Ja dat dacht ik ook, maar Thomas was nog nooit ziek geweest hiervoor, dus wellicht dat dat er ook wat mee te maken had.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 09:36 schreef ToT het volgende:
[..]Oeiiii niet fijn!
Ik had juist overal gehoord / gelezen dat het voor de kleintjes juist niks voorstelde.
Ja ik heb hem vannacht wel wat hoestdrank gegeven, dat broomhexine-spul van Kruidvat.
Tijm is hij mogelijk allergisch voor en dat spul met zoethout en anijs enzo gruwelt hij van.
Dat wordt het plan voor de volgende keer. Ik vind het zo vreselijk sneuquote:Op dinsdag 1 februari 2022 09:36 schreef Elleska het volgende:
[..]
Al geprobeerd om helemaal niets te doen, eventueel erbij te zitten maar dan echt niets doen behalve aanwezig zijn?
Dat hij reageert past volgens mij wel bij nachtangst, het lijkt alsof ze wakker zijn maar dat zijn ze niet en doordat er een reactie terug komt gaan ze niet weer in diepere slaap.
Wij hebben een trybike, een groenequote:Op maandag 31 januari 2022 11:30 schreef B.ertha het volgende:
Welkom Chan
Hebben jullie tips voor een opvolg loopfiets? Hij heeft nu zo'n houten driewieler die je kunt ombouwen tot tweewieler, maar daar is hij al te groot voor. Ik was aan het kijken naar een Puky maar voor het geld van een tweedehandse heb je een nieuwe "angels & bandits". Goed merk? Of andere tips?
Geen houten, dat is me te zwaar
Ik snap je gevoel, maar als het echt nachtangst is, is het niet sneu. Daar merken ze zelf niks van en herinneren ze zich ook niks van.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 09:45 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Dat wordt het plan voor de volgende keer. Ik vind het zo vreselijk sneu
Dat is het ook maar vooral voor jezelf want zoals Tink al zegt merken ze er zelf niets van.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 09:45 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Dat wordt het plan voor de volgende keer. Ik vind het zo vreselijk sneu
Ja dat dus. Bij de oudste was het altijd in exact 25 minuten over, behalve als ik gemist had dat het nachtangst had en ik haar uit bed gepakt had. Dan duurde het gerust anderhalf uur...quote:Op dinsdag 1 februari 2022 11:26 schreef Elleska het volgende:
[..]
Dat is het ook maar vooral voor jezelf want zoals Tink al zegt merken ze er zelf niets van.
En wanneer je merkt dat het veel sneller overgaat wanneer je alleen maar aanwezig bent is het voor jezelf ook fijner. Daarmee heb je ook direct de bevestiging dat het nachtangst is en niet iets anders.
Die versie is er ook ja, maar die van mijn oudste is nooit een driewieler geweest. Net een ander type dan inderdaad.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 09:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Dank je!Hij ligt nu nog te slapen. Hopelijk wordt hij straks kiplekker wakker.
Zo'n loopfiets hebben we hier ook gehad, maar als driewieler was het enorm frustrerend omdat hij met zijn hakken steeds tegen de as aan kwam, en als loopfietsje was het zadel in de hoogste stand al te laag.
Was een ander merk, maar zo op het oog zag het het zelfde er uit.
Edit: toch iets anders, het wsa deze: https://www.bol.com/be/nl(...)5/?s2a=#productTitle
In jouw voorbeeld kan het frame ook omgekeerd worden voor extra hoogte!
Hoe is het nu met Mini-ToT?quote:Op dinsdag 1 februari 2022 09:48 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]Nou, hij is weer wakker en is weer helemaal vrolijk hoor!
Met hem gaat het prima, met mevrouw ToT en mij alles behalve goed. Hardnekkig virusje dit, ik dacht dat Omikron best meeviel in de meeste gevallen?quote:Op donderdag 3 februari 2022 11:29 schreef taxibabe het volgende:
[..]
Hoe is het nu met Mini-ToT?
Net maar ff gebeld met de psz, volgende week kennismaking en rondleiding!
Fijn dat het met hem goed gaat! Wat balen van jullie... Bij ons duurde het ook ruim een week, en bij mijn man begint nu zijn geur en smaak pas terug te komen (na 2 weken). De GGD zei dat wij waarschijnlijk de Deltavariant hadden. Beterschap!!quote:Op donderdag 3 februari 2022 11:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Met hem gaat het prima, met mevrouw ToT en mij alles behalve goed. Hardnekkig virusje dit, ik dacht dat Omikron best meeviel in de meeste gevallen?
Dank je!quote:Op donderdag 3 februari 2022 11:39 schreef taxibabe het volgende:
[..]
Fijn dat het met hem goed gaat! Wat balen van jullie... Bij ons duurde het ook ruim een week, en bij mijn man begint nu zijn geur en smaak pas terug te komen (na 2 weken). De GGD zei dat wij waarschijnlijk de Deltavariant hadden. Beterschap!!![]()
Oef dat is wel heftig. Ik heb soms nog wel dat de moeheid ineens toeslaat uit het niets. Maar dat is niets vergeleken met met jou. En dan ook gelijk buikgriep er achteraan.. sterkte..quote:Op vrijdag 4 februari 2022 00:53 schreef aapieannie het volgende:
Ik heb uiteindelijk 1.5 week plat gelegen van Corona.. na contact met de huisarts, diclofenac en puffers gekregen en de diagnose long covid ging het stukje bij beter beter.
Ben nog steeds heel snel moe, even gauw de trap op en neer zit er niet in.
En we zijn van corona in de buikgriep gerold. De jongens spugen en poepen zich helemaal leeg..
Juul wordt 10 dagen voor de schoolvakantie 4 jaar. Ze gaat 5 weken voor haar verjaardag starten met 1 wendag per week. We konden het over de zomervakantie heentillen en de KDV door laten lopen, maar Juul roept inmiddels al een jaar dat ze naar school mag als ze 4 jaar is. Anders zou ze pas 8 weken na haar verjaardag gaan, dat krijgen we er niet doorheen denk ik. Ze telt nog net geen nachtjes af.quote:Op maandag 7 februari 2022 13:32 schreef NicolasJoy het volgende:
@:Takkie88 & @:Loj
Hebben jullie al nagedacht over de zomervakantie en de start van de basisschool met jullie augustuskindjes? Gewoon even geen opvang, of komt het bij jullie gunstig uit? Hier missen we net ~ een week opvang tussen haar 4e verjaardag en de start van de basisschool. Nog even kijken of we dan juist de vakantie plannen, of dat we de opvang iets kunnen verlengen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |