SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
Ruim ze!quote:Op zaterdag 4 december 2021 21:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Olla!
Even de rotzooi van de visite opruimen en dan schuif ik aan…
maar wel helemaal uitgelezen ?quote:Op zaterdag 4 december 2021 21:30 schreef livelink het volgende:
Ik heb het boek It gelezen. Hoefde het echt niet te zien daarna. Vond het boek al eng genoeg.
quote:Op zaterdag 4 december 2021 21:30 schreef livelink het volgende:
Ik heb het boek It gelezen. Hoefde het echt niet te zien daarna. Vond het boek al eng genoeg.
Toeval bestaat niet.quote:Op zaterdag 4 december 2021 21:31 schreef DJ11 het volgende:
Vanmiddag dacht ik aan een specifiek nummer van Hot Chocolate. Ter voorbereiding op de uitzending van vandaag zocht ik nummers uit een specifieke map (Uitzending 270). Daar stond hetzelfde nummer van Hot Chocolate ook in. Dat vond ik al merkwaardig toevallig.
En nu draait Melting doodleuk dat nummer....
Ja, dat toch wel. Op vakantie en het was het enige boek dat ik bij me had.quote:
quote:Op zaterdag 4 december 2021 21:31 schreef DJ11 het volgende:
Vanmiddag dacht ik aan een specifiek nummer van Hot Chocolate. Ter voorbereiding op de uitzending van vandaag zocht ik nummers uit een specifieke map (Uitzending 270). Daar stond hetzelfde nummer van Hot Chocolate ook in. Dat vond ik al merkwaardig toevallig.
En nu draait Melting doodleuk dat nummer....
Nee, ik hoorde het al. Het is het origineel van Solliciteren van de Jansse Bagger Bandquote:
quote:Op zaterdag 4 december 2021 21:38 schreef just me het volgende:
The Spencer Davis Group - Gimme Some Lovin
quote:Op zaterdag 4 december 2021 21:39 schreef livelink het volgende:
Dire Straits - Private Investigations
quote:Op zaterdag 4 december 2021 21:47 schreef just me het volgende:
Lekker handig, probeer ik een fles wijn open te draaien, zit er helemaal geen schroefdop op
ik wilde aan mijn 1e glaasje beginnen maar moest nu eerst naar beneden lopen om een kurketrekker te halenquote:Op zaterdag 4 december 2021 21:48 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Hoeveel heb je er al op, just me?
Laat het zo meteen dan alsnog smaken.quote:Op zaterdag 4 december 2021 21:48 schreef just me het volgende:
[..]
ik wilde aan mijn 1e glaasje beginnen maar moest nu eerst naar beneden lopen om een kurketrekker te halen
quote:Op zaterdag 4 december 2021 21:49 schreef DJ11 het volgende:
Overigens is dit een liefdesliedje voor een echt bestaand meisje op wie de zanger destijds verliefd was. Zijn charmeoffensief had, helaas voor hem, geen succes.
Even marktonderzoek doen....quote:Op zaterdag 4 december 2021 21:49 schreef DJ11 het volgende:
Overigens is dit een liefdesliedje voor een echt bestaand meisje op wie de zanger destijds verliefd was. Zijn charmeoffensief had, helaas voor hem, geen succes.
Ik zou het ook niet leuk vinden als ik zo bij naam genoemd werd. Of was Delilah wel een pseudoniem?quote:Op zaterdag 4 december 2021 21:49 schreef DJ11 het volgende:
Bob Dylan heeft het geprobeerd, alleen niet met de juiste spelling van mijn naamquote:Op zaterdag 4 december 2021 21:50 schreef Melting het volgende:
[..]
Even marktonderzoek doen....
just me, livelink..... zouden jullie voor de persoon vallen, die dit zouden doen?
Dat weet ik niet.quote:Op zaterdag 4 december 2021 21:51 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik zou het ook niet leuk vinden als ik zo bij naam genoemd werd. Of was Delilah wel een pseudoniem?
Mijn ego zou wel gestreeld zijn.quote:Op zaterdag 4 december 2021 21:50 schreef Melting het volgende:
[..]
Even marktonderzoek doen....
just me, livelink..... zouden jullie voor de persoon vallen, die dit zouden doen?
Schreef hij juts me? Of just mie?quote:Op zaterdag 4 december 2021 21:52 schreef just me het volgende:
[..]
Bob Dylan heeft het geprobeerd, alleen niet met de juiste spelling van mijn naam
quote:Op zaterdag 4 december 2021 21:53 schreef DJ11 het volgende:
Overigens is dit La Bouche met Be My Lover
Nou man van livelink.... je weet wat je te doen staat.quote:Op zaterdag 4 december 2021 21:52 schreef livelink het volgende:
[..]
Mijn ego zou wel gestreeld zijn.
quote:Op zaterdag 4 december 2021 21:52 schreef Melting het volgende:
[..]
Schreef hij juts me? Of just mie?
Dus welquote:
quote:De inspiratie voor "Hey There Delilah" kwam van Delilah DiCrescenzo, afgestudeerd aan de Columbia-universiteit en trainend voor de Olympische Spelen van 2008 in de discipline steeplechase.
Er is nooit sprake geweest van een relatie tussen Tom Higgenson en DiCrescenzo, maar Tom werd geïnspireerd tot het schrijven van deze song kort nadat ze aan elkaar werden voorgesteld door een wederzijdse vriend:
"Er is nooit iets tussen ons geweest. Het was vrij grappig - treurig eigenlijk. Mijn levensverhaal... Ik dacht dat zij het mooiste meisje was dat ik ooit gezien had. Ik zei haar: 'Ik heb al een lied over jou'. Natuurlijk, er was helemaal geen lied. Maar ik dacht dat ze dat leuk zou vinden..."
— Tom Higgenson
Het kostte Tom een jaar om de song te schrijven. De echte Delilah echter, die niet geïnteresseerd was in Tom omdat ze al een relatie had, wist niet goed hoe ze met de druk moest omgaan te weten dat er een lied over haar geschreven werd:
"Wanneer ik in de gym ben, hoor ik het, wanneer ik in het zwembad ben, hoor ik het. Een deel van mij wil het uitschreeuwen en zeggen: 'Dit gaat over mij'. Een ander deel wil ineenkrimpen en zeggen dat het niet zo is."
"Het was zo mooi geschreven", zei ze. "Er was druk om me aan dit ideaal te houden. Ik wist niet hoe ik beleefd moest zijn en, je weet wel, hem afwijzen."
Ah.... just you!quote:Op zaterdag 4 december 2021 21:54 schreef just me het volgende:
[..]![]()
![]()
de naam die mijn ouders mij gegeven hebben
Ik zou het al vreemd vinden als je de fles nu al leeg zou hebben.quote:
quote:Op zaterdag 4 december 2021 21:57 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik zou het al vreemd vinden als je de fles nu al leeg zou hebben.
Jij deed ook de bordwalk.quote:Op zaterdag 4 december 2021 22:01 schreef MadMaster het volgende:
Ik heb net met heel borden richting de keuken gelopen…
veel borden, veel gegeten ?quote:Op zaterdag 4 december 2021 22:01 schreef MadMaster het volgende:
Ik heb net met heel veel borden richting de keuken gelopen…
Hij gaat zo meteen naar de Mac.quote:
ik heb gezien wat hij bij de visboer besteld heeft/hadquote:
Ik bedoelde onderstaande Mac hè:quote:Op zaterdag 4 december 2021 22:06 schreef just me het volgende:
[..]
ik heb gezien wat hij bij de visboer besteld heeft/had
quote:Op zaterdag 4 december 2021 22:06 schreef just me het volgende:
[..]
ik heb gezien wat hij bij de visboer besteld heeft/had
jij weet ook overal op in te spelenquote:Op zaterdag 4 december 2021 22:07 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik bedoelde onderstaande Mac hè:
[ afbeelding ]
Ik weet alleen niet hoe ik de volgende plaat in het verhaal moet verwerken.quote:Op zaterdag 4 december 2021 22:08 schreef just me het volgende:
[..]
jij weet ook overal op in te spelen
vol verwachtingquote:Op zaterdag 4 december 2021 22:08 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik weet alleen niet hoe ik de volgende plaat in het verhaal moet verwerken.
quote:Op zaterdag 4 december 2021 22:09 schreef just me het volgende:
[..]
Uiteindelijk vol en in verwachting![]()
quote:Op zaterdag 4 december 2021 22:08 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik weet alleen niet hoe ik de volgende plaat in het verhaal moet verwerken.
quote:Op zaterdag 4 december 2021 22:10 schreef just me het volgende:
Je had nu mooi kunnen hijgen door je mic
quote:Op zaterdag 4 december 2021 22:10 schreef livelink het volgende:
[..]![]()
Hij houdt gewoon heel veel van vis
quote:Op zaterdag 4 december 2021 22:10 schreef DJ11 het volgende:
![]()
Serge Gainsbourg & Jane Birkin - Je t'aime... moi non plus
Daar zal zijn partner niet blij van worden.quote:Op zaterdag 4 december 2021 22:10 schreef livelink het volgende:
[..]![]()
Hij houdt gewoon heel veel van vis
We waren nog op jouw eten aan het doorborduren.quote:
Het lijkt een soort thema te zijn, vanavond...quote:Op zaterdag 4 december 2021 22:11 schreef livelink het volgende:
Helaas is de liefde niet wederkerig.
voor wie erover wil praten.. R&P is openquote:Op zaterdag 4 december 2021 22:12 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Het lijkt een soort thema te zijn, vanavond...
quote:Op zaterdag 4 december 2021 22:12 schreef just me het volgende:
[..]
voor wie erover wil praten.. R&P is open
Borduren we daar weer op verder met de volgende plaat.quote:Op zaterdag 4 december 2021 22:12 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Het lijkt een soort thema te zijn, vanavond...
Niet?quote:Op zaterdag 4 december 2021 22:16 schreef just me het volgende:
treat me nice als je uit de jail komt, daggut niet
pech, gewoon dikke pechquote:Op zaterdag 4 december 2021 22:18 schreef Melting het volgende:
[..]
Niet?
Maar als hij nou zijn leven gebeterd heeft. Of hij onschuldig vast zat?
Kinks - Death Of A Clownquote:Op zaterdag 4 december 2021 22:19 schreef Melting het volgende:
Zo meteen is er iemand overleden @:TT.
wie ga je z'n nek omdraaienquote:Op zaterdag 4 december 2021 22:19 schreef Melting het volgende:
Zo meteen is er iemand overleden @:TT.
quote:
valt wel mee hoorquote:Op zaterdag 4 december 2021 22:20 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Jij hebt een heel verkeerd beeld van mij.
quote:
quote:
Die staan toch altijd wel weer op uit de dood op een of andere manier.quote:
quote:Op zaterdag 4 december 2021 22:22 schreef DJ11 het volgende:
Creedence Clearwater Revival - Proud Mary
quote:Op zaterdag 4 december 2021 22:23 schreef livelink het volgende:
[..]
Die staan toch altijd wel weer op uit de dood op een of andere manier.
Maar hij heeft wel een foto van jou aan de muur hangen.quote:
Maar als hij niet verliefd is, waarom heeft ie dan een foto van just me aan de muur hangen?quote:Op zaterdag 4 december 2021 22:29 schreef livelink het volgende:
[..]
Maar hij heeft wel een foto van jou aan de muur hangen.
it hides a nasty stainquote:Op zaterdag 4 december 2021 22:30 schreef Melting het volgende:
[..]
Maar als hij niet verliefd is, waarop heeft ie dan een foto van just me aan de muur hangen?
quote:Op zaterdag 4 december 2021 22:32 schreef just me het volgende:
En u heb ik mijn pakje tuc bijna leeggegeten en ik geef gewoon Melting de schuld
Dat gaat gewoon goed met die fles wijn. Ik zit aan de meloenthee.quote:Op zaterdag 4 december 2021 22:32 schreef just me het volgende:
En u heb ik mijn pakje tuc bijna leeggegeten en ik geef gewoon Melting de schuld
ja en dan is het volgende nummer, ik verscheurde je fotoquote:Op zaterdag 4 december 2021 22:29 schreef livelink het volgende:
[..]
Maar hij heeft wel een foto van jou aan de muur hangen.
Ook lekker.quote:Op zaterdag 4 december 2021 22:32 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat gaat gewoon goed met die fles wijn. Ik zit aan de meloenthee.
quote:Op zaterdag 4 december 2021 22:33 schreef just me het volgende:
[..]
ja en dan is het volgende nummer, ik verscheurde je foto
![]()
quote:Op zaterdag 4 december 2021 22:34 schreef Melting het volgende:
Zou Rataplan79 vandaag ook nog komen binnenvallen?
quote:
Trix kan het handelenquote:Op zaterdag 4 december 2021 22:37 schreef MadMaster het volgende:
Binnenkort allemaal een vrije dag, Trix heeft corona…
Ik ben niet in nauw contact geweest met haar.quote:Op zaterdag 4 december 2021 22:37 schreef MadMaster het volgende:
Binnenkort allemaal een vrije dag, Trix heeft corona…
quote:Op zaterdag 4 december 2021 22:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Regel jij even dat die grafkelder er een beetje toonbaar uitziet?
Was al even de stille genieter aan het uithangen.quote:Op zaterdag 4 december 2021 22:34 schreef Melting het volgende:
Zou Rataplan79 vandaag ook nog komen binnenvallen?
quote:Op zaterdag 4 december 2021 22:39 schreef Rataplan79 het volgende:
[..]
Was al even de stille genieter aan het uithangen.
Koelkast vandaag gevuld met nieuwe biertjes die ik nog niet gehad heb. Toastje brie en filet erbij.
Lekker muziekje erbij, heb niet meer nodig om gelukkig te zijn.![]()
Goed bezigquote:Op zaterdag 4 december 2021 22:39 schreef Rataplan79 het volgende:
[..]
Koelkast vandaag gevuld met nieuwe biertjes die ik nog niet gehad heb. Toastje brie en filet erbij.
Ik zat er net aan te denken, stel dat... dan kan ik dit keer vast niet langs de kant gaan kijkenquote:Op zaterdag 4 december 2021 22:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Regel jij even dat die grafkelder er een beetje toonbaar uitziet?
quote:Op zaterdag 4 december 2021 22:39 schreef Rataplan79 het volgende:
[..]
Op 1,5 meter afstand wel.quote:Op zaterdag 4 december 2021 22:40 schreef just me het volgende:
[..]
Ik zat er net aan te denken, stel dat... dan kan ik dit keer vast niet langs de kant gaan kijken
alle keren dat we een koninklijke uitvaart hier haqdden was het hartstikke druk!quote:
Geen idee...... hij zal best een eind zijn wel.quote:Op zaterdag 4 december 2021 22:45 schreef MadMaster het volgende:
Zou Raf z'n Sinterklaaspakket al op hebben?
Dat duurt nu weer even hoor.quote:Op zaterdag 4 december 2021 22:47 schreef MadMaster het volgende:
When Will I See You Again - Three Degrees
Die zit vast stilletjes te genietenquote:Op zaterdag 4 december 2021 22:45 schreef MadMaster het volgende:
Zou Raf z'n Sinterklaaspakket al op hebben?
Heb je geen kerstvakantie, Melting?quote:Op zaterdag 4 december 2021 22:47 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat duurt nu weer even hoor.
Of je moet een keer deze kant op komen.![]()
[ afbeelding ]
Binnenkort heb ik kerstvakantie, misschien dan.quote:Op zaterdag 4 december 2021 22:47 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat duurt nu weer even hoor.
Of je moet een keer deze kant op komen.![]()
wil je alweer meeten met Meltingquote:Op zaterdag 4 december 2021 22:49 schreef livelink het volgende:
[..]
Heb je geen kerstvakantie, Melting?
quote:Op zaterdag 4 december 2021 22:49 schreef livelink het volgende:
[..]
Heb je geen kerstvakantie, Melting?
Welke?quote:Op zaterdag 4 december 2021 22:43 schreef DJ11 het volgende:
Ik heb maar een weissbiertje ingeschoken.
quote:Op zaterdag 4 december 2021 22:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Binnenkort heb ik kerstvakantie, misschien dan.
Maar dan denk ik aan Brabant…
En aan worstenbroodjes.quote:Op zaterdag 4 december 2021 22:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 4 december 2021 22:50 schreef DJ11 het volgende:
Ik weet z'n naam niet meer. Aïcha heet het liedje, meen ik.
quote:
Wie wil nou niet meeten met mij?quote:
Daar brandt nog lichtquote:Op zaterdag 4 december 2021 22:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het is nog goed ook...quote:
quote:
Ik ga het gewoon een keer testen.quote:Op zaterdag 4 december 2021 22:53 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Echt niet..... wij hebben er hier ook.
quote:Op zaterdag 4 december 2021 22:55 schreef MadMaster het volgende:
Damn, een heuse 78 toeren plaat van bakeliet…
Ik wist niet dat je hier emotioneel van werd.quote:
heb je genoten van de test rit ?quote:
Owwww, waren het toch tranen van gevoelquote:Op zaterdag 4 december 2021 22:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hoor je dat magistrale orgelspel?
Je vingers zullen wel jeuken nu…
eerbied voor de DJquote:
Ik was even mijn sig aan het bijwerken, maar dat ging niet helemaal van een leien dakjequote:
Het is nog geen Sinterkaas hè? Pas maar op, anders krijg je geen cadeautje dit jaar.quote:
Ben je op je toetsenbord gevallen?quote:
Ik volg een cursus blind typen.quote:Op zaterdag 4 december 2021 23:10 schreef Melting het volgende:
[..]
Ben je op je toetsenbord gevallen?
ik heb mijn kadootje al gekregenquote:Op zaterdag 4 december 2021 23:09 schreef Melting het volgende:
[..]
Het is nog geen Sinterkaas hè? Pas maar op, anders krijg je geen cadeautje dit jaar.
quote:Op zaterdag 4 december 2021 23:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik volg een cursus blind typen.
Zonder succes…
Had me opgegeven voor de cursus doventolk, maar nig steeds niets gehoordquote:Op zaterdag 4 december 2021 23:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik volg een cursus blind typen.
Zonder succes…
Slaap lekker.quote:Op zaterdag 4 december 2021 23:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ga zo voorkomen dat me dat gebeurt.
Dank Melting en een fijne voortzetting voor de rest…
quote:Op zaterdag 4 december 2021 23:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
lekkere douche spullen,quote:
quote:Op zaterdag 4 december 2021 23:12 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Had me opgegeven voor de cursus doventolk, maar nig steeds niets gehoord
quote:Op zaterdag 4 december 2021 23:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 4 december 2021 23:16 schreef just me het volgende:
[..]
lekkere douche spullen,vond zeker dat ik stonk
Slaap lekker.quote:Op zaterdag 4 december 2021 23:18 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga mijn mandje in.
Hoop dat ik wat beter slaap als afgelopen nachten.
Dank Melting
quote:Op zaterdag 4 december 2021 23:18 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga mijn mandje in.
Dank Melting
quote:Op zaterdag 4 december 2021 23:18 schreef livelink het volgende:
Bij ons was de sint-communicatie een tikje fout gegaan. Ik had met de kinderen overlegd dat we het dit jaar maar zouden overslaan, maar was vergeten het aan mijn man te vertellen. Dus die heeft wel cadeautjes gekocht
Welterusten Symph. Hoop ook dat je goed slaapt.quote:Op zaterdag 4 december 2021 23:18 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga mijn mandje in.
Dank Melting
quote:Op zaterdag 4 december 2021 23:18 schreef livelink het volgende:
Bij ons was de sint-communicatie een tikje fout gegaan. Ik had met de kinderen overlegd dat we het dit jaar maar zouden overslaan, maar was vergeten het aan mijn man te vertellen. Dus die heeft wel cadeautjes gekocht
Wat hoorde je dan?quote:Op zaterdag 4 december 2021 23:19 schreef Bomenverzameling het volgende:
Met een misheard lyric in het begin..
Leg uit?quote:Op zaterdag 4 december 2021 23:19 schreef Bomenverzameling het volgende:
Met een misheard lyric in het begin..
Veel mensen denken dat de eerste zin is: I was in jail as before we met. Terwijl het I Wasn't Jealous before we met is...quote:
Ah, nee dan heb ik het wel altijd goed gehoord.quote:Op zaterdag 4 december 2021 23:20 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Veel mensen denken dat de eerste zin is: I was in jail as before we met. Terwijl het I Wasn't Jealous before we met is...
ik speel de basquote:Op zaterdag 4 december 2021 23:27 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ah, de groep van Just me, myself & I
quote:Op zaterdag 4 december 2021 23:27 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ah, de groep van Just me, myself & I
quote:Op zaterdag 4 december 2021 23:29 schreef Bomenverzameling het volgende:
Dit is gewoon die volslanke Luciano P
Een stuk hoger, denk ik.quote:Op zaterdag 4 december 2021 23:31 schreef just me het volgende:
Hoe zou hij geklonken hebben als hij slank geweest zou zijn ?
quote:Op zaterdag 4 december 2021 23:32 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dat wilde ik eerst posten
Ik kende het niet, maar vond het wel een vrolijke plaat.quote:
quote:Op zaterdag 4 december 2021 23:39 schreef Bomenverzameling het volgende:
![]()
![]()
![]()
Twee kleine italiaantjes van weet ik veel
Hoe kun je nou zo blij zijn met een tragedie?quote:
Nee, die gebruik je bij het reanimeren. Niet te verwarren met "Tragedy", want dat is de goden verzoeken...quote:
Ik hou van depri-muziek aldus Spotify...quote:Op zaterdag 4 december 2021 23:43 schreef Melting het volgende:
[..]
Hoe kun je nou zo blij zijn met een tragedie?![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 4 december 2021 23:44 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Nee, die gebruik je bij het reanimeren. Niet te verwarren met "Tragedy", want dat is de goden verzoeken...
quote:Op zaterdag 4 december 2021 23:44 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Nee, die gebruik je bij het reanimeren. Niet te verwarren met "Tragedy", want dat is de goden verzoeken...
Jij ook alquote:Op zaterdag 4 december 2021 23:44 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik hou van depri-muziek aldus Spotify...
Brandblusser paraatquote:Op zaterdag 4 december 2021 23:45 schreef Melting het volgende:
Hierna gaat het meest onmogelijke zelfs in de hens!
Ik had juist alleen maar vrolijke muziek in mijn Spotify lijstje staan.quote:Op zaterdag 4 december 2021 23:44 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dank, ik ga dit als ezelsbruggetje gebruiken voor toekomstige Melting-shows als The Bee Gees langskomen.quote:Op zaterdag 4 december 2021 23:44 schreef DJ11 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 4 december 2021 23:47 schreef just me het volgende:
[..]
Brandblusser paraat
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 4 december 2021 23:47 schreef livelink het volgende:
[..]
Dank, ik ga dit als ezelsbruggetje gebruiken voor toekomstige Melting-shows als The Bee Gees langskomen.
Dat is meer het tegenovergestelde: Set Rain To The Firequote:Op zaterdag 4 december 2021 23:47 schreef just me het volgende:
[..]
Brandblusser paraat
[ afbeelding ]
Ik wil het niet eens wetenquote:Op zaterdag 4 december 2021 23:47 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Ik had juist alleen maar vrolijke muziek in mijn Spotify lijstje staan.
Wrapped had mij weinig nieuws te melden. De playlist, althans. De rest kon ik niet zien omdat de app crasht op m'n telefoon.quote:Op zaterdag 4 december 2021 23:44 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |