SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
Ik ben ook geen fan, maar zal straks eens kijken wat er nou zo geweldig aan die song is...quote:Op vrijdag 3 december 2021 21:22 schreef livelink het volgende:
Ik heb deze week een YT-kanaal ontdekt van Rick Beato. Die heeft een rubriek 'What makes this song great' en daar had hij ook deze van Nirvana.
Ik ben geen fan van Nirvana, maar vond het toch leuk om dat nummer zo geanalyseerd te krijgen.
quote:Op vrijdag 3 december 2021 21:30 schreef MadMaster het volgende:
Kreeg vanmiddag een mail dat de door ons te bezoeken Notenkrakerssuite eind december gecanceld is.
Los van de situatie hier, het Russische gezelschap, die de uitvoering zou doen, mag niet reizen...
quote:Op vrijdag 3 december 2021 21:30 schreef MadMaster het volgende:
Kreeg vanmiddag een mail dat de door ons te bezoeken Notenkrakerssuite eind december gecanceld is.
Los van de situatie hier, het Russische gezelschap, die de uitvoering zou doen, mag niet reizen...
Dit jaar 4, die eigenlijk vorig jaar al gehouden moesten worden, en dan heb ik er nog 3 open staan die volgend jaar moeten plaatsvinden...quote:Op vrijdag 3 december 2021 21:35 schreef just me het volgende:
Hoeveel concerten zijn er al niet gecancelled waar je naar toe zou gaan
moeten plaatsvinden, ja, jaquote:Op vrijdag 3 december 2021 21:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dit jaar 4, die eigenlijk vorig jaar al gehouden moesten worden, en dan heb ik er nog 3 open staan die volgend jaar moeten plaatsvinden...
Nog niet, maar ik vrees het ergste weer...quote:Op vrijdag 3 december 2021 21:36 schreef livelink het volgende:
Is jullie kerstdiner nog niet in gevaar, MadMaster?
Alles wat nu verplaatst wordt, cancel ik en vraag ik mijn geld van terug.quote:
Dat dus, daar wordt je niet vrolijk van.quote:Op vrijdag 3 december 2021 21:40 schreef livelink het volgende:
Mijn man had kaartjes voor Simple Minds april 2020. Is verplaatst naar februari 2021 en vervolgens verplaatst naar februari 2022. Ik verwacht dat het dan weer verplaatst of afgelast gaat worden.
Graag gedaan.quote:Op vrijdag 3 december 2021 21:48 schreef just me het volgende:
Ik ga afsluiten voor vanavond maar bedankt voor de fijne muziekjes
![]()
quote:Op vrijdag 3 december 2021 21:48 schreef just me het volgende:
Ik ga afsluiten voor vanavond maar bedankt voor de fijne muziekjes
![]()
Oh, ga ik zo zeker even kijken. Twee leuke vrouwen bij elkaar ook. Ben benieuwd.quote:Op vrijdag 3 december 2021 21:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Graag gedaan.
Hierna nog 1 song en dan vind ik het ook mooi geweest...
En als je vrolijk wilt worden, dan moet je dit echt even kijken:
Het zijn net 2 kleine kinderen die niet kunnen stoppen met giechelen...quote:Op vrijdag 3 december 2021 21:54 schreef livelink het volgende:
[..]
Oh, ga ik zo zeker even kijken. Twee leuke vrouwen bij elkaar ook. Ben benieuwd.
Goedemorgen livelink.quote:Op zaterdag 4 december 2021 08:03 schreef livelink het volgende:
Goedemorgen,
Issues waren vannacht rond 04.00 gefixt, maar nu moeten onze klanten nog aan het werk om het dan ook aan hun kant weer goed te krijgen. Heb hen net allemaal op de hoogte gebracht en zag nog wat boze mailtjes van gisterenavond hierover![]()
Ik denk dat dit ons wel wat geld gaat kosten. Ik baal er enorm van.
Niet fijn als je de scherven bij elkaar moet vegen.quote:Op zaterdag 4 december 2021 08:03 schreef livelink het volgende:
Goedemorgen,
Issues waren vannacht rond 04.00 gefixt, maar nu moeten onze klanten nog aan het werk om het dan ook aan hun kant weer goed te krijgen. Heb hen net allemaal op de hoogte gebracht en zag nog wat boze mailtjes van gisterenavond hierover![]()
Goedemorgen just me.quote:
Uitgeslapen type ben je tochquote:Op zaterdag 4 december 2021 08:35 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen just me.
Je zit wel aan heel veel koffie!
maar de hamvraag blijft heb je ook lang geslapen ?quote:
quote:Op zaterdag 4 december 2021 08:38 schreef just me het volgende:
[..]
maar de hamvraag blijft heb je ook lang geslapen ?
quote:Op zaterdag 4 december 2021 08:39 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Lag er rond middernacht in, en ben een paar keer wakker geworden.
Maar voel me wel redelijk uitgerust.
Komt natuurlijk omdat je dat eigenlijk niet meer doet.quote:Op zaterdag 4 december 2021 08:49 schreef just me het volgende:
[..]![]()
foutjes gemaakt met inloggen bij het ledenadministratie systeem, iets met hoofdletters en/of kleine letters. Zo maar de webmaster een appje sturen of hij de blokkade ongedaan wil maken
Nee hoor, het inloggen doe ik nog dagelijks om de ontvangen contributies bij te werken.quote:Op zaterdag 4 december 2021 08:52 schreef Melting het volgende:
[..]
Komt natuurlijk omdat je dat eigenlijk niet meer doet.
Dit weekend nog wel een balletje slaan?
Mooi dat het gefixt is en dat jouw aandeel er op zit.quote:Op zaterdag 4 december 2021 08:03 schreef livelink het volgende:
Goedemorgen,
quote:Op zaterdag 4 december 2021 08:53 schreef just me het volgende:
[..]
Nee hoor, het inloggen doe ik nog dagelijks om de ontvangen contributies bij te werken.
De baan is al 'n week afgekeurd !
Goedemorgen.quote:Op zaterdag 4 december 2021 08:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mooi dat het gefixt is en dat jouw aandeel er op zit.
Nu tijd voor het weekend…
Goedemorgen!
de in- en uitschrijvingen doet iemand anders, zij verstuurd ook de contributienota's e.d. Ik maak 1x per maand een sepabatch aan voor de automatische incasso's om de contributies binnen te halen en als mensen dan storneren dan krijgen ze met mij te maken.quote:Op zaterdag 4 december 2021 08:59 schreef Melting het volgende:
Ik dacht eigenlijk dat iemand anders de contributies voortaan deed.
Hoef je je in ieder geval niet te vervelen.quote:Op zaterdag 4 december 2021 09:17 schreef just me het volgende:
[..]
de in- en uitschrijvingen doet iemand anders, zij verstuurd ook de contributienota's e.d. Ik maak 1x per maand een sepabatch aan voor de automatische incasso's om de contributies binnen te halen en als mensen dan storneren dan krijgen ze met mij te maken.
Ik maak ook betaal afspraken met mensen die in termijnen willen/moeten betalen en ik hou ook heel goed in de gaten en onderneem actie met mailen of bellen als mensen hun afspraak niet nakomen.
Oh ja, boodschappen moeten ook nog worden gedaan vandaagquote:Op zaterdag 4 december 2021 09:21 schreef Melting het volgende:
[..]
Hoef je je in ieder geval niet te vervelen.
Boodschap ze.quote:Op zaterdag 4 december 2021 09:25 schreef just me het volgende:
[..]
Oh ja, boodschappen moeten ook nog worden gedaan vandaag
Dus de meest vervelende klussen doe jij eigenlijk?quote:Op zaterdag 4 december 2021 09:17 schreef just me het volgende:
[..]
de in- en uitschrijvingen doet iemand anders, zij verstuurd ook de contributienota's e.d. Ik maak 1x per maand een sepabatch aan voor de automatische incasso's om de contributies binnen te halen en als mensen dan storneren dan krijgen ze met mij te maken.
Ik maak ook betaal afspraken met mensen die in termijnen willen/moeten betalen en ik hou ook heel goed in de gaten en onderneem actie met mailen of bellen als mensen hun afspraak niet nakomen.
nee joh, het is juist leuk om het met de leden tot een goed eind te brengen, beetje vriendelijk zijn, beetje aandringen en dank je wel zeggen als de hele contributie binnen isquote:Op zaterdag 4 december 2021 09:35 schreef livelink het volgende:
[..]
Dus de meest vervelende klussen doe jij eigenlijk?
Ik zal zo eens in de spiegel kijkenquote:Op zaterdag 4 december 2021 10:05 schreef Doedezemaar het volgende:
Zeg just me, staat er ‘Gekke Henkie’ op jouw voorhoofd?
quote:Op zaterdag 4 december 2021 10:51 schreef just me het volgende:
[..]
Ik zal zo eens in de spiegel kijken
quote:Op zaterdag 4 december 2021 10:51 schreef just me het volgende:
[..]
nee joh, het is juist leuk om het met de leden tot een goed eind te brengen, beetje vriendelijk zijn, beetje aandringen en dank je wel zeggen als de hele contributie binnen is
[..]
Ik zal zo eens in de spiegel kijken
Volgens mij niet, Symph in elk geval niet vanwege tv-dingenquote:Op zaterdag 4 december 2021 14:44 schreef DJ11 het volgende:
Gisterenavond een uitzending gemist, zie ik. Ik was niet thuis.
Is er voor vanavond al een pre-Melting-show?
Vooraf-tracks ongeveer om 18:22 uur.quote:Programma voor vandaag:
18:30 uur: DJ11 - Pre-Melting-Music-Mix
21:00 uur: DJ Melting - Golden Oldies
Goedenavondquote:Op zaterdag 4 december 2021 18:34 schreef Melting het volgende:
Ingetuned.
Maar niet op het goede moment, zo te horen.
Wat is een Suus-alarm? Moet ik zorgen dat ik dan buiten sta?quote:Op zaterdag 4 december 2021 18:36 schreef DJ11 het volgende:
Het goede nieuws: verzoekjes en suggesties zijn altijd welkom. En mijn gevoel zegt mij dat er mogelijk ook nog een Suus-alarm afgaat.
quote:Op zaterdag 4 december 2021 18:36 schreef DJ11 het volgende:
Het goede nieuws: verzoekjes en suggesties zijn altijd welkom. En mijn gevoel zegt mij dat er mogelijk ook nog een Suus-alarm afgaat.
Iets met witte vosjes enzo!quote:Op zaterdag 4 december 2021 18:37 schreef Melting het volgende:
[..]
Wat is een Suus-alarm? Moet ik zorgen dat ik dan buiten sta?![]()
Ik luister overigens wel mee, maar ben nog even mijn bureau aan het opruimen, dus ondertussen druk.
Nee hoor. Gewoon deuren en ramen sluiten, rustig blijven luisteren en wachten op een uitzinnige reactie van Theo Thee.quote:Op zaterdag 4 december 2021 18:37 schreef Melting het volgende:
[..]
Wat is een Suus-alarm? Moet ik zorgen dat ik dan buiten sta?![]()
Ik luister overigens wel mee, maar ben nog even mijn bureau aan het opruimen, dus ondertussen druk.
quote:
Ja de eigenaar van een vliegje op de neus kwam ff binnenwippen om wat te fluisteren.quote:Op zaterdag 4 december 2021 18:39 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Nee hoor. Gewoon deuren en ramen sluiten, rustig blijven luisteren en wachten op een uitzinnige reactie van Theo Thee.
[..]Theo Thee, jij hier!
Lief klein konijntje had een vliegje op z'n neus!quote:Op zaterdag 4 december 2021 18:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja de eigenaar van een vliegje op de neus kwam ff binnenwippen om wat te fluisteren.
Dat dus ja!quote:Op zaterdag 4 december 2021 18:40 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Lief klein konijntje had een vliegje op z'n neus!
Dallas?quote:Op zaterdag 4 december 2021 18:43 schreef DJ11 het volgende:
Wel handig, zo'n konijn als bode.Bill Conti - Gonna Fly Now (Theme From Rocky)
Hierna: een liedje dat hier - onbedoeld - nogal op is geïnspireerd. De band in kwestie is zo eerlijk geweest om de credits op hun hoes te zetten.
Suus staat klaar, trouwensMaar nog niet meteen hoor
Er zit hier een klein mannetje om het zusje van die bode te drammen, dus het is de vraag hoe lang ik nog kan blijven luisteren!quote:Op zaterdag 4 december 2021 18:43 schreef DJ11 het volgende:
Wel handig, zo'n konijn als bode.Bill Conti - Gonna Fly Now (Theme From Rocky)
Hierna: een liedje dat hier - onbedoeld - nogal op is geïnspireerd. De band in kwestie is zo eerlijk geweest om de credits op hun hoes te zetten.
Suus staat klaar, trouwensMaar nog niet meteen hoor
Die is er nu nog wel.quote:Op zaterdag 4 december 2021 18:51 schreef ToT het volgende:
Maar de oude site van de radio gaat niet meer terug komen, neem ik aan?
Echt fucking geniaal!quote:Op zaterdag 4 december 2021 18:53 schreef DJ11 het volgende:
De onvolprezen Suus uit Noorwegen:Susanne Sundfør - White Foxes
En waar zou ik deze dame van moeten kennen?quote:
Van haar muziek.quote:Op zaterdag 4 december 2021 18:54 schreef Melting het volgende:
[..]
En waar zou ik deze dame van moeten kennen?
Hier?quote:Op zaterdag 4 december 2021 18:54 schreef Melting het volgende:
[..]
En waar zou ik deze dame van moeten kennen?
En in mijn uitzendingen ook!quote:Op zaterdag 4 december 2021 18:56 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Van haar muziek.![]()
Veelvuldig gedraaid in mijn uitzendingen. Heeft ook samengewerkt met Röyksopp.
Dan zal ik haar best wel eens voorbij hebben horen komen.quote:Op zaterdag 4 december 2021 18:56 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Van haar muziek.![]()
Veelvuldig gedraaid in mijn uitzendingen. Heeft ook samengewerkt met Röyksopp.
Is daar dan iets bijzonders te doen rond Kerst, of gewoon omdat het kan?quote:Op zaterdag 4 december 2021 18:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Met kerst naar Praag, als de grenzen dan nog open zijn enzulks!
Doel je dan op dit Voyage nummer of op de 2 daarna?quote:Op zaterdag 4 december 2021 18:59 schreef DJ11 het volgende:
Hierna een liedje dat minder geschikt is voor kleine kinderen: het gaat namelijk over een kwijtgeraakte pop en het gedupeerde kind is in tranen.
Daarna een huiskamervraag: ik draai twee liedjes die samen een actuele nieuwsgebeurtenis beschrijven.
Was vooral bedoeld om er samen tussenuit te gaan om verplichte gezelligheden te ontlopen, maar met kerst schijnt het daar idd wel gezellig te zijn.quote:Op zaterdag 4 december 2021 19:00 schreef Melting het volgende:
[..]
Is daar dan iets bijzonders te doen rond Kerst, of gewoon omdat het kan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |