Ja, nog veel meerquote:Op zondag 5 december 2021 16:57 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ah, en voor de F1 komen er dan knoppen bij in die app die nu nog onzichtbaar zijn?
Dit is voor de F2. Voor de F1 moet je op F1.com zijn.quote:Op zondag 5 december 2021 16:57 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ah, en voor de F1 komen er dan knoppen bij in die app die nu nog onzichtbaar zijn?
Ja ik heb die app en abo enzo net pas he dus ik heb echt geen idee behalve dat het er op dit moment nogal karig uitziet allemaalquote:
Countback naar de ronde voor de rode vlag.quote:Op zondag 5 december 2021 16:59 schreef Zorro het volgende:
Dan verlies je door een stop te maken omdat je toevallig op tijd bent?
Snap ik, maar ik bedoel in de app, daar is neem ik aan ook gewoon timing te zien? Of nou ja, dan maar naar de browser op m'n telefoon, geen zin om de laptop er de hele tijd bij te hebben puur voor de timing..quote:Op zondag 5 december 2021 16:59 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Dit is voor de F2. Voor de F1 moet je op F1.com zijn.
Volgende week een abo afsluiten voordat de prijzen omhoog gaanquote:Op zondag 5 december 2021 16:59 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja ik heb die app en abo enzo net pas he dus ik heb echt geen idee behalve dat het er op dit moment nogal karig uitziet allemaal
Dat is nu de grote vraagquote:Op zondag 5 december 2021 17:00 schreef Peterselieman het volgende:
Welke stand nemen ze voor de race?
Meest irritant is dat je in de app dingen ziet die op de website niet beschikbaar zijn.quote:Op zondag 5 december 2021 16:59 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja ik heb die app en abo enzo net pas he dus ik heb echt geen idee behalve dat het er op dit moment nogal karig uitziet allemaal
quote:Op zondag 5 december 2021 17:00 schreef Peterselieman het volgende:
Welke stand nemen ze voor de race?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |