Ja, nog veel meerquote:Op zondag 5 december 2021 16:57 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ah, en voor de F1 komen er dan knoppen bij in die app die nu nog onzichtbaar zijn?
Dit is voor de F2. Voor de F1 moet je op F1.com zijn.quote:Op zondag 5 december 2021 16:57 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ah, en voor de F1 komen er dan knoppen bij in die app die nu nog onzichtbaar zijn?
Ja ik heb die app en abo enzo net pas he dus ik heb echt geen idee behalve dat het er op dit moment nogal karig uitziet allemaalquote:
Countback naar de ronde voor de rode vlag.quote:Op zondag 5 december 2021 16:59 schreef Zorro het volgende:
Dan verlies je door een stop te maken omdat je toevallig op tijd bent?
Snap ik, maar ik bedoel in de app, daar is neem ik aan ook gewoon timing te zien? Of nou ja, dan maar naar de browser op m'n telefoon, geen zin om de laptop er de hele tijd bij te hebben puur voor de timing..quote:Op zondag 5 december 2021 16:59 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Dit is voor de F2. Voor de F1 moet je op F1.com zijn.
Volgende week een abo afsluiten voordat de prijzen omhoog gaanquote:Op zondag 5 december 2021 16:59 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja ik heb die app en abo enzo net pas he dus ik heb echt geen idee behalve dat het er op dit moment nogal karig uitziet allemaal
Dat is nu de grote vraagquote:Op zondag 5 december 2021 17:00 schreef Peterselieman het volgende:
Welke stand nemen ze voor de race?
Meest irritant is dat je in de app dingen ziet die op de website niet beschikbaar zijn.quote:Op zondag 5 december 2021 16:59 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja ik heb die app en abo enzo net pas he dus ik heb echt geen idee behalve dat het er op dit moment nogal karig uitziet allemaal
quote:Op zondag 5 december 2021 17:00 schreef Peterselieman het volgende:
Welke stand nemen ze voor de race?
Ik heb hem vandaag afgeslotenquote:Op zondag 5 december 2021 17:00 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Volgende week een abo afsluiten voordat de prijzen omhoog gaan
O ja dat is waar.quote:Op zondag 5 december 2021 16:59 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Countback naar de ronde voor de rode vlag.
https://www.formula1.com/en/f1-live.htmlquote:Op zondag 5 december 2021 17:00 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Snap ik, maar ik bedoel in de app, daar is neem ik aan ook gewoon timing te zien? Of nou ja, dan maar naar de browser op m'n telefoon, geen zin om de laptop er de hele tijd bij te hebben puur voor de timing..
Nice, nog 3 weekjes ziggo voordat kpn wordt geïnstalleerdquote:
Dan wel, maar dat was sowieso onmogelijk doordat je pas na zes ronden mag wisselen.quote:Op zondag 5 december 2021 17:01 schreef Zorro het volgende:
[..]
O ja dat is waar.
Maar dan puur for the sake of the argument: Als je vroeg was gestopt om wat voor reden dan ook, was je wel de lul.
Dat laatste is logisch jaquote:Op zondag 5 december 2021 17:02 schreef Starflyer het volgende:
[..]
https://www.formula1.com/en/f1-live.html
Moet je wel ingelogd zijn
Goed puntquote:Op zondag 5 december 2021 17:03 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Dan wel, maar dat was sowieso onmogelijk doordat je pas na zes ronden mag wisselen.
Uitslag F2 is belangrijkerquote:
Is wel in de app.quote:Op zondag 5 december 2021 17:03 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat laatste is logisch jaGaat me er vooral om dat ik de timing gewoon op de telefoon kan volgen, maar via de browser moet dat kunnen dus. Alleen apart dat er dan blijkbaar geen timing in de app komt tijdens de F1-race, dat zou logischer zijn.
Na ronde 4 denk ikquote:
Heb het timing scherm laatste tijd niet bij gehad, hoop dat ie een beetje in sync is met de live beelden...quote:Op zondag 5 december 2021 17:03 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat laatste is logisch jaGaat me er vooral om dat ik de timing gewoon op de telefoon kan volgen, maar via de browser moet dat kunnen dus. Alleen apart dat er dan blijkbaar geen timing in de app komt tijdens de F1-race, dat zou logischer zijn.
In de app kan je verschillende streams kiezen, waaronder de data stream:quote:Op zondag 5 december 2021 17:03 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Bij mij (Ziggo Sport via Xs4al/KPN) loopt de Livetiming in de app standaard zo 10 tot 15 seconden voor dacht ik.quote:Op zondag 5 december 2021 17:05 schreef vuvuzela het volgende:
[..]
Heb het timing scherm laatste tijd niet bij gehad, hoop dat ie een beetje in sync is met de live beelden...
Snel even aanpassenquote:Op zondag 5 december 2021 17:06 schreef heywoodu het volgende:
Oh en net als ik dat online gooi maakt men het wél bekend he, lijers
Hebben gewoon even op jouw oordeel gewachtquote:Op zondag 5 december 2021 17:06 schreef heywoodu het volgende:
Oh en net als ik dat online gooi maakt men het wél bekend he, lijers
quote:Op zondag 5 december 2021 17:06 schreef heywoodu het volgende:
Dit moet de lading wel dekken.
Piastri pakt F2-winst in chaotische race Jeddah met nare startcrash
quote:Op zondag 5 december 2021 17:05 schreef Whiskers2009 het volgende:
P1 Piastri + FL
P2 Shwartzman
P3 Boschung
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |