Ja ik twijfel dus of deze verstandig is, ik denk dat het dan eerst de kidikutter gaat worden. De le petit chef kan over 2,5 jaar ook nog wel als hij wat leerbaarder is met messen, want ik wil het wel even volgens de scoutingregels gelijk aanlerenquote:Op vrijdag 28 januari 2022 15:31 schreef Aure het volgende:
Wij gebruiken een kinderkoksmes van Le petit chef met een vingerbeschermer (die hoort daar bij) , maar daar moet je wel echt bijblijven en Jip z'n vingers die zijn nog wel wat klein voor die beschermer, dus ook dat moet je goed checken. Maar het snijdt wel goed, want het is gewoon een vlijmscherp mes
Wij hebben deze:quote:Op maandag 31 januari 2022 11:30 schreef B.ertha het volgende:
Welkom Chan
Hebben jullie tips voor een opvolg loopfiets? Hij heeft nu zo'n houten driewieler die je kunt ombouwen tot tweewieler, maar daar is hij al te groot voor. Ik was aan het kijken naar een Puky maar voor het geld van een tweedehandse heb je een nieuwe "angels & bandits". Goed merk? Of andere tips?
Geen houten, dat is me te zwaar
Dank je!quote:Op dinsdag 1 februari 2022 09:21 schreef Malteser het volgende:
[..]
Wij hebben deze:
Bekijk Bandit 2 in 1 Classic Hout - Loopfiets op: https://www.bol.com/nl/p/(...)lshare_pdp_iphoneapp
Die kan je ombouwen, dus eerst laag en dan hoog. En dan kan je het zadel steeds op hoogte aanpassen. Mijn kleuter is 1,09 meter en past er nog op, fiets staat nu wel op de allerhoogste stand.
ToT beterschap voor jullie!
Thanks. Die lijkt op die van ons, maar die kan dus niet hoog genoeg. Met ca. 95 cm zitten zijn benen al bijna op 90 graden.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 09:21 schreef Malteser het volgende:
[..]
Wij hebben deze:
Bekijk Bandit 2 in 1 Classic Hout - Loopfiets op: https://www.bol.com/nl/p/(...)lshare_pdp_iphoneapp
Die kan je ombouwen, dus eerst laag en dan hoog. En dan kan je het zadel steeds op hoogte aanpassen. Mijn kleuter is 1,09 meter en past er nog op, fiets staat nu wel op de allerhoogste stand.
ToT beterschap voor jullie!
Dank je!quote:Op dinsdag 1 februari 2022 09:24 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Thanks. Die lijkt op die van ons, maar die kan dus niet hoog genoeg. Met ca. 95 cm zitten zijn benen al bijna op 90 graden.
Beterschap TOT
Ja, dat zijn wel de verhalen. Sneu zegquote:Op dinsdag 1 februari 2022 09:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Dank je!
Ja ik verwachtte niet dat hij zo ziek zou worden; voor kinderen van 3 zou het virus toch redelijk onschuldig moeten zijn?
Gisteren overdag was er nog weinig aan de hand. Ja hij viel 's middags even op de bank in slaap en voelde toen wat warm aan, maar daarna was hij weer vrolijk en actief. Ook toen hij naar bed ging was er niks aan de hand, maar een uurtje later was het helemaal mis.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 09:29 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ja, dat zijn wel de verhalen. Sneu zeg
Thomas is er ook een week goed ziek van geweest, 39 graden koorts en zelfs met 3x per dag paracetamol kwam de koorts er door heen. Hij heeft vooral veel geslapen, eten ging wel een stuk slechter. Maar hij dronk gelukkig nog goed en goede plasluiers. We hebben 1 x de hap en 1 x de huisarts gebeld. Maar je kan gewoon niet veel doen. Tegen het hoesten kun je nog hoestsiroop geven, dat verlicht een beetje.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 09:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Dank je!
Ja ik verwachtte niet dat hij zo ziek zou worden; voor kinderen van 3 zou het virus toch redelijk onschuldig moeten zijn?
quote:Op dinsdag 1 februari 2022 09:33 schreef taxibabe het volgende:
[..]
Thomas is er ook een week goed ziek van geweest, 39 graden koorts en zelfs met 3x per dag paracetamol kwam de koorts er door heen. Hij heeft vooral veel geslapen, eten ging wel een stuk slechter. Maar hij dronk gelukkig nog goed en goede plasluiers. We hebben 1 x de hap en 1 x de huisarts gebeld. Maar je kan gewoon niet veel doen. Tegen het hoesten kun je nog hoestsiroop geven, dat verlicht een beetje.
Al geprobeerd om helemaal niets te doen, eventueel erbij te zitten maar dan echt niets doen behalve aanwezig zijn?quote:Op dinsdag 1 februari 2022 09:28 schreef B.ertha het volgende:
Smurf lijkt nachtangsten te hebben. Dat of enorme driftbuien. Het is echt ontzettend lastig, hij blijft er rustig een uur of anderhalf uur in hangen, hij schreeuwt de longen uit zijn lijf en niks werkt. Hij lijkt alleen maar bozer te worden als we lief doen of dingen voorstellen. Daarin lijkt het wel op wat Dr. Google nachtangsten noemt.
Maar hetgeen mij doet twijfelen is dat hij dus wel reageert op ons en zijn omgeving. Doen we de lamp aan, dan roept hij 'uit uit uit' en doen we hem dan weer uit, dan is het 'aan aan aan'. Idem voor de slaapzak die moet dan ineens uit en dan werkt hij fysiek tegen en moet ie toch aan. Of hij gaat bewust op zoek naar de speen, gooit die weg, schreeuwt 'speen' en pakt hem dan om weer weg te gooien.
En wij weten echt niet meer wat te doen
Andere versie.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 09:38 schreef Elleska het volgende:
[..]
dat is toch pas vanaf 5 jaar of heb je een andere versie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |