Neem eens een UI, wappie.quote:Op zondag 5 december 2021 13:24 schreef Oriente het volgende:
Rare TT, 0/10
Matige OP, 0/10
TS die onder de duim van zijn wijf zit, 6.9/10
Stoeptegels op Coronel. GODVERDOMME.quote:Op zondag 5 december 2021 13:29 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Waardeloze TT (1/10).
Verder geen mening.
Ga boodschappen doen voor je ex, poedel.quote:Op zondag 5 december 2021 13:24 schreef Oriente het volgende:
Rare TT, 0/10
Matige OP, 0/10
TS die onder de duim van zijn wijf zit, 6.9/10
quote:Op zondag 5 december 2021 13:32 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ga boodschappen doen voor je ex, poedel.
Wat heeft die gek gedaanquote:Op zondag 5 december 2021 14:27 schreef Caland het volgende:
User @:maxi-mus heeft een zéér lange ban te pakken.![]()
[ twitter ]
Hoeveel maanden?quote:Op zondag 5 december 2021 14:27 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Waarom dat nou weer? Graag duiding.quote:Op zondag 5 december 2021 14:27 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Kijk eens naar zijn postaantal (na de 6).quote:Op zondag 5 december 2021 15:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Geen idee maat, ik was er gisteren niet
We vragen het even aan @:lenny_leonard
Ik ben woestquote:Op zondag 5 december 2021 14:27 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Wat is lang?quote:Op zondag 5 december 2021 14:27 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Ja, dat is wel heel erg lang. Zo mist hij zelfs het begin van het WK darts, dit zou een ramp zijn!quote:
quote:Op zondag 5 december 2021 14:27 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Erg mooiquote:Op zondag 5 december 2021 14:27 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Chili con carne (opgewarmd van vrijdag nog)quote:Op zondag 5 december 2021 17:48 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe spaghetti (met plakjes kaas).
Chinees. Bami met kroepoek.quote:Op zondag 5 december 2021 17:48 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe spaghetti (met plakjes kaas).
Hij mag niet mopperen tot nu toe.quote:
Kwartje viel idd goed voor hem.quote:
Hij zou gecanceld moeten worden als reporter in stadions.quote:Op zondag 5 december 2021 19:03 schreef Epistaxiophobia het volgende:
Die Hans zijn interviews bij ESPN zijn soms echt verschrikkelijk. Interview met Sjors Ultee na de wedstrijdc kon ik me ok echt weer kapot aan hem ergeren.
Dat moest er even uit.
quote:Op zondag 5 december 2021 19:03 schreef Epistaxiophobia het volgende:
Die Hans zijn interviews bij ESPN zijn soms echt verschrikkelijk. Interview met Sjors Ultee na de wedstrijdc kon ik me ok echt weer kapot aan hem ergeren.
Dat moest er even uit.
Daar zullen er wel een hoop woedend, ziedend, mad en jelly zijn.quote:
FACTOS👍👀quote:Op zondag 5 december 2021 20:46 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Daar zullen er wel een hoop woedend, ziedend, mad en jelly zijn.
Wat een triestigheid zeg maar laat ik er verder niet dieper op ingaan voordat een meelezende FA'er weer WOEST wordt.quote:
Al dat gezeur om die Belg.quote:Op zondag 5 december 2021 20:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat een triestigheid zeg maar laat ik er verder niet dieper op ingaan voordat een meelezende FA'er weer WOEST wordt.
Dat mag.quote:Op zondag 5 december 2021 19:03 schreef Epistaxiophobia het volgende:
Dat moest er even uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |