SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
Ruim ze!quote:Op zaterdag 4 december 2021 21:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Olla!
Even de rotzooi van de visite opruimen en dan schuif ik aan…
maar wel helemaal uitgelezen ?quote:Op zaterdag 4 december 2021 21:30 schreef livelink het volgende:
Ik heb het boek It gelezen. Hoefde het echt niet te zien daarna. Vond het boek al eng genoeg.
quote:Op zaterdag 4 december 2021 21:30 schreef livelink het volgende:
Ik heb het boek It gelezen. Hoefde het echt niet te zien daarna. Vond het boek al eng genoeg.
Toeval bestaat niet.quote:Op zaterdag 4 december 2021 21:31 schreef DJ11 het volgende:
Vanmiddag dacht ik aan een specifiek nummer van Hot Chocolate. Ter voorbereiding op de uitzending van vandaag zocht ik nummers uit een specifieke map (Uitzending 270). Daar stond hetzelfde nummer van Hot Chocolate ook in. Dat vond ik al merkwaardig toevallig.
En nu draait Melting doodleuk dat nummer....
Ja, dat toch wel. Op vakantie en het was het enige boek dat ik bij me had.quote:
quote:Op zaterdag 4 december 2021 21:31 schreef DJ11 het volgende:
Vanmiddag dacht ik aan een specifiek nummer van Hot Chocolate. Ter voorbereiding op de uitzending van vandaag zocht ik nummers uit een specifieke map (Uitzending 270). Daar stond hetzelfde nummer van Hot Chocolate ook in. Dat vond ik al merkwaardig toevallig.
En nu draait Melting doodleuk dat nummer....
Nee, ik hoorde het al. Het is het origineel van Solliciteren van de Jansse Bagger Bandquote:
quote:Op zaterdag 4 december 2021 21:38 schreef just me het volgende:
The Spencer Davis Group - Gimme Some Lovin
quote:Op zaterdag 4 december 2021 21:39 schreef livelink het volgende:
Dire Straits - Private Investigations
quote:Op zaterdag 4 december 2021 21:47 schreef just me het volgende:
Lekker handig, probeer ik een fles wijn open te draaien, zit er helemaal geen schroefdop op
ik wilde aan mijn 1e glaasje beginnen maar moest nu eerst naar beneden lopen om een kurketrekker te halenquote:Op zaterdag 4 december 2021 21:48 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Hoeveel heb je er al op, just me?
Laat het zo meteen dan alsnog smaken.quote:Op zaterdag 4 december 2021 21:48 schreef just me het volgende:
[..]
ik wilde aan mijn 1e glaasje beginnen maar moest nu eerst naar beneden lopen om een kurketrekker te halen
quote:Op zaterdag 4 december 2021 21:49 schreef DJ11 het volgende:
Overigens is dit een liefdesliedje voor een echt bestaand meisje op wie de zanger destijds verliefd was. Zijn charmeoffensief had, helaas voor hem, geen succes.
Even marktonderzoek doen....quote:Op zaterdag 4 december 2021 21:49 schreef DJ11 het volgende:
Overigens is dit een liefdesliedje voor een echt bestaand meisje op wie de zanger destijds verliefd was. Zijn charmeoffensief had, helaas voor hem, geen succes.
Ik zou het ook niet leuk vinden als ik zo bij naam genoemd werd. Of was Delilah wel een pseudoniem?quote:Op zaterdag 4 december 2021 21:49 schreef DJ11 het volgende:
Bob Dylan heeft het geprobeerd, alleen niet met de juiste spelling van mijn naamquote:Op zaterdag 4 december 2021 21:50 schreef Melting het volgende:
[..]
Even marktonderzoek doen....
just me, livelink..... zouden jullie voor de persoon vallen, die dit zouden doen?
Dat weet ik niet.quote:Op zaterdag 4 december 2021 21:51 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik zou het ook niet leuk vinden als ik zo bij naam genoemd werd. Of was Delilah wel een pseudoniem?
Mijn ego zou wel gestreeld zijn.quote:Op zaterdag 4 december 2021 21:50 schreef Melting het volgende:
[..]
Even marktonderzoek doen....
just me, livelink..... zouden jullie voor de persoon vallen, die dit zouden doen?
Schreef hij juts me? Of just mie?quote:Op zaterdag 4 december 2021 21:52 schreef just me het volgende:
[..]
Bob Dylan heeft het geprobeerd, alleen niet met de juiste spelling van mijn naam
quote:Op zaterdag 4 december 2021 21:53 schreef DJ11 het volgende:
Overigens is dit La Bouche met Be My Lover
Nou man van livelink.... je weet wat je te doen staat.quote:Op zaterdag 4 december 2021 21:52 schreef livelink het volgende:
[..]
Mijn ego zou wel gestreeld zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |