Alvast een kerstliedje voor je.quote:Op zaterdag 4 december 2021 10:11 schreef D. het volgende:
[..]
Daar heb ik alleen geen Bert en Ernie elpee of cd van
quote:
Ik wacht ook altijd tot na 5 december, maar het kost me dit jaar echt veel moeitequote:Op zaterdag 4 december 2021 10:14 schreef cafca het volgende:
Ik was eigenlijk van plan om vandaag de kerstboom te gaan zetten.
Mag eigenlijk ook niet
Ja, ik normaal ook, maar in het weekend is het makkelijkst, en dit weekend heb ik tijd...quote:Op zaterdag 4 december 2021 10:15 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik wacht ook altijd tot na 5 december, maar het kost me dit jaar echt veel moeite
Ik ben ook tegen coronaquote:Op zaterdag 4 december 2021 10:20 schreef pullup het volgende:
Ah weer mensen die tegen Corona zijn in Utrecht
Gaan ze weer rellen?quote:Op zaterdag 4 december 2021 10:20 schreef pullup het volgende:
Van mij mogen ze zich naar elders begevenquote:Op zaterdag 4 december 2021 10:20 schreef pullup het volgende:
Naar boven dan maar of zo. Niet naar Den Haag, daar zitten ze al vaak zatquote:Op zaterdag 4 december 2021 10:27 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Van mij mogen ze zich naar elders begeven
Laat maar lekker in de randstad blijven.quote:Op zaterdag 4 december 2021 10:31 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Naar boven dan maar of zo. Niet naar Den Haag, daar zitten ze al vaak zat
Ik ben niet gierig en gun jou/jullie ook een deel hoorquote:Op zaterdag 4 december 2021 10:35 schreef aloa het volgende:
[..]
Laat maar lekker in de randstad blijven.
Ik weet niet of ik daar blij mee benquote:Op zaterdag 4 december 2021 10:41 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik ben niet gierig en gun jou/jullie ook een deel hoor
Een gegeven paard en zulksquote:Op zaterdag 4 december 2021 10:44 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik daar blij mee ben
We bouwen wel een muur om Frieslandquote:Op zaterdag 4 december 2021 10:44 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Een gegeven paard en zulks![]()
Voorlopig zitten ze nog bij Domni, die moet ze eerst nog lozen
Sowieso een goed plan.quote:
Ik dacht dat je het jammer vond dat ik niet op de meet was en nu wil je me opsluiten?quote:
quote:Op zaterdag 4 december 2021 11:47 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik dacht dat je het jammer vond dat ik niet op de meet was en nu wil je me opsluiten?
Dat is een beperking in gedachte hequote:Op zaterdag 4 december 2021 11:47 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik dacht dat je het jammer vond dat ik niet op de meet was en nu wil je me opsluiten?
Dat hebben we in het verleden al eens geprobeerd, toch wilden die stomme Hollanders Friesland binnenkomenquote:Op zaterdag 4 december 2021 11:54 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat is een beperking in gedachte he
je kan ook stellen dat de muur om de rest van de wereld staat om ze uit Friesland te houden
I'm deeply dissappointedquote:
We have to build a wallquote:Op zaterdag 4 december 2021 11:54 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat is een beperking in gedachte he
je kan ook stellen dat de muur om de rest van de wereld staat om ze uit Friesland te houden
Zelfs een afsluitdijk voor ze gebouwd.quote:Op zaterdag 4 december 2021 11:57 schreef drakin het volgende:
[..]
Dat hebben we in het verleden al eens geprobeerd, toch wilden die stomme Hollanders Friesland binnenkomen
En waar blijft de beloofde trein dan? Daar hebben we juist zo hard voor gewerktquote:Op zaterdag 4 december 2021 11:59 schreef aloa het volgende:
[..]
Zelfs een afsluitdijk voor ze gebouwd.
Ik maak em weer wit (bruin)quote:
Maar dan komen ze nog meer hierheenquote:Op zaterdag 4 december 2021 12:00 schreef drakin het volgende:
[..]
En waar blijft de beloofde trein dan? Daar hebben we juist zo hard voor gewerkt
Ieuww zonde van de koffiequote:Op zaterdag 4 december 2021 12:01 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik maak em weer wit (bruin)
Vandaag met slagroom en pepernoten
Te laat nu he?quote:
Maar ik vind het dan zo lekker, vooral romige volle rauwe melk warm en opgekloptquote:
Heel soms vind ik een cappuccino wel lekker , maar zwart is lekkerderquote:Op zaterdag 4 december 2021 12:03 schreef drakin het volgende:
[..]
Maar ik vind het dan zo lekker, vooral romige volle rauwe melk warm en opgeklopt
Jasper wants to be Freeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:
Ruim 500 jaar geleden hadden de Friezen al een muur gebouwd, een leger vol schilden. Dat heet een muur.quote:Op zaterdag 4 december 2021 12:05 schreef Koen66 het volgende:
Gewoon wat Polen inhuren, in eigen land zijn ze ook druk doende een muur te bouwen
Mooi beest.quote:Op zaterdag 4 december 2021 12:05 schreef drakin het volgende:
[..]
Jasper wants to be Freeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
[ afbeelding ]
Dan was je muur niet goed genoegquote:Op zaterdag 4 december 2021 11:57 schreef drakin het volgende:
[..]
Dat hebben we in het verleden al eens geprobeerd, toch wilden die stomme Hollanders Friesland binnenkomen
Zowel het Friese paard als de Friese koe hebben inmiddels de wereld veroverdquote:Op zaterdag 4 december 2021 12:07 schreef aloa het volgende:
[..]
Mooi beest.
Al blijf ik koeien mooier vinden
Er werd daarvoor een heel vals spelletje gespeeld.quote:Op zaterdag 4 december 2021 12:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan was je muur niet goed genoeg
Klopt jaquote:Op zaterdag 4 december 2021 12:09 schreef drakin het volgende:
[..]
Zowel het Friese paard als de Friese koe hebben inmiddels de wereld veroverd
[ afbeelding ]
Koffie is de toekomstquote:
En dat verrast je?quote:Op zaterdag 4 december 2021 12:10 schreef drakin het volgende:
[..]
Er werd daarvoor een heel vals spelletje gespeeld.
Ik was er niet bij, maar die valse spelletjes gaan maar doorquote:
De ondergang van de friezen in 15 seconden?quote:Op zaterdag 4 december 2021 12:21 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik was er niet bij, maar die valse spelletjes gaan maar door
Lees maar eens een geschiedenisboek
Je denkt serieus grappig te zijn?quote:Op zaterdag 4 december 2021 12:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
De ondergang van de friezen in 15 seconden?
Voor de bui weer binnenquote:
Oh echt, viel hier nog best wel mee met de druktequote:Op zaterdag 4 december 2021 14:43 schreef oma-Nijn het volgende:
Al mijn sinterklaas lekkers uitgedeeld. Zelfs geen banketstaaf. Hier is alles voor niets![]()
Rijen voor de bakker, supermarkten afgeladen. Ik sla wel over.
Misschien helpt die muur wel die ze willen bouwen als die tenminste goed geīsoleerd isquote:Op zaterdag 4 december 2021 14:45 schreef cafca het volgende:
[..]
Ja, jij bent in vries-land gaan wonen
Je mag hier posten hoorquote:Op zaterdag 4 december 2021 15:06 schreef Rafeiro het volgende:
Oh al die tabs ook. heb er stuk of 20 openstaan.
Misschien wat sluitenquote:Op zaterdag 4 december 2021 15:06 schreef Rafeiro het volgende:
Oh al die tabs ook. heb er stuk of 20 openstaan.
Mwa zie t nog somber in eigenlijkquote:Op zaterdag 4 december 2021 15:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Als ie vanavond maar als snelste kwalificeert
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Toch in voorburg nog een banketletter kunnen scoren bij de bakker. ¤11,-, maar dan heb je ook watquote:Op zaterdag 4 december 2021 14:48 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Oh echt, viel hier nog best wel mee met de drukte
Is ie een meter langquote:Op zaterdag 4 december 2021 15:25 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Toch in voorburg nog een banketletter kunnen scoren bij de bakker. ¤11,-, maar dan heb je ook wat
Neequote:
Oeh lekker.quote:Op zaterdag 4 december 2021 15:25 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Toch in voorburg nog een banketletter kunnen scoren bij de bakker. ¤11,-, maar dan heb je ook wat
Ja, vinden wij ook. Even opwarmenquote:
Hele reis gemaakt voor een banketletter?quote:Op zaterdag 4 december 2021 15:25 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |