Sowieso een goed plan.quote:
Ik dacht dat je het jammer vond dat ik niet op de meet was en nu wil je me opsluiten?quote:
quote:Op zaterdag 4 december 2021 11:47 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik dacht dat je het jammer vond dat ik niet op de meet was en nu wil je me opsluiten?
Dat is een beperking in gedachte hequote:Op zaterdag 4 december 2021 11:47 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik dacht dat je het jammer vond dat ik niet op de meet was en nu wil je me opsluiten?
Dat hebben we in het verleden al eens geprobeerd, toch wilden die stomme Hollanders Friesland binnenkomenquote:Op zaterdag 4 december 2021 11:54 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat is een beperking in gedachte he
je kan ook stellen dat de muur om de rest van de wereld staat om ze uit Friesland te houden
I'm deeply dissappointedquote:
We have to build a wallquote:Op zaterdag 4 december 2021 11:54 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat is een beperking in gedachte he
je kan ook stellen dat de muur om de rest van de wereld staat om ze uit Friesland te houden
Zelfs een afsluitdijk voor ze gebouwd.quote:Op zaterdag 4 december 2021 11:57 schreef drakin het volgende:
[..]
Dat hebben we in het verleden al eens geprobeerd, toch wilden die stomme Hollanders Friesland binnenkomen
En waar blijft de beloofde trein dan? Daar hebben we juist zo hard voor gewerktquote:Op zaterdag 4 december 2021 11:59 schreef aloa het volgende:
[..]
Zelfs een afsluitdijk voor ze gebouwd.
Ik maak em weer wit (bruin)quote:
Maar dan komen ze nog meer hierheenquote:Op zaterdag 4 december 2021 12:00 schreef drakin het volgende:
[..]
En waar blijft de beloofde trein dan? Daar hebben we juist zo hard voor gewerkt
Ieuww zonde van de koffiequote:Op zaterdag 4 december 2021 12:01 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik maak em weer wit (bruin)
Vandaag met slagroom en pepernoten
Te laat nu he?quote:
Maar ik vind het dan zo lekker, vooral romige volle rauwe melk warm en opgekloptquote:
Heel soms vind ik een cappuccino wel lekker , maar zwart is lekkerderquote:Op zaterdag 4 december 2021 12:03 schreef drakin het volgende:
[..]
Maar ik vind het dan zo lekker, vooral romige volle rauwe melk warm en opgeklopt
Jasper wants to be Freeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:
Ruim 500 jaar geleden hadden de Friezen al een muur gebouwd, een leger vol schilden. Dat heet een muur.quote:Op zaterdag 4 december 2021 12:05 schreef Koen66 het volgende:
Gewoon wat Polen inhuren, in eigen land zijn ze ook druk doende een muur te bouwen
Mooi beest.quote:Op zaterdag 4 december 2021 12:05 schreef drakin het volgende:
[..]
Jasper wants to be Freeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |