abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_202475334
Vrijdag had ik een date met een meisje en het was onwijs gezellig (ondanks de kou en regen). We hadden ook zeker een klik en willen ook allebei voor de tweede date gaan. Nu wil ik voor de tweede date wat meer de intimiteit opzoeken. Hebben jullie tips voor een locatie of/en activiteit om op een tweede date te gaan doen om meer mogelijkheid te hebben op intimiteit?
  zondag 5 december 2021 @ 01:02:57 #2
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_202475354
Een hotel waar je een kamer per uur kan huren.
pi_202475771
Van der Valk
Ik zwaai naar dieren.
  zondag 5 december 2021 @ 05:00:24 #4
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_202476043
Netflix en chill.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_202478183
Want op de tweede date moet je meteen intiem zijn want anders is het niks waard ofzo?

To leer elkaar eerst eens wat beter kennen. De intimiteit komt vanzelf wel. Of niet. Maar een kerel die er zo mee bezig is voor een tweede date is echt een afknapper.
.
pi_202479538
Gewoon iets gezelligs doen in de buurt. Als het dan nog gezellig is kan je haar mee naar huis trekken voor eventuele geslachtsgemeenschap.
Conscience do cost.
pi_202480021
quote:
0s.gif Op zondag 5 december 2021 01:02 schreef SugeLucky het volgende:
Een hotel waar je een kamer per uur kan huren.
Dat is oprecht een goed idee, maar misschien nog iets te vroeg voor een tweede date. Ben ook benieuwd of ik zulke hotels in de buurt heb
pi_202480063
quote:
0s.gif Op zondag 5 december 2021 12:09 schreef Gordeldiertje het volgende:
Want op de tweede date moet je meteen intiem zijn want anders is het niks waard ofzo?

To leer elkaar eerst eens wat beter kennen. De intimiteit komt vanzelf wel. Of niet. Maar een kerel die er zo mee bezig is voor een tweede date is echt een afknapper.
Ik heb nog geen ervaring dus ik doe alles op gevoel, maar met intimiteit bedoel ik niet perse zoenen of echt enorm lichamelijk contact. We hebben al ruim 2 weken gesproken via chat, waardoor we elkaar al wel aardig kennen. Daarom wil ik ook niet te lang gaan wachten met een volgende stap. Maar je hebt wel gelijk, misschien moet ik daarin iets rustiger doen.
pi_202480076
quote:
5s.gif Op zondag 5 december 2021 14:10 schreef nietzman het volgende:
Ben je dakloos?
We wonen beide nog bij onze ouders, dus dat is ook vrij ongemakkelijk voor een date lijkt mij.
  Moderator zondag 5 december 2021 @ 16:03:53 #10
441859 crew  Lenny77
pi_202480875
-Hihaho! En nu een beetje serieus, ga maar spelen in ONZ-
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  Moderator zondag 5 december 2021 @ 16:06:38 #11
441859 crew  Lenny77
pi_202480902
quote:
0s.gif Op zondag 5 december 2021 14:58 schreef Zeearend15 het volgende:

[..]
Ik heb nog geen ervaring dus ik doe alles op gevoel, maar met intimiteit bedoel ik niet perse zoenen of echt enorm lichamelijk contact. We hebben al ruim 2 weken gesproken via chat, waardoor we elkaar al wel aardig kennen. Daarom wil ik ook niet te lang gaan wachten met een volgende stap. Maar je hebt wel gelijk, misschien moet ik daarin iets rustiger doen.
Wat versta je dan onder intimiteit?

Oh, jullie hebben al RUIM 2 weken contact via de chat? Mja dan kennen jullie elkaar helemaal niet zo aardig :P
Ik zou inderdaad iets rustiger aan doen. Er is niets mis met handjes vasthouden, zoenen, knuffelen :)
pi_202480938
Vraag je ouders om een avond weg te gaan en laat haar langs komen?
Is het zo erg dat je ouders er bij zijn bij een date? Ik heb wel eens een tweede date mee naar huis genomen terwijl mn ouders thuis waren. Gewoon voorstellen, ze kon mee eten en het was gewoon gezellig. Het hoeft toch niet per se een neukdate worden lijkt me, dan pak je wel een hotel.
"An idiot admires complexity, while a genius appreciates simplicity" - Terry A. Davis
pi_202481306
quote:
0s.gif Op zondag 5 december 2021 16:06 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Wat versta je dan onder intimiteit?

Oh, jullie hebben al RUIM 2 weken contact via de chat? Mja dan kennen jullie elkaar helemaal niet zo aardig :P
Ik zou inderdaad iets rustiger aan doen. Er is niets mis met handjes vasthouden, zoenen, knuffelen :)
Voor een tweede date zie ik intimiteit in elkaar gewoon subtiel aanraken en gewoon voelen hoe het is om dicht bij elkaar te zijn. En als dat goed voelt kan je inderdaad eventueel naar iets meer gaan. Ja in die twee weken weet ik naar mijn gevoel al vrij veel van haar en zij van mij.
pi_202481343
quote:
0s.gif Op zondag 5 december 2021 16:08 schreef KroketBroodje het volgende:
Is het zo erg dat je ouders er bij zijn bij een date? Ik heb wel eens een tweede date mee naar huis genomen terwijl mn ouders thuis waren. Gewoon voorstellen, ze kon mee eten en het was gewoon gezellig. Het hoeft toch niet per se een neukdate worden lijkt me, dan pak je wel een hotel.
Een neukdate is inderdaad absoluut niet de bedoeling. Mij lijkt voorstellen aan mn ouders nog iets te vroeg, maar is misschien een optie. Ik woon met meer dan mn ouders thuis, dus om iedereen uit huis te krijgen wordt wel erg lastig.
  Moderator zondag 5 december 2021 @ 16:44:33 #15
441859 crew  Lenny77
pi_202481435
quote:
0s.gif Op zondag 5 december 2021 16:36 schreef Zeearend15 het volgende:

[..]
Voor een tweede date zie ik intimiteit in elkaar gewoon subtiel aanraken en gewoon voelen hoe het is om dicht bij elkaar te zijn. En als dat goed voelt kan je inderdaad eventueel naar iets meer gaan. Ja in die twee weken weet ik naar mijn gevoel al vrij veel van haar en zij van mij.
Aaaaaw zo schattig!
Maar die dingen die je hier beschrijft kan je zowat overal doen? Ergens op een bankje zitten in een park (neem een deken mee, is gezellig en warm), al wandelend, naar de film gaan,... zoveel opties!
pi_202481710
quote:
0s.gif Op zondag 5 december 2021 16:44 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Aaaaaw zo schattig!
Maar die dingen die je hier beschrijft kan je zowat overal doen? Ergens op een bankje zitten in een park (neem een deken mee, is gezellig en warm), al wandelend, naar de film gaan,... zoveel opties!
Ja met die regen de afgelopen en komende tijd is het niet zo leuk om weer een date buiten te doen. En voor binnen weet ik niet zo goed wat ik wil :9 . De bios ben ik niet zo fan van.
  zondag 5 december 2021 @ 17:10:26 #17
10213 Fe2O3
Ja das roest
pi_202481842
Daar alles sluit om 17:00 ... Biosje en dan thuis koken?
Dum de dum
pi_202482142
Misschien moet je er niet zo mee bezig zijn en gewoon het moment pakken wanneer het zich voor doet. Geforceerd op zoek gaan naar een intiem moment is vaak geen goed idee.
  zondag 5 december 2021 @ 17:32:56 #19
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_202482172
quote:
0s.gif Op zondag 5 december 2021 17:04 schreef Zeearend15 het volgende:

[..]
Ja met die regen de afgelopen en komende tijd is het niet zo leuk om weer een date buiten te doen. En voor binnen weet ik niet zo goed wat ik wil :9 . De bios ben ik niet zo fan van.
Weet je wel zeker dat ze goed nat is.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_202482208
quote:
0s.gif Op zondag 5 december 2021 16:08 schreef KroketBroodje het volgende:
Op de tweede date al de ouders ontmoeten? Denk dat dat veel meiden afschrikt.
pi_202482919
quote:
0s.gif Op zondag 5 december 2021 17:35 schreef Harlekien2 het volgende:

[..]
Op de tweede date al de ouders ontmoeten? Denk dat dat veel meiden afschrikt.
Als je aangeeft dat je alleen vrienden bent neemt dat ook niet zoveel spanning met zich mee. Ligt ook aan hoe de thuisomgeving ermee omgaat en wat voor vlees je in huis haalt. Je kunt thuis in je slaapkamer tijdens een film wel snel intieme momenten creëren.
"An idiot admires complexity, while a genius appreciates simplicity" - Terry A. Davis
pi_202483075
Je hebt een date gehad: wat vindt zij leuk?

Daarnaast; niet aan je ouders voorstellen oid. Houd het luchtig, doe iets leuks en eindig met een drankje of ergens iets eten?

Afhankelijk van wat voor type ze is kun je een bos- of strandwandeling doen of juist gaan karten of sportklimmen. Het helpt op zich wel om iets actiefs te doen om elkaar beter te leren kennen.
Whatever...
  Moderator zondag 5 december 2021 @ 18:31:15 #23
441859 crew  Lenny77
pi_202483147
quote:
0s.gif Op zondag 5 december 2021 17:04 schreef Zeearend15 het volgende:

[..]
De bios geeft echter wel mooie kansjes!
En op jouw leeftijd is eigenlijk elk plekje wat je je maar kan verzinnen leuk. Op dat moment bestaat de wereld toch alleen maar uit jullie twee.
  zondag 5 december 2021 @ 18:55:49 #24
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_202483674
quote:
0s.gif Op zondag 5 december 2021 00:59 schreef Zeearend15 het volgende:
Vrijdag had ik een date met een meisje en het was onwijs gezellig (ondanks de kou en regen). We hadden ook zeker een klik en willen ook allebei voor de tweede date gaan. Nu wil ik voor de tweede date wat meer de intimiteit opzoeken. Hebben jullie tips voor een locatie of/en activiteit om op een tweede date te gaan doen om meer mogelijkheid te hebben op intimiteit?
Secret Rooms.
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
pi_202488206
quote:
0s.gif Op zondag 5 december 2021 17:10 schreef Fe2O3 het volgende:
Daar alles sluit om 17:00 ... Biosje en dan thuis koken?
Kijk, dit is leuk. ^O^
Dan heb je zowel een echte date en thuis toch wat intiemer, zonder dat je de nadruk direct op het fysieke legt (wat je met een hotel imo echt wel doet).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')