Alles lijkt vals...quote:Op vrijdag 3 december 2021 21:09 schreef hhh38 het volgende:
Dat dubbele startgeluid blijft heel storend
Wereldbekerseizoen is volgende week al bijna weer voorbij.quote:Op vrijdag 3 december 2021 21:10 schreef heywoodu het volgende:
"Heel vaak zie je bij junioren dat het, als het seizoen langer duurt, wat wegkabbelt. Bij Scheperkamp niet."
Het is 3 december
Ja dat is ook echt debiel natuurlijk, dat is in de meeste wintersporten net een week of twee bezigquote:Op vrijdag 3 december 2021 21:11 schreef Felagund het volgende:
[..]
Wereldbekerseizoen is volgende week al bijna weer voorbij.
(veel liever) Hein dan Dai Dai.quote:Op vrijdag 3 december 2021 21:09 schreef Slobeend het volgende:
Stiekem zou het wel leuk zijn als Hein een Van der Veldetje doet in Beijing.
Om 80 jaar Pearl Harbor te vieren.quote:Op vrijdag 3 december 2021 21:13 schreef Nober het volgende:
Vanwaar dat geel bij de Japanse schaatspakken?
Zijn hier pas laat naartoe kunnen komen natuurlijk.quote:Op vrijdag 3 december 2021 21:19 schreef AllesKaputt het volgende:
Hier wordt kameraad Poetin niet blij van.
Ah ja, tuurlijk.quote:Op vrijdag 3 december 2021 21:21 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Op de 1000 bedoel ik dan, maar eens.
Daar hadden ze anders in 1945 in Berlijn weinig last van.quote:Op vrijdag 3 december 2021 21:20 schreef wimderon het volgende:
[..]
Zijn hier pas laat naartoe kunnen komen natuurlijk.
quote:Op vrijdag 3 december 2021 21:22 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Daar hadden ze anders in 1945 in Berlijn weinig last van.
Hein Wittgensteinquote:Op vrijdag 3 december 2021 21:23 schreef heywoodu het volgende:
Wat een vage shit van Hein allemaal zeg
Niet zo janken.quote:Op vrijdag 3 december 2021 21:26 schreef Mani89 het volgende:
Wat is precies de toegevoegde waarde van Erben op locatie?
quote:Op vrijdag 3 december 2021 21:27 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Prachtige uitspraak wel van Hein. Is origineel niet dat de zee geeft en neemt?
Gao duwt zo Matsui van het podiumquote:Op vrijdag 3 december 2021 21:28 schreef heywoodu het volgende:
Nee, de winnende tijd (van de A-groep) is niet gereden in de B-groep. Dat was de snelste tijd.
Kansloos.quote:Op vrijdag 3 december 2021 21:23 schreef Nober het volgende:
Nou op die 500m moeten we blij zijn met brons.
Geen speld tussen te krijgenquote:Op vrijdag 3 december 2021 21:29 schreef heywoodu het volgende:
Het kan goed vallen, maar het kan ook verkeerd vallen. Wijsheid
Zal wel vanwege de televisie zijn neem ik aan?quote:Op vrijdag 3 december 2021 21:25 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik snap dat nooit. Worden die mensen op de Zamboni per dweilbeurt betaald?
Hein heeft 2 jaar gerevalideerd van ongeluk ofzo, dus snap m wel. Wil gewoon lekker schaatsen.quote:Op vrijdag 3 december 2021 21:23 schreef heywoodu het volgende:
Wat een vage shit van Hein allemaal zeg
Ik ga voor geen van beidenquote:Op vrijdag 3 december 2021 21:30 schreef Mani89 het volgende:
Gaat Irene Schouten een 28’er noteren?
Ja
Nee
Alle bovenstaande
Ik mis de optie "geen van bovenstaande opties".quote:Op vrijdag 3 december 2021 21:30 schreef Mani89 het volgende:
Gaat Irene Schouten een 28’er noteren?
Ja
Nee
Alle bovenstaande
Zou de NOS eisen dat ze voor 00u klaar zijn?quote:Op vrijdag 3 december 2021 21:31 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Zal wel vanwege de televisie zijn neem ik aan?
Normaal gesproken houdt het ijs het wel 50 minuten vol…vaak droge lucht in SLC.quote:Op vrijdag 3 december 2021 21:33 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Zou de NOS eisen dat ze voor 00u klaar zijn?
(Dan kunnen ze nog een kwartiertje eerder beginnen)
Ze waren ook gewoon op tijd bij de eerste rit op de 500 meter voor vrouwen, daar zat geen Nederlandse in.quote:Op vrijdag 3 december 2021 21:37 schreef wimderon het volgende:
Voortaan in elke eerste rit een, dan zijn we nooit meer te laat.
Ze heeft zichzelf al verbeterd in een reactie eronderquote:
Menigeen zou haar niet eens herkennen in de supermarkt denk ik.quote:Op vrijdag 3 december 2021 21:49 schreef Mani89 het volgende:
Het voelt nog steeds totaal random dat Achtereekte een olympisch kampioen is. Eigenlijk moet ze die medaille inleveren.
Een gezinsuitje.quote:Op vrijdag 3 december 2021 21:52 schreef hhh38 het volgende:
Ik heb al een hondje en een baby gehoord
Komt door dat hoge opschoppen. En volgens mij heeft ze dat altijd al gehad.quote:Op vrijdag 3 december 2021 21:59 schreef wimderon het volgende:
Dat bijhalen van de benen ziet er dit seizoen echt heel raar uit bij Antwanet.
Net als Wüst destijds, zou Antwanet er misschien toch achter zijn gekomen dat er niets mis mee is om je hersens te gebruiken, als je ze toch hebt.quote:Op vrijdag 3 december 2021 22:02 schreef heywoodu het volgende:
"Antoinette de Jong, die een uitstekende tijd neerzet."
Gewoon even de 11e tijd ooit gereden.
Ah. De toekomst!quote:Op vrijdag 3 december 2021 21:46 schreef hhh38 het volgende:
Ik ben vooral heel benieuwd naar Wiklund
Stort nog mooi in.quote:
Lekker voor de dubbel gaan op de Spelen.quote:
Laatbloeister.quote:Op vrijdag 3 december 2021 22:11 schreef Mani89 het volgende:
Schouten is al over haar hoogtepunt heen.
Bedankt Dionequote:Op vrijdag 3 december 2021 22:12 schreef heywoodu het volgende:
Ze gaat voor een zo snel mogelijke tijd!
Ja maar ook echt dan kun je nog beter Herbert hebben.quote:Op vrijdag 3 december 2021 22:13 schreef heywoodu het volgende:
Lekker hoor, zo'n fenomenale rit die becommentarieerd wordt als een willekeurig ritje ergens op het NK allround in Groningen.
Als ze een seconde sneller was gestart hadden we nu een wereldrecord.quote:Op vrijdag 3 december 2021 22:13 schreef Remco het volgende:
Ik gok als ze een halve seconde langzamer was gestart er nog meer in had gezeten.
Met het tempo van haar openingsrondje komt ze er überhaupt al niet. Niet genoeg basissnelheid.quote:
Koningin van de spelen. Het kan zomaar.quote:Op vrijdag 3 december 2021 22:13 schreef AllesKaputt het volgende:
Schrijf maar vast 3x goud op met potlood.
30.5 zit er al niet inquote:Op vrijdag 3 december 2021 22:15 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Met het tempo van haar openingsrondje komt ze er überhaupt al niet. Niet genoeg basissnelheid.
De magische 6 doorbreken?quote:Op vrijdag 3 december 2021 22:19 schreef ijs_beer het volgende:
Nou jongens. Nils voor een WR? Zeg het maar.
5.59.95quote:Op vrijdag 3 december 2021 22:19 schreef ijs_beer het volgende:
Gewoon 12 rondjes 28.5quote:Op vrijdag 3 december 2021 22:19 schreef ijs_beer het volgende:
Ik zit er klaar voor!quote:Op vrijdag 3 december 2021 22:19 schreef ijs_beer het volgende:
Toch zou ik het geen onfatsoenlijke voorbereiding willen noemen.quote:Op vrijdag 3 december 2021 22:19 schreef hhh38 het volgende:
Irene had hier met fatsoenlijke voorbereiding makkelijk een WR gereden
Neen.quote:Op vrijdag 3 december 2021 22:19 schreef ijs_beer het volgende:
Op dit soort momenten mis je Frank Snoeks welquote:Op vrijdag 3 december 2021 22:20 schreef Symphonic het volgende:
Mooie rit van Schouten![]()
Het commentaar is wel dramatisch
NR.quote:Op vrijdag 3 december 2021 22:19 schreef ijs_beer het volgende:
Zou leuk zijn, maar ik verwacht eerder een beetje sparen... hoewel... op deze baan wil je natuurlijk wel iets moois neerzetten.quote:Op vrijdag 3 december 2021 22:19 schreef ijs_beer het volgende:
6:03.33 of zo.quote:Op vrijdag 3 december 2021 22:23 schreef pietkanarie het volgende:
[..]
Zou leuk zijn, maar ik verwacht eerder een beetje sparen... hoewel... op deze baan wil je natuurlijk wel iets moois neerzetten.
Ja... maar Snoeks is wel degene die het continu doorlullen over weet-ik-wat heeft ingevoerd. Bij iedere sport waar hij achter de microfoon zat.quote:Op vrijdag 3 december 2021 22:22 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Op dit soort momenten mis je Frank Snoeks wel
Gewatte?quote:Op vrijdag 3 december 2021 22:22 schreef Van_Poppel het volgende:
Netjes gedaan…woensdag was ze nog geradbraakt
Ja, dat lijkt me een mooie streeftijd.quote:
Timmertje, Timmertje?quote:Op vrijdag 3 december 2021 22:24 schreef Remco het volgende:
Laatste Nederlands wereldrecord bij de vrouwen is uit mijn hoofd heel lang geleden.
Valse start mag niet.quote:Op vrijdag 3 december 2021 22:14 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Als ze een seconde sneller was gestart hadden we nu een wereldrecord.
Waarom praat die man zo gebrekkig?quote:Op vrijdag 3 december 2021 22:28 schreef Slobeend het volgende:
M'n bloed blijft koken van deze reclame met Andy.
Hij kan niet eens articulerenquote:Op vrijdag 3 december 2021 22:28 schreef Slobeend het volgende:
M'n bloed blijft koken van deze reclame met Andy.
Praten als een straatschoffie terwijl je ouder bent dan 23 is bijzonder pijnlijk. Kun je na gaan op zijn leeftijd.quote:
En Dioon zet hem als stotteraar dan nog even onder tijdsdruk.quote:Op vrijdag 3 december 2021 22:34 schreef wimderon het volgende:
Erben wordt weer onderbroken door het fluitje
Jan Karsman.quote:
Beetje van dat Nederlands van iemand met een Ethiopische achtergrond.quote:
Ik denk niet dat Kars Jansman mag schaatsen op zondag.quote:Op vrijdag 3 december 2021 22:39 schreef wimderon het volgende:
Kars Jansman is een naam voor de IJsselcup.
Robbert de Rijk schijnbaar.quote:
quote:Op vrijdag 3 december 2021 22:43 schreef maxi-mus het volgende:
Ted-Jan ziet er echt uit als een lul. Sowieso moet je mannen met een staartje altijd wantrouwen.
Net als mannen met een klein zwart snorretje.quote:Op vrijdag 3 december 2021 22:43 schreef maxi-mus het volgende:
Ted-Jan ziet er echt uit als een lul. Sowieso moet je mannen met een staartje altijd wantrouwen.
Ja nu niet meer. Ai ai ai.quote:
Anne Marie zet haar massa in beweging?quote:
Ja en dat kost hem minimaal 2 plaatsen.quote:Op vrijdag 3 december 2021 23:04 schreef Felagund het volgende:
Talsma stopt 50 meter voor de finish met schaatsen?
Nee, het is de burgemeester van Eindhovenquote:Op vrijdag 3 december 2021 23:05 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Anne Marie zet haar massa in beweging?
quote:Op vrijdag 3 december 2021 23:12 schreef maxi-mus het volgende:
Dit is ook goed voor ONZE landgenoten.
Ik eis beide handen op de bovenbenen!quote:Op vrijdag 3 december 2021 23:12 schreef BasEnAad het volgende:
Hopelijk wordt de race van Roest niet pijnlijk om te zien.
En 28.79 zo dan "28.7" noemenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |