abonnement Unibet Coolblue
pi_202475334
Vrijdag had ik een date met een meisje en het was onwijs gezellig (ondanks de kou en regen). We hadden ook zeker een klik en willen ook allebei voor de tweede date gaan. Nu wil ik voor de tweede date wat meer de intimiteit opzoeken. Hebben jullie tips voor een locatie of/en activiteit om op een tweede date te gaan doen om meer mogelijkheid te hebben op intimiteit?
  zondag 5 december 2021 @ 01:02:57 #2
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_202475354
Een hotel waar je een kamer per uur kan huren.
pi_202475771
Van der Valk
Ik zwaai naar dieren.
  zondag 5 december 2021 @ 05:00:24 #4
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_202476043
Netflix en chill.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_202478183
Want op de tweede date moet je meteen intiem zijn want anders is het niks waard ofzo?

To leer elkaar eerst eens wat beter kennen. De intimiteit komt vanzelf wel. Of niet. Maar een kerel die er zo mee bezig is voor een tweede date is echt een afknapper.
.
pi_202479538
Gewoon iets gezelligs doen in de buurt. Als het dan nog gezellig is kan je haar mee naar huis trekken voor eventuele geslachtsgemeenschap.
Conscience do cost.
pi_202480021
quote:
0s.gif Op zondag 5 december 2021 01:02 schreef SugeLucky het volgende:
Een hotel waar je een kamer per uur kan huren.
Dat is oprecht een goed idee, maar misschien nog iets te vroeg voor een tweede date. Ben ook benieuwd of ik zulke hotels in de buurt heb
pi_202480063
quote:
0s.gif Op zondag 5 december 2021 12:09 schreef Gordeldiertje het volgende:
Want op de tweede date moet je meteen intiem zijn want anders is het niks waard ofzo?

To leer elkaar eerst eens wat beter kennen. De intimiteit komt vanzelf wel. Of niet. Maar een kerel die er zo mee bezig is voor een tweede date is echt een afknapper.
Ik heb nog geen ervaring dus ik doe alles op gevoel, maar met intimiteit bedoel ik niet perse zoenen of echt enorm lichamelijk contact. We hebben al ruim 2 weken gesproken via chat, waardoor we elkaar al wel aardig kennen. Daarom wil ik ook niet te lang gaan wachten met een volgende stap. Maar je hebt wel gelijk, misschien moet ik daarin iets rustiger doen.
pi_202480076
quote:
5s.gif Op zondag 5 december 2021 14:10 schreef nietzman het volgende:
Ben je dakloos?
We wonen beide nog bij onze ouders, dus dat is ook vrij ongemakkelijk voor een date lijkt mij.
  Moderator zondag 5 december 2021 @ 16:03:53 #10
441859 crew  Lenny77
pi_202480875
-Hihaho! En nu een beetje serieus, ga maar spelen in ONZ-
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  Moderator zondag 5 december 2021 @ 16:06:38 #11
441859 crew  Lenny77
pi_202480902
quote:
0s.gif Op zondag 5 december 2021 14:58 schreef Zeearend15 het volgende:

[..]
Ik heb nog geen ervaring dus ik doe alles op gevoel, maar met intimiteit bedoel ik niet perse zoenen of echt enorm lichamelijk contact. We hebben al ruim 2 weken gesproken via chat, waardoor we elkaar al wel aardig kennen. Daarom wil ik ook niet te lang gaan wachten met een volgende stap. Maar je hebt wel gelijk, misschien moet ik daarin iets rustiger doen.
Wat versta je dan onder intimiteit?

Oh, jullie hebben al RUIM 2 weken contact via de chat? Mja dan kennen jullie elkaar helemaal niet zo aardig :P
Ik zou inderdaad iets rustiger aan doen. Er is niets mis met handjes vasthouden, zoenen, knuffelen :)
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_202480938
Vraag je ouders om een avond weg te gaan en laat haar langs komen?
Is het zo erg dat je ouders er bij zijn bij een date? Ik heb wel eens een tweede date mee naar huis genomen terwijl mn ouders thuis waren. Gewoon voorstellen, ze kon mee eten en het was gewoon gezellig. Het hoeft toch niet per se een neukdate worden lijkt me, dan pak je wel een hotel.
"An idiot admires complexity, while a genius appreciates simplicity" - Terry A. Davis
pi_202481306
quote:
0s.gif Op zondag 5 december 2021 16:06 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Wat versta je dan onder intimiteit?

Oh, jullie hebben al RUIM 2 weken contact via de chat? Mja dan kennen jullie elkaar helemaal niet zo aardig :P
Ik zou inderdaad iets rustiger aan doen. Er is niets mis met handjes vasthouden, zoenen, knuffelen :)
Voor een tweede date zie ik intimiteit in elkaar gewoon subtiel aanraken en gewoon voelen hoe het is om dicht bij elkaar te zijn. En als dat goed voelt kan je inderdaad eventueel naar iets meer gaan. Ja in die twee weken weet ik naar mijn gevoel al vrij veel van haar en zij van mij.
pi_202481343
quote:
0s.gif Op zondag 5 december 2021 16:08 schreef KroketBroodje het volgende:
Vraag je ouders om een avond weg te gaan en laat haar langs komen?
Is het zo erg dat je ouders er bij zijn bij een date? Ik heb wel eens een tweede date mee naar huis genomen terwijl mn ouders thuis waren. Gewoon voorstellen, ze kon mee eten en het was gewoon gezellig. Het hoeft toch niet per se een neukdate worden lijkt me, dan pak je wel een hotel.
Een neukdate is inderdaad absoluut niet de bedoeling. Mij lijkt voorstellen aan mn ouders nog iets te vroeg, maar is misschien een optie. Ik woon met meer dan mn ouders thuis, dus om iedereen uit huis te krijgen wordt wel erg lastig.
  Moderator zondag 5 december 2021 @ 16:44:33 #15
441859 crew  Lenny77
pi_202481435
quote:
0s.gif Op zondag 5 december 2021 16:36 schreef Zeearend15 het volgende:

[..]
Voor een tweede date zie ik intimiteit in elkaar gewoon subtiel aanraken en gewoon voelen hoe het is om dicht bij elkaar te zijn. En als dat goed voelt kan je inderdaad eventueel naar iets meer gaan. Ja in die twee weken weet ik naar mijn gevoel al vrij veel van haar en zij van mij.
Aaaaaw zo schattig!
Maar die dingen die je hier beschrijft kan je zowat overal doen? Ergens op een bankje zitten in een park (neem een deken mee, is gezellig en warm), al wandelend, naar de film gaan,... zoveel opties!
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_202481710
quote:
0s.gif Op zondag 5 december 2021 16:44 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Aaaaaw zo schattig!
Maar die dingen die je hier beschrijft kan je zowat overal doen? Ergens op een bankje zitten in een park (neem een deken mee, is gezellig en warm), al wandelend, naar de film gaan,... zoveel opties!
Ja met die regen de afgelopen en komende tijd is het niet zo leuk om weer een date buiten te doen. En voor binnen weet ik niet zo goed wat ik wil :9 . De bios ben ik niet zo fan van.
  zondag 5 december 2021 @ 17:10:26 #17
10213 Fe2O3
Ja das roest
pi_202481842
Daar alles sluit om 17:00 ... Biosje en dan thuis koken?
Dum de dum
pi_202482142
Misschien moet je er niet zo mee bezig zijn en gewoon het moment pakken wanneer het zich voor doet. Geforceerd op zoek gaan naar een intiem moment is vaak geen goed idee.
  zondag 5 december 2021 @ 17:32:56 #19
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_202482172
quote:
0s.gif Op zondag 5 december 2021 17:04 schreef Zeearend15 het volgende:

[..]
Ja met die regen de afgelopen en komende tijd is het niet zo leuk om weer een date buiten te doen. En voor binnen weet ik niet zo goed wat ik wil :9 . De bios ben ik niet zo fan van.
Weet je wel zeker dat ze goed nat is.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_202482208
quote:
0s.gif Op zondag 5 december 2021 16:08 schreef KroketBroodje het volgende:
Vraag je ouders om een avond weg te gaan en laat haar langs komen?
Is het zo erg dat je ouders er bij zijn bij een date? Ik heb wel eens een tweede date mee naar huis genomen terwijl mn ouders thuis waren. Gewoon voorstellen, ze kon mee eten en het was gewoon gezellig. Het hoeft toch niet per se een neukdate worden lijkt me, dan pak je wel een hotel.
Op de tweede date al de ouders ontmoeten? Denk dat dat veel meiden afschrikt.
pi_202482919
quote:
0s.gif Op zondag 5 december 2021 17:35 schreef Harlekien2 het volgende:

[..]
Op de tweede date al de ouders ontmoeten? Denk dat dat veel meiden afschrikt.
Als je aangeeft dat je alleen vrienden bent neemt dat ook niet zoveel spanning met zich mee. Ligt ook aan hoe de thuisomgeving ermee omgaat en wat voor vlees je in huis haalt. Je kunt thuis in je slaapkamer tijdens een film wel snel intieme momenten creëren.
"An idiot admires complexity, while a genius appreciates simplicity" - Terry A. Davis
pi_202483075
Je hebt een date gehad: wat vindt zij leuk?

Daarnaast; niet aan je ouders voorstellen oid. Houd het luchtig, doe iets leuks en eindig met een drankje of ergens iets eten?

Afhankelijk van wat voor type ze is kun je een bos- of strandwandeling doen of juist gaan karten of sportklimmen. Het helpt op zich wel om iets actiefs te doen om elkaar beter te leren kennen.
Whatever...
  Moderator zondag 5 december 2021 @ 18:31:15 #23
441859 crew  Lenny77
pi_202483147
quote:
0s.gif Op zondag 5 december 2021 17:04 schreef Zeearend15 het volgende:

[..]
Ja met die regen de afgelopen en komende tijd is het niet zo leuk om weer een date buiten te doen. En voor binnen weet ik niet zo goed wat ik wil :9 . De bios ben ik niet zo fan van.
De bios geeft echter wel mooie kansjes!
En op jouw leeftijd is eigenlijk elk plekje wat je je maar kan verzinnen leuk. Op dat moment bestaat de wereld toch alleen maar uit jullie twee.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  zondag 5 december 2021 @ 18:55:49 #24
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_202483674
quote:
0s.gif Op zondag 5 december 2021 00:59 schreef Zeearend15 het volgende:
Vrijdag had ik een date met een meisje en het was onwijs gezellig (ondanks de kou en regen). We hadden ook zeker een klik en willen ook allebei voor de tweede date gaan. Nu wil ik voor de tweede date wat meer de intimiteit opzoeken. Hebben jullie tips voor een locatie of/en activiteit om op een tweede date te gaan doen om meer mogelijkheid te hebben op intimiteit?
Secret Rooms.
soooo, da's mooi!
pi_202488206
quote:
0s.gif Op zondag 5 december 2021 17:10 schreef Fe2O3 het volgende:
Daar alles sluit om 17:00 ... Biosje en dan thuis koken?
Kijk, dit is leuk. ^O^
Dan heb je zowel een echte date en thuis toch wat intiemer, zonder dat je de nadruk direct op het fysieke legt (wat je met een hotel imo echt wel doet).
  Moderator zondag 5 december 2021 @ 21:26:36 #26
441859 crew  Lenny77
pi_202488405
quote:
0s.gif Op zondag 5 december 2021 21:15 schreef Naardegallemiezen het volgende:

[..]
Kijk, dit is leuk. ^O^
Dan heb je zowel een echte date en thuis toch wat intiemer, zonder dat je de nadruk direct op het fysieke legt (wat je met een hotel imo echt wel doet).
Alleen kan hij niet thuis koken neem ik aan, dan moet m zijn ouders plus broers en zussen er uit schoppen :P
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  zondag 5 december 2021 @ 21:26:43 #27
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_202488407
quote:
0s.gif Op zondag 5 december 2021 17:04 schreef Zeearend15 het volgende:

[..]
Ja met die regen de afgelopen en komende tijd is het niet zo leuk om weer een date buiten te doen. En voor binnen weet ik niet zo goed wat ik wil :9 . De bios ben ik niet zo fan van.
Escaperoom of glowgolf?
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  Moderator zondag 5 december 2021 @ 21:29:18 #28
441859 crew  Lenny77
pi_202488452
quote:
0s.gif Op zondag 5 december 2021 21:26 schreef kanovinnie het volgende:

[..]
Escaperoom of glowgolf?
Dat is wel leuk ja!
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_202488659
Intiem worden zit em niet in de locatie, maar in je gedrag en handelen.
pi_202488835
quote:
0s.gif Op zondag 5 december 2021 21:26 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Alleen kan hij niet thuis koken neem ik aan, dan moet m zijn ouders plus broers en zussen er uit schoppen :P
Ja dat bedacht ik me na lezen ook :P beetje onhandig
pi_202490071
quote:
0s.gif Op zondag 5 december 2021 21:26 schreef kanovinnie het volgende:

[..]
Escaperoom of glowgolf?
Ja leuke ideeën! Ik had toevallig iets leuks gevonden en ik denk dat, dat hem wordt als zij het ook leuk vind. Bij de kartbaan bij ons in de beurt is er een arrangement voor 1x karten + pizza eten. Misschien niet de perfecte locatie om intiem te zijn, maar wel erg leuk denk ik?
pi_202490086
quote:
0s.gif Op zondag 5 december 2021 21:38 schreef Cockwhale het volgende:
Intiem worden zit em niet in de locatie, maar in je gedrag en handelen.
Ben ik het mee eens! Ook al denk ik wel dat de locatie wel invloed kan hebben. Het zou het wel makkelijker kunnen maken.
  maandag 6 december 2021 @ 01:53:44 #33
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_202491814
quote:
0s.gif Op zondag 5 december 2021 22:53 schreef Zeearend15 het volgende:

[..]
Ja leuke ideeën! Ik had toevallig iets leuks gevonden en ik denk dat, dat hem wordt als zij het ook leuk vind. Bij de kartbaan bij ons in de beurt is er een arrangement voor 1x karten + pizza eten. Misschien niet de perfecte locatie om intiem te zijn, maar wel erg leuk denk ik?
Karten is zo afstandelijk. Als je dan toch de kans wilt om dicht bij elkaar te zijn is dat niet mijn eerste suggestie.

Het mooie van mijn suggesties is, is dat je steeds in beweging bent. Dan heb je wat meer mogelijkheden dan waneer je aan een tafel pizza zit te eten. Maar je moet doen wat jij leuk vind hoor.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_202493902
quote:
0s.gif Op zondag 5 december 2021 22:53 schreef Zeearend15 het volgende:

[..]
Ja leuke ideeën! Ik had toevallig iets leuks gevonden en ik denk dat, dat hem wordt als zij het ook leuk vind. Bij de kartbaan bij ons in de beurt is er een arrangement voor 1x karten + pizza eten. Misschien niet de perfecte locatie om intiem te zijn, maar wel erg leuk denk ik?
Karten is heel leuk, maar het lijkt me tamelijk intens, zeker voor een tweede date. Dan zou ik eerder voor dat glowgolf of escaperoom gaan. Met name dat eerste is een stuk rustiger en dan kun je ook op je gemak een beetje aftasten wat voor beiden prettig is qua dichtbij komen en eventueel fysiek contact. Als je allebei met een adrenalinerush uit zo'n kartwagentje stapt en dan een arm om haar heen slaat, is het ook niet echt romantisch denk ik. Als jij aan de andere kant denkt dat zij dit ook heel leuk zou vinden, dan kun je het wel voorstellen aan haar. Mocht ze het niks vinden, heb je met dat glowgolfen etc. wel een alternatief achter de hand.

quote:
0s.gif Op zondag 5 december 2021 18:20 schreef KroketBroodje het volgende:

[..]
Als je aangeeft dat je alleen vrienden bent neemt dat ook niet zoveel spanning met zich mee. Ligt ook aan hoe de thuisomgeving ermee omgaat en wat voor vlees je in huis haalt. Je kunt thuis in je slaapkamer tijdens een film wel snel intieme momenten creëren.
Kan me voorstellen dat je date er niet van gecharmeerd is als je die voorstelt als "alleen maar vrienden". Die voelt zich dan mogelijk ook voor de gek gehouden. Daarnaast lijkt het me dat de meeste ouders ook niet achterlijk zijn, dat ze dan wel daarin trappen, dan wel moeilijk gaan doen dat hun kind een date heeft. Ik ben er altijd tamelijk open over geweest naar mijn ouders en die vonden het alleen maar leuk. Vergeet niet dat je ouders meestal "your team" zijn ;)
pi_202496046
quote:
0s.gif Op zondag 5 december 2021 22:53 schreef Zeearend15 het volgende:

[..]
Ja leuke ideeën! Ik had toevallig iets leuks gevonden en ik denk dat, dat hem wordt als zij het ook leuk vind. Bij de kartbaan bij ons in de beurt is er een arrangement voor 1x karten + pizza eten. Misschien niet de perfecte locatie om intiem te zijn, maar wel erg leuk denk ik?
Ik zou inderdaad even peilen of zij karten een leuk idee vindt, maar dan lijkt het me prima voor een 2e date.
Maar ik ben sowieso wel van liever samen iets actiefs doen (buiten de slaapkamer) en vervolgens gewoon nog een gezellige avond (of het nu op meer dan pizza eten uitdraait of niet), dan geforceerd in elkaars armen moeten wegkruipen in de bios terwijl je elkaar nog amper kent en ik gewoon de film wil kunnen volgen :+

Met bijvoorbeeld Glowgolfen zou ik er wel zeker van willen zijn dat niet de baan bezet wordt door hele families met kinderwagens en rondrennende peuters (dat is mijn ervaring daarmee :P ).
pi_202497526
quote:
0s.gif Op zondag 5 december 2021 17:35 schreef Harlekien2 het volgende:

[..]
Op de tweede date al de ouders ontmoeten? Denk dat dat veel meiden afschrikt.
Zijn er echt mensen die dat al op de 2e date doen? :{

EDIT: Ojah nu lees ik dat jullie nog beide thuis wonen :+ Dacht al, daar wacht je toch minstens 3 maanden mee :P
afspraak tandarts verzetten
  maandag 6 december 2021 @ 14:57:34 #37
10213 Fe2O3
Ja das roest
pi_202497886
Karten? Als date ... mja ken de dame niet zegmaar. Dat vind je of leuk, of niet.
Dum de dum
pi_202499583
quote:
7s.gif Op maandag 6 december 2021 13:01 schreef Candaasje het volgende:

[..]
Ik zou inderdaad even peilen of zij karten een leuk idee vindt, maar dan lijkt het me prima voor een 2e date.
Maar ik ben sowieso wel van liever samen iets actiefs doen (buiten de slaapkamer) en vervolgens gewoon nog een gezellige avond (of het nu op meer dan pizza eten uitdraait of niet), dan geforceerd in elkaars armen moeten wegkruipen in de bios terwijl je elkaar nog amper kent en ik gewoon de film wil kunnen volgen :+

Met bijvoorbeeld Glowgolfen zou ik er wel zeker van willen zijn dat niet de baan bezet wordt door hele families met kinderwagens en rondrennende peuters (dat is mijn ervaring daarmee :P ).
Ja ik had karten+pizza eten aan haar voorgesteld en ze vond het erg leuk. Het is dan inderdaad wat minder fysiek/intiem als wat ik vooraf voor ogen had, maar misschien is het beter om dat voor een latere date te doen. Glowgolfen en escaperoom ga ik zeker onthouden voor wellicht een volgende date.
  maandag 6 december 2021 @ 17:33:07 #39
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_202499809
quote:
0s.gif Op zondag 5 december 2021 01:02 schreef SugeLucky het volgende:
Een hotel waar je een kamer per uur kan huren.
Ja, maar doe het dan wel wat ruim nemen. Bv een urenhotel waar je dan 3, 6 of 12 uren neemt. En bekijk de kamer eerst alleen, niet dat het een of ander stinkend hok is. Kijk of er tv is, muziek mogelijk is (MTV?) en uiteraard de badkamer. Had ooit eens een kamer met een 6 persoons bubbelbad en een groot rond bed erin, een seks-toestel / stoel, en ook tv met muziekchannels.

En doe inkopen, zorg dat je wat lekkere dingen hebt om te snacken, te snoepen en te drinken. Wat massage olie of Johnson baby olie, is ook altijd goed. Neem vooral tijd, ik adviseer echt minimaal 3 uren, liever 6. Zeker als het pas je tweede date is. Weet je zeker dat zij seks wil, die tweede date? Zie het ook als er misschien geen seks is toch als geslaagde date, als het een mooie avond wordt. Dan is er vertrouwen en dat kan heel goed uitpakken bij al jullie volgende afspraken.
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  maandag 6 december 2021 @ 17:57:27 #40
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_202500145
quote:
0s.gif Op zondag 5 december 2021 14:54 schreef Zeearend15 het volgende:

[..]
Dat is oprecht een goed idee, maar misschien nog iets te vroeg voor een tweede date. Ben ook benieuwd of ik zulke hotels in de buurt heb
Waar woon je?
quote:
0s.gif Op zondag 5 december 2021 14:58 schreef Zeearend15 het volgende:

[..]
Ik heb nog geen ervaring dus ik doe alles op gevoel, maar met intimiteit bedoel ik niet perse zoenen of echt enorm lichamelijk contact. We hebben al ruim 2 weken gesproken via chat, waardoor we elkaar al wel aardig kennen. Daarom wil ik ook niet te lang gaan wachten met een volgende stap. Maar je hebt wel gelijk, misschien moet ik daarin iets rustiger doen.
Dan zou ik naar een rustig knus eetcafé gaan, wat eten, praten, kusjes, complimentjes, beetje touchie touchie.
Tip, ruik eens goed aan haar en als je haar lekker vindt ruiken zeg dat ook! Vind je haar NIET lekker ruiken, zeg je; zullen we splitten
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2021 18:28 schreef Spanky78 het volgende:
Je hebt een date gehad: wat vindt zij leuk?

Daarnaast; niet aan je ouders voorstellen oid. Houd het luchtig, doe iets leuks en eindig met een drankje of ergens iets eten?

Afhankelijk van wat voor type ze is kun je een bos- of strandwandeling doen of juist gaan karten of sportklimmen. Het helpt op zich wel om iets actiefs te doen om elkaar beter te leren kennen.
Kan de date niet vroeg, overdag. Kun je tenminste een eetcafé oid in.
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  maandag 6 december 2021 @ 18:04:45 #41
10213 Fe2O3
Ja das roest
pi_202500248
quote:
0s.gif Op maandag 6 december 2021 17:33 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]
Ja, maar doe het dan wel wat ruim nemen. Bv een urenhotel waar je dan 3, 6 of 12 uren neemt. En bekijk de kamer eerst alleen, niet dat het een of ander stinkend hok is. Kijk of er tv is, muziek mogelijk is (MTV?) en uiteraard de badkamer. Had ooit eens een kamer met een 6 persoons bubbelbad en een groot rond bed erin, een seks-toestel / stoel, en ook tv met muziekchannels.

En doe inkopen, zorg dat je wat lekkere dingen hebt om te snacken, te snoepen en te drinken. Wat massage olie of Johnson baby olie, is ook altijd goed. Neem vooral tijd, ik adviseer echt minimaal 3 uren, liever 6. Zeker als het pas je tweede date is. Weet je zeker dat zij seks wil, die tweede date? Zie het ook als er misschien geen seks is toch als geslaagde date, als het een mooie avond wordt. Dan is er vertrouwen en dat kan heel goed uitpakken bij al jullie volgende afspraken.
Zelfs als man weet ik dat ik de fuck weg moet wezen als ze op de 2e date met een hotelkamer en massage olie komen aanzetten :')
Dum de dum
  maandag 6 december 2021 @ 18:16:10 #42
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_202500413
quote:
0s.gif Op maandag 6 december 2021 18:04 schreef Fe2O3 het volgende:

[..]
Zelfs als man weet ik dat ik de fuck weg moet wezen als ze op de 2e date met een hotelkamer en massage olie komen aanzetten :')
??? Bang voor vrouwen? Weet ik wel wat goede therapeutes voor je ..... :lijstje: *O* *;
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_202501196
quote:
0s.gif Op maandag 6 december 2021 17:13 schreef Zeearend15 het volgende:

[..]
Ja ik had karten+pizza eten aan haar voorgesteld en ze vond het erg leuk. Het is dan inderdaad wat minder fysiek/intiem als wat ik vooraf voor ogen had, maar misschien is het beter om dat voor een latere date te doen. Glowgolfen en escaperoom ga ik zeker onthouden voor wellicht een volgende date.
Als je samen plezier maakt komt dat intieme vanzelf. Of na de pizza. En zo niet heb je iig zelf lol gehad.
Whatever...
pi_202504707
quote:
0s.gif Op maandag 6 december 2021 17:33 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]
Ja, maar doe het dan wel wat ruim nemen. Bv een urenhotel waar je dan 3, 6 of 12 uren neemt. En bekijk de kamer eerst alleen, niet dat het een of ander stinkend hok is. Kijk of er tv is, muziek mogelijk is (MTV?) en uiteraard de badkamer. Had ooit eens een kamer met een 6 persoons bubbelbad en een groot rond bed erin, een seks-toestel / stoel, en ook tv met muziekchannels.

En doe inkopen, zorg dat je wat lekkere dingen hebt om te snacken, te snoepen en te drinken. Wat massage olie of Johnson baby olie, is ook altijd goed. Neem vooral tijd, ik adviseer echt minimaal 3 uren, liever 6. Zeker als het pas je tweede date is. Weet je zeker dat zij seks wil, die tweede date? Zie het ook als er misschien geen seks is toch als geslaagde date, als het een mooie avond wordt. Dan is er vertrouwen en dat kan heel goed uitpakken bij al jullie volgende afspraken.
Massages en seks dat zijn nou nog niet de dingen waar ik mee bezig ben voor de tweede date :)
  dinsdag 7 december 2021 @ 11:28:05 #45
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_202508420
quote:
0s.gif Op maandag 6 december 2021 22:36 schreef Zeearend15 het volgende:

[..]
Massages en seks dat zijn nou nog niet de dingen waar ik mee bezig ben voor de tweede date :)
Heel goed, hou het (ook gezien jullie leeftijden vermoed ik) eerst maar eens bij gewoon leuk samen dingen doen. De rest komt meestal dan vanzelf wel als het klikt.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_202735310
Minstens zoenen en grinden, als ze nog steeds raar doet dan zoek je een ander date want maagd is ze heus niet.
Op maandag 26 juli 2021 17:30 schreef Ixnay het volgende:[/b]
Van alle terechte klachten ooit is deze het meest terechte.
pi_202740655
quote:
0s.gif Op maandag 6 december 2021 17:57 schreef LeesFoknl het volgende:

Tip, ruik eens goed aan haar en als je haar lekker vindt ruiken zeg dat ook! Vind je haar NIET lekker ruiken, zeg je; zullen we splitten

:')

Wat is er mis met zoenen in het fietsenhok trouwens? :?
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')