Van wat ik begreep bleef Pourchaire stilstaan en reed Fittipaldi er bovenop.quote:
Daar wachten ze mee tot zeker is dat ze niet ernstig gewond zijnquote:
Zo snel kunnen ze dat niet zien en ook nog eens meldenquote:Op zondag 5 december 2021 16:14 schreef Metalfreak het volgende:
Het duurde toch even voordat er iemand achterop klapte, ze hebben toch wel radiocontact of niet? Een "car stalled on the right" is vrij snel gemeld zou je zeggen.
Achterin is de snelheid al hoger en hij kwam zo te zien van helemaal links.quote:Op zondag 5 december 2021 16:14 schreef Metalfreak het volgende:
Het duurde toch even voordat er iemand achterop klapte, ze hebben toch wel radiocontact of niet? Een "car stalled on the right" is vrij snel gemeld zou je zeggen.
In de beelden was het toch al meteen te zien dat hij stil stond, zat naar mijn mening vrij veel tijd tussen. Maar goed, hij kwam wel van links inderdaad.quote:Op zondag 5 december 2021 16:15 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Zo snel kunnen ze dat niet zien en ook nog eens melden
Als de coureur dat hoort moet die dat nog verwerken en dan is het al veel te laat denk ikquote:Op zondag 5 december 2021 16:16 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
In de beelden was het toch al meteen te zien dat hij stil stond, zat naar mijn mening vrij veel tijd tussen. Maar goed, hij kwam wel van links inderdaad.
Er staan toch ook gele/groene schermen naast de coureurquote:Op zondag 5 december 2021 16:15 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Zo snel kunnen ze dat niet zien en ook nog eens melden
Volgens mij is het nieuw beleid van de FIA dat ze het niet laten zien tot ze weten dat de coureurs OK zijn.quote:Op zondag 5 december 2021 16:19 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik vind dat ze die beelden moeten laten zien. Klappertjes horen er gewoon bij natuurlijk
Moeten ze daar wel snel genoeg mee zijn.quote:Op zondag 5 december 2021 16:17 schreef vuvuzela het volgende:
[..]
Er staan toch ook gele/groene schermen naast de coureur
Zo nieuw is dat nietquote:Op zondag 5 december 2021 16:20 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Volgens mij is het nieuw beleid van de FIA dat ze het niet laten zien tot ze weten dat de coureurs OK zijn.
Ze laten nooit beelden zien tot er zekerheid is dat de coureurs ok zijn. De enige beelden van het ongeval van Bianchi die we hebben komen van een tribune.quote:Op zondag 5 december 2021 16:19 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik vind dat ze die beelden moeten laten zien. Klappertjes horen er gewoon bij natuurlijk
Of ze ok zijn gaan we pas na de race horen denk ikquote:Op zondag 5 december 2021 16:20 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Volgens mij is het nieuw beleid van de FIA dat ze het niet laten zien tot ze weten dat de coureurs OK zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |