeten zijn. Jammer dat de politiek de samenleving zo heeft weten te verdelen.
Stoere taal.quote:Op zondag 5 december 2021 22:37 schreef IkBenDeBaas het volgende:
[..]
Dan hebben ze het gat van de deur mooi gevonden.
Hij is (terwijl hij verkouden was maar een negatieve coronatest had) bij ons langs geweest waarna mn zoon van 2 maanden oud verkouden is geworden en we ~4 nachten niet geslapen hebben. Dat was voor mij het moment om te zeggen: "Ik stel voor dat je nu normaal gaat doen, anders hoef je helemaal niet meer langs te komen, of je nu familie bent of niet."quote:Op zondag 5 december 2021 22:37 schreef Molo het volgende:
[..]
Hoe is het bij jou afgelopen met 'dat ene familielid'?
Eerder ontzettend triest. Ik zou zo graag verhuizen naar een land waar corona geen belangrijk onderdeel van het leven meer is en we gewoon doorgaan met het leven.quote:Op zondag 5 december 2021 22:35 schreef Discombobulate het volgende:
Mijn grootouders gaan gewoon met ons om zoals we dat voor corona ook deden. Ook met vrienden van ze. Beide zijn gevaccineerd. Verder interesseert het ze echt niet wie er niet gevaccineerd is. Ze zijn zelf beschermd. Grappig dat zoiets dat met mensen kan doen.
Ze willen gewoon leven zoals ze dat altijd doen. En dat doen ze gelukkig ook al twee jaar volop.
Ah. Dus dat kinderen hun grootouders niet meer zien, ligt aan de politiek.quote:Op zondag 5 december 2021 22:34 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Probeer Malawi.quote:Op zondag 5 december 2021 22:40 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Eerder ontzettend triest. Ik zou zo graag verhuizen naar een land waar corona geen belangrijk onderdeel van het leven meer is en we gewoon doorgaan met het leven.
Ik denk niet dat dezelfde mensen dat zeggen, toch?quote:Op zondag 5 december 2021 22:39 schreef EttovanBelgie het volgende:
Dus enerzijds horen we continu dat oudjes zichzelf moeten beschermen en zoveel mogelijk thuis moeten blijven, anderzijds zijn het gehersenspoelde angsthazen die kindertjes teleur stellen als ze dat niet doen.
Logisch.
Ik geloof niet in de hele poppenkast en ga dan ook niet mee werken om dit systeem en indoctrinatie in stand te houden.quote:Op zondag 5 december 2021 22:31 schreef capricia het volgende:
[..]
Laten we het ze vragen.quote:Op zondag 5 december 2021 22:41 schreef chratnox het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dezelfde mensen dat zeggen, toch?
Je doet bewust geen simpele zelftest thuis? Wouw.quote:Op zondag 5 december 2021 22:38 schreef Twinkle20 het volgende:
Ze zijn beiden gevaccineerd, allebei hartpatient, beide meerdere keren gedotterd etc. Geen idee of ze ook in de rij staan voor de booster.
Maar ze voelen zich niet veilig bij ons.
En nee ik ga niet (zelf)testen om hen een gevoel van (schijn)veiligheid te geven.
Hier moeten we voor nu afscheid van nemen, al dan niet tijdelijk.
Maar gewoon dat ze de kleinkinderen niet eens meer durven te knuffelen. Ze zijn al over de 70 en cijferen zichzelf al bijna 2 jaar weg.
Wat is er dan nog van je leven over op het moment dat je jezelf opsluit in je glazen kooi? In plaats van die paar jaar die je dan nog mee mag pakken volop te genieten van o.a. je kleinkinderen.
Ik vind het heel erg. Ik zet me er wel overheen maar voor mijn kindjes vind ik de afwijzing heel erg. Omdat papa en mama het prikje niet gaan halen, zal jij er de consequenties van ervaren.
Mja goed.. kom niet goed uit mijn woorden nu. Internet gaat uit voor vandaag. Ben gewoon beduusd. Weet dat het in heel veel families al langere tijd zo gaat en dat ik niet de enige ben.
Dat zij willen dat jullie gevaccineerd zijn kun je wat van vinden.quote:Op zondag 5 december 2021 22:38 schreef Twinkle20 het volgende:
Ze zijn beiden gevaccineerd, allebei hartpatient, beide meerdere keren gedotterd etc. Geen idee of ze ook in de rij staan voor de booster.
En nee ik ga niet (zelf)testen om hen een gevoel van (schijn)veiligheid te geven.
Maar gewoon dat ze de kleinkinderen niet eens meer durven te knuffelen. Ze zijn al over de 70 en cijferen zichzelf al bijna 2 jaar weg.
Wat is er dan nog van je leven over op het moment dat je jezelf opsluit in je glazen kooi? In plaats van die paar jaar die je dan nog mee mag pakken volop te genieten van o.a. je kleinkinderen.
Ik vind het heel erg. Ik zet me er wel overheen maar voor mijn kindjes vind ik de afwijzing heel erg. Omdat papa en mama het prikje niet gaan halen, zal jij er de consequenties van ervaren.
Mja goed.. kom niet goed uit mijn woorden nu. Internet gaat uit voor vandaag. Ben gewoon beduusd. Weet dat het in heel veel families al langere tijd zo gaat en dat ik niet de enige ben.
Dusss..... geen respect voor hun gevoel voor onveiligheid maar of ze wel ff respect voor jullie principes op willen brengen. Okay dan.quote:Op zondag 5 december 2021 22:38 schreef Twinkle20 het volgende:
Maar als we het eens serieus bekijken. Als zij zich er veiliger bij voelen als jij een zelftest doet, dan is dat toch geen probleem? Dat is voor beiden water bij de wijn. We doen tenslotte allemaal weleens iets waar je 't niet mee eens bent.quote:Op zondag 5 december 2021 22:38 schreef Twinkle20 het volgende:
Mijn hemel, wat een kuttijd leven we eigenlijk inquote:Op zondag 5 december 2021 22:40 schreef chratnox het volgende:
[..]
Hij is (terwijl hij verkouden was maar een negatieve coronatest had) bij ons langs geweest waarna mn zoon van 2 maanden oud verkouden is geworden en we ~4 nachten niet geslapen hebben. Dat was voor mij het moment om te zeggen: "Ik stel voor dat je nu normaal gaat doen, anders hoef je helemaal niet meer langs te komen, of je nu familie bent of niet."
Ineens is ie verbazingwekkend mild. Uiteraard kunnen we niet aantonen door wie hij verkouden is geraakt maar het was allemaal te toevallig
Zelftest kun je toch gewoon faken.quote:Op zondag 5 december 2021 22:42 schreef EttovanBelgie het volgende:
Zelfs geen zelftest...
Allemachtig.
Zelftests zijn toch onbetrouwbaar gebleken als je geen klachten hebt? Of is dat weer oud nieuws, 2 dagen oud namelijk.quote:Op zondag 5 december 2021 22:42 schreef capricia het volgende:
[..]
Je doet bewust geen simpele zelftest thuis? Wouw.
Niet als je om je ouders geeft dunkt me.quote:Op zondag 5 december 2021 22:44 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Zelftest kun je toch gewoon faken.
Want dat is de heilige graal, 2 testen waren negatief, terwijl ik klachten had, PCR was positief.quote:Op zondag 5 december 2021 22:42 schreef EttovanBelgie het volgende:
Zelfs geen zelftest...
Allemachtig.
Volgens mij plaatste iemand hier max 3 dagen geleden een onderzoek dat bepaalde zelftesten wel even goed werken met en zonder klachten dacht ik. Kan het niet zo vinden.quote:Op zondag 5 december 2021 22:44 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Zelftests zijn toch onbetrouwbaar gebleken als je geen klachten hebt? Of is dat weer oud nieuws, 2 dagen oud namelijk.
https://www.umcutrecht.nl(...)uwbaar-bij-symptomen
Ach, het was geen RS, mn zoon is er weer overheen en heeft weer wat extra anti-stoffen. Maar het was een te mooi moment om niet aan te grijpenquote:Op zondag 5 december 2021 22:44 schreef Molo het volgende:
[..]
Mijn hemel, wat een kuttijd leven we eigenlijk in![]()
Maar fijn dat hij milder is inmiddels 😅
OK...quote:Op zondag 5 december 2021 22:45 schreef IkBenDeBaas het volgende:
[..]
Want dat is de heilige graal, 2 testen waren negatief, terwijl ik klachten had, PCR was positief.
De politiek weet de problemen vooral bij de ongevaccineerden neer te leggen. Terwijl dit dus niet echt het enige probleem is, het grootste probleem is dat de boosters niet op tijd kwamen en dat is een fout van de politiek geweest.quote:Op zondag 5 december 2021 22:40 schreef capricia het volgende:
[..]
Ah. Dus dat kinderen hun grootouders niet meer zien, ligt aan de politiek.
De politiek van wie eigenlijk?
Wat is nou eigenlijk het probleem als opa en oma zelf gewoon gevaccineerd zijn dan?quote:Op zondag 5 december 2021 22:47 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
OK...
Dus én geen vaccin, én geen zelftest maar wel verwachten dat opa en oma langskomen want anders beschadigen ze de kinderen? Omdat jij een of andere BNW-wereld hebt gecreëerd waarin een geïndoctrineerde poppenkast aan de gang is?
Prima.quote:Op zondag 5 december 2021 22:41 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
Ik geloof niet in de hele poppenkast en ga dan ook niet mee werken om dit systeem en indoctrinatie in stand te houden.
Dan is dit de consequentie .. helaas maar waar.
Sorry, maar als je zelfs een simpele zelftest er niet voor overhebt, snap ik wel dat ze er beetje klaar mee zijn.quote:Op zondag 5 december 2021 22:38 schreef Twinkle20 het volgende:
Wat een dwazen heb je toch.quote:Op zondag 5 december 2021 22:47 schreef Momo het volgende:
Wel triest hoor dat zo familiebanden er aan gaan. Een collega van mij wil ook niet in dezelfde ruimte zijn als ongevaccineerden. Vraag mij af of die niet tegen dat soort dingen aan loopt bij vrienden en familie.
Inderdaad, het is zo makkelijk te voorkomen.quote:
Die snap ik opzich wel. Mijn oom is gevaccineerd (dubbel), is 68 en heeft hartproblemen. Hij heeft de afgelopen maand/twee maanden alles nauwlettend geprobeerd te volgen en het enige wat bij hem is blijven hangen is dat de vaccins niet (goed) meer werken. Hij heeft dus nu het gevoel dat hij niet meer beschermd is en zit te wachten op de booster.quote:Op zondag 5 december 2021 22:48 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Wat is nou eigenlijk het probleem als opa en oma zelf gewoon gevaccineerd zijn dan?
Dat de familie dat niet is en ook weigert een simpele zelftest te doen. Maar wél verwacht dat ze even langskomen.quote:Op zondag 5 december 2021 22:48 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Wat is nou eigenlijk het probleem als opa en oma zelf gewoon gevaccineerd zijn dan?
Haha, ik geef alleen aan dat die testen niet goed werken. Maar dat is wellicht te lastig voor je om te begrijpen. Niemand heeft het over indoctrinatie gehad, uit meer bestaat je wereldje waarschijnlijk niet.quote:Op zondag 5 december 2021 22:47 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
OK...
Dus én geen vaccin, én geen zelftest maar wel verwachten dat opa en oma langskomen want anders beschadigen ze de kinderen? Omdat jij een of andere BNW-wereld hebt gecreëerd waarin een geïndoctrineerde poppenkast aan de gang is?
Wat ze mij heeft uitgelegd is dat ze mantelzorger is van haar bejaarde moeder. Ik denk dat ze oprecht bang is dat ze haar moeder aansteekt. Al kan een gevaccineerde haar natuurlijk ook besmetten.quote:
Ja, of je leest Twinkle's posts gewoon helemaal.quote:Op zondag 5 december 2021 22:51 schreef IkBenDeBaas het volgende:
[..]
Haha, ik geef alleen aan dat die testen niet goed werken. Maar dat is wellicht te lastig voor je om te begrijpen. Niemand heeft het over indoctrinatie gehad, uit meer bestaat je wereldje waarschijnlijk niet.
Wij hebben vooral die Roche hier toch?quote:Op zondag 5 december 2021 22:49 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Dit is wel wat ik op twitter kan vinden zo
Waarvan akte.quote:Op zondag 5 december 2021 22:51 schreef THEFXR het volgende:
ik ben tegen gedwongen vaccinatie
voor het vaccineren van mensen die in risicogroepen vallen, die 50+ zijn en mensen die zich willen laten vaccineren.
ik ben tegen de coronapas en 1,2,3G
Ja dat snap ik. Ik ben ook zo'n sneaky biatch als het me net even goed uit komtquote:Op zondag 5 december 2021 22:46 schreef chratnox het volgende:
[..]
Ach, het was geen RS, mn zoon is er weer overheen en heeft weer wat extra anti-stoffen. Maar het was een te mooi moment om niet aan te grijpen
Ik reageer op het gedeelte zelftest, dat kon je ook gewoon lezen. Dus je punt?quote:Op zondag 5 december 2021 22:51 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ja, of je leest Twinkle's posts gewoon helemaal.
Bij de Etos heb ik Flowflex gehaald. Die hebben ze ook bij Picnic volgens mij.quote:Op zondag 5 december 2021 22:51 schreef chratnox het volgende:
[..]
Wij hebben vooral die Roche hier toch?
Roche, FlexFlow, BioSynex zie je veelquote:Op zondag 5 december 2021 22:51 schreef chratnox het volgende:
[..]
Wij hebben vooral die Roche hier toch?
Nu je het zegt, die ziet er bekend uit. Nouja, prima.quote:Op zondag 5 december 2021 22:53 schreef Momo het volgende:
[..]
Bij de Etos heb ik Flowflex gehaald. Die hebben ze ook bij Picnic volgens mij.
En de reden dat mevrouw zelfs dat niet doet is omdat het onderdeel is van een poppenkast en indoctrinatie. Dat is het punt. Het mag zelfs aannemelijk heten dat ze niet eens gelooft dat dat virus bestaat.quote:Op zondag 5 december 2021 22:52 schreef IkBenDeBaas het volgende:
[..]
Ik reageer op het gedeelte zelftest, dat kon je ook gewoon lezen. Dus je punt?
Ik heb ook Flowflex.quote:Op zondag 5 december 2021 22:53 schreef Momo het volgende:
[..]
Die liggen voor stuk minder ook bij Lidlquote:Op zondag 5 december 2021 22:53 schreef Momo het volgende:
[..]
Panisch / reverse wappies.quote:Op zondag 5 december 2021 22:53 schreef WheeledWarrior het volgende:
Nou, ik ben blij dat ik geen mensen in mijn omgeving heb die zo panisch doen.
Welterusten allemaal
Niemand is imuumn voor dat virus. Prikkie gehad of niet.quote:Op zondag 5 december 2021 22:51 schreef Momo het volgende:
[..]
Wat ze mij heeft uitgelegd is dat ze mantelzorger is van haar bejaarde moeder. Ik denk dat ze oprecht bang is dat ze haar moeder aansteekt. Al kan een gevaccineerde haar natuurlijk ook besmetten.
Als ze weer op voorraad zijn jaquote:Op zondag 5 december 2021 22:55 schreef Molo het volgende:
[..]
Die liggen voor stuk minder ook bij Lidl
Tipje
Zeg dat... was zaterdag ook weer genieten met die 'Moeders voor Vrijheid!'-banier waarmee ze rondliepen tussen de verklede soldaten.quote:Op zondag 5 december 2021 22:56 schreef capricia het volgende:
Ik begin dat 'moederhart' en 'vrouwen voor vrijheid' echt in een heel ander licht te zien @:twinkle20
Namelijk maar 1 kant op.
En vooral ouderen zijn kwetsbaar, correct?quote:Op zondag 5 december 2021 22:56 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Niemand is imuumn voor dat virus. Prikkie gehad of niet.
Dat je zo ver heen bent dat je dat werkelijk geloofd, ben je niet voorzichtig maar gewoonweg achterlijk.
Ik moet zeggen dat ik het echt niet snap. Ik zou me met plezier iedere maand laten vaccineren als dat ervoor zorgt dat mijn kinderen er geen last van hebben. Tegelijkertijd zou ik wel het gesprek met mijn ouders aangaan dat we wel een beetje normaal moeten blijven doen, maar ook dat moet zo zijn zonder dat mn kinderen er last van hebben.quote:Op zondag 5 december 2021 22:56 schreef capricia het volgende:
Ik begin dat 'moederhart' en 'vrouwen voor vrijheid' echt in een heel ander licht te zien @:twinkle20
Namelijk maar 1 kant op.
True!quote:
Hmm ja, wanneer je de huidige situatie afdoet als een poppenkast en indoctrinatie...quote:Op zondag 5 december 2021 22:58 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Bewijs dat maar eens.
Denk wel dat twinkle dat wel weet hoor. Alleen jij wil weer iemand in het achterlijke hoekje drukken zodat je je beter voelt dan een ander ofso. Beetje standaard MO van je.
Ik ook. Heerlijk. Mensen die wel gewoon nog willen leven zoals ze dat altijd deden. Tja, je moet het toch accepteren uiteindelijk.quote:Op zondag 5 december 2021 22:53 schreef WheeledWarrior het volgende:
Nou, ik ben blij dat ik geen mensen in mijn omgeving heb die zo panisch doen.
Welterusten allemaal
Vrouwen voor vrijheid gingen een aantal users wel heen, die hier posten. @Twinkle20 heeft daar ook wel eens over gepost, volgens mij?quote:Op zondag 5 december 2021 22:57 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Zeg dat... was zaterdag ook weer genieten met die 'Moeders voor Vrijheid!'-banier waarmee ze rondliepen tussen de verklede soldaten.
Het zijn - gelukkig - nog altijd uitzonderingen.quote:Op zondag 5 december 2021 23:00 schreef Mammietje het volgende:
Ik snap steeds minder van dit topic.
Is er tijden geroepen dat de doelgroep zichzelf moet beschermen. Dan doen ze dat -in een tijd dat er echt geen plek meer voor ze is in het ziekenhuis EN hun vaccin een verminderde werking heeft- en dan zijn ze 'panisch' en doen ze hun kleinkinderen tekort.
Er moet hoe dan ook altijd gezeikt worden. Op anderen, uiteraard.quote:Op zondag 5 december 2021 23:00 schreef Mammietje het volgende:
Is er tijden geroepen dat de doelgroep zichzelf moet beschermen. Dan doen ze dat -in een tijd dat er echt geen plek meer voor ze is in het ziekenhuis EN hun vaccin een verminderde werking heeft- en dan zijn ze 'panisch' en doen ze hun kleinkinderen tekort.
Precies, leven zoals ze altijd deden maar dan met code zwart in de ziekenhuizen.quote:Op zondag 5 december 2021 23:00 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Ik ook. Heerlijk. Mensen die wel gewoon nog willen leven zoals ze dat altijd deden. Tja, je moet het toch accepteren uiteindelijk.
Als mensen nou eens met elkaar zouden praten... Maar jaquote:Op zondag 5 december 2021 22:59 schreef chratnox het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik het echt niet snap. Ik zou me met plezier iedere maand laten vaccineren als dat ervoor zorgt dat mijn kinderen er geen last van hebben. Tegelijkertijd zou ik wel het gesprek met mijn ouders aangaan dat we wel een beetje normaal moeten blijven doen, maar ook dat moet zo zijn zonder dat mn kinderen er last van hebben.
Tegelijkertijd vind ik 't ook wel lastig. Ik bedoel, als je oprecht gelooft dat het vaccin je een grotere kans op overlijden geeft kan ik me best voorstellen dat je in een soort vechtreactie zit.
Precies dit. Bejaarden en kwetsbaren moeten zichzelf opsluiten! En als ze dat werkelijk doen dan zijn ze schijnbaar aanstellers.quote:Op zondag 5 december 2021 23:00 schreef Mammietje het volgende:
Dan moeten ze dat consequent doen en niet omdat iemand gevaccineerd is of niet. Dan moeten de grootouders zelf ook een test doen want zij kunnen net zo goed besmettelijk zijn.quote:Op zondag 5 december 2021 23:00 schreef Mammietje het volgende:
Dat valt niet te ontkennen. Maar over de overdreven spotjes, angstpropaganda, maatregelenpavlov, maniertjes en toon in de pc's kan je het best over hebben. Zeker in combi met het handelen van de politiek en de foutenlijst die ze inmiddels achterlaten.quote:Op zondag 5 december 2021 22:59 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Hmm ja, wanneer je de huidige situatie afdoet als een poppenkast en indoctrinatie...
Maar misschien kan Lenny daar meer over vertellen.
Meer dat een zelftest zo simpel is. En zelfs dat niet willen.quote:Op zondag 5 december 2021 22:59 schreef chratnox het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik het echt niet snap. Ik zou me met plezier iedere maand laten vaccineren als dat ervoor zorgt dat mijn kinderen er geen last van hebben. Tegelijkertijd zou ik wel het gesprek met mijn ouders aangaan dat we wel een beetje normaal moeten blijven doen, maar ook dat moet zo zijn zonder dat mn kinderen er last van hebben.
Tegelijkertijd vind ik 't ook wel lastig. Ik bedoel, als je oprecht gelooft dat het vaccin je een grotere kans op overlijden geeft kan ik me best voorstellen dat je in een soort vechtreactie zit.
Bevestigt mijn vermoeden weer dat voor het gros van die 'grondrecht-schande-vrijheid-autonomie' roepers ouderen per definitie dor hout zijn, wat ze ook doen. Nou ja, behalve doodgaan.quote:Op zondag 5 december 2021 23:02 schreef Momo het volgende:
[..]
Precies dit. Bejaarden en kwetsbaren moeten zichzelf opsluiten! En als ze dat werkelijk doen dan zijn schijnbaar aanstellers.
simpel, die stok 5x diep in je neus duwen?quote:Op zondag 5 december 2021 23:03 schreef capricia het volgende:
[..]
Meer dat een zelftest zo simpel is. En zelfs dat niet willen.
Vind je het gek met zo'n fragiel zorgsysteem. Elk jaar worden operaties afgezegd als de griep even iets groter is dan verwacht. Bovendien zijn mensen nou eenmaal egoistisch. Aard van het beestje. Daar kun je van alles van vinden maar het is nu eenmaal zo.quote:Op zondag 5 december 2021 23:02 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Precies, leven zoals ze altijd deden maar dan met code zwart in de ziekenhuizen.
Insert I'm fine.jpg
Die hoeft er maar een paar cm in, het is geen PCR test waar ze je hersens kietelen.quote:Op zondag 5 december 2021 23:04 schreef THEFXR het volgende:
[..]
simpel, die stok 5x diep in je neus duwen?
Wat een enórme moeite, inderdaad.quote:Op zondag 5 december 2021 23:04 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik vind het echt andersom, bij PCR hoeft ie er minder diep in.quote:Op zondag 5 december 2021 23:05 schreef Momo het volgende:
[..]
Die hoeft er maar een paar cm in, het is geen PCR test waar ze je hersens kietelen.
Nou echt. Een 80 plussen die een 8 jarige aansteekt. Dat zal wel effect op de zorgcapaciteit hebben, zeg.quote:Op zondag 5 december 2021 23:03 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Dan moeten ze dat consequent doen en niet omdat iemand gevaccineerd is of niet. Dan moeten de grootouders zelf ook een test doen want zij kunnen net zo goed besmettelijk zijn.
Oh, het is maar een griepje. Anderhalf jaar later, nog steedsquote:Op zondag 5 december 2021 23:05 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Vind je het gek met zo'n fragiel zorgsysteem. Elk jaar worden operaties afgezegd als de griep even iets groter is dan verwacht. Bovendien zijn mensen nou eenmaal egoistisch. Aard van het beestje. Daar kun je van alles van vinden maar het is nu eenmaal zo.
Ik denk niet dat het zozeer om de zelftest gaat, maar dat dat betekent dat je dus moet erkennen dat we met een pandemie zitten. Als je je daarvoor helemaal hebt afgesloten en het wil negeren, is het een hele stap om opeens in de realiteit te moeten leven.quote:Op zondag 5 december 2021 23:03 schreef capricia het volgende:
[..]
Meer dat een zelftest zo simpel is. En zelfs dat niet willen.
Bij de GGD PCR ging die wel echt diep erin hoor bij mij tot diep in de neusholte.quote:Op zondag 5 december 2021 23:06 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik vind het echt andersom, bij PCR hoeft ie er minder diep in.
Zo'n onzin om daar alle schuld op te gooien. Hoe dan in Duitsland? Het land met de meeste IC bedden van Europa?quote:Op zondag 5 december 2021 23:05 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Vind je het gek met zo'n fragiel zorgsysteem. Elk jaar worden operaties afgezegd als de griep even iets groter is dan verwacht. Bovendien zijn mensen nou eenmaal egoistisch. Aard van het beestje. Daar kun je van alles van vinden maar het is nu eenmaal zo.
Oh jij gelooft er ook in?quote:Op zondag 5 december 2021 23:03 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Dat valt niet te ontkennen. Maar over de overdreven spotjes, angstpropaganda, maatregelenpavlov, maniertjes en toon in de pc's kan je het best over hebben. Zeker in combi met het handelen van de politiek en de foutenlijst die ze inmiddels achterlaten.
Zijn 2 totaal verschillende dingen
Darwinquote:Op zondag 5 december 2021 23:04 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik heb die ervaring niet, zouden ze verschillend worden opgeleid bij de GGD?quote:Op zondag 5 december 2021 23:07 schreef Momo het volgende:
[..]
Bij de GGD PCR ging die wel echt diep erin hoor bij mij tot diep in de neusholte.
We leven in een pandemie?!quote:Op zondag 5 december 2021 23:06 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het zozeer om de zelftest gaat, maar dat dat betekent dat je dus moet erkennen dat we in een pandemie leven. Als je je daarvoor helemaal hebt afgesloten en het wil negeren, is het een hele stap om opeens in de realiteit te moeten leven.
Ik heb net ook even het achtuurjournaal teruggekekenquote:Op zondag 5 december 2021 23:10 schreef chratnox het volgende:
[..]
We leven in een pandemie?!
*mind blown*
Gaat niet perse om de zorg capaciteit maar gevoel van (schijn)veiligheid. Die grootouders zijn echt niet perse veiliger als de (klein)kinderen gevaccineerd zijn. Dan hadden ze gewoon redelijk duidelijk moeten zijn vanaf het begin dat ze bij elk contact willen dat iedereen getest worden. Niet omdat iemand ongevaccineerd is, want zoals we inmiddels wel weten beschermt het vaccin zeker niet zo goed als we hadden gehoopt tegen transmissie en dat blijkt ook wel uit de dagelijkse hoeveelheid nieuwe besmettingen.quote:Op zondag 5 december 2021 23:06 schreef capricia het volgende:
[..]
Nou echt. Een 80 plussen die een 8 jarige aansteekt. Dat zal wel effect op de zorgcapaciteit hebben, zeg.
Maakt wel veel duidelijk.quote:Op zondag 5 december 2021 23:11 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik heb net ook even het achtuurjournaal teruggekeken.
Joh, weet je. Je moet hedentendage een fijne bullshit filter hebben. Dat volk vind ik gewoon geen woord waardig want als je de illuminatie er bij betrekt, ben je gewoon een paar stappen te ver weg.quote:Op zondag 5 december 2021 23:08 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Oh jij gelooft er ook in?
Tja.
En dan angstpropaganda... en je eerdere aantijgingen, over 'jezelf beter voelen', en natuurlijk de standaard 'zelfverklaarde intellectueel'-terminologie...
Wat me opvalt is dat je helemaal blind bent voor de angstporno die wappies nu al maanden verspreiden over alles rangerend van de overheid tot de wetenschap tot de media tot internationale organisaties - al dan niet gekoppeld aan hersenspinsels waarbij Jezuiëten, Illuminati en zionisten betrokken zijn - en consequent een verhaal opdreunen over de meest waanzinnige dystopieën compleet met nieuwe holocausten; daarnaast dat je ook nooit zo van leer trekt tegen al dat volk dat zich uit heeft geroepen tot vrijheidsstrijders, hoeders der democratie, beschermers van de menselijkheid... jeweetwel, dat zich parkeert aan 'de goede zijde van de geschiedenis'... en tenslotte dat dat neerbuigende gejank over zelfverklaard intellectualisme ook nooit voorbij komt wanneer die 'researchers' het weer eens hebben over 'zelf nadenken', 'kritisch zijn', 'op onderzoek gaan'.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |