Alvast een kerstliedje voor je.quote:Op zaterdag 4 december 2021 10:11 schreef D. het volgende:
[..]
Daar heb ik alleen geen Bert en Ernie elpee of cd van
quote:
Ik wacht ook altijd tot na 5 december, maar het kost me dit jaar echt veel moeitequote:Op zaterdag 4 december 2021 10:14 schreef cafca het volgende:
Ik was eigenlijk van plan om vandaag de kerstboom te gaan zetten.
Mag eigenlijk ook niet
Ja, ik normaal ook, maar in het weekend is het makkelijkst, en dit weekend heb ik tijd...quote:Op zaterdag 4 december 2021 10:15 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik wacht ook altijd tot na 5 december, maar het kost me dit jaar echt veel moeite
Ik ben ook tegen coronaquote:Op zaterdag 4 december 2021 10:20 schreef pullup het volgende:
Ah weer mensen die tegen Corona zijn in Utrecht
Gaan ze weer rellen?quote:Op zaterdag 4 december 2021 10:20 schreef pullup het volgende:
Van mij mogen ze zich naar elders begevenquote:Op zaterdag 4 december 2021 10:20 schreef pullup het volgende:
Naar boven dan maar of zo. Niet naar Den Haag, daar zitten ze al vaak zatquote:Op zaterdag 4 december 2021 10:27 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Van mij mogen ze zich naar elders begeven
Laat maar lekker in de randstad blijven.quote:Op zaterdag 4 december 2021 10:31 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Naar boven dan maar of zo. Niet naar Den Haag, daar zitten ze al vaak zat
Ik ben niet gierig en gun jou/jullie ook een deel hoorquote:Op zaterdag 4 december 2021 10:35 schreef aloa het volgende:
[..]
Laat maar lekker in de randstad blijven.
Ik weet niet of ik daar blij mee benquote:Op zaterdag 4 december 2021 10:41 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik ben niet gierig en gun jou/jullie ook een deel hoor
Een gegeven paard en zulksquote:Op zaterdag 4 december 2021 10:44 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik daar blij mee ben
We bouwen wel een muur om Frieslandquote:Op zaterdag 4 december 2021 10:44 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Een gegeven paard en zulks![]()
Voorlopig zitten ze nog bij Domni, die moet ze eerst nog lozen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |